geweldig

goed geregeld en gemakkelijk om je boeken te verkopen zonder veel gedoe.

Zeer goede ervaring

Had nog nooit van deze club gehoord, kwam toevallig langs. Het contact verliep zeer makkelijk en kwam ook vertrouwd over. Dat bleek ook wel want de hele transactie en mailwisseling was correct en snel. Dank aan Bookmatch!

Goede en duidelijke communicatie over het proces

Dit was voor mij de eerste keer. Elke stap werd goed en duidelijk uitgelegd daardoor wist ik exact wat ik moest doen en ook wat er gebeurde als er anderen aan zet waren.

Een hele goeie site en snelle levering.

Leuke site, veel spullen, snelle levering van het product.

Super snel en betrouwbaar!

Alles netjes ingepakt en snel geleverd!

Kwaliteit

Het boek dat ik heb besteld was binnen 2 dagen geleverd en in top conditie. Ik ben zeer tevreden.

ZEER TEVREDEN

PRIMA DE LUXE

Zeer tevreden over de afhandeling

Zeer tevreden over de afhandeling

Goed georganiseerd

Bookmatch biedt een uitstekende tool en is goed georganiseerd.

Betrouwbaar en snel

Erg fijne ervaring met bookmatch. Ik verkoop hier boeken en communicatie verloopt soepel en makkelijk.

Erg goed

Snelle reacties, heldere communicatie, makkelijke site, goeie service. Al met al top

Positief

Wel een eerdere melding dat het boek ontvangen is ,duurde nu 14 dagen

Top geregeld!

Bij toeval op deze site terecht gekomen. Mijn 1e ervaring met Bookmatch is erg positief.

Handig maar duur

Het aanbieden van je boeken gaat erg handig. Wel krijg ik dagelijks herinneringsmailtjes of ik de boeken niet vergeet op te sturen. Wat je uiteindelijk overhoudt aan de verkoop is erg weinig. Ik beveel de site niet perse aan maar het is een mogelijkheid.

Prima systeem, betaling staat geblokkeerd totdat je deze vrijgeeft.

Goed systeem. Goed boek. Binnen een week afgehandeld.

This was a great new innovative experience for me.

I have never used this before and didn't know it existed but I love the concept. As a freelance teacher I often need different books to give a course and will definitely re-visit for future books.

Goede website en goede service

Snel en goed afgehandeld

Prima snel en fijn dat je betaling achtergehouden wordt tot jij aangeeft dat er betaald kan worden

Snelle reactie, handig!

Snelle reactie, zeker handig dat dit bestaat. Dat je iemand anders er een plezier mee kan doen!

Geld van geretourneerd boek niet ontvangen.

Ik had de verkeerde versie van een boek gekocht en had deze dan ook retour gestuurd. Dit netjes genoteerd bij mijn bestelling, maar helaas tot op heden geen geld terug ontvangen..

Hoi Chelsea, Dit is niet goed gegaan, ik heb je al gemaild, we gaan dit netjes oplossen. Groeten Wouter

Top, snel verkocht

Prima, snel wat verkocht.

Snel en zorgvuldig, fijn!

Houden je up to date hoe het ervoor staat.

Heel fijn

Een super middel om wat geld bij te verdienen door je oude studieboeken te verkopen. Bookmatch regelt dit perfect, je hoeft zelf alleen een label uit te printen en het boek af te geven bij een postkantoor. Super!

Slechte ervaring. Klanten service weet niet hoe ze mensen moeten helpen.

Ik heb 3 seconden na ik mijn boek besteld heb mijn adres gewijzigd en ze meteen op de hoogte gesteld. Echt letterlijk seconden gewijs. Zij hebben mij gezegd dat het allemaal goed zou komen. Ik heb duidelijk gemaakt dat ik daar niet langs kan gaan vanwege ruzie met de bewoners. Het boek is gewoon op het oud adres bezorgd. Nu willen zij mij het geld niet terug geven. Ze laten me het 1 en ander doen alsof ik alle tijd van de wereld heb. Ik Heb dat boek nu niet meer nodig, omdat ik de lessen niet heb kunnen volgen. Ik ben buitenlandse student en het is best moeilijk hier. Ze willen me nu niet terug betalen. Ik haal het boek wel op. Geniet van het geld.