Eenmaal gevonden hoe de site werkt verloopt het vlot en goed.

Zoals te lezen begin ik mijn korte omschrijving met: 'eenmaal gevonden' omdat ik sommige te volgen stappen op de site niet goed op elkaar vind aansluiten. Ook de verbinding tussen de links in de mail aan ons klanten en het eigen account zijn in mijn ervaring niet altijd goed met elkaar verbonden: bijvoorbeeld: 'via deze link en inloggen kom je op jouw lijst met aanbod'. Dat was niet altijd zo. Na zoeken en proberen ben ik er uiteindelijk uit gekomen en werkt het.

snel gedaan

snel en betrouwbaar

Gewoon goed geregeld

Duidelijke richtlijnen en afspraken maken Bookmatch betrouwbaar

Snelle correcte afhandeling

Positief

goed en gemakkelijk

ideaal!!! de schoolboeken blijven hier anders ook maar in de kast liggen en zo kan je er ook nog iemand anders mee helpen.

Snel en eerlijk

Snel en eerlijk

Alles helemaal goed en snel gegaan

Ik kende Clubmatch niet maar daarom wil ik mijn ervaring wel delen. Alles is goed verlopen, ook de communicatie met de verkoper, de betaling en het verdere verloop is prima en snel gegaan. Een aanrader!

Stuk goedkoper en nog netjes

Transactie prima verlopen

Bestellen en betalen ging eenvoudig; het leveren zou sneller mogen, maar dat lag grotendeels aan PostNL. Boek zag er zgan uit. Ondersteuning vanuit Bookmatch was ok.

Prima communicatie en prima verzorgd

Soepel!

Nou! buiten verwachting snel en effectief, aansluiting tot het juiste aanbod en ook nog snel de boeken ontvangen.

Zeer snelle levering.

Het woordenboek werd goed verpakt en zeer snel bezorgd.

Professionele organisatie

Professioneel, communicatief, correcte opvolging en afhandeling.

Prima service in alle aspecten!

Twee boeken gekocht en alles is gelopen zoals je dat graag wilt.

Betrouwbaar en correct

Bookmatch heeft duidelijke stappen die ze voor de koper inzichtelijk maken. Je kunt via de link in de mail contact hebben met de verkoper. Ik ben erg tevreden!

Ik heb goede staat boek

TOP !!!

TOP !!

Boek nog zeer netjes

Netjes verpakt en een leuk kaartje erbij.

Snelle reactie, boek snel ontvangen, boek zag er als nieuw uit.

Lange wachttijd

Lange wachttijd en hoge kosten

Ik ben tevreden

Geleverd wat is beloofd.

Geen problemen gehad met bestellen en ontvangen.

SUPER SERVICE

Ze zijn heel erg attent. Super hoe ze alles regelen. Hartelijk bedankt

Vraag over leverdatum werd pas na 3 dagen beantwoord door verkoper en pas na 2de verzoek. Laat de verkoper dagelijks naar vragen kijken

Ik ben erg tevreden. De communicatie verloopt netjes en ik krijg snel antwoord. Ik heb een boek gekocht en het werd de volgende werkdag al geleverd.

Zielhorsterweg 85 A

3813ZX Amersfoort

097 010 264 767

Over Bookmatch

Sinds 1996 helpen wij studenten met het kopen en weer verkopen van studieboeken. Naast 350.000 tweedehands studieboeken is het mogelijk om nieuwe studieboeken te bestellen via Bookmatch. Hiervoor werken wij samen met Centraal Boekhuis die nieuwe boeken, mits op voorraad, veelal de volgende dag al kan leveren. De tweedehands boeken worden aangeboden door studenten, wij faciliteren het proces rond het aanbieden, verkopen en verzenden van deze studieboeken. Mocht een boek kwijt of beschadigd raken tijdens de verzending, dan staat Bookmatch garant. Zo loop je als koper en als verkoper geen risico. Door je studieboeken tweedehands te kopen, bespaar je niet alleen geld, het is ook nog eens duurzaam, het boek hoeft namelijk niet meer gemaakt te worden.