Prima site

Goede site als je opzoek bent naar boeken. En het is prima dat het geld op een tussenrekening blijft staan totdat je koper het product heeft ontvangen en tevreden is.

Dankjewel Arno

Bericht over de match/verkoop van het boek was duidelijk, kwestie van zelf goed lezen en handelena

via telefoon match ontvangen met doorverwijzing naar site ivm verwerking verkoop artikel. De werkwijze hiervoor kent meerdere mogelijkheden. Makkie.

Dankjewel Ton

Duidelijke communicatie

Via de mail wordt je goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling.

Dankjewel Bert

Snel verkocht en goed geholpen in het proces

Ik heb mijn boek snel en makkelijk kunnen verkopen, ik kreeg via de mail heldere instructies en kon het boek verzenden via een postkantoor in de buurt, daarbij ontving ik ook nog korting op het verzend label! De betaling duurde niet te lang. Al met al kan ik Bookmatch aan elke (skeere) student aanbevelen ;)

Dankjewel Marijn

Het werkt goed en makkelijk.

De app om te verkopen werkt super. Het is makkelijk om je spullen te verkopen en de informatievoorziening is ook top geregeld.

Dankjewel Robin, binnenkort weer een update van de app

Goed kwaliteit en snelle levering

Het was snelle geleverd. Het boek was in goed uit.

Dankjewel Salsabil

Mooi boek gescoord via deze site

Op zoek naar boek en gevonden bij een koper via Bookmatch. Werd keurig op de hoogte gehouden. Bij ontvangst van het boek meldt je dat bij Bookmatch en wordt de verkoper betaald. Dus ook nog veilige afhandeling.

Dankjewel Tina

Top service!

Helemaal blij met Bookmatch! Fijn dat studie boeken een tweede leven krijgen en de service en informatie voorziening zijn uitstekend.

Dankjewel Esther

heel goed

zie boven

Dankjewel Frans

Goed en slecht

Goed, de bestelling was er redelijk snel. Slecht, de kwaliteit van het boek is zoo belabberd dat het niet werkbaar is. Het hele boek zit vol met roze markeringen, echt verschrikkelijk. Ik heb spijt van deze aankoop. Het boek is niet meer dan 5 euro waard. Na een mailwisseling met iemand van Bookmatch kreeg ik het aanbod om het boek alsnog terug te sturen en mijn geld terug te ontvangen. Dat is echt een goeie service en daar dank ik ze hartelijk voor.

Het boek dat je hebt gekocht is aangeboden in de staat redelijk, dat lijkt wel de juiste omschrijving. Maar zelfs dan mag je een boek op onze kosten retour sturen wanneer je niet tevreden bent en betalen we je terug. Wist je dat?

Redelijk tevreden

Prima om boeken meer te gebruiken en het betaalbaar te houden maar bijkomende kosten zijn te hoog. De verkoper houdt vrijwel niets over. Post.nl is een dure verzender, dat kan goedkoper, bied svp keuzes aan of laat de koper de verzendkosten betalen. Gebeurt bij Vinted en Marktplaats ook.

Beste Thea, je mag als verzender zelf bepalen of je gebruik maakt van PostNL of een andere verzender.

Betrouwbaar

Dankjewel voor je review Rob

prima verlopen

efficiënt

Dankjewel René

Prima service super duidelijk!!

Vind ik altijd wat ik zoek prima service!!

Dankjewel voor je review Rina

Prima ervaring. Boek is snel en in zeer goede staat bezorgd.

Dankjewel voor je review Sylvia

Communicatie is supergoed

Vanaf het begin van je boek keuze tot ontvangst wordt er goed en duidelijk contact met je gehouden. Tip: er zijn verschillende aanbieders van je boek. Daar kan je zelf een keuze uit maken.

Dankjewel voor je review Nalinie

Uitstekende ervaring

Goede boeken, snel verstuurd en tegen een mooie prijs.

Dankjewel voor je review Saskia

Uitstekende bemiddelaar bij verkoop van boeken

Systeem werkt uitstekend als koper en verkoper gekoppeld zijn. Prima mailtjes waaruit de stand van zaken van het proces blijkt. In een woord : top !

Dankjewel voor je review Niek

Prima service!

Heldere communicatie, goed geregeld!

Dankjewel voor je review Aad

De verkoop gaat snel en je wordt binnen drie dagen uitbetaald

Wel jammer dat hun aandeel zo groot is en het risico van de verzending bij jou als verkoper ligt.

Dankjewel voor je review Tobias, het risico dat een boek niet bezorgd wordt, is voor ons. Mocht dat gebeuren dan wordt jij als verkoper uitbetaald en een koper terugbetaald.

Heel handig

Ik zocht een boek dat nergens anders te koop was en bookmatch had het. Je betaalt eerst aan bookmatch en als de verkoper geen product levert, krijg je je geld terug.

Dankjewel voor je review Gert-Jan

heel goed en betrouwbaar kopen

geweldige keuze uit boeken en 100% betrouwbaar kopen !

Dankjewel voor je review Edward

Dankjewel voor je review Mitch

Goed voor het milieu en voor je portemonnee!

Afhankelijk van je eisen en wensen, kan je hier boeken met veel korting ten opzichte van de nieuwprijs kopen. Erg fijn dat er bij jou als ontvanger wordt gecheckt of je het boek in goede orde hebt ontvangen en er tevreden mee bent voordat de verkoper jouw aankoopbedrag op de rekening ontvangt. Alles is erg overzichtelijk en transparant. Het enige nadeel vind ik dat de boeken niet gereserveerd zijn voor Bookmatch waardoor het voorkomt dat je als koper heb besteld en betaald & vervolgens enkele dagen later pas het bericht krijg dat het boek al via een andere weg is verkocht. Best frustrerend indien je een aantal andere goede aanbiedingen hebt laten schieten omdat je in de waan bent dat je het boek binnenkort in huis hebt en daarna weer zoekende bent naar een nieuwe match.

Dankjewel voor je review Inge

Gemakkelijk en betrouwbaar.

Alle stappen om je boeken te verkopen zijn duidelijk en gemakkelijk. Dat je ook ziet hoeveel mensen op zoek zijn naar jouw koopwaar is handig, dan kun je zelf bepalen of je je verkoopprijs aanpast aan de adviesprijs. Ook de afhandeling van de koop is goed, steeds een bericht van de stand van zaken.

Dankjewel voor je review Hanneke