Super dat dit bestaat

Zeer gebruiksvriendelijk en top dat een studie boek een 2e kans krijgt

Dankjewel voor je review

Correcte afwikkeling

Snel en betrouwbare dienstverlener.

Bedankt voor je review

Makkelijk, snel en open in communicatie

Voor de eerste keer kennis gemaakt met bookmatch en het zoeken, bestellen en afhandelen verliep soepel en overzichtelijk. Wat ook erg handig was is de snelle en korte lijntjes met de verkoper om eventuele afspraken te maken. Daarnaast wordt er geleverd wat er beloofd is. Zeer tevreden.

Kwaliteit zoals beschreven Snelle verzending

Super snel geleverd

Snel geregeld

Snel geregeld, goed systeem

Uitstekend.

Duidelijke communicatie, snel en goed geregeld.

Best Service

My experience with book match is really good. I would recommend this site for anyone who would like to buy books online.

Thank you for this review

Ik ben steeds op de hoogte gehouden met een mail en het boek wat ik heb gekregen tweedehands was in uitstekende staat

Prima ervaring!

Ik ga komend schooljaar voor het eerst naar de HBO. Echt een aanrader als je niet te duur voor goede studieboeken wil betalen. Op 3 studieboeken scheelde het mij 72 euro! Duidelijke communicatie en alles is goed geregeld! Groet, Ivan

Goed en snel geregeld.

Boek snel ontvangen, zag er nog als nieuw uit.

prima webshop

Tweedehands boek besteld, in goede staat ontvangen. Goede communicatie.

Bedankt voor je review

Makkelijke site, continue controle op verzending, aankomst, kwaliteit en uitbetaling verkoper plus hier ook weer mededeling van. Snelle correcte afhandeling. Goede communicatie bij het niet aanwezig zijn van een product door mededelingen wanneer deze wel weer te koop wordt aangeboden.

Bedankt voor je review

Eenvoudig, duidelijk, betrouwbaar en snel.

Super.

Bedankt voor je review

Een zo goed als nieuw boek voor een fractie van de nieuwprijs vlot geleverd

Door toeval kwam ik op de site van Bookmatch waar ik het gezochte boek vond voor bijna een derde van de nieuwprijs. Ik begrijp dat dit een site is van samenwerkende boekhandelaren. Wat ik goed vindt is dat sprake blijkt van een goede controle op een nette en vlotte levering van boeken en dat geeft vertrouwen. Ik ga hier vaker gebruik van maken.

Prima communicatie

Ik vond mijn boeken, die ik graag wilde hebben, meteen bij BookMatch. BookMatch hield contact met de verkoper en ik kon gewoon mee lezen. Communicatie is helder en duidelijk. Ook staat er op hun site wat je kunt doen als de verkoper de boeken niet stuurt. Zeer transparant allemaal. In 1 woord: geweldige site !

Bedankt voor je review

Snelle verzending en betaalbare boeken

Vlotte communicatie met verkopers, over de prijs kun je onderhandelen en boeken zijn in mijn ervaring erg netjes! Dus wil je niet de volle mep betalen, dan is dit een mooie optie

Veel kosten

Ik vind wel dat ik weinig over hou als ik mijn dure boeken verkoop, met name omdat ik ook nog eens de verzendkosten moet betalen. Persoonlijk vind ik dat die kosten voor de koper moeten zijn net als op bv marktplaats. Het voordeel is dat je het nummer in kan typen waarna het juiste boek verschijnt.

Wij kiezen ervoor om de verzendkosten bij de verkoper neer te leggen omdat alleen deze kan bepalen hoeveel kosten er zullen zijn bij het verzenden van een boek. Het scheelt nogal of deze door de brievenbus kan (4,25) of niet (6,95).

fijne manier van verkopen

Het is een goed systeem om verkoper en koper op een veilige manier te laten uitwisselen

Bedankt voor je review

goede communicatie tussen koper en verkoper

Net voor het eerst via bookmatch een 2ehands studieboek gekocht. Communicatie vanuit bookmatch verliep goed: ik werd netjes op de hoogte gehouden dat ze de verkoper hadden bericht dat ik een boek had gekocht en ook wanneer de verkoper het boek had opgestuurd. Fijn dan ik ook even met de verkoper zelf kon chatten.

Bedankt voor je review

Geweldig !!! kan het iedereen aanbevelen

Studie boek kon ik nergens meer vinden Behalve bij bookmatch Boek zag er goed uit. Goed verstuurd en snel Werd ook persoonlijk geholpen en mooie prijs Kortom geweldig !!!!

Bedankt voor je enthousiaste review

Good

Zielhorsterweg 85

3813ZX Amersfoort

097 010 264 767

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.