Excellente dienstverlening

Wij zijn zeer goed geholpen door Roy en zijn collega's. Alles ging gemakkelijk en op ons eigen tempo. Roy en zijn team namen rustig de tijd om alles goed uit te leggen, ondanks mijn vele vragen en telefoontjes. Ze hebben ons goed begeleid van A tot Z. In de toekomst maak ik 100% zeker weer gebruik van hun diensten. Ik beveel hun van harte aan. Plan gewoon een kennismaking en zie hoe simpel alles gaat. Met vriendelijke groet, Ibrahim

Geweldig goed geholpen

Mijn ervaring met Hypotheek24 (en in het bijzonder met Roy M.) was uitstekend. Waar ik overal een 'nee' kreeg op mijn plannen, wist hij het binnen een mum van tijd voor elkaar te krijgen. Zeer betrokken en professioneel. Goed bereikbaar en hield mij van elke stap op de hoogte. Dit maakte het hele proces een fijne ervaring zonder stress. Zonder hem (en hypotheek24) was het niet gelukt.

Geweldige ervaring!!!

Dankzij de hulp van Reinoud en Shahbaz heb ik mijn hypotheek in minder dan 1 week rond gekregen. Ik had behoorlijk wat haast en zij hebben mij het volle vertrouwen gegeven. Er werd snel gereageerd en je kreeg een uitstekend persoonlijk advies. Ik zou het iedereen aanraden die startende is of al op de markt meedoet! Dankjulliewel voor het mede realiseren van de aankoop van mijn eerste huisje

Goede begeleiding, bereikbaarheid en snel schakelen

Onze ervaring met Hypotheek24 was wederom fantastisch. Dit keer gingen we voor het uitbreiden van onze hypotheek voor een verbouwing. Het schakelen met hypotheek 24 hebben wij als erg goed ervaren! Snelle reacties, goede uitleg en begeleiding en duidelijkheid in wat er precies vanuit ons werd verwacht. Mochten wij in de toekomst weer aanpassingen willen doen aan onze hypotheek dan komen we zeker weer terug. Bedankt voor jullie hulp, wij gaan ons huis met plezier verbouwen :)!

Goede klantenservice, prima coach en professionele adviseur

Heel tevreden met de vriendelijke service van Shahbaz en professionele aanpak van Ronald.

Best in class & friendly service

Hypotheek24.nl offers a first class & friendly service. Our mortgage agent Shahbaz Kiyani showed amazing support, answered our every single question with patience and worked with mortgage lenders to get the best price and highest possible mortgage for us. Buying a house and getting a mortgage in the Netherlands is quite challenging, we are very lucky to have chosen Hypotheek24.nl as our partner.

Roy is kundig denkt goed mee en responsief

Goede ervaring met de diensten van Hypotheek24. Al het contact is vriendelijk en proffesioneel en bij vragen wordt er tijdig teruggebeld. Onze adviseur Roy is kundig en denkt goed mee en is daarbij prettig in de omgang.

Met Roy heel fijn contact gehad over mijn hypotheekaanvraag. Heeft me goed begeleid van A tot Z en advies gegeven over onderwerpen waar ik 0 verstand van heb :) Kon altijd snel schakelen met hem, altijd bereikbaar + hij is lekker proactief. Dus goeie ervaring!

Eenvoudig en concreet

Nadat ik al eerder een hypotheek had afgesloten via Hypotheek24 kwam ik weer bij ze uit om de bestaande hypotheek op te hogen. Alle uitleg en informatie die ik kreeg was duidelijk en er werd de tijd genomen om alles door te nemen. Het aanvraag traject verliep ook enorm snel waarbij er altijd tijd was voor telefonisch overleg om vragen te beantwoorden. Dankzij het online systeem is het aanleveren van alle benodigde documenten een fluitje van een cent.

Roy was een chille gast met goede uitleg.

Roy communiceerde goed en zorgde ervoor dat de documenten goed werden aangeleverd. Had de snelheid er goed in zitten en hier een daar een grapje maakte het allemaal nog een leuk proces ook! Dankjewel nog Roy! Woon er mooi!

Top geholpen door Roy

Roy heeft ons uitstekend bijgestaan in de aankoop van ons nieuwe huis. Hij was heel breed beschikbaar, ook buiten kantoortijden en via whatsapp om alle vragen te beantwoorden, en ons goed en super snel te helpen zodat we een bod konden uitbrengen met twee weken voorbehoud van financiering. Dit is, samen met een brief die Roy voor ons heeft opgesteld waarin hij onze draagkracht bevestigde, de doorslaggevende factor geweest waarmee we het huis hebben kunnen kopen. Hij heeft ons goed voorbereid, zodat we alle benodigde documenten van tevoren al konden verzamelen, en zo hebben we zonder enig obstakel de hypotheek rond kunnen krijgen. Smooth sailing!

Een site met een vast proces maar toch erg persoonlijk

Adviseur Roy maakte de mogelijkheden steeds goed inzichtelijk, maar liet de keuze wel aan ons. Regelmatig persoonlijk contact om de voortgang te bewaken naast een prima site om zaken te uploaden en het proces te overzien.

Goed geholpen en geadviseerd

Goed voortraject, fijne begeleiding en snelle afwikkeling. prettig ervaring overall.

Snelheid top, mensen top - ICT, UX en app onvoldoende

Ik had een krappe overgangsdatum afgesproken en zonder voorwaarde financiering, ik kon vrijwel direct in gesprek, en binnen 2 weken vanaf eerste moment met Hypotheek24 was alles rond met de bank. De communicatie met de medewerkers is pro-actief, snel en duidelijk. Uitmuntende score voor dit alles. Waar het wel aanzienlijk mis gaat is de ICT, gebruikers design van de site (UX) en applicatie. Vanaf het begin hapert het binnenhalen van de gegevens bij bronpartijen zoals UWV (en dat lag niet aan de bronpartijen) tot op het niveau dat het onbruikbaar is. Dit was eigenlijk een afhaak moment voor mij maar het was dat het gesprek met de adviseur mij voldoende vertrouwen gaf om door te zetten. Het systeem stuurt generieke mails die conflicteerde met de gesprekken/afspraken met de medewerkers (wat de medewerkers zijde klopte altijd wel), is de opzet van de app erg verwarrend/onrustig met het door de 'fases' heen 'vliegen', zeker als die niet kloppen met de telefoongesprekken, lopen termen op deze omgeving door elkaar heen als offerte, rentevoorstel, definitief voorstel etc. Statussen etc komen niet overeen met het procesverloop. Uploaden van de bestanden gaat eenvoudig maar je kan niet goed zien welke bestanden je wel en niet geupload hebt (behalve dat dit is gebeurd). Linkjes naar sites die niet goed staan tot en met de kioh review aan toe. Het is veel te complex opgezet, te veel tekst etc. Advies voor de klant; alleen luisteren naar de medewerkers, en volledig negeren van de applicatie, app en site op dit moment. Advies voor hypotheek24: als bedrijfsontwikkelaar; Ik denk dat de ICT een grote afhaak moment is voor veel potentiele klanten. Terug naar de tekentafel, 3 kwart schrappen en geef je mensen de ruimte om alleen te communiceren via de site wat ook is benoemd in de gesprekken.

All good

Everything went good

Goed en vakkundig geholpen

We hadden best een strakke deadline om alles rond te krijgen maar dankzij Roy is dat allemaal gelukt.

Laagdrempelig en proactief

Roy Molleman heeft ons prima geholpen. Het contact verliep prettig, laagdrempelig en hij denkt vanuit klant perspectief met je mee. Vanuit de inhoud kijkt en adviseert hij steeds breder dan enkel hypotheek technisch; dit vanuit een onafhankelijke positie. De ervaring was ronduit goed, net als een paar jaar terug. Destijds onze eerste ervaring met Hypotheek24.

Goed advies en vlotte aanvraag

Top geholpen door Reinoud en Cheyenne!

Perfect geholpen

Roy Molleman heeft voor mij een tweede hypotheek geregeld . Dit ging vriendelijk, snel met deskundig advies en erg goed bereikbaar bij vragen. Zeker aan te bevelen .

Vriendelijk en razendsnel!

Roy heeft ons ontzettend goed geholpen. Hij was ontzettend vriendelijk tijdens de gesprekken en duidelijk in zijn advies. De doorlooptijd van kennismaking tot acceptatie was dankzij de inzet van Roy erg kort. We zijn heel tevreden over Hypotheek24.

Super goed geholpen!

Onze adviseur Reinoud Rosmolen heeft ons super goed geholpen met het regelen van onze hypotheek. Hij kwam met een goed onderbouwd advies, had duidelijke antwoorden op al onze vragen, en was super goed bereikbaar. Well done, Reinoud! Echt een topper, en zeker aan te bevelen!

Uitstekende service en bijzonder snel geholpen

Wij zijn erg goed geholpen bij het kopen van ons huis. De controle van de documenten ging heel snel en daardoor hebben we ruim binnen de twee weken onze hypotheek rond gekregen! Zeker aan te raden

Hoge mate van bekwaamheid,betrokkenheid en oplossingsrichtingen.

Het contact met mijn coach was uitermate goed. Roy heeft geluisterd naar alle wensen & vragen. Hij heeft mij voorzien van diverse mogelijkheden met passende adviezen. Wij hebben een lang en intensief traject doorgewerkt, waarin Roy snel veel vertrouwen gecreëerd heeft en deed altijd meer dan verwacht.

Zeer tevreden met het eindresultaat, zou zo weer zaken met jullie doen!

Het team was responsief, snel en efficiënt - ze stonden erop dat we alle vereiste documenten in orde hadden voordat we de geldverstrekkers benaderden. Hierdoor was onze hypotheek binnen ÉÉN DAG goedgekeurd! Geweldig werk, heel erg bedankt!

goed, zorgvuldig, snel, adequaat en professioneel

Wij zijn zoals boven al aangegeven goed, zorgvuldig, snel, adequaat door Hypotheek 24 (Roy Molleman, Cheyenne en Rodin) geholpen. Dank voor de heldere communicatie tijdens de gesprekken. Wij kregen het gevoel dat onze contactpersonen op de hoogte waren van ons verzoek en dat gaf ons een ontspannen gevoel. Bel verzoeken werden beantwoord en waar nodig werden wij geïnformeerd en ongevraagd geinformeerd. Ruim op tijd geholpen en daarvoor onze dank!!!

Herengracht 166

1016BP Amsterdam

020 26 11 666

Over Hypotheek24.nl

Voor iedereen die snel duidelijkheid wil van een ervaren hypotheekadviseur Bij Hypotheek24 kun je altijd binnen 24u zowel een oriëntatiegesprek als een adviesgesprek inplannen met een van onze ervaren hypotheekadviseurs. Wij geven jou persoonlijk advies en inzicht waar en wanneer jij wilt via video of telefoon! Daarnaast krijg je toegang tot ons meest vooruitstrevende dashboard. Waardoor jij middels de meest uitgebreide rekentools en innovatieve oplossingen altijd het beste inzicht hebt. “De snelste, gemakkelijkste en meest zorgeloze hypotheekervaring”, aldus onze reviews.