Betrouwbaar en snel

We ervaren teamspullen als een betrouwbare leverancier van onze bedrijfskleding etc.

Goede kwaliteit en snel

Goede kwaliteit en snel.

Ben zeer tevreden

De producten waren 100% wat ik verwachte en alles is netjes geleverd zo als beloofd en bij Telefonisch contact heeft men zich echt de tijd voor advies en en overleg genomen…

mooie shirts

Fijne shirts met V hals en lange mouwen. Worden gedragen als ondershirt. Goede kwaliteit katoen met mooie pasvorm. In heel veel kleuren verkrijgbaar.

Mooi artikel, goede klantenservice

Een hardloopjack gekocht. Prima qua kwaliteit-prijsverhouding. Contact met de klantenservice over de bezorging / datum verliep prima en persoonlijk.

Snelle levering Uitstekende kwaliteit

Goed contact en snelle levering!

Goede prijs kwaliteit

Mooie en nette print

Heldere communicatie over het werk en eindresultaat, ziet er netjes en professioneel uit. Beetje onduidelijk over transport en ‘behandelingskosten’ = wel een werkpuntje

Goede communicatie en snelle levering

Snel en goed. Prima communicatie en duidelijke verwachtingen. Levering netjes op tijd!

Duidelijk en leverbetrouwbaar

Alleen maar dik tevreden ook over persoon aan de telefoon

Model wat we besteld hadden was er niet ,kregen nu ander model dat iets duurder was voor dezelfde prijs. Echt top service

Snelle correcte levering van goede producten

Snelle correcte levering van goede producten

Ingewikkelde website

Ik weet niet meer hoe het ging, ik heb denk ik 3x opnieuw moeten beginnen om de 5 tshirts bij elkaar in het mandje te krijgen. Of ik vond ze niet meer terug en het laadde ook traag. Dit gaat niet over de producten he

Top resultaat

Duurde ff voor dat de communicatie op gang kwam, maar de jas die je k uiteindelijk kreeg overtrof mijn verwachtingen

Snelle levering.

T-shirts snel geleverd. En ook belangrijk: de maat klopt en ze passen dus goed.

Prima en optijd

Functioneert onmiddellijk

Prima georganiseerd

Alles voorspoedig verlopen

Correct verlopen proces.

Blij met het gevonden product.

Top geregeld

...

Prima kwaliteit, prima prijs.

Makkelijk bestellen, snelle levering.

Ik bestel hier de volgende keer weer.

Overzichtelijke website. Snelle levering. Klantenservice snel en goed bereikbaar zowel telefonisch als via de mail.

prima verzorgd makkelijk snel en zorgvuldig

Kreeg wat ik bestelde en verwachte

Shitjes waren de juiste maat en.pasten prima, zitten ook lekker precies wat ik wilde

Hazeveld 24 2405 AE Alphen aan den rijn