Goede, duidelijke communicatie

Mijn hypotheekaanvraag verliep wat minder soepel. Dit lag niet zozeer aan Hypotheek24 maar meer bij de geldverstrekker Munt Hypotheken. Positieve punten Hypotheek24: Duidelijke website en online portal; Snelle beoordeling van je aangeleverde documenten; Goed telefonisch bereikbaar en tijd om vragen te stellen; Bij het verkrijgen van de bindende offerte werd er een fout gemaakt bij de geldverstrekker. Dit werd door John Ponden uiteindelijk goed gemanaged; Minder positief: Bij het doorzetten van documenten was een document niet aangekomen bij de geldverstrekker. Nadat ik 1,5 week niks had gehoord ben ik er achteraan gaan bellen. Toen kwam dit aan het licht en was het snel verholpen. Ik had graag gezien dat dit door Hypotheek24 was opgemerkt. Bij het verkrijgen van de bindende offerte werd er een fout gemaakt bij de geldverstrekker. In het begin duurde het even voordat duidelijk werd gecommuniceerd dat het toch allemaal wat langer ging duren. Uiteindelijk is het met wat vertraging goed opgelost.

Van uitzonderlijke kwaliteit en service

Bijzonder om te zien hoe het team van Accountant John Ponden het ondanks alle tegenslagen.(Munt/Argenta hypotheek verstrekkers, ziekte, Allianz over een ORV, Raadhuys inkomensverklaring, cijfers accountant klant etc. Om te zien hoe ze dan alle zeilen bijzetten om het allemaal nog op tijd, ontbindende voorwaarden verviel 17 januari en akte passering 20 januari, bij de notaris te krijgen. En ja 16.59 telefoontje notaris stukken zijn aangekomen. Eigenlijk verdienen ze een dertiende maand, voor dit soort van inzet.

Blij dat ik met Hypotheek24 in zee ben gegaan.

Duidelijke gang van zaken, snelle respons, prettige telefonische contacten, goed advies en uiteindelijk een hypotheek waas ik blij mee ben.

Uitstekend eenvoudig en helder procesbegeleiding

Als je weet wat je wil en je kan wat je denkt en je doet wat je moet dat levert hypotheek24 een simpel en overzichtelijk proces om je te helpen een hypotheek af te sluiten.

Echt top!

Snelle service bij Hypotheek24. Binnen een werkdag antwoord, direct contact en hulp via de chatservice en goed bereikbaar. Ik ben heel goed geholpen, bedankt :-)

Binnen 3 weken alles rond.

Hypotheek (1e) afgesloten voor een familielid die er weinig kennis van heeft. Wanneer je enige kennis hebt is dit prima zelf te doen. Het afsluiten van een 1e hypotheek is heden ten dage namelijk niet meer zo spannend. In mijn geval dus gekozen voor Execution Only en geen gebruik gemaakt van advies. Overzichtelijke website en een scherpe prijs voor productaanbod. Duidelijk stappenplan op de website zodat je weet wat/wanneer aan documenten geupload dient te worden. Beoordeling van documenten door Hypotheek24 snel gedaan. De gekozen geldverstrekker reageerde tevens erg snel waardoor de hypotheek binnen 3 weken officieel rond was. Tevens gebruik gemaakt voor het afsluiten van een ORV (150€). Al met al zeer tevreden met de gang van zaken.

Gergeld binnen 2 weken!

Onze eerste hypotheek hebben wij elders afgesloten, dit was een groot drama. Voor het ophogen van onze hypotheek kwamen wij terecht bij Hypotheek24. Van te voren was ik erg huiverig gezien mijn eerdere ervaring met hypotheken. Wat een verademing is het afsluiten bij Hypotheek24, wij werden altijd keurig up-to-date gehouden en zo is het gelukt om binnen 2 weken onze hypotheek rond te krijgen. Onze dank is groot voor Kim & Michelle, 2 ware toppers. Zeer scherpe prijs voor een uitstekende hypotheekverstrekker, grote aanrader!

Geweldig! Binnen 3 weken hypotheek geregeld

Website is fantastisch! Gebeld, binnen een week een afspraak gekregen met onze hypotheekadviseur terwijl wij alle stukken die ze nodig hadden online konden aanleveren. Hoe sneller je de stukken aanlevert, hoe sneller je je hypotheek rond hebt. Bij ons was dat 3 weken! Echt super snel. En ook geweldig advies gekregen! En ze zijn nog goedkoper dan de hypotheekadviseurs van vrienden die onlangs een huis hadden gekocht. Ik zou hypotheek24 zeker aanraden.

voor de 2e keer en wederom prima verlopen

3 jaar geleden voor het eerst via Hypotheek24 alles geregeld en dat ging heel soepel. dus nu maar weer aan de slag en de ervaring is ook nog steeds hetzelfde. goede bereikbaar en vlotte doorstroming. uploaden en statusopvolging allemaal dik in orde. kan het zeker een ieder die zich een beetje wil verdiepen ( is geen hogere wiskunde) zeker aanraden, bespaart je aardig wat en documenten moet je bij elke adviseur of bemiddelaar zelf aanleveren, en ik zie daar dus geen meerwaarde meer in terwijl je vaak veel duurder uit bent.

Het contact met Hypotheek24 verloopt soepel. Er is altijd iemand bereikbaar om de klant de beste hulp te bieden bij het maken van de juiste hypotheekkeuze. Ook de website is goed toegankelijk.

Deskundig, snel, duidelijk en handig.

Prettig persoonlijk contact o.a. via belafspraak. Erg handige website met persoonlijk pagina’s. Daarop kan de voortgang van het dossier uitstekend worden gevolgd. Handig down- en uploaden van documenten. Goede telefonische bereikbaarheid. Complete service voor een nette prijs.

veel geregel maar goed resultaat

oploaden van gegevens niet altijd soepel en bovendien zeer algemeen waardoor er eigenlijk teveel gevraagt word voor mijn specifieke situatie. dus veel extra zinloos werk voor de klant. Dan moeten er volledige rapporten ondertekend worden. Om tijd te besparen moeten er dan volledege rapporten uitgeprint worden en ondertekend en weer ingescand. Dit kost veel papier en is niet echt klantvriendelijk.(beetje irritant). zodra de hypotheek verstrekker akkoord is werd ik direct gebelt om een beoordeling te geven allsof de kous verder af is terwijl het huis nog moet passeren en het van mijn kant nog maar afwachten is of alles inderdaad goed gaat. kortom algemene indruk is dan dat ik enorm veel tijd kwijt ben met gegevens uploaded waarvan er een aantal niet relevant zijn in mijn persoonlijke situatie,en nog voor ik het zelf besef word me al gevraagt of ik een beoordeling kan geven want de kous is verder af voor jullie?verder niets meer gehoort,niet eens een felicitatie dat het huis uiteindelijk gepasseert is.word waarschijnlijk verder niet meer opgevolgt. maar het is een redelijk goedkope optie vergeleken met andere aanbieders.

Super makkelijker en snel geregeld. Voor het eerst te maken gekregen met het afsluiten van een hypotheek, keek hier in eerste instantie tegenop maar stelt niks voor. Lever documenten snel aan en zij reageren ook snel. Super geholpen door Lars, Michelle en Kim.

Hypotheek 24 alles prima geregeld!

Ik heb een prima gevoel overgehouden met contact met Hypotheek24. Er werd prima meegedacht met de situatie waarin ik zat, en de wensen die ik had. hypotheekcoach Michelle Meulenberg verdiend een 10! Zij heeft alles prima geregeld, en heeft doorlopend contact met mij gehad. Dus ik beveel Hypotheek24 van harte aan!

Het hele hypotheek traject is duidelijk en makkelijk te doorlopen. Je wordt bij elke stap goed op de hoogte gehouden en de hypotheek-coach (John) was een topper en altijd bereikbaar. Bedankt Hypotheek24.nl!!

Hypotheek24 regelt snel en goed

We hebben een goede ervaring met Hypotheek24. Coach Judie is zeer behulpzaam Het uploaden van de stukken is gemakkelijk en alles wordt vlot verwerkt. De werkwijze is duidelijk en bij vragen wordt alles goed uitgelegd. In zeer korte tijd hebben we onze hypotheek voor elkaar gekregen. We kunnen hypotheek24 iedereen aanraden!

Gelukt

Na een aantal afwijzingen vanwege mijn "moeizame" inkomen is het gelukt om de hypotheek rond te krijgen. Graag hadden we deze afwijzing zwart op wit gehad. Nu konden we dat niet controleren op waarheid. Daardoor werd het rentepercentage hoger. Als men een beetje op de hoogte is van hypotheken en soorten en zich er in verdiept, dan is het goed te doen om zelf alles aan te leveren voor de verwerking door hypotheek24. Kortom een goede ervaring.

Goede, vakkundige service en perfecte adviezen

Na een turbulente tijd waarin niet iedereen meewerkte, verzekeringsmaatschappijen deden erg moeilijk over afkoop spaarverzekeringen, uiteindelijk gekomen tot een prima hypotheek. De telefoongesprekken met de coach (John) verliepen perfect waarbij de vakkennis goed werd aangewend en beargumenteerd om een en ander uit te leggen en het belang van een iets andere zienswijze op een heldere en juiste wijze te vertalen. Kortom prima samenwerking en zeer aanbevelingswaardig.

Vriendelijk, duidelijk, snel en gemakkelijk!

Zoals de meeste waarschijnlijk was is enigszins sceptisch om mijn (1e) hypotheek online af te sluiten. Want, als je alle adviseurs moet geloven is dit iets enorm complex waar je hun zeker bij nodig hebt. Niets blijkt minder waar. Na wat online research te hebben gedaan en telefonisch te hebben overlegd besloot ik te in zee te gaan met Hypotheek24. De benodigde documenten upload je eenvoudig naar de website en tijdens dit proces wordt je bijgestaan door een vriendelijke coach om je vragen te beantwoorden. Ze zijn goed bereikbaar en hebben de juiste kennis en contacten om je verder te helpen met je aanvraag. De aanvraag zelf was verder een fluitje van een cent. Je moet zelf gewoon zorgen dat je tijdig de juiste documenten verzameld en aanlevert. Kortom, heb je een 'eenvoudig profiel' en ga je voor een 'reguliere hypotheek' raad ik iedereen deze partij aan!

makkelijk, snel, vriendelijk en zeer behulpzaam

Wij zijn zeer tevreden over de werkwijze en afhandeling van hypotheek24. Onze hypotheek wilden we door de huidige lage hypotheekrentes oversluiten. Door de hulp en ondersteuning in het hele proces door Jan-Willem Rutgers, Michelle Meulenberg en Judie Liu is de hypotheek in een korte tijd(13dgn) rond gekomen. Nogmaals zeer tevreden klanten.

Makkelijk, duidelijk en snel geregeld!

De hypotheek voor onze volgende woning dit keer online geregeld via Hypotheek24.nl. Dit is ons erg goed bevallen, het uploaden van stukken werkt erg makkelijk en de feedback en het meedenken vanuit de coaches van hypotheek24 was duidelijk en behulpzaam. Uiteindelijk in een zeer korte tijd de definitieve offerte binnen. En dat voor een scherpe prijs. We kunnen hypotheek24 iedereen aanraden!

Prima advies en begeleiding

Twee jaar geleden heb ik al eens via Hypotheek24 een execution-only hypotheek afgesloten. Het betrof toen een verlengen van een hypotheek van het huis waar ik al in woonde. Nu heb ik een nieuw huis gekocht en vond ik dat ik wat meer advies nodig had. Michelle en John hebben me zeer goed geholpen. Kwaliteit toont zich wanneer er moeilijkheden zijn. John heeft de moeilijkheden waar ik tegen aan liep perfect opgelost. Ik heb nu een mooi huis met een goede hypotheek!

Goede begeleiding met positieve resultaat!

Vanuit Hypotheek24.nl heeft Judie Liu mij begeleidt bij het aanvragen van mijn Hypotheek. Ik vond dat de communicatie heel goed verliep, telefonisch danwel via chat (via de website). De online portal was duidelijk en overzichtelijk. Indien een document niet was goedgekeurd, kon zij mij goed toelichting geven en oplossingen aanreiken. Mijn ervaring met Hypotheek24.nl is zeer positief!

Prettige en deskundige hulp bij onze hypotheekaanvraag

Wij hebben via vrienden Hypotheek24 aangeraden gekregen. Wij zijn Hypotheek24 gaan vergelijken met een onafhankelijke deskundige en advies en hypotheek bij een bekende bank. Dit scheelde ons al snel meer dan 500 euro op alleen de advieskosten. Voor ons is dit onder andere de doorslaggevende factor geweest, samen met het snelle handelen en altijd up-to-date eigen profiel. Wij hadden een korte tijd tot sleuteloverdracht en hebben alle stukken zo snel mogelijk verzameld en Hypotheek24 heeft hun best gedaan om alles zo snel mogelijk te regelen met taxateurs, ORV en hypotheekverstrekker.

Het was een uitdaging, maar goed te doen en het bespaart je een boel geld.

Je moet een beetje weten waar het allemaal om gaat. Weten waar je jou gevraagde gegevens vandaan haalt en upload in je eigen online dossier. Als snel heb je het door. Snap je het niet de medewerkers zijn heel geduldig en meewerkend. Verder is het een kwestie van afvinken totdat alles compleet is. Ik heb met adviseur gedaan. Kost je 300 euro meer, maar dat is heel fijn. Dan doe je het nog zelf, maar met een deskundige. Dat kan ik je aanraden.