Pluspunten

Prima fiets, snelle levering.

Spaken waren niet op spanning of zelfs slap.

Pluspunten

Pluspunten

Ik had de fiets ontvangen maar bij DHL was het pakket uit de doos gevallen enkele beschadigingen ....contact gehad met Rc- kinderfietsen.nl en werd heel goed geholpen goede service en vriendelijke man .... pakket terug gestuurd en binnen 2 werkdagen een nieuwe fiets ontvangen ( snelle levering )me zoontje is er erg blij mee en het is een hele mooie fiets

Pluspunten

Geen beschrijving erbij hoe je de fiets in elkaar zet. Trapper brak af tijdens de eerste rit. Het stalen frame is krom waardoor het voorwiel aanloopt.

4 étoiles: bon service, bien traité

Positif

La qualité du vélo et son tarif.

Suggestions

Le colis à l’ arrivée était défectueux. Revoir avec le transporteur.

Pluspunten

Mooie fiets! Vlot bezorgd!

Geen mail gekregen van DHL wanneer de fiets bezorgd zou worden! Terwijl dat wel stond in de mail van u.

Pluspunten

Hadden schade aan t voorrek van de fiets, terug gestuurd en nieuwe ontvangen super geregeld.

Pluspunten

Snelle en duidelijke service.

Gebruiksaanwijzing van het monteren van de fiets zou iets uitgebreider kunnen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Maken uiteindelijk waar wat ze beloven.

Ik kocht het als te bestellen product en rekende derhalve bezorgkosten af. Op bevestigingsmail stond opeens ‘ophalen in eindhoven’. Ik moest er toen zelf achteraan bellen en er bleek tóch nog een fiets op voorraad te zijn. Prima en snel geleverd, maar moest (helaas) zelf actie ondernemen.

Pluspunten

hele snelle levering en erg leuk fietsje voor die prijs ! scheelde me 30 euro met andere winkels ! echt super !

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Alles werd netjes ne9t de mail uitgelegd. Daastnaast een snelle levering!

Pluspunten

Snelle reactie op vraag over de mail. Behulpzaam ivm specifieke leverdag. Fiets in goede staat ontvangen. Gewoon zoals het hoort te gaan.

Pluspunten

Helemaal Top, de fiets past perfect! Goeie kwaliteit, Goede service, zeer tevreden!.

Pluspunten

Servicegericht.

Pluspunten

Snelle service. Snelle reacties op mail contact.

Pluspunten

Correcte site en keurige verpakte snelle bezorging!

Zo blijven doorgaan!!

Pluspunten

Zeer goede service, vriendelijk en meedenkend.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Makkelijk te bestellen en snel geleverd

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Prijzen zin goed

Het is de eerste keer en krijg ik de fiets beschadigd. Op de dooz was geen schade.dat betekent dat de fiets was al beschadigd toen ze hem in de doos gelegd hebben.

Beste Marina, De fiets moet toch echt beschadigd zijn tijdens het transport. De fietsen worden na controle in de fabriek netjes verpakt. Uiteraard hebben we het netjes voor u opgelost en u een nieuwe fiets geleverd.

Pluspunten

Leverantie zoals beloofd. Zelfs ‘s avonds zeer snel antwoord op een vraag over een bestelling.

Pluspunten

Snelle en vlotte. Top

Pluspunten

Snel aflevering

Monteren instructies kan beter worden

Kijkt u ook eens op onze montage video die we op onze website hebben staan. Gelukkig zijn de meeste fiets 95% afgemonteerd zodat monteren een fluitje van een cent is. U kunt eventueel ook de fiets gemonteerd afhalen in Eindhoven Purmerend of Beverwijk

Pluspunten

vriendelijk telefonisch contact. snelle levering fiets zoals door RC kinderfietsen 'beloofd'.

de gemailde gebruiksaanwijzing van de fiets was in het Engels, misschien ook handig om deze in het Nederlands te sturen.

Bedankt voor uw feedback. De handleiding van de Zonixfietsen zijn idd in het Engels. We hebben op onze website overigens een montagevideo. Dit is ook erg handig.