Het was een uitdaging, maar goed te doen en het bespaart je een boel geld.

Je moet een beetje weten waar het allemaal om gaat. Weten waar je jou gevraagde gegevens vandaan haalt en upload in je eigen online dossier. Als snel heb je het door. Snap je het niet de medewerkers zijn heel geduldig en meewerkend. Verder is het een kwestie van afvinken totdat alles compleet is. Ik heb met adviseur gedaan. Kost je 300 euro meer, maar dat is heel fijn. Dan doe je het nog zelf, maar met een deskundige. Dat kan ik je aanraden.

Prima geregeld

Voor de tweede keer een traject doorlopen met Hypotheek24. De eerste keer voor de omzetting van een hypotheek en nu in verband met de aankoop van een nieuwe woning. De adviseur was goed. Heb zijn adviezen ook vrijwel allemaal opgevolgd. Het proces daarna gaat lekker vlot. Alles digitaal afhandelen: ideaal! Kortom een zeer tevreden klant.

Een erg spannende reis die met succes is afgerond

Samen met mijn vriendin hebben wij onze hypotheek aanvraag geregeld via Hypotheek24.nl. Helaas ging dit niet zonder slag en stoot, doordat de salarisstrook van één van ons niet overeen kwam met de werkgeversverklaring. Dit zorgde voor de nodige stress om de bankgarantie op tijd rond te krijgen. Dit lukte op de dag zelf om 16:00!!! De volgende obstakel was om op tijd finaal akkoord te krijgen en de stukken bij de notaris op tijd te krijgen. Ook dit was erg spannend en gelukkig lukte dit iets eerder (1,5 dag) voor de deadline. Ik wil Judie heel erg bedanken voor haar geduld en haar hulp gedurende dit process. Ik vond het erg fijn hoe zij en haar collega's ons door dit process hebben begeleid en geholpen.

Heel weinig begeleiding

Wij kochten ons eerste huis. Hebben daarom gekozen en dus ook betaald voor een adviseur. Deze man 1 keer gesproken waarna we een nieuwe adviseur toegewezen kregen. Deze dame was vrijwel onbereikbaar en eigenlijk moesten we dagelijks contact opnemen om zelf informatie op te halen en vragen te stellen. Vanuit hypotheek 24 kwam uit eigen beweging eigenlijk totaal geen begeleiding of sturing. We voelde ons daardoor het totale traject zeer onzeker en gespannen of alles wel goed ging. Het geld wat we daarvoor hebben betaald voelt daarom ook als gebakken lucht. Vriendelijke mensen aan de telefoon en ook op de chat maar als je echt ontzorgd wilt worden (daar betaal je immers voor) is dit niet de juiste plek.

De omzetting van onze hypotheek was zeer snel geregeld

Uitstekend afgehandeld

Hypotheek24, en in het bijzonder John, hebben prima werk geleverd. Door problemen met een bouwkundig rapport moesten we veranderen van aanbieder. Dit proces is prima gemanaged. Hierbij werden wij ook keurig op de hoogte gehouden. Uiteindelijk alles naar tevredenheid. Prima werk!

Goedkoop en snel voor mijn starter hypotheek

Lekker snel geregeld, alle documenten van te voren gecheckt dus geen verassingen bij het goedkeuringsproces van de hypotheek verstrekker. Ik heb het 950 euro kostende advies traject gedaan dit ging allemaal erg soepel. Ik had al mijn documenten al klaar dus kon ik gelijk terecht en via de adviseur is het mogelijk om de hypotheek beter op maat te maken dus kon ik net wat meer lenen tegen een betere rente dan de rekentool op de site aangaf. Als ik 3000 euro zou hebben betaalt voor de traditionele advies route zou ik me behoorlijk berooid gevoeld hebben, na te hebben gezien hoe simpel het proces is via hypotheek24. De kosten staan erg goed in verhouding tot de geleverde diensten en ze waren altijd beschikbaar via de site-chat of whatsapp als ik een vraag had. Erg tevreden, wat voegt een traditionele "kantoortje aan de hoofdstraat" adviseur toe dat ze denken dat 3000 euro of 1% van de hypotheeksom redelijk is? Mijn hele proces van start tot akkoord van de verstrekker duurde 8 dagen, ik al wel al mijn documenten klaar en al een taxatie laten doen maar dan nog lekker soepel en snel. Kortom een aanrader.

Top geregeld👍

Goed advies, snel geregeld, makkelijk contact, echt super !

stroperig proces, ondanks dat alles al heel snel geupload was

Uiteindelijk is de hypotheek goed gekomen gelukkig, maar er werd best wel moeilijk gedaan over bepaalde documenten. Sommige documenten waren al geupload en dan keurde ze het af en dan moest je het nog een keer uploaden. Uiteindelijk moesten we een salaristrookje aanleveren van de de maand die amper begonnen was, dat is natuurlijk onmogelijk en achteraf helemaal niet nodig geweest?? vreemd. Whatsapp/chat contact was ook niet duidelijk en de klant werd in verwarring gebracht door eerst dingen te accepteren en dan 2 dagen later af te keuren. Nadat er telefonisch contact was geweest ging alles ineens soepeler gelukkig. Alleen het whatsapp contact was niet meer aanwezig, er zou weer gereageerd worden op een vraag en dan werd er gezegd dat de volgende dag contact opgenomen zal worden, helaas niets meer op de vraag gehoord :( Ik zou zo weer een hypotheek afsluiten, want de vorige ervaring was wel super!

Ik heb af en toe contact met de hypotheekcoach John en dat wordt als zeer prettig en professioneel ervaren. Hij weet waar hij over praat en hij gaat niet verder dan hij mag. Tevens is hypotheek.24 bijzonder klantvriendelijk. Het klinkt misschien gek maar dit werkt beter en goedkoper dan de gemiddelde bank.

Goede begeleiding, snel geregeld!

Ik heb eerder een hypotheek afgesloten met hypotheek24, en deze keer werd ik ook wéér super goed geholpen, heb 't advies wat we kregen is prettig om een keuze te maken, en alles werkt digitaal helemaal van deze tijd, lekker rustig vanuit huis alle papierwerk regelen. Top!

In rap tempo, alles digitaal en uiterst vriendelijk!

Laat ik allereerst vermelden dat onze situatie iets wat onorthodox was. Wij hadden geen makelaar en deden direct zaken met de verkopende partij. Het schakelen ging super snel, documenten konden online worden geüpload en werden doorgaans binnen 3 uur gecheckt. Het advies gesprek was prettig en het opgeleverde document was erg uitgebreid. Wij hadden ons huiswerk echter van te voren gedaan en hebben, in samenspraak met de adviseur, deze hypotheek dan ook uitgekozen. Contact was prettig, met alle werknemers! Zowel telefonisch, als per mail, als per app. Éénmaal verkeerd advies gekregen van een telefonist waardoor wij dachten dat een waarborg verplicht was, dit is echter niet het geval en had ons bijna een paar honderd euro gekost. Om die reden geen 10 maar een 9 :-D Nog steeds een dikke aanrader!

Supersnel en uitstekende service

Ik heb gekozen voor execution only. Het portal is echt heel eenvoudig, er vindt steeds een terugkoppeling plaats nadat je een actie hebt uitgevoerd en als je online gaat meldt zich direct een adviseur in de chat voor eventuele hulp. Binnen twee weken uit en thuis. Een aanrader!

Snel, deskundig en goed advies

Wij hebben een nieuwbouwhuis gekocht en met hulp van de adviseur van hypotheek24 hebben we een hypotheek die op maat is voor ons. De adviseur heeft alle tijd genomen om ons te helpen, het ideale product te vinden en dit alles is telefonisch gegaan. Waar wij eerst twijfelden of we dat wel oke vonden, bleek dat we binnen 10 minuten om waren. Wat een deskundigheid! Er wordt de tijd genomen om voor jou het beste eruit te halen. Doordat alles online geregeld wordt konden we tijdens vakanties de documenten via de telefoon uploaden waardoor er nooit enige vertraging was, ideaal wat mij betref. Ik kan overal bij mijn dossier en door de whatsapp contactmomenten konden we op elk gewenst moment vragen stellen. Geen vraag van onze kant vonden ze raar en ze zijn erg vriendelijk. Top!

Wederom prima!

Nadat we een aantal jaren geleden al prima zijn geholpen bij het kopen van een woning, nu wederom uitstekend geholpen bij het oversluiten van de hypotheek. Betrokken, kennis van zaken, uitstekende bereikbaarheid en service! Buiten bovenstaande ook natuurlijk gewoon spotgoedkoop in vergelijking met overige hypotheekadviseurs.

Na aanraden van een familielid heb ik contact opgenomen met Hypotheek24. In het begin was er wat miscommunicatie, omdat ik er niet van op de hoogte was dat inhoudelijke vragen niet via WhatsApp gesteld konden worden. Hiervoor is later netjes excuses gemaakt en ik ben sindsdien erg goed geholpen. Fijn dat het regelen vanuit huis kan. Dit maakt het gemakkelijk en laagdrempelig. Het personeel is vriendelijk, goed bereikbaar en bereid al je vragen te beantwoorden. Dank voor de hulp, Hypotheek24!

Snel, duidelijk en alles online geregeld

Na een aantal offertes aangevraagd te hebben toch gekozen voor Hypotheek24. Achteraf gezien een hele goede keus! Vriendelijke medewerkers helder en goed advies en een zeer aantrekkelijk tarief. We hebben alles online kunnen regelen via de uitstekende website. Het hele traject binnen 3 weken afgerond en nu verhuizen !!! Bedankt !! Groet Linda en Micha

Snel, overzichtelijk en behulpzaam.

Als starter heb ik een goede ervaring met Hypotheek24.nl (execution-only). Zij zijn snel en behulpzaam en dat is precies wat je wilt bij een hypotheekaanvraag. Daarnaast wordt er duidelijk beschreven welke documenten je dient te uploaden en als er iets niet goed is krijg je duidelijke feedback terug wat er mist.

Als je weet welke hypotheek je wilt, dan kun je die hier regelen zonder een dure adviseur. Prima site, goed geholpen.

Ze maken het proces om een hypotheek te krijgen heel eenvoudig

I needed a mortgage to buy a new house. Hypotheek24 gave very clear comparison between the different mortgage and they gave clear explnation about the necessary documents. Thanks to Hypotheek24 I got a mortage within two weeks.

Great service

Very happy with the service and help of Hypotheek24. Highly recommend their services!

Na een moeizame start is de aanvraag afhandeling zonder problemen verlopen

De chat-ondersteuning (i.p.v. advies voor €300 meer) was onder de maat. Hing wel samen met vakantie-periode, dus drukte en onderbezetting. Dat de totale doorlooptijd langer was dan gewenst/verwacht hing waarschijnlijk ook samen met vakanties van personeel.

Goed meewerkend

Perfecte service en goed bereikbaar

Succesvol mijn hypotheek kunnen regelen met de hulp van Hypotheek24. Hypotheek24 maakt gebruik van een heel fijn online platform, dat duidelijk en overzichtelijk is en je door iedere stap van de aanvraag 'helpt'. Ik heb gebruik gemaakt van het hypotheekgesprek, omdat dit verplicht was om bij een door mij gewenste bank af te kunnen sluiten. Het gesprek verliep erg fijn, het gesprek was goed voorbereid door de adviseur en de adviseur had kennis van zaken. Zij begreep snel op welke wijze de hypotheek geregeld moest worden, kwam met waardevolle tips. Beloftes werden keurig nagekomen. Ook bij tussentijd contact, zowel telefonisch als via de chat werd ik snel, vakkundig en duidelijk geholpen. Al met al een prima ervaring!

Good service, commitments to the task and willingness to help!

Very nice and friendly people, good guides along the process and always think what is best to succeed. I’m very happy with there services.