Met vol vertrouwen weer voor Hypotheek24.nl gekozen

Enkele jaren geleden heb ik mijn eerste eigen hypotheek via Hypotheek24.nl aangevraagd en toen ik op zoek was naar opties om mijn hypotheek te verhogen heb ik heb weer benaderd. Direct tijdens het eerste gesprek kreeg ik duidelijk uitgelegd wat mijn opties waren en de opdracht was daarna snel gegeven. Wat vooral fijn is aan Hypotheek24.nl is dat ze ontzettend klantvriendelijk zijn en heel snel reageren. Geen vraag was teveel en dat is een hele geruststelling in het traject voor een hypotheekaanvraag. Ik zou bij een volgende aanvraag zeker weer gebruik maken van deze partij en raad Hypotheek24.nl ook zeker aan bij vrienden en familie.

Erg goede service en begeleiding

Vriendelijk en professioneel geholpen

Binnen twee weken de volledige aanvraag afgerond!

Inmiddels heb ik voor de derde keer een hypotheek via Hypotheek24 afgesloten en ik ben erg tevreden! Vooral de bereikbaarheid, vriendelijkheid en snelheid spelen hierin een grote rol. Dat je zelf online de status van je aanvraag kan zien is ook heel prettig!

Super goede begeleiding bij Hypotheek24

Ik heb een goede beslissing gemaakt om voor Hypotheek24 te kiezen. Na pech met verschillende adviseurs toch voor deze onafhankelijk internet hypotheek adviseurs gekozen. Ben heel goed geholpen door Amber en Rodin! Het was zeker niet de makkelijkste hypotheek aanvraag, maar het is helemaal goed gekomen dank hun! Heel erg bedankt!

Prima geholpen maar de doorlooptijd!

Ik ben prima geholpen, goede kennis bij medewerkers maar de doorlooptijd is veel langer dan waarmee geadverteerd wordt. De prijs is ook relatief hoog geworden, vergeleken met een aantal jaren geleden!

snel en adequaat

Ik had een relatief simpele situatie: ik wilde iets van mijn overwaarde opnemen en heb een goed pensioeninkomen. Risico voor adviseur en geldverstrekker minimaal. H24 accepteerde mijn keuze van geldverstrekker en maakte daar het beste van. In tegenstelling tot andere partijen die ik benaderd heb niet al te veel dure poespas en mitsen en maren. Prima!

Prima service, snelle afhandeling

Alles digitaal, goede communicatie, snelle beoordeling van documenten. En dat tegen een goede prijs. Ik raad hypotheek24 bij iedereen aan.

Zeer goede ervaring

Wij hebben voor de 2e keer een hypotheek afgesloten via hypotheek24. We zijn zeer tevreden over de hulp die wij hebben gekregen van Rodin en Daan. We hebben het juiste advies gehad op onze situatie. We zouden iedereen hypotheek24 aanraden.

Fijne en snelle service

Hypotheek24 heeft mij prima geholpen met de verhoging van de hypotheek. Goede snelle service tegen een goede prijs. Ook nog een paar tips gehad mbt randzaken zoals de levensverzekering waar ik geen rekening mee had gehouden.

Uitstekende begeleiding en communicatie tijdens het samenstellen van een optimale offerte.

Goed en helder advies, meedenkend wat passend was in onze situatie. Altijd snel met reageren . Prettig in contact en zeer deskundig.

Uitstekend en snel geholpen met een hypotheek door goed advies en een prettige samenwerking

Via het bouwproject ben ik in contact gekomen met Hypotheek24.nl. Door een late toezegging voor een kavel in het nieuwbouwproject moesten we op korte termijn de hypotheek rondkrijgen om eventuele boete te voorkomen. Hypotheek24.nl heeft hier uitstekend bij geholpen door snel te schakelen en in korte termijn een adviesgesprek te houden. Het daaruit voortkomende advies en het in gang zetten van de hypotheek ging ook zeer vlot. Zowel de adviseur als de hypotheekcoach hebben kennis van zaken, denken mee met je persoonlijke situatie en zorgen voor een goede afhandeling. Al met al enorm tevreden en ik kan ze zeker aanraden!

altijd goed geholpen en duidelijk

Ik heb al 2 keer mijn hypotheek geregeld bij Hypotheek24. Altijd duidelijk en makkelijk alles te regelen via hun website. Er is altijd iemand bereikbaar. Vragen worden snel beantwoord. Ze zijn echt voor de klant en nemen de tijd. Zelfs houden ze je proactief op de hoogte van de status van je aanvraag en duur goedkeuring bij de hypotheek verstrekker.

Een geweldige ervaring opgedaan om online een hypotheek af te sluiten. Prima ! De steun en hulp c.q. advies is van hoog niveau, en wordt begrijpelijk bij de klant neergelegd. Niet vaak meegemaakt. Snelle reacties op vragen werden zeer op prijs gesteld. Rodin en Daan, bedankt, (en als ik jullie was, zou ik om opslag vragen). Met groet, Hilly & Ron

Prima samenwerking naar succes.

Contact verliep soepel en altijd goed bereikbaar. Adequate antwoorden en begeleiding voor zover nodig.

Website is soms verwarrend, maar de mensen zijn super vriendelijk en behulpzaam

Website is soms verwarrend, maar de mensen zijn super vriendelijk en behulpzaam.

Uitstekend geholpen

We zijn vanaf verkennen en bespreken vraag goed geholpen. Advies goed beschreven en afgestemd op persoonlijke behoefte.

Snel en accuraat geholpen bij het verhogen van mijn hypotheek

Ook tijdens het proces kun je inloggen op de side in je eigen dossier . Zo weet je precies hoe de stand van zaken is. Ook de benodigde gegevens uploaden gaat gemakkelijk. Binnen een zeer korte periode alles geregeld tot aan de notaris toe ! Zeer tevreden over Hypotheek 24.

Hele snelle en vriendelijke service

Wij zijn in ons proces uitstekend geholpen door onze Hypotheekcoach. Het hele proces verliep erg soepel. Wij zijn erg blij met de service van Hypotheek24!

Vlot proces met een mooi resultaat

Na (meer dan) 30 jaar weer een huis kopen is een mooie uitdaging. Met het team van Hypotheek24 verliep het proces rond de financiering soepel en duidelijk. Snelle reactie op de ingeleverde documenten, goede bereikbaarheid en sympathieke medewerkers. Resulterend in een goed renteaanbod, afgestemd op onze wensen.

Heldere taal, informatief, snel, en klantgericht en één contactpersoon

De informatie op de website is in begrijpelijke taal geschreven. De bereikbaarheid is goed. Via chat, per telefoon en via het digitaal dossier krijg je antwoord op je vraag of feedback. Feedback bijvoorbeeld als een document niet volledig is. En 's avonds is hypotheek24 ook goed bereikbaar. Terugbelverzoeken worden volgens afspraak nagekomen. Medewerkers staan je vriendelijk te woord en houden je op de hoogte van de stand van zaken. Voor algemene vragen of vragen die minder specialistisch zijn worden vriendelijk en duidelijk beantwoord door andere medewerkers. Je hebt één persoon voor de iets lastigere inhoudelijke vragen. De naam met foto staat in je persoonlijk dossier. Dat maakt het contact toch persoonlijk ondanks dat de communicatie op afstand is. Het digitaal dossier is overzichtelijk, puntsgewijs. Als een onderdeel van de hypotheekaanvraag is afgehandeld dan staat er een vinkje achter. De aanvraag is snel verlopen. Nadat alle relevante gegevens zijn aangeleverd, had ik binnen 3 weken definitieve hypotheekofferte en na ondertekening hiervan direct de goedkeuring voor de financiering van de aankoop van de woning. Geen onnodig ingewikkeld gedoe. Duidelijk, informatief, snel, klantgericht én zeer goed bereikbaar!

Prettig en snel handelen

Ik heb prettige ervaringen met het personeel van hypotheek24. Bij vragen telkens snelle en vriendelijke antwoorden en uitleg.

Goed advies en begeleiding

Snelle afhandeling en prima mensen met verstand van zaken. Goed advies

De communicatie en samenwerking is TOP!

Rodin heeft het traject prima begeleid en denk ook goed mee!

Goede snelle en vriendelijke service

Mijn hypotheek zonder advies geregeld. Ging erg snel en soepel. Duidelijke communicatie en helder over verwachtingen. Snelle doorlooptijden en snelle verwerking van aangeleverde stukken

Snelle duidelijke service van topkwaliteit!!

Wij hebben nu al meerdere keren zaken gedaan met Hypotheek24 en in voorkomend geval blijven we dat doen. Ze zijn transparant, snel, duidelijk, vriendelijk en ze leveren uitstekende kwaliteit. Wat je bij hun zelf moet doen zou je bij iedere hypotheekverstrekker toch ook zelf moeten aanleveren, dus dat doen wij net zo lief zelf in ruil voor een veel lagere prijs en dezelfde kwaliteit. Ze hielpen ons zelfs bij een vraag buiten onze aanvraag om, dat is nog eens service!!

Over Hypotheek24.nl

Voor iedereen die snel duidelijkheid wil van een ervaren hypotheekadviseur Bij Hypotheek24 kun je altijd binnen 24u zowel een oriëntatiegesprek als een adviesgesprek inplannen met een van onze ervaren hypotheekadviseurs. Wij geven jou persoonlijk advies en inzicht waar en wanneer jij wilt via video of telefoon! Daarnaast krijg je toegang tot ons meest vooruitstrevende dashboard. Waardoor jij middels de meest uitgebreide rekentools en innovatieve oplossingen altijd het beste inzicht hebt. “De snelste, gemakkelijkste en meest zorgeloze hypotheekervaring”, aldus onze reviews.