Fijne service

Ik heb het proces als positief ervaren. Altijd wel iemand die je snel kon voorzien van de juiste informatie. Wel opvallend dat er vooraf betaald moest worden voor de diensten, maar we kregen wel een hogere hypotheek. Ook het doorontwikkelen van de app is een aanrader. Al met al weer een goede ervaring!

Kwaliteit en snelheid laten te wensen over

3 jaar geleden met grote tevredenheid een hypotheek via hypotheek24 afgesloten. De prijzen zijn aanzienlijk verhoogd en de kwaliteit gedaald. Als je zelf niet actief achter de voortgang aanjaagt, loopt je dossier onnodige vertraging op.

Beste Eddy, Nogmaals bedankt voor je review en fijn dat je ons telefonisch nog wat extra uitleg hebt gegeven. Hier hebben we veel aan! We wensen je veel geluk toe in de nieuwe woning! Groet, Kim van Hypotheek24

Super bedrijf

Erg deskundig personeel. Weten erg goed waar ze over praten. En ontzorgen je in alle rompslomp die komt kijken bij het aanvragen van een hypotheek. De diensten van Hypotheek24 zijn sterk aan te raden.

Professioneel, snel en uitstekend geholpen!

Onze ervaring met Hypotheek24 is zeer positief! We zijn professioneel geholpen en hadden erg leuk contact met de hypotheek adviseur. Hij stond altijd voor ons klaar tijdens het gehele aankoopproces: van oriëntatie tot de afhandeling van de aankoop. Hypotheek24 was zeer goed bereikbaar en schakelde snel. Hierdoor waren we altijd op de hoogte van de laatste rentestand. Hierdoor hadden we altijd ene goed beeld van onze maandlasten en konden we de rentestand snel vastleggen, om een verdere stijging te voorkomen. Ik zou Hypotheek24 ten alle tijde aanbevelen!

100% een aanrader!

Ik wist niet dat ik zo makkelijk en snel alle gegevens voor de hypotheek door kon geven. Allemaal via Hypotheek24-app. Daarna het hypotheekadvies vanuit huis was top en voor ons met kleine kinderen echt ideaal. Toen ons bod was geaccepteerd hadden we dezelfde avond hadden nog met Robin via Teams het hypotheekadvies. De volgende ochtend was de hypotheek aangevraagd en paar dagen later was alles rond. Zo fijn dat alles zo snel was geregeld. Ik zou hypotheek24 dan ook zeker aanraden!

Duidelijk en inzichtelijk advies!

De bereikbaarheid met de adviseurs is goed. Ook als ze het druk hebben komen ze de afspraken na. Website is gebruiksvriendelijk en inzichtelijk.

Professioneel en snel geregeld

In het begin veel twijfel of wij dit moeten doen maar na het introductiegesprek met Robin O. (financieel adviseur) waren zeker dat we via hypotheek24.nl een hypotheek willen aanvragen.. We hadden honderden vragen voor hem en alle waren met een glimlach beantwoord :) Hij heeft een mooi /passend plan voor ons gemaakt en doorgestuurd naar Chayenne (hypotheek coach). Alles ging makkelijk, we waren constant up-to-date. Zij begeleidde ons, samen met John, tot het einde van het proces. Via de website alles getekend, geupload en gestuurd. Het is gelukt, we hebben een nieuwe woning gekocht!

Prettige ervaring

Hypotheek24 heeft me goed begeleid bij het afsluiten van mijn eerste hypotheek. Adviseur Paul heeft veel kennis en neemt uitgebreid de tijd voor je. Nadat de hypotheek was aangevraagd nam coach Robin het van hem over. Ook dat contact heb ik als prettig ervaren. Wanneer je inlogt op de website van Hypotheek24 heb je constant een actueel overzicht van de status van de aanvraag van jouw hypotheek. Ik zou Hypotheek24 aanraden.

Snel, ervaren en behulpzaam

We zijn supersnel en goed geholpen door Hypotheek24. De stukken worden snel beoordeeld door ervaren medewerkers. We raden iedereen aan om bij Hypotheek24 je hypotheek te regelen. Ze zijn supersnel, vriendelijk en behulpzaam. Het is fijn dat alles online is, ze zijn tot laat open dus tijd genoeg om je hypotheek te regelen naast je werk. De klantenservice was ook snel en top! Onze dank gaat uit naar Kim, Rodin en Jelle!

Heel goed geholpen

Alles goed en snel geregeld Super

Vlotte afhandeling en zeer klantvriendelijk

Hypotheek 24 is wat aan de dure kant, maar daar staat tegenover dat de kwaliteit van dienstverlening zeer goed is. Heldere website, zeer snelle respons en het proces is eenvoudig te volgen Wij zijn zeer tevreden!

Goede en duidelijke advies

Hele prettige en goede communicatie om de hypotheek zo goed en vlot te laten slagen

Positief

Onze ervaring met hypotheek24 is positief. Het algemene nummer is altijd bereikbaar en de documenten worden snel beoordeeld. Wat wij prettig hadden gevonden is een volledige lijst met documenten die aangeleverd moet worden, op die manier heeft de klant meer inzicht wat er allemaal geregeld moet worden. Daarnaast hadden wij het ook prettig gevonden om 1 vast contactpersoon te hebben, vanwege de vakantie periode hebben wij meerdere contactpersonen gehad.

Ideaal als je een drukke baan hebt!

Voor ons was het heel fijn om in onze eigen gekozen tijd de verschillende documenten aan te leveren. Buiten dat liep de communicatie voornamelijk via e-mail erg snel en soepel. Indien nodig prima telefonisch te bereiken.

Erg tevreden met geleverde dienst en hypotheek.

Door de snel stijgende rente wilde wij graag snel onze hypotheek wijzigen en overstappen naar een andere hypotheek verstrekker met een lagere rente. hypotheek24.nl heeft dit snel en zorgvuldig voor ons geregeld. De website waarop de documenten stap voor stap kunnen worden toegevoegd is overzichtelijk. Mocht je vragen hebben is hypotheek24.nl via telefoon of mail gemakkelijk te bereiken en krijg je snel antwoord. Wij zijn erg tevreden met hun geleverde diensten en onze nieuwe hypotheek.

Prima ervaring

Goed bereikbaar en snelle afhandeling

Andere hypotheekadviseurs gaven aan niets voor ons te kunnen betekenen, Hypotheek24 regelde het wél.

Omdat ik pas 1 jaar als ZZP'er aan de slag ben gaven meerdere hypotheekadviseurs aan dat zij het komend jaar nog geen mogelijkheid zagen voor een hypotheek. Hypotheek24 gaf direct aan dat dit wél kon en dacht met ons mee hoe we dit konden realiseren en bij welke geldverstrekker dit geen probleem zou zijn. En het is nog gelukt ook! Binnen een vrij korte tijd hebben we alles rond gekregen en zijn we trotse eigenaar van ons eerste koophuis.

Fijne communicatie

Wij hadden Rodin Last als onze hypotheek coach en met hem hadden we gelukkig een hele fijne communicatie waardoor het uiteindelijk allemaal goed gekomen is. We hadden een wat moeizamere start maar met de hulp van Rodin gingen we er uiteindelijk toch vlot doorheen! Bedankt hiervoor:)

Perfect en professioneel!

Als je een nieuwe hypotheek nodig hebt, dan wil je zaken doen met iemand die alles snel kan vergelijken. Dat heb ik bij Hypotheek24 gevonden. 50 aanbieders op een rijtje met verschillende vormen en voorwaarden. In korte tijd alles gefilterd en uiteindelijk op de juiste oplossing terecht gekomen. Door de explosieve stijging van de rente was het belangrijk snel te acteren en dat is goed gelukt. In simpele instructies helpen ze je door alle stappen heen. Aanrader!

Soepele afhandeling van hypotheek aanvraag

Soepele afhandeling van hypotheek aanvraag Website kan wel beter qua info voorziening

Geduldig en uitvoerig geholpen.

Ondanks de lange aanloop en veel onzekerheden goed geholpen wanneer het nodig was.

Goed en snel geholpen

Het gehele contact is soepel verlopen, zonder enig probleem. Juiste advies gekregen en alles was binnen een maand rond.

Zeer positief, actieve begeleiding en zeer servicegericht.

Wij wilden de overwaarde benutten op een wijze, dat dit financieel geen probleem is. Echter naderen wij de pensioenleeftijd en de hypotheekverstrekker van mijn vrouw als ZZP-ster, afvroeg hoe goed de inkomsten nu en voor haar pensioen zijn. Hierbij spelen divetse afwegingen mee, en Hypotheek24 (Daan H.) heeft zeer actief de hypotheekverstrekker benaderd, om zo goed mogelijk aan de gewenste overwaarde te komen. Continu werden wij per ommegaande ge-informeerd over de voortgang. Super dienstverlenenend en hij is aan te raden.

zeer correct, zorgvuldig en snel geholpen.

Wij willen graag onze woning verduurzamen en hebben daarvoor een stukje bouwdepot aangevraagd. Vanaf ons eerste gesprek is duidelijk wat we van elkaar kunnen verwachten. Mede door de proactieve houding was dit snel geregeld. Je kunt de status via je account inzien en compleet maken. wanneer we hierover vragen hadden, was een kort telefoontje voldoende om verder te kunnen. Kortom een aanrader.

Goede en adequate ondersteuning bij execution only

Het regelen van onze hypotheek heb ik als een goede en prettige samenwerking ervaren met onze coach Rodin.

Over Hypotheek24.nl

Voor iedereen die snel duidelijkheid wil van een ervaren hypotheekadviseur Bij Hypotheek24 kun je altijd binnen 24u zowel een oriëntatiegesprek als een adviesgesprek inplannen met een van onze ervaren hypotheekadviseurs. Wij geven jou persoonlijk advies en inzicht waar en wanneer jij wilt via video of telefoon! Daarnaast krijg je toegang tot ons meest vooruitstrevende dashboard. Waardoor jij middels de meest uitgebreide rekentools en innovatieve oplossingen altijd het beste inzicht hebt. “De snelste, gemakkelijkste en meest zorgeloze hypotheekervaring”, aldus onze reviews.