Kies een andere bezorgdienst

Ik verwacht een mooie fiets, goed van prijs. Site is mooi en praktisch, echter de fiets wordt niet thuisgestuurd, maar gaan we nu maar ophalen bij een DHL servicepunt 35 km verderop.. DHL telefonisch onbereikbaar dus op goede hoop toch nog het cadeautje voor onze dochter in huis. Misschien nog een tip: en wellicht heb ik het niet gezien maar we hebben nu los een mand gekocht voor aan het stuur. Zou een mooie upsell zijn als je die direct als optie kunt toevoegen aan je winkelmandje bij check out.

Slechte kwaliteit fiets

De Volare kinderfiets gekocht. De fiets is lastig in elkaar te zetten, ik ben langer dan een uur bezig geweest met de voorrem die elke keer na het remmen bleef schaven. Te los draaien zorgt er echter voor dat hij niet remt. De blokjes trekken één kant op. Lijkt ook wel alsof de velg ook niet recht is. Remhandel zelf is van goedkoop plastic. Bij eerste keer hard remmen verboog de voorrem. Vooralsnog absoluut niet heel blij met de fiets.

Prima service en fiets

Een leuke degelijke fiets. Bezorging was prima!

Snelle levering, prima kinderfiets voor deze prijs

Het betrof een showmodel, dus ik hoefde hem niet in elkaar te zetten. Volgens de website moest de fiets worden afgehaald in Eindhoven, maar omdat de eigenaar van RC toevallig bij ons in de buurt moest zijn werd de fiets dezelfde avond nog bij ons thuis afgeleverd. Super service! Op het eerste gezicht is het een prima fietsje voor deze prijsklasse. Hij rammelt een beetje, maar rijdt verder prima.

Geen ervaring

Geen ervaring want ik heb de fiets nooit ontvangen.

Prima bezorging

Fiets even nagekeken maar ziet ee goed uit. Onze dochter is 13 december jarig en dan krijgt ze haar fiets. Dus hij zit nog in de doos. Geen beschadigingen of rare fratsen. Gewoon zoals besteld✌🏻

Er was geen slot geleverd na gebeld te hebben is er toch een slot geleverd

Slechte kwaliteit fiets

Heb een kinderfiets met remschijven aangeschaft, De remcilinder zaten zo op elkaar dat het voorwiel niet te montere was stuur was erg stroef. Fiets naar de plaatselijke fietsenmaker gebracht, die had ook moeite met de remmen heeft er nieuwe remblokken ingezet. 60 euro verder. Kwaliteit van de fiets is beroerd

Niet doen

De fiets is niet goed geleverd er zaten zelfs deuken in de fiets voorvork zat er krom in en kregen we het zelf dus niet voor elkaar om de fiets in elkaar te zetten en door maar de fietsen-maker waar we uiteindelijk 50,- kwijt waren. Remschijven krom de fiets loopt aan. Ketting er al een paar keer afgelegen uit het niets handvat stuk. Kortom niet niet tevreden., vreselijk slechte service na dit alles gemeld te hebben. Uit de mail blijkt dat het dus aan ons licht en ik overal een video van zou moeten maken. Belachelijk😡

Snelle levering!

Mijn bestelling was zeer snel geleverd vond ik! Netjes verpakt en alles was voor de rest in orde.

Super fietsen, wel pittig in elkaar zetten

Mooie fietsen en zeer netjes verpakt. Zeer snelle levering. Er zit geen papieren gebruiksaanwijzing bij, dat vind ik persoonlijk jammer. Gelukkig er wel een filmpje voor het inelkaar zetten. De fietsen inelkaar gezet, blijkbaar niet helemaal volgens plan. Gelukkig goede hulp gekregen via de mail, zo was het probleempje zo opgelost! Super bedankt voor de leuke fietsen, ze rijden heerlijk!

Alles is prima verlopen

Van bestellen tot leveren uit stekend

Iets vertraging met de levering maar prima fiets

Fiets besteld, kreeg de volgende dag netjes een update dat de fiets verzonden was. Vervolgens had DHL een dag vertraging. De fiets is prima en m'n zoontje is er erg blij mee.

Slecht!

Diep triest! Maandag een fiets voor mijn zoontje besteld, zou dinsdag binnen komen, niks.. Woensdag niks... Donderdag mail gestuurd zou donderdag komen, weer niks.. Mail gestuurd (want telefonisch zijn ze onbereikbaar!) zou zeker vrijdag (op mijn zoon zn verjaardag) binnen komen. Weer niks. Uiteindelijk ergens anders fiets gehaald ze zouden het bedrag zsm terug storten. Nu 3 weken later na veel mails en voicemail inspreken eindelijk geld terug... Nooit meer!

Zeer goed!

Alles netjes op tijd. Mooie fiets . Echt waar voor je geld !

Snelle bezorging en goede prijs kwaliteit.

Snelle bezorging en goede prijs kwaliteit. Hele mooie kinderfiets.

Geen winkel, beperkte service

Fiets besteld, maar kreeg een andere geleverd en dan wordt het allemaal ineens wel lastig. Beperkt telefonisch bereikbaar, contact gaat via mail. Nieuwe afspraak voor ophalen fiets en pas nadat de fiets retour is ontvangen. Krijg je of een andere of geld retour. Bij opmerkingen over hun procedures, geven zij aan alleen een webshop te zijn zonder voorraad. Verwijzen naar algemene webshop procedures en vergelijken zich zelf met bol.com. En geven dan ook nog eens aan dat ik met bestellen rekening moet houden dat het mis kan gaan en dus eerder had moeten bestellen. Ik kan alleen erg lastig zo’n grote doos verborgen houden in mijn huis. Maar goed, let bij bestellen dus op deze “service” als het mis gaat. Dat is dan meer algemeen van aard en is m.i ook geen service. Geen aanrader! En nu nog even wachten op de terug storting (bijna 2 weken nu)

Goed geregeld

Bij het uitpakken waren er klein beschadigingen op het frame en bij het monteren van de voor schijf kwam ik er achter dat hij een klein beetje krom was, zelf verholen geen probleem. Wel jammer maar ja. Voor de rest een mooie zonix new fasion fiets. Mvg jessy visser

Duidelijk maar schade.

Fiets kreeg ik optijd thuis zoals aangegeven was op de site, hier ben ik dus erg tevreden over. Door het montage filmpje op de site was het erg fijn en makkelijk om de fiets verder in elkaar te zetten. Alleen met het uitpakken/verwijderen van de bescherming plastic zag ik schade aan de lak op de fiets en was het spatbord spijlen voor krom.

Schandalig service!

Wij hebben vorige week een fiets voor onze dochter besteld.. Thuis in elkaar gezet en hij blijkt onze dochter niet te passen. Contact opgenomen met rc-kinderfietsen. Comclusie; ze nemen de fiets niet terug omdat we het zadel en het stuur gemonteerd hebben gehad! We krijgen ons geld niet terug, kunnen niet omruilen niets! Met een onbeschofte niet meewerkend toon werd ik via de mail afgescheept met dat het in de voorwaarde stond ..:( Hoe kun je nu een fiets beoordelen zonder het zadel en het stuur te monteren??? Wij zitten nu met een dure splinternieuwe fiets waar onze dochter niet op kan... treurig. En zo ja onvriendelijk!! Ik zeg; hier geen fiets bestellen!!!

Beste Klant, Uiteraard kunt u de fiets binnen 14 dagen na ontvangst uitgebreid bekijken en passen. Mocht u dan niet tevreden zijn kan de fiets gewoon retour. Helaas was in dit geval de fiets al in gebruik genomen. Hierdoor kunnen we de fiets niet meer retour nemen. De fiets moet namelijk nog wel als nieuw verkocht kunnen worden. U zou het zelf toch ook niet op prijs stellen als u een gebruikte fiets ontvangt terwijl u een nieuwe heeft besteld? Naar onze mening en ook vele andere klanten staan we iedereen netjes te woord en proberen altijd een oplossing te vinden.

Goede service, goede kwaliteit en krijgt wat je ziet.

Fietsen van goede kwaliteit en stevig verpakt voor verzending. De fiets was makkelijk verder in elkaar te zetten. Wat je ziet is ook wat je krijgt. Ook de service is perfect. De prijsgarantie werd zonder problemen of hapering nagekomen. TOP!

Pluspunten

Snelle mail reactie en snelle levering

Pluspunten

Komt afspraken na, levering volgende dag

Pluspunten

Snelle levering hellemaal.top

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Stevige verpakking

Geef in de beschrijving in de advertentie aan welk gereedschap er nodig is. Dit zou een stuk helpen alvorens de fiets in elkaar gezet moet worden. Niet iedereen heeft imbussleutels in huis.