Fijne communicatie

Wij hadden Rodin Last als onze hypotheek coach en met hem hadden we gelukkig een hele fijne communicatie waardoor het uiteindelijk allemaal goed gekomen is. We hadden een wat moeizamere start maar met de hulp van Rodin gingen we er uiteindelijk toch vlot doorheen! Bedankt hiervoor:)

Perfect en professioneel!

Als je een nieuwe hypotheek nodig hebt, dan wil je zaken doen met iemand die alles snel kan vergelijken. Dat heb ik bij Hypotheek24 gevonden. 50 aanbieders op een rijtje met verschillende vormen en voorwaarden. In korte tijd alles gefilterd en uiteindelijk op de juiste oplossing terecht gekomen. Door de explosieve stijging van de rente was het belangrijk snel te acteren en dat is goed gelukt. In simpele instructies helpen ze je door alle stappen heen. Aanrader!

Soepele afhandeling van hypotheek aanvraag

Soepele afhandeling van hypotheek aanvraag Website kan wel beter qua info voorziening

Geduldig en uitvoerig geholpen.

Ondanks de lange aanloop en veel onzekerheden goed geholpen wanneer het nodig was.

Goed en snel geholpen

Het gehele contact is soepel verlopen, zonder enig probleem. Juiste advies gekregen en alles was binnen een maand rond.

Zeer positief, actieve begeleiding en zeer servicegericht.

Wij wilden de overwaarde benutten op een wijze, dat dit financieel geen probleem is. Echter naderen wij de pensioenleeftijd en de hypotheekverstrekker van mijn vrouw als ZZP-ster, afvroeg hoe goed de inkomsten nu en voor haar pensioen zijn. Hierbij spelen divetse afwegingen mee, en Hypotheek24 (Daan H.) heeft zeer actief de hypotheekverstrekker benaderd, om zo goed mogelijk aan de gewenste overwaarde te komen. Continu werden wij per ommegaande ge-informeerd over de voortgang. Super dienstverlenenend en hij is aan te raden.

zeer correct, zorgvuldig en snel geholpen.

Wij willen graag onze woning verduurzamen en hebben daarvoor een stukje bouwdepot aangevraagd. Vanaf ons eerste gesprek is duidelijk wat we van elkaar kunnen verwachten. Mede door de proactieve houding was dit snel geregeld. Je kunt de status via je account inzien en compleet maken. wanneer we hierover vragen hadden, was een kort telefoontje voldoende om verder te kunnen. Kortom een aanrader.

Goede en adequate ondersteuning bij execution only

Het regelen van onze hypotheek heb ik als een goede en prettige samenwerking ervaren met onze coach Rodin.

Met vol vertrouwen weer voor Hypotheek24.nl gekozen

Enkele jaren geleden heb ik mijn eerste eigen hypotheek via Hypotheek24.nl aangevraagd en toen ik op zoek was naar opties om mijn hypotheek te verhogen heb ik heb weer benaderd. Direct tijdens het eerste gesprek kreeg ik duidelijk uitgelegd wat mijn opties waren en de opdracht was daarna snel gegeven. Wat vooral fijn is aan Hypotheek24.nl is dat ze ontzettend klantvriendelijk zijn en heel snel reageren. Geen vraag was teveel en dat is een hele geruststelling in het traject voor een hypotheekaanvraag. Ik zou bij een volgende aanvraag zeker weer gebruik maken van deze partij en raad Hypotheek24.nl ook zeker aan bij vrienden en familie.

Erg goede service en begeleiding

Vriendelijk en professioneel geholpen

Binnen twee weken de volledige aanvraag afgerond!

Inmiddels heb ik voor de derde keer een hypotheek via Hypotheek24 afgesloten en ik ben erg tevreden! Vooral de bereikbaarheid, vriendelijkheid en snelheid spelen hierin een grote rol. Dat je zelf online de status van je aanvraag kan zien is ook heel prettig!

Super goede begeleiding bij Hypotheek24

Ik heb een goede beslissing gemaakt om voor Hypotheek24 te kiezen. Na pech met verschillende adviseurs toch voor deze onafhankelijk internet hypotheek adviseurs gekozen. Ben heel goed geholpen door Amber en Rodin! Het was zeker niet de makkelijkste hypotheek aanvraag, maar het is helemaal goed gekomen dank hun! Heel erg bedankt!

Prima geholpen maar de doorlooptijd!

Ik ben prima geholpen, goede kennis bij medewerkers maar de doorlooptijd is veel langer dan waarmee geadverteerd wordt. De prijs is ook relatief hoog geworden, vergeleken met een aantal jaren geleden!

snel en adequaat

Ik had een relatief simpele situatie: ik wilde iets van mijn overwaarde opnemen en heb een goed pensioeninkomen. Risico voor adviseur en geldverstrekker minimaal. H24 accepteerde mijn keuze van geldverstrekker en maakte daar het beste van. In tegenstelling tot andere partijen die ik benaderd heb niet al te veel dure poespas en mitsen en maren. Prima!

Prima service, snelle afhandeling

Alles digitaal, goede communicatie, snelle beoordeling van documenten. En dat tegen een goede prijs. Ik raad hypotheek24 bij iedereen aan.

Zeer goede ervaring

Wij hebben voor de 2e keer een hypotheek afgesloten via hypotheek24. We zijn zeer tevreden over de hulp die wij hebben gekregen van Rodin en Daan. We hebben het juiste advies gehad op onze situatie. We zouden iedereen hypotheek24 aanraden.

Fijne en snelle service

Hypotheek24 heeft mij prima geholpen met de verhoging van de hypotheek. Goede snelle service tegen een goede prijs. Ook nog een paar tips gehad mbt randzaken zoals de levensverzekering waar ik geen rekening mee had gehouden.

Uitstekende begeleiding en communicatie tijdens het samenstellen van een optimale offerte.

Goed en helder advies, meedenkend wat passend was in onze situatie. Altijd snel met reageren . Prettig in contact en zeer deskundig.

Uitstekend en snel geholpen met een hypotheek door goed advies en een prettige samenwerking

Via het bouwproject ben ik in contact gekomen met Hypotheek24.nl. Door een late toezegging voor een kavel in het nieuwbouwproject moesten we op korte termijn de hypotheek rondkrijgen om eventuele boete te voorkomen. Hypotheek24.nl heeft hier uitstekend bij geholpen door snel te schakelen en in korte termijn een adviesgesprek te houden. Het daaruit voortkomende advies en het in gang zetten van de hypotheek ging ook zeer vlot. Zowel de adviseur als de hypotheekcoach hebben kennis van zaken, denken mee met je persoonlijke situatie en zorgen voor een goede afhandeling. Al met al enorm tevreden en ik kan ze zeker aanraden!

altijd goed geholpen en duidelijk

Ik heb al 2 keer mijn hypotheek geregeld bij Hypotheek24. Altijd duidelijk en makkelijk alles te regelen via hun website. Er is altijd iemand bereikbaar. Vragen worden snel beantwoord. Ze zijn echt voor de klant en nemen de tijd. Zelfs houden ze je proactief op de hoogte van de status van je aanvraag en duur goedkeuring bij de hypotheek verstrekker.

Een geweldige ervaring opgedaan om online een hypotheek af te sluiten. Prima ! De steun en hulp c.q. advies is van hoog niveau, en wordt begrijpelijk bij de klant neergelegd. Niet vaak meegemaakt. Snelle reacties op vragen werden zeer op prijs gesteld. Rodin en Daan, bedankt, (en als ik jullie was, zou ik om opslag vragen). Met groet, Hilly & Ron

Prima samenwerking naar succes.

Contact verliep soepel en altijd goed bereikbaar. Adequate antwoorden en begeleiding voor zover nodig.

Website is soms verwarrend, maar de mensen zijn super vriendelijk en behulpzaam

Website is soms verwarrend, maar de mensen zijn super vriendelijk en behulpzaam.

Uitstekend geholpen

We zijn vanaf verkennen en bespreken vraag goed geholpen. Advies goed beschreven en afgestemd op persoonlijke behoefte.

Snel en accuraat geholpen bij het verhogen van mijn hypotheek

Ook tijdens het proces kun je inloggen op de side in je eigen dossier . Zo weet je precies hoe de stand van zaken is. Ook de benodigde gegevens uploaden gaat gemakkelijk. Binnen een zeer korte periode alles geregeld tot aan de notaris toe ! Zeer tevreden over Hypotheek 24.