Goede begeleiding van het adviestraject voor oversluiten van de hypotheek

Het concept zit goed in elkaar en het is fijn dat je alles online kunt regelen in je eigen tempo. Je krijgt goed advies en snel reactie via email en als het nodig is telefonisch. Je moet wel handig zijn met computers anders kan het een frustratie worden. Ik heb het traject als prettig ervaren en dat je alles online kunt aanleveren en regelen is voor mij echt een plus punt geweest.

Voortvarend, ter zake kundig en alert !

In de meeste reviews die je overal tegenkomt zie je meestal topscores. Bij mij ging het wat anders: Het meeste verliep voortreffelijk maar op een heikel punt ging het even wat minder goed ( welk bedrijf werkt 100% foutloos??) En hier komt het: geen gekissebis van welles nietes, gewoon de klacht snel oppakken, conclusies trekken en tot volle tevredenheid oplossen. En dat binnen recordsnelheid, daar onderscheidt een goed geleide zaak zich mee!

Snel geholpen en duidelijke uitleg gekregen.

Via Hypotheek24 hebben wij gemakkelijk een passende hypotheek kunnen vinden en werden we met gemak door het hele process gelopen.

Perfect advies, snelle afhandeling

Prima advies en alles was heel snel geregeld. Zoek je een hypotheek, dan zit jij bij Hypotheek24 goed.

Doeltreffende aanpak en goed bereikbaar

Het werd onverwacht erg spannend om de financiering rond te krijgen voor het verlopen van de voorwaarden. Dankzij doeltreffende aanpak van onze hypotheekcoaches kregen wij als kopers vertrouwen in een goede afloop, en die kwam er ook. Daarnaast is deze organisatie heel goed bereikbaar/communicatief, wat ons een prettig gevoel gaf.

Erg blij met hypotheek 24

Ze hebben mij goed geholpen zowel van begin tot het eind

Super fijne hulp en goede bereikbaarheid

We zijn super goed en snel geholpen bij Hypotheek24. De adviseur heeft ons van een passend advies voorzien en ervoor gezorgd dat onze aanvraag ruim binnen de tijd is afgerond. Bovendien konden we altijd terecht voor vragen en werden we snel teruggebeld. Enige punt van verbetering zit hem in de aanvraag zelf. Hier zaten een paar kleine foutjes in (spelling van de naam, doorlooptijd van de hypotheek), dus we moesten de documenten wel goed controleren. Maar uiteindelijk is dat heel snel en pragmatisch opgelost, waardoor de aanvraag geen vertraging op liep

Betaalbaar, snel en hulpvaardig

Wij zijn bij de aanvraag van onze hypotheek uitstekend geholpen door Jasper en Rodin van Hypotheek24. Ze houden de vaart erin door bij iedere stap van de hypotheek proactief te bellen. Daarnaast denken ze goed mee en doen ze adequate suggesties als iets afwijkt van de norm. Het is te prijzen hoe ze snelheid en maatwerk weten te combineren.

Eenvoudig en efficiënt je hypotheek zelf regelen

Als zelfstandige heb ik mijn hypotheek via Hypotheek24 kunnen afsluiten. Is dus zeker niet het eenvoudigste traject binnen hypotheken. Maar het proces bij Hypotheek24 is duidelijk en goed te volgen. Stapsgewijs wordt je erdoorheen geleid en je kunt ook makkelijk contact opnemen als er vragen zijn.

Uitstekende, vakkundige en snelle service

Maatwerk! Zeer tevreden en snel geholpen. Het werk zowel kosten als tijdbesparend om op deze manier te werken. Zou de volgende keer zeker weer naar Hypotheek 24 gaan!

Deskundig advies, technolisch kan het beter.

De mensen die ik heb gesproken hebben mij goed geholpen. Ze wisten duidelijk waar ze het over hadden en adviseerden altijd in mijn belang. De website leek nog in zijn kinderschoenen te staan en het was vaak onduidelijk wat de voortgang was van mijn aanvraag. Daarnaast was het ook vaak onduidelijk welke documenten er geüpload moesten worden en welke documenten eigenlijk overbodig waren. Opvallend was dat het hypotheekgesprek puur en alleen telefonisch was en dat er dus geen mogelijkheid was om mee te kijken naar de berekeningen van de adviseur. Gezien de complexiteit van de berekeningen is dat wel wenselijk. Kijkend kwaliteit-/prijsverhouding zou ik Hypotheek24 aanbevelen voor het afsluiten van een simpele hypotheek.

Beste Joran, Bedankt voor je beoordeling! Jouw mening is belangrijk voor ons, zodat we onze dienstverlening nóg beter kunnen maken. Goed om te horen dat we je inhoudelijk naar tevredenheid hebben geholpen! We zijn doorlopend bezig met het verbeteren van onze dienstverlening en zo kan je vanaf nu ook videobellen met onze adviseurs Met vriendelijke groet, Team Hypotheek24.nl

Praktisch, goed bereikbaar, vriendelijk, behulpzaam

Hypotheek24 is telefonisch altijd goed bereikbaar en reageert snel op ingestuurde documenten. Bij vragen nemen ze de tijd om je op een goede manier verder te helpen. Aanrader!

Hallo Jules, Bedankt voor je TOP-aanbeveling! Leuk om te horen dat we je zo goed en snel hebben geholpen met je hypotheekanvraag, daar doen we het voor! We wensen je heel veel woonplezier! Met vriendelijke groet, Team Hypotheek24.nl

Goeie begeleiding en enorm goed bereikbaar

Ik ben enorm blij met hoe snel en zorgvuldig ik geholpen werdt bij hypotheek24. Als ik vragen had kon ik ze altijd bereiken, ook in de avond. Als ze niet het antwoord direct hadden dan kwam dat wel later die dag of hooguit een dag later.

Hoi Tiemen, Bedankt voor je TOP-review en aanbeveling! Daar worden we blij van. Goed om te lezen dat je altijd persoonlijk en zorgvuldig bent geholpen door ons. We wensen je heel veel woonplezier! Met vriendelijke groet, Team Hypotheek24.nl

Gewoon een goede hypotheker

Super geholpen bij de aanvraag van de hypotheek. Oké, je zit niet met een kopje koffie fysiek aan tafel met de deskundige, maar buiten dat hebben wij geen verschil gemerkt. Prettige benadering, goed bereikbaar en de hypotheek zoals wij hem wilden hebben. Aanrader.

Hallo Sacha, Bedankt voor deze TOP-beoordeling! Fijn om te horen dat we jullie hypotheek helemaal naar wens hebben geregeld en dat jullie ons aanbevelen. We wensen jullie heel veel woonplezier en graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Hypotheek24.nl

Top geholpen!

Snel, deskundig en prettig

Beste Jan, Bedankt voor je zeer positieve reactie en aanbeveling! We wensen je heel veel woonplezier! Met vriendelijke groet, Team Hypotheek24.nl

Super snel en goed geholpen!

Voor de tweede keer onze hypotheek geregeld via hypotheek 24. Hele fijne medewerkers die mee denken en hun vak verstaan. Absolute aanrader!

Hallo Hanan, Bedankt voor je TOP-review! Goed om te lezen dat we jullie voor de tweede keer blij hebben gemaakt. Altijd leuk om te lezen dat dit gewaardeerd wordt. We wensen jullie heel veel woonplezier en graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Hypotheek24.nl

Makkelijk en goed geregeld als je voldoende van hypotheken weet

Prettig systeem om alles te regelen: overzichtelijk alle documenten te uploaden en deskundig telefonisch contact. Als je precies weet wat voor hypotheek je wil is dit een aanrader!

Beste Jasper, Bedankt voor je positieve beoordeling! Goed om te lezen dat we je op een prettige manier hebben geholpen bij het afsluiten van de best passende hypotheek in jouw situatie. We wensen je veel woonplezier! Met vriendelijke groet, Team Hypotheek24.nl

Helder, snel en doeltreffend.

Helder, snel en doeltreffend.

Beste Kevin, Bedankt voor je reactie en aanbeveling! We wensen je heel veel woonplezier! Met vriendelijke groet, Team Hypotheek24.nl

Deskundig, behulpzaam, goed advies

Omdat ik ondernemer ben, is het aanvragen van een hypotheek iets ingewikkelder dan het overleggen van een loonstrookje en een werkgeversverklaring. Ik vond het superhandig dat ik veel zelf online kon uitzoeken, maar het uiteindelijke advies bleek eveneens zeer waardevol. Handige tips over hoe om te gaan met het vrijvallen van een polis die gekoppeld was aan mijn vorige hypotheek heeft me veel geld bespaard.

Beste Miriam, Bedankt voor je enthousiaste review! Wij vinden het leuk om te lezen dat je super tevreden bent over de informatie op onze website, en dat ons hypotheekadvies positief heeft bijgedragen aan jouw situatie! We wensen je veel woonplezier en graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Hypotheek24.nl

Heel goed advies gekregen en alles goed geregeld.

Na 2 teleurstellingen met hypotheek advies kwamen wij bij hypotheek 24. De adviseur Daan weet waarover hij praat en was bereidt ons te helpen. Ondanks de complexe situatie heeft hij ervoor gezorgd dat wij ons droomhuis konden kopen. Binnen 14 dagen de hypotheek rond. Klasse! Bedankt.

Beste Ella, Bedankt voor deze TOP-beoordeling! Fijn om te lezen dat jullie bij ons wél aan het juiste adres waren, en dat jullie dankzij ons advies jullie droomhuis konden kopen. We wensen jullie heel veel woonplezier! Met vriendelijke groet, Team Hypotheek24.nl

Geweldige service

Heel goed geholpen. Alles voor mijn huisje is geregeld!

Duidelijk advies en snel geregeld.

Het oriënterende gesprek was wat verwarrend en voelde ook dwingend. Voor ik het daadwerkelijke adviesgesprek aanging heb ik van te voren twee keer een oriënterend gesprek gehad. Tijdens het eerste gesprek kon ik X lenen en bij het tweede gesprek kon ik Y lenen. Bij het tweede oriënterende gesprek kon ik ineens ook veel meer lenen, omdat het een aantrekkelijk risico qua onderpand was, omdat ik toch niet de hele woning hoefde te financieren i.v.m. overwaarde van de oude woning. Dat bleek echter onjuist te zijn, zo bleek tijdens het advies gesprek. Het oriënterende gesprek voelt ook wat gedwongen aan. Er wordt al vrij snel over kosten gesproken, zonder dat je nog maar echt goed duidelijk hebt wat er precies mogelijk is. Het uitgebreide gesprek (het adviesgesprek dus) volgt pas later, en dan zit je eigenlijk al vast aan kosten. Dit t.o.v. de traditionele hypotheker, waar ze uitgebreid de tijd voor je nemen (vaak ca een uur tot anderhalf uur) om je van vrijblijvend advies te voorzien. Uiteindelijk heb ik er toch voor gekozen om door te zetten, want immers ik had toch een hyptheek nodig. Het advies gesprek met Daan Holterman was erg plezierig. Zonder er te veel doekjes om heen te winden, wist ik wat de mogelijkheden waren op basis van alleen mijn inkomen en ook in de situatie met daarbij het inkomen van mijn partner. Het was een straight to the point advies, zonder allerlei verwarrende voorbeelden (waar je feitelijk dan toch niets mee kunt). Er waren wat bijzonderheden bij mijn aanvraag. Dit aangezien de opleverdatum wat verder in de toekomst ligt in mijn geval en mijn partner een flex inkomen heeft (waarbij ook nog de jaaropgave van een failliete werkgever ontbrak). Samen met Daan heb ik de meest geschikte geldverstrekker gevonden en dat ook nog tegen een aantrekkelijke rente. Bij de verdere doorloop van de aanvraag werd ik bijgestaan door Rodin Last. Ook dit heb ik als plezierig ervaren. Hij pakte zaken adequaat op en reageerde snel bij problemen in de aanvraag

Snel geregeld

De hypotheek was snel geregeld, en hypotheek24.nl was telefonisch altijd snel berijkbaar voor alle korte en lange vragen. Geuploade documenten werden vaak binnen enkele uren gecontroleerd, waardoor lang wachten niet nodig was.

Echt goed en duidelijk

Werkelijk top. Je hebt alles zelf in de hand en kan alles aanleveren wanneer jij dit wilt. Had geen verwachting maar het overtrof alles. Ook de communicatie was prettig.

Fantastisch geholpen!

Heel erg blij hoe het is gegaan. Mensen om ons heen waren ook bezig met een hypotheek en hebben spijt dat ze het niet hebben gedaan via hypotheek24.

Keizersgracht 424

1016GC Amsterdam

020 26 11 666

Over Hypotheek24.nl

Voor iedereen die snel duidelijkheid wil van een ervaren hypotheekadviseur Bij Hypotheek24 kun je altijd binnen 24u zowel een oriëntatiegesprek als een adviesgesprek inplannen met een van onze ervaren hypotheekadviseurs. Wij geven jou persoonlijk advies en inzicht waar en wanneer jij wilt via video of telefoon! Daarnaast krijg je toegang tot ons meest vooruitstrevende dashboard. Waardoor jij middels de meest uitgebreide rekentools en innovatieve oplossingen altijd het beste inzicht hebt. “De snelste, gemakkelijkste en meest zorgeloze hypotheekervaring”, aldus onze reviews.