een 10 met een griffel, voor de hulp van Rodin Last

Prima, maar dat wist ik al van de aanvraag van de vorige huis.

Snelle bereikbaarheid en snel geschakeld

De hypotheek moest binnen hele korte tijd geregeld worden. Via Hypotheek24 is dit gelukt! Mede door hun bereikbaarheid en het snelle schakelen met elkaar.

Nergens is het goedkoop, maar met scherpe prijs weet Hypotheek24 zich te onderscheiden en laten ze zien dat ook een online hypotheekadviseur kennis van zaken heeft, goed met je meedenkt en uitstekende service biedt. Aanrader!

Alles wordt voor je geregeld

Vanaf het moment dat je aangeeft dat je een hypotheek wil oversluiten wordt het voor je geregeld.

Flexibel en vriendelijk in elke situatie

Hypotheek24 heeft met veel geduld en flexibiliteit mij door een iets complexere starterssituatie aan de juiste hypotheek geholpen. Ze waren erg transparant in wat er moest gebeuren voor welke deadlines en zorgden ervoor dat alles op tijd geregeld was

Uitstekend en vlot geholpen

Wij zijn uitstekend geholpen door Rodin. Met dank aan zijn snelle aanpak hadden wij snel alles rond.

Eerlijkheid, geduld en vriendelijk

Het advies wat wij van Hypotheek24 gekregen hebben was niet alleen snel, maar ook zeer vakkundig opgesteld. Onze adviseur Tom weet enorm veel en kan deze kennis ook heel goed overbrengen. Altijd vriendelijk en goed bereikbaar. Twijfel niet, hypotheek24 is een juiste keuze voor jouw hypotheek.

Prettige service, goed team, goed bereikbaar

Prettige Service. Goed bereikbaar en je ontvangt snel antwoord op je vragen. Goed team. Denkt goed mee en luistert goed naar je vragen en denken goed mee.

Vriendelijk en efficiënt

Handig dat alles online kan, ze maken het zo gemakkelijk mogelijk.

Heb het hypotheekproces als zeer prettig ervaren

Vriendelijke medewerkers, zijn bereid al je vragen te beantwoorden en ben goed geholpen gedurende het traject. Op sommige momenten duurden zaken wat langer dan aangegeven (vooral de doorlooptijd bij de hypotheekverstrekker), op die momenten ging ik er zelf achteraan en werd daar goed op gereageerd om de hypotheek toch snel rond te krijgen.

Fijne en snelle service

Prettige gesprekken gehad, advies paste goed bij mijn situatie en het contact verliep soepel en doelgericht.

Super geholpen!

Tijdens het oriënterend gesprek werden onze vragen goed beantwoord, waardoor wij veel vertrouwen kregen in Hypotheek24. De aanvraag voor de hypotheek ging soepel en we konden altijd bellen indien wij dit nodig vonden. Bedankt Rodin voor het afsluiten van de hypotheek voor onze toekomstige woning! Wij zijn onwijs tevreden! Groeten, K & N

Alles verliep soepel en snel!

Wij zijn zeer tevreden met de expertise van Hypotheek24.Alles snel rond.Ook de communicatie verliep soepel. Erg vriendelijk.Dank!

Snel en gemakkelijk!

Prima snel en makkelijk de hypotheekaanvraag geregeld en in orde kunnen maken!

Snel en duidelijk

Behoefte is snel in kaart gebracht, Hypotheek 24 is toegankelijk en hebben de zaken snel geregeld.

Rodin is een absolute topper bij H24!

H24 zeer aan te bevelen als hypotheekadviseur. Wij zijn na ons advies verder geholpen in het proces door Rodin. Maar eigenlijk had hij ons hypotheekadvies helemaal van a tot z kunnen regelen. Hij heeft door slimme trucs nog een beter aanbod geregeld. Hij is altijd bereikbaar geweest via WhatsApp. Mega handig. Al met al top!

Zeer kundige en vriendelijke adviseurs.

De adviseur heeft mij (ondanks dat ik me goed ingelezen heb) een hoop wijzer gemaakt. Hierdoor werd er snel een passende hypotheek gerealiseerd.

Was erg prettig

Een wat 'lastige' aanvraag werd vakkundig geholpen. Hypotheek gelukt!

Gemakkelijk, snel en efficient

Heel blij met de soepele afsluiting van mijn hypotheek. Ideaal om zelf online je dossier te kunnen bijwerken en te kunnen zien wat de huidige status is. Ik heb goed advies gekregen, en er werd steeds heel snel gereageerd wanneer ik een vraag had of een document had geupload oid. Super fijn! Aanrader!

Top en super om de huidige status te zien

Ik heb onze afsluiting van onze hypotheek als super ervaren. Heel gemakkelijk ( alle gegevens moet je bij een ander ook zelf aanleveren) en nu zie je direct waar je staat qua status en hoe ver je bent. Prima zelf te doen dus. Vooral de laatste fase is leuk, gefeliciteerd je mag naar de notaris. Alles ging in een lekker vlot tempo en bij vragen was iedereen goed bereikbaar. Aanrader dus.

Snel, vriendelijk, betrouwbaar

We hebben ons advies helder uitgelegd gekregen. Er zijn verschillende opties neergelegd, zodat we onze keuzes voor ogen hadden en goed geadviseerd in wat het best passende zou zijn. Altijd goed bereikbaar en ze nemen de tijd om antwoorden rustig uit te leggen. De hypotheek was snel, duidelijk en goed geregeld.

Makkelijk te regelen

Alle stappen zijn prima te volgen en de service vanuit hypotheek24 is top!

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel!

Hypotheek24 is makkelijk te bereiken gedurende het gehele proces. Onze hypotheekcoach heeft ons zeer goed geholpen en kan snel schakelen! Wij zijn ontzettend blij dat wij voor Hypotheek24 hebben gekozen! Dank voor alles!

Goede begeleiding van het adviestraject voor oversluiten van de hypotheek

Het concept zit goed in elkaar en het is fijn dat je alles online kunt regelen in je eigen tempo. Je krijgt goed advies en snel reactie via email en als het nodig is telefonisch. Je moet wel handig zijn met computers anders kan het een frustratie worden. Ik heb het traject als prettig ervaren en dat je alles online kunt aanleveren en regelen is voor mij echt een plus punt geweest.

Voortvarend, ter zake kundig en alert !

In de meeste reviews die je overal tegenkomt zie je meestal topscores. Bij mij ging het wat anders: Het meeste verliep voortreffelijk maar op een heikel punt ging het even wat minder goed ( welk bedrijf werkt 100% foutloos??) En hier komt het: geen gekissebis van welles nietes, gewoon de klacht snel oppakken, conclusies trekken en tot volle tevredenheid oplossen. En dat binnen recordsnelheid, daar onderscheidt een goed geleide zaak zich mee!

Keizersgracht 424 1016GC Amsterdam

020 26 11 666

Over Hypotheek24.nl

Voor iedereen die snel duidelijkheid wil van een ervaren hypotheekadviseur Bij Hypotheek24 kun je altijd binnen 24u zowel een oriëntatiegesprek als een adviesgesprek inplannen met een van onze ervaren hypotheekadviseurs. Wij geven jou persoonlijk advies en inzicht waar en wanneer jij wilt via video of telefoon! Daarnaast krijg je toegang tot ons meest vooruitstrevende dashboard. Waardoor jij middels de meest uitgebreide rekentools en innovatieve oplossingen altijd het beste inzicht hebt. “De snelste, gemakkelijkste en meest zorgeloze hypotheekervaring”, aldus onze reviews.