Voor de meest eenvoudige akte van erfrecht 3x de genoemde prijs!

Daar waar de akte op de website (goedkoopstenotaris) vanaf 433 euro wordt aangeboden is nu de 1147 euro een behoorlijke klap in het gezicht. Inclusief de certificering van de handtekeningen zitten we bijna op het drievoudige van het lokkertje op deze site. Als ik me daarnaast ook nog eens bedenk dat dit de meest elementaire vorm van een akte van erfrecht is, zonder testament met 3 NL erfgenamen, dan bekruipt mij een onbehaaglijk gevoel van onbetrouwbaarheid. Dat kan zeker niet de bedoeling zijn.

• De website is duidelijk genoeg. Nee
  • Het offerteformulier is uitgebreid genoeg. Ja
  • Uw suggesties of opmerkingen. eerlijke prijzen

Handig en praktisch

Handig en praktisch, bespaart zoekwerk.

• Uw suggesties of opmerkingen. Geen

Beste Francisca, Bedankt voor uw review. Fijn om te lezen dat u van allebei de notarissen de offertes hebt ontvangen. We hopen uw in de toekomst weer te kunnen helpen met het zoeken naar een notaris bij u in de buurt. Met vriendelijke groet, Team DeGoedkoopstenNotaris.nl

Eenvoudig vergelijken

Heel eenvoudig offerte aangevraagd bij een notaris. Top.

• Het offerteformulier is uitgebreid genoeg. Ja
  • Uw suggesties of opmerkingen. Ik mis toch een aantal bekende notarissen

Beste Peter, Bedankt voor uw review. Wat fijn om te lezen dat u met hulp van onze website eenvoudig een notaris hebt kunnen vinden! We hopen u in de toekomst weer te kunnen helpen met het aanvragen van een offerte. Met vriendelijke groet, DeGoedkoopsteNotaris.nl

De resultaten waren goed

Omdat ik een goed inzicht heb gekregen, heb ik ook de goedkoopste notaris in de buurt gevonden. Bedankt

Overzichtelijk, duidelijk en snel

Bij het zoeken naar een voor ons geschikte notaris kwamen we al snel op de site van De goedkoopste notaris. Een duidelijke site, makkelijk zoeken met eigen voorkeuren. In eerste instantie hadden we 1 kantoor geselecteerd, de site gaf als advies er nog 3 aan te schrijven, wegens drukte bij de diverse notarissen. De laatste 3 hebben binnen een dag gereageerd, van de eerste nog geen teken. Blij met de site.

• Uw suggesties of opmerkingen. Ga zo door

Beste Jacobus, Bedankt voor uw review. Wat fijn om te horen dat u goed op weg geholpen bent door onze website. Wij raden het zeker aan om meerdere notarissen te selecteren, op deze manier vergroot je de kans om sneller de akte te laten passeren. Wij helpen u graag in de toekomst ook aan een duidelijke vergelijking! Met vriendelijke groet, Team DeGoedkoopsteNotaris.nl

Netjes en snel geholpen.

Goed ontvangen en begeleid.

• Uw suggesties of opmerkingen. Geen verdere suggesties

Goed geholpen

Vriendelijk te woord gestaan en goede adviezen gehad. Offertes ook op 1 na heel snel ontvangen.

• Uw suggesties of opmerkingen. Geen

prima site om een betaalbare notaris te vinden

Voor de 2e maal maken wij gebruik van de "Goedkope Notaris". De service w. documenten zijn hetzelfde alleen de prijs is (veel) lager. Dus prima site om een betaalbare notaris te vinden. Site is overzichtelijk en makkelijk.

• Het offerteformulier is uitgebreid genoeg. Ja
  • Uw suggesties of opmerkingen. wellicht nog iets meer zoekfuncties inbouwen

Niet alle notarissen reageren

Helaas hebben niet alle notarissen gereageerd, waardoor ik maar 2 i.p.v. 3 offertes heb ontvangen

• Het offerteformulier is uitgebreid genoeg. Ja
  • Uw suggesties of opmerkingen. Bijhouden welke notaris gereageerd heben en automatisch manen als dit binnen een bepaalde tijd gebeurd is.

Beste Edwin, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen dat u geen reactie heeft ontvangen op de aangevraagde offerte. Doorgaans reageren notarissen binnen 2 á 3 werkdagen Op dit moment hebben de notarissen het erg druk We raden vaak aan om maximaal 4 offertes aan te vragen, op deze manier vergoot u de kans om meerdere reacties te ontvangen. We hopen dat u inmiddels de akte hebt kunnen passeren bij een notaris. Met vriendelijke groet, Team DeGoedkoopsteNotaris.nl

Zodra iets afwijkt een splitsingsakte

Was verbouwereerd dat binnen een uur van de 3 2 direct terugwezen naar meer nabij gelegen notarissen (hmmm) of dat het niet binnen de standaard producten valt. Ik heb 1 voorbeeld en een concept. Heb alle voorwaarden al opgeschreven. Kortom zou het haast zelf kunnen.

• Uw suggesties of opmerkingen. Zie opmerkingen

Beste Dennis, Bedankt voor uw review. Het opmaken van een splitsingsakte is geen standaard akte, deze moet door de notaris per situatie bekeken worden. Hiervoor ontvangt u altijd een offerte op maat. Met vriendelijke groet, Team DeGoedkoopsteNotaris.nl

Waardeloos

Ik heb via jullie site 2 offertes aangevraagd (bij 2 verschillende kantoren voor zelfde vraagstuk) en heb van GEEN van de kantoren een reactie gehad.

• Uw suggesties of opmerkingen. Geen enkele reactie gehad

Beste Jan, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen dat u geen reactie heeft ontvangen op de aangevraagde offerte. Doorgaans reageren notarissen binnen 2 á 3 werkdagen Op dit moment hebben de notarissen het erg druk We raden vaak aan om maximaal 4 offertes aan te vragen, op deze manier vergoot u de kans om meerder reacties te ontvangen. Met vriendelijke groet, Team DeGoedkoopsteNotaris.nl

Prima site

Nooit geweten dat er zoveel prijsverschil zit tussen de levering van dezelfde dienst. Heel nuttig geweest

• Uw suggesties of opmerkingen. Geen

Voor een goede prijs mijn hypotheek oversluiten

Na de offerte zou ik terug gebeld worden, binnen een uur, dat werd vier en een half uur. Ik heb zelf terug gebeld en ben toen goed en vakkundig geholpen. Offerte omgezet in opdracht.

• Het offerteformulier is uitgebreid genoeg. Ja
  • Uw suggesties of opmerkingen. Terug bellen als dat word beloofd

Gemakkelijk scheelt ontzettend veel zoekwerk

Binnen no time testament geregeld. Wist precies welke notaris ik kon kiezen.

Tevreden!

Alle 3 de aangeschreven notarissen waren snel met hun offerte! Inmiddels heb ik een afspraak op korte termijn!

• Uw suggesties of opmerkingen. Prima zo

Heel snel een overzicht waar je het voordeligst terecht kunt.

• Uw suggesties of opmerkingen. Top site

Goed geholpen met mijn vraag.

Ik werd vriendelijk te woord gestaan ,en kreeg een goede uitleg van mijn probleem.

• Uw suggesties of opmerkingen. Geen opmerkingen

1 reactie vd 3 offertes

De notaris die gereageerd heeft, was fantastisch. Was ook de enige reactie

• Uw suggesties of opmerkingen. Kantoren laten reageren

Beste heer Strijk, Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat u een goede notaris heeft gevonden voor het laten opmaken voor uw akte. We hopen uw in de toekomst weer te kunnen helpen met het zoeken naar een notaris bij u in de buurt. Met vriendelijk groet, Team DeGoedkoopsteNotaris.nl

snel geregeld

de website werkt prima

• Het offerteformulier is uitgebreid genoeg. Ja
  • Uw suggesties of opmerkingen. bij de offerte aanvraag direct de goedkoopste opties weergeven

Beste heer van den Berk, Bedankt voor uw review. Leuk om te lezen dat u een snelle reactie heeft ontvangen op uw offerte verzoek! We hopen u in de toekomst weer te kunnen helpen bij het vinden van de juiste notaris. Met vriendelijke groet, Team DeGoedkoopsteNotaris.nl

prettig

goed overzicht

• Het offerteformulier is uitgebreid genoeg. Ja
  • Uw suggesties of opmerkingen. goed

Beste Paul, Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat u de website als prettig heeft ervaren! We hopen dat uw bezoek aan de notaris net zo prettig ervaart. Met vriendelijke groet, Team DeGoedkoopsteNotaris.nl

Heel handig om te vergelijken

Goede link naar de site met voor mij de goedkoopste notaris in de buurt.

• Uw suggesties of opmerkingen. Geen

Beste heer Bos, Bedankt voor uw review. Wat leuk om te lezen dat u makkelijk een notaris hebt kunnen vinden op onze website. We hopen u in de toekomst weer te kunnen helpen bij het vinden van de juiste notaris bij u in de buurt! Met vriendelijke groet, Team DeGoedkoopsteNotaris.nl

Handige site om gelijktijdig verschillende offertes aan te vragen

Duidelijke uitleg, binnen een half uur de eerste reactie binnen.

• Het offerteformulier is uitgebreid genoeg. Ja
  • Uw suggesties of opmerkingen. Niet alle notarissen waren in staat om mijn specifieke aanvraag te behandelen.

Beste heer Kokke, Bedankt voor uw review. We vinden het erg leuk om te lezen dat u snel en makkelijk op onze website de juiste notaris hebt kunnen vinden. . We hopen u in de toekomst weer te kunnen helpen met het vinden van de juiste notaris bij u in de buurt! Met vriendelijke groet, Team DeGoedkoopsteNotaris.nl

Super snel en gemakkelijk

Het is heel gemakkelijk om offertes aan te vragen. Ik had snel en veel reacties.

• Uw suggesties of opmerkingen. Geen suggesties of opmerkingen

Beste heer Leijnse, Bedankt voor uw review. Wij worden erg enthousiast door het lezen van uw review! We hopen u in de toekomst weer te kunnen helpen bij het vinden van de juiste notaris bij u in de buurt. Met vriendelijke groet, Team DeGoedkoopsteNotaris.nl

De moeite waard

Heb via de goedkoopste notaris de verschillen qua honorarium van notarissen gezien/gelezen. Iets verder weg van waar og woont is het honorarium een stuk voordeliger, bijna de helft. Zeker de moeite waard!

• Uw suggesties of opmerkingen. Doen indien nodig

Snel en effectief

Enorm goed inzicht in de kosten van diverse notariskantoren. Omdat er ook reviews staan bij de kantoren, kun je meteen zien of het kantoor (weliswaar in de ogen van een leek/klant) goed overkomt of minder goed.

• Uw suggesties of opmerkingen. Geen

Beste heer Verheijden, Bedankt voor uw review. Fijn om te lezen dat u op onze website de juiste notaris hebt kunnen vinden. We hopen u in de toekomst weer te mogen helpen bij het vinden van de juiste notaris bij u in de buurt! met vriendelijke groet, Team DeGoedkoopsteNoatris.nl

Over DeGoedkoopsteNotaris.nl

Al ruim 20 jaar vinden consumenten via onze website de goedkoopste notaris door het opvragen van offertes bij meerdere notarissen. Zo kunt u gemakkelijk de service en tarieven van notarissen vergelijken voor uw specifieke situatie. Vraag offertes op! Vergelijk! en Bespaar! U kunt hier het vergelijken van notarissen op onze site beoordelen. De offertes worden u in de regel binnen 2 werkdagen per mail toegestuurd. Feedback op de samenwerking met de notaris zelf, kunnen wij helaas niet verwerken.