Snelle levering, goede service en prima prijs kwaliteit verhouding.

Snel geleverd, goede kwaliteit

Snel geleverd, goede kwaliteit. De bedrukte kratten zijn goed ontvangen!

Heel snel, duurzaam en persoonlijk

Blij met de duurzame capuchontruien met bedrukking die wij in een paar dagen tijd konden bestellen en geleverd werden voor een zakelijk event. Persoonlijk contact, snelle productie en allround prettige ervaring

Prima en mooi

Zit goed en ziet er ook goed uit wat wil je nog meer

Goed service!

Ik moest dringend een aantal shirts bestellen. Ik had teamspullen dinsdag avond gebeld met de vraag of het mogelijk is de shirts de volgende dag of donderdag te ontvangen. Ze hebben me meteen geholpen en vertelden me dat ze wat kunnen regelen om dit de volgende dag te verzenden en dat ik ze donderdag zal ontvangen. Woensdag belde ik weer, want ik was 1 shirt vergeten te bestellen en ze vertelden mij dat dit geen probleem was. Donderdag rond 12.00 uur werden de shirts afgeleverd. Goed service en heel vriendelijk personeel!

Goede kwaliteit en dienstverlening

Mooi van keur en prima pasvorm!

Matig, slechte communicatie en geen tijdige levering

Na bestelling duurde uitlevering meer dan 1 week. Meerdere keren gebeld maar niet bereikbaar. Twee keer uiteindelijk contact gehad en met een gevolg achtergelaten dat ik met een kluitje het riet in werd gestuurd. Uiteindelijk kreeg ik verlossende mail dat bestelling was verzonden maar dat ging ook niet goed en na 4 dagen nog niets door postnl ontvangen. Wederom 2x gebeld en daarna kwam e..e.a. in een versnelling. Afdronk, weinig professionele organisatie!

Echt een prima bedrijf met goede service

Het is een mooi bedrijf wat mee denkt bij de vraagstelling en leuke producten heeft.

Prima service!

Ben tevreden met de bestelling, service en afhandeling.

Over TeamSpullen geen klagen, het coachbord oogt wel erg goedkoop

Bij TeamSpullen heb ik recent een coachbord (hockey) besteld. Omdat TeamSpullen scherp geprijsd is en ik hier wél een handige tas kon bijbestellen. Over de verwerking van mijn bestelling heb ik geen klagen maar zo'n coachbord is in algemene zin wel erg prijzig.

B&C softshell jassen gekocht. Prima communicatie, goed produkt. Prettig contactpersoon om mee te schakelen.

Goede service, snelle levering

Fijn contact gehad, ze denken echt met je mee. Aanrader!

Goed service, aardige mensen

Wij hebben voor Excelsior Rotterdam wat bidons ingekocht, erg tevreden mee!!

Prima contact en betrouwbaar

Mijn bestelling was iets vertraagd en bij navraag kreeg ik snel en duidelijk antwoord met de reden . Daarna volgde de levering snel.

Reageren en leveren snel

Niets op aan te merken! Reageren en leveren super snel.

Duurde iets langer dan verwacht…

Maar het was echt 5 minuten voor vertrek naar de wedstrijd beschikbaar. Handige map om het team voor te bereiden op de wedstrijd. Opstelling doornemen en aanwijzingen te geven.

Makkelijk te bestellen en snelle levering

Scherpe prijs

Goede artikelen

De artikelen zijn zoals aangeduid en zijn van goede kwaliteit

Mooie kwaliteit en snel geleverd

De verschillende artikelen zijn goed qua kwaliteit en waren snel verzonden. Ook de prijs is zeer goed

Klantvriendelijke medewerkers en kleding van kwaliteit

Wij hebben een fantastische ervaring met het team van TeamSpullen.nl. Niet alleen zijn ze meedenkend en klantgericht, zij leveren kleding van topkwaliteit. Waarvoor dank!

Ik had eerst andere tops besteld maar die bleken niet op voorraad, dus werd ik door de klantenservice gemaild en stelde een andere top voor. Ze zitten perfect, ik kan shinen tijdens de Nijmeegse Vierdaagse!! Dankjulliewel!!

Laatste gedeelte is onderweg! Prima artikelen en open communicatie.

Service!

Mijn artikel stond op de site maar was niet beschikbaar. Zelfs voor een kleine bestelling werd de moeite genomen om mij hierover te mailen en een alternatief voor te stellen.

Goede en snelle levering

Goede kwaliteit en vlotte afhandeling

Goed en vriendelijk

Goede service en er werd fijn meegedacht met onze wensen. Ik zou iedereen teamspullen.nl aanraden en de samenwerking is wat mij betreft zeker voor herhaling vatbaar.

Hazeveld 24

2405 AE Alphen aan den rijn