Roy was een chille gast met goede uitleg.

Roy communiceerde goed en zorgde ervoor dat de documenten goed werden aangeleverd. Had de snelheid er goed in zitten en hier een daar een grapje maakte het allemaal nog een leuk proces ook! Dankjewel nog Roy! Woon er mooi!

Top geholpen door Roy

Roy heeft ons uitstekend bijgestaan in de aankoop van ons nieuwe huis. Hij was heel breed beschikbaar, ook buiten kantoortijden en via whatsapp om alle vragen te beantwoorden, en ons goed en super snel te helpen zodat we een bod konden uitbrengen met twee weken voorbehoud van financiering. Dit is, samen met een brief die Roy voor ons heeft opgesteld waarin hij onze draagkracht bevestigde, de doorslaggevende factor geweest waarmee we het huis hebben kunnen kopen. Hij heeft ons goed voorbereid, zodat we alle benodigde documenten van tevoren al konden verzamelen, en zo hebben we zonder enig obstakel de hypotheek rond kunnen krijgen. Smooth sailing!

Een site met een vast proces maar toch erg persoonlijk

Adviseur Roy maakte de mogelijkheden steeds goed inzichtelijk, maar liet de keuze wel aan ons. Regelmatig persoonlijk contact om de voortgang te bewaken naast een prima site om zaken te uploaden en het proces te overzien.

Goed geholpen en geadviseerd

Goed voortraject, fijne begeleiding en snelle afwikkeling. prettig ervaring overall.

Snelheid top, mensen top - ICT, UX en app onvoldoende

Ik had een krappe overgangsdatum afgesproken en zonder voorwaarde financiering, ik kon vrijwel direct in gesprek, en binnen 2 weken vanaf eerste moment met Hypotheek24 was alles rond met de bank. De communicatie met de medewerkers is pro-actief, snel en duidelijk. Uitmuntende score voor dit alles. Waar het wel aanzienlijk mis gaat is de ICT, gebruikers design van de site (UX) en applicatie. Vanaf het begin hapert het binnenhalen van de gegevens bij bronpartijen zoals UWV (en dat lag niet aan de bronpartijen) tot op het niveau dat het onbruikbaar is. Dit was eigenlijk een afhaak moment voor mij maar het was dat het gesprek met de adviseur mij voldoende vertrouwen gaf om door te zetten. Het systeem stuurt generieke mails die conflicteerde met de gesprekken/afspraken met de medewerkers (wat de medewerkers zijde klopte altijd wel), is de opzet van de app erg verwarrend/onrustig met het door de 'fases' heen 'vliegen', zeker als die niet kloppen met de telefoongesprekken, lopen termen op deze omgeving door elkaar heen als offerte, rentevoorstel, definitief voorstel etc. Statussen etc komen niet overeen met het procesverloop. Uploaden van de bestanden gaat eenvoudig maar je kan niet goed zien welke bestanden je wel en niet geupload hebt (behalve dat dit is gebeurd). Linkjes naar sites die niet goed staan tot en met de kioh review aan toe. Het is veel te complex opgezet, te veel tekst etc. Advies voor de klant; alleen luisteren naar de medewerkers, en volledig negeren van de applicatie, app en site op dit moment. Advies voor hypotheek24: als bedrijfsontwikkelaar; Ik denk dat de ICT een grote afhaak moment is voor veel potentiele klanten. Terug naar de tekentafel, 3 kwart schrappen en geef je mensen de ruimte om alleen te communiceren via de site wat ook is benoemd in de gesprekken.

All good

Everything went good

Goed en vakkundig geholpen

We hadden best een strakke deadline om alles rond te krijgen maar dankzij Roy is dat allemaal gelukt.

Laagdrempelig en proactief

Roy Molleman heeft ons prima geholpen. Het contact verliep prettig, laagdrempelig en hij denkt vanuit klant perspectief met je mee. Vanuit de inhoud kijkt en adviseert hij steeds breder dan enkel hypotheek technisch; dit vanuit een onafhankelijke positie. De ervaring was ronduit goed, net als een paar jaar terug. Destijds onze eerste ervaring met Hypotheek24.

Goed advies en vlotte aanvraag

Top geholpen door Reinoud en Cheyenne!

Perfect geholpen

Roy Molleman heeft voor mij een tweede hypotheek geregeld . Dit ging vriendelijk, snel met deskundig advies en erg goed bereikbaar bij vragen. Zeker aan te bevelen .

Vriendelijk en razendsnel!

Roy heeft ons ontzettend goed geholpen. Hij was ontzettend vriendelijk tijdens de gesprekken en duidelijk in zijn advies. De doorlooptijd van kennismaking tot acceptatie was dankzij de inzet van Roy erg kort. We zijn heel tevreden over Hypotheek24.

Super goed geholpen!

Onze adviseur Reinoud Rosmolen heeft ons super goed geholpen met het regelen van onze hypotheek. Hij kwam met een goed onderbouwd advies, had duidelijke antwoorden op al onze vragen, en was super goed bereikbaar. Well done, Reinoud! Echt een topper, en zeker aan te bevelen!

Uitstekende service en bijzonder snel geholpen

Wij zijn erg goed geholpen bij het kopen van ons huis. De controle van de documenten ging heel snel en daardoor hebben we ruim binnen de twee weken onze hypotheek rond gekregen! Zeker aan te raden

Hoge mate van bekwaamheid,betrokkenheid en oplossingsrichtingen.

Het contact met mijn coach was uitermate goed. Roy heeft geluisterd naar alle wensen & vragen. Hij heeft mij voorzien van diverse mogelijkheden met passende adviezen. Wij hebben een lang en intensief traject doorgewerkt, waarin Roy snel veel vertrouwen gecreëerd heeft en deed altijd meer dan verwacht.

Zeer tevreden met het eindresultaat, zou zo weer zaken met jullie doen!

Het team was responsief, snel en efficiënt - ze stonden erop dat we alle vereiste documenten in orde hadden voordat we de geldverstrekkers benaderden. Hierdoor was onze hypotheek binnen ÉÉN DAG goedgekeurd! Geweldig werk, heel erg bedankt!

goed, zorgvuldig, snel, adequaat en professioneel

Wij zijn zoals boven al aangegeven goed, zorgvuldig, snel, adequaat door Hypotheek 24 (Roy Molleman, Cheyenne en Rodin) geholpen. Dank voor de heldere communicatie tijdens de gesprekken. Wij kregen het gevoel dat onze contactpersonen op de hoogte waren van ons verzoek en dat gaf ons een ontspannen gevoel. Bel verzoeken werden beantwoord en waar nodig werden wij geïnformeerd en ongevraagd geinformeerd. Ruim op tijd geholpen en daarvoor onze dank!!!

Duidelijk, eerlijk en professioneel

Voordat we bij Hypotheek24 terecht waren gekomen hadden we eerst gesproken met De Hypotheker. Daar word je immers mee doodgegooid en eerlijk - van Hypotheek24 hadden wij eerder nog niet gehoord. We kwamen er echter wel direct achter dat men bij de hypotheker beloftes en toezeggingen deden die niet strookten met wat in werkelijkheid mogelijk was. Via die weg kwamen we uiteindelijk in contact met Roy. Wat een verademing was dat. Vanaf het eerste moment werd echt de tijd voor ons genomen en alles werd duidelijk uitgelegd. Aangezien er - vanwege een flink deel variabel inkomen - nogal wat haken en ogen zaten aan onze financiële situatie, schepte Roy ook vanaf het begin een realistisch scenario van wat wel en niet mogelijk was. Toen we -toch vrij snel- ons droomhuis vonden zijn we door Roy meer dan snel en adequaat geholpen. Als er wat nodig was, of als we vragen hadden, dan was hij altijd direct bereikbaar voor ons. Hij heeft ons echt spreekwoordelijk bij de hand genomen en ons door de wondere wereld van hypotheekland geloodst. Hij heeft -wat normaal gesproken best een ingewikkelde en stressvolle periode kan zijn- het ons enorm gemakkelijk gemaakt. Daarom, als je op zoek bent naar een goed financieel advies - neem contact op met Roy Molleman van Hypotheek24!

After numerous mortgage advisors I got Roy from Hypotheek24 and it all just went great further

I am an expat living in the Netherlands, With that comes alot of chalenges also not having a financial history in the country. Most banks were just blanketly giving low mortgage amounts but following a quick call with Roy explaining him my company benefits, Bonus, And salary structure he with his negotiations with the banks got me the mortgage I feel I deserved. I would highly recommend any expat to talk to Roy as he is enthusiastic and gets things done fast.

Top geregeld!

Wij hebben bij de aankoop van ons eerste huis een geweldige service van Hypotheek24 gehad. Met name de communicatie en het snel handelen is iets waar ze sterk in zijn.

duidelijke en betrokken communicatie

We werden tijdens het intro gesprek gezien van een uitgebreid en duidelijk advies. Uiteindelijk de aanvraag in gang gezet waar gelijk duidelijk was wat er van ons verwacht werd. De lijst op de site geeft je een duidelijk overzicht met de dingen die al afgerond zijn en welke nog gedaan moeten worden. Uiteindelijk was onze hypotheek rond ruim voor de benodigde datum. De tussenpersoon gaf duidelijke uitleg. Enige dingetje is wel de telefonische bereikbaarheid. Ik heb namelijk 2 keer een kwartier in de wacht gestaan met mijn vraag. Verder prima dienstverlening! zeker een aanrader

Fijne ervaring, zeker aan te raden!

Vanaf het begin hebben wij een professionele begeleiding ervaren. Het contact met de hypotheekadviseur en hypotheek coach vonden wij erg prettig. Reinoud en Cheyenne stonden gedurende het hele aankoopproces voor ons klaar, vanaf het moment van oriëntatie tot aan de afronding van onze eerste woning.

Slecht advies

Tijdens een tweede hypotheekaanvraag bleek onlangs dat we onze huidige rente niet mee konden nemen naar onze nieuwe hypotheek. Terwijl we een goede verhuisregeling bij ons eerste hypotheekadvies destijds als nadrukkelijke wens hadden opgenomen. Dit zijn juíst de zaken waar je extra voor betaalt door ‘advies’ af te nemen. Hypotheek24 heeft zijn werk niet goed gedaan.

Kundig advies, hypotheek snel geregeld

Na goede ervaringen 3 jaar geleden zijn wij weer terug gekomen bij Hypotheek24, nu voor de aankoop van het volgende huis. Wij hadden veel vragen over bijvoorbeeld het meenemen van de hypotheek en de werking van een overbruggingskrediet. Alles is helder toegelicht in de gesprekken en wij wisten snel waar wij aan toe waren. De aanvraag verliep soepel en we werden gedurende het proces goed op de hoogte gehouden via mail of telefonisch. Kortom, erg tevreden.

Uitstekende service!!!

Wat een geweldige ervaring heb ik gehad met Rodin, Robin en Cheyenne van jullie.Ik ben zo ontzettend dankbaar voor hun harde werk en toewijding om ervoor te zorgen dat mijn hypotheekaanvraag succesvol werd afgerond. Vanaf het allereerste moment dat ik contact opnam met Hypotheek24, voelde ik me direct op mijn gemak. Rodin, Robin en Cheyenne waren zo vriendelijk en begripvol, en het was duidelijk dat ze echt meedachten met mijn persoonlijke situatie en mijn financiële doelen. Ze hebben me van begin tot eind begeleid bij het gehele hypotheekproces, en ik voelde me altijd goed geïnformeerd en op de hoogte van alles wat er speelde. Wat ik vooral waardeerde, was dat ze niet opgaven toen de bank ons eerste voorstel maar ook de 2e en 3e afkeurde. In plaats daarvan gingen ze onmiddellijk aan de slag om alternatieve oplossingen te vinden en bleven ze met mij in contact om mij op de hoogte te houden van hun voortgang. Dit gaf mij het vertrouwen dat ze er alles aan deden om mijn hypotheekaanvraag te laten slagen en dat ze niet zouden rusten voordat we een succesvolle uitkomst hadden bereikt. Uiteindelijk zijn we erin geslaagd om mijn hypotheekaanvraag succesvol af te ronden, en ik ben ervan overtuigd dat dit niet was gelukt zonder de expertise, toewijding en harde werk van Rodin, Robin en Cheyenne. Ik kan dit bureau dan ook ten zeerste aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een betrouwbare, deskundige en meedenkende hypotheekadviseur. Dank jullie wel, Rodin, Robin en Cheyenne, voor jullie onvermoeibare inzet en fantastische service. Ik zal jullie aanbevelen aan al mijn vrienden en familie die op zoek zijn naar hypotheekadvies!

Vlot en kundig mijn hypotheek voor mijn 1e woning geregeld

Contact was altijd mogelijk wanneer gewenst met mijn persoonlijke adviseur. Zo kreeg ik snel antwoord op al mijn vragen telefonisch of via mail. De adviseur dacht goed met me mee, en kijkt alvast vooruit naar wat je alvast kunt regelen. Online omgeving duidelijk en goed inzicht in de voortgang.

Over Hypotheek24.nl

Voor iedereen die snel duidelijkheid wil van een ervaren hypotheekadviseur Bij Hypotheek24 kun je altijd binnen 24u zowel een oriëntatiegesprek als een adviesgesprek inplannen met een van onze ervaren hypotheekadviseurs. Wij geven jou persoonlijk advies en inzicht waar en wanneer jij wilt via video of telefoon! Daarnaast krijg je toegang tot ons meest vooruitstrevende dashboard. Waardoor jij middels de meest uitgebreide rekentools en innovatieve oplossingen altijd het beste inzicht hebt. “De snelste, gemakkelijkste en meest zorgeloze hypotheekervaring”, aldus onze reviews.