Ik was snel

Top service!

Goed geregeld en prima kwaliteit.

4 boeken besteld en alles binnen 5 dagen volledig afgerond

Helemaal prima!

Snelle betaling. Aardige review.

Goede kwaliteit en service

uistekend lopend

Boek ontvangen nette boek, zo goed als nieuw. Goed verpakt. Supertevreden met het boek en met de service ( boekmatch )

Proces loopt soepel, wel veel kosten voor verkoper

Het plaatsen vd boeken gaat makkelijk. Het verkoopproces wordt goed begeleid door Bookmatch. Alleen vind ik t beter als de prijs vh boek exclusief verzendkosten op de site zou staan, en deze kosten voor de koper zouden zijn. Nu concurreer je met andere aanbieders, maar na aftrek van de kosten en de verzendkosten blijven er maar weinig verdiensten over. Denk dat de koper dat ook niet echt door heeft.

Het was erg makkelijk en goed geregeld.

Het was makkelijk om mijn boek te bestellen bij bookmatch, en het was fijn dat ik mijn geld terug zou krijgen als mijn boek niet aankwam. Al met al vond ik bookmatch een goede service.

Snel

Netjes en snel geregeld

snelle en makkelijk koop

Het boek wat ik zocht was goed afgebeeld. De prijs was reëel. De mails die volgende op de bestelling, betaling en levering waren heel overzichtelijk en duidelijk. De communicatie met de verkoper verliep heel makkelijk via bookmatch. Ik ben erg tevreden en kom nog eens terug voor een volgende aankoop.

Super tip om boeken te kopen

Snelle actie duidelijke website goede afhandeling veilig

Boek in zeer goede staat

Ik was even sceptisch over gebruikte boeken, maar was in prima staat. Blij met aankoop.

goed!

Ik ben zeer tevreden met jullie diensten jullie zijn snel en accuraat.

Ik ben zeer tevreden met jullie diensten jullie zijn snel en accuraat.

Dankjewel Faisal

Dankjewel Kerstin

Hele goede en snelle service

Een fantastische manier om een boek te verkopen of te kopen. Een aanrader en zal het zelf veel vaker gebruiken.

Dankjewel Cor

Geweldige service

Snel, correct, goede info

Dankjewel voor je review Huub

Ik kende het platform nog niet maar mijn eerste ervaring is uitstekend.

Dankjewel voor je review Ton

Opzich goede ervaring

Opzich goede ervaring met de klantenservice alleen jammer dat de koper niet de moeite neemt om een reactie terug te sturen en de bestelling te bevestigen daarom duurde de afhandeling meer dan 2 weken beetje jammer

Dankjewel voor je review Marielle, we vragen een koper om de ontvangst te bevestigen en je kan zelf via de match ook nog contact zoeken met de koper van je boek om de ontvangst te bevestigen, maar niet iedere koper doet dit, daarom ronden we een match automatisch na twee weken af.

Snel en efficient

Precies zoals de titel omschrijft.

Dankjewel voor je review

Prima om studieboeken te kopen

Gaat eigenlijk altijd goed is mijn ervaring

Correcte en snelle deal

Duidelijke omschrijving van het boek. Goede informatie over verloop van de verkoop.

Bedankt voor je review

Snel, betrouwbaar en eenvoudige procedure

Ik ben heel tevreden over Bookmatch. Ze maken alle beloften waar. Ik ga in de toekomst beslist nog meer boeken verkopen/kopen via Bookmatch.