Geen winkel, beperkte service

Fiets besteld, maar kreeg een andere geleverd en dan wordt het allemaal ineens wel lastig. Beperkt telefonisch bereikbaar, contact gaat via mail. Nieuwe afspraak voor ophalen fiets en pas nadat de fiets retour is ontvangen. Krijg je of een andere of geld retour. Bij opmerkingen over hun procedures, geven zij aan alleen een webshop te zijn zonder voorraad. Verwijzen naar algemene webshop procedures en vergelijken zich zelf met bol.com. En geven dan ook nog eens aan dat ik met bestellen rekening moet houden dat het mis kan gaan en dus eerder had moeten bestellen. Ik kan alleen erg lastig zo’n grote doos verborgen houden in mijn huis. Maar goed, let bij bestellen dus op deze “service” als het mis gaat. Dat is dan meer algemeen van aard en is m.i ook geen service. Geen aanrader! En nu nog even wachten op de terug storting (bijna 2 weken nu)

Goed geregeld

Bij het uitpakken waren er klein beschadigingen op het frame en bij het monteren van de voor schijf kwam ik er achter dat hij een klein beetje krom was, zelf verholen geen probleem. Wel jammer maar ja. Voor de rest een mooie zonix new fasion fiets. Mvg jessy visser

Duidelijk maar schade.

Fiets kreeg ik optijd thuis zoals aangegeven was op de site, hier ben ik dus erg tevreden over. Door het montage filmpje op de site was het erg fijn en makkelijk om de fiets verder in elkaar te zetten. Alleen met het uitpakken/verwijderen van de bescherming plastic zag ik schade aan de lak op de fiets en was het spatbord spijlen voor krom.

Schandalig service!

Wij hebben vorige week een fiets voor onze dochter besteld.. Thuis in elkaar gezet en hij blijkt onze dochter niet te passen. Contact opgenomen met rc-kinderfietsen. Comclusie; ze nemen de fiets niet terug omdat we het zadel en het stuur gemonteerd hebben gehad! We krijgen ons geld niet terug, kunnen niet omruilen niets! Met een onbeschofte niet meewerkend toon werd ik via de mail afgescheept met dat het in de voorwaarde stond ..:( Hoe kun je nu een fiets beoordelen zonder het zadel en het stuur te monteren??? Wij zitten nu met een dure splinternieuwe fiets waar onze dochter niet op kan... treurig. En zo ja onvriendelijk!! Ik zeg; hier geen fiets bestellen!!!

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Beste Klant, Uiteraard kunt u de fiets binnen 14 dagen na ontvangst uitgebreid bekijken en passen. Mocht u dan niet tevreden zijn kan de fiets gewoon retour. Helaas was in dit geval de fiets al in gebruik genomen. Hierdoor kunnen we de fiets niet meer retour nemen. De fiets moet namelijk nog wel als nieuw verkocht kunnen worden. U zou het zelf toch ook niet op prijs stellen als u een gebruikte fiets ontvangt terwijl u een nieuwe heeft besteld? Naar onze mening en ook vele andere klanten staan we iedereen netjes te woord en proberen altijd een oplossing te vinden.

Goede service, goede kwaliteit en krijgt wat je ziet.

Fietsen van goede kwaliteit en stevig verpakt voor verzending. De fiets was makkelijk verder in elkaar te zetten. Wat je ziet is ook wat je krijgt. Ook de service is perfect. De prijsgarantie werd zonder problemen of hapering nagekomen. TOP!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle mail reactie en snelle levering

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Komt afspraken na, levering volgende dag

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering hellemaal.top

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Stevige verpakking

Geef in de beschrijving in de advertentie aan welk gereedschap er nodig is. Dit zou een stuk helpen alvorens de fiets in elkaar gezet moet worden. Niet iedereen heeft imbussleutels in huis.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Prima fiets, snelle levering.

Spaken waren niet op spanning of zelfs slap.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Ik had de fiets ontvangen maar bij DHL was het pakket uit de doos gevallen enkele beschadigingen ....contact gehad met Rc- kinderfietsen.nl en werd heel goed geholpen goede service en vriendelijke man .... pakket terug gestuurd en binnen 2 werkdagen een nieuwe fiets ontvangen ( snelle levering )me zoontje is er erg blij mee en het is een hele mooie fiets

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Geen beschrijving erbij hoe je de fiets in elkaar zet. Trapper brak af tijdens de eerste rit. Het stalen frame is krom waardoor het voorwiel aanloopt.

4 étoiles: bon service, bien traité

Positif

La qualité du vélo et son tarif.

Suggestions

Le colis à l’ arrivée était défectueux. Revoir avec le transporteur.

Pluspunten

Mooie fiets! Vlot bezorgd!

Geen mail gekregen van DHL wanneer de fiets bezorgd zou worden! Terwijl dat wel stond in de mail van u.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Hadden schade aan t voorrek van de fiets, terug gestuurd en nieuwe ontvangen super geregeld.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle en duidelijke service.

Gebruiksaanwijzing van het monteren van de fiets zou iets uitgebreider kunnen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Maken uiteindelijk waar wat ze beloven.

Ik kocht het als te bestellen product en rekende derhalve bezorgkosten af. Op bevestigingsmail stond opeens ‘ophalen in eindhoven’. Ik moest er toen zelf achteraan bellen en er bleek tóch nog een fiets op voorraad te zijn. Prima en snel geleverd, maar moest (helaas) zelf actie ondernemen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

hele snelle levering en erg leuk fietsje voor die prijs ! scheelde me 30 euro met andere winkels ! echt super !

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Alles werd netjes ne9t de mail uitgelegd. Daastnaast een snelle levering!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle reactie op vraag over de mail. Behulpzaam ivm specifieke leverdag. Fiets in goede staat ontvangen. Gewoon zoals het hoort te gaan.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Helemaal Top, de fiets past perfect! Goeie kwaliteit, Goede service, zeer tevreden!.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Servicegericht.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle service. Snelle reacties op mail contact.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Correcte site en keurige verpakte snelle bezorging!

Zo blijven doorgaan!!

Over Rc-kinderfietsen.nl