Top aanbeveling zeker waard!

Erg fijne tool zonder onzin! Duidelijke en snelle antwoorden

• Uw suggesties of opmerkingen. Gewoon top

Beste heer/mevrouw, Bedankt voor uw review. Fijn om te lezen dat u tevreden bent met het opvragen van een offerte op onze website. We hopen u in de toekomst weer te kunnen helpen met het zoeken naar een notaris bij u in de buurt! Met vriendelijke groet, Team DeGoedkoopsteNotaris.nl

informatief

Goede site met duidelijke informatie

• Het offerteformulier is uitgebreid genoeg. Ja
  • Uw suggesties of opmerkingen. nvt

Beste Samuel, Bedankt voor uw review. Wat fijn om te lezen dat je makkelijk een notaris hebt gevonden op onze website. We hopen u in de toekomst weer te kunnen helpen bij het vinden van de notaris! Met vriendelijke groet, Team DeGoedkoopsteNotaris.nl

Prettig snel overzicht te vinden

Heel fijn om goedkope notarissen te vinden via deze site. Wel zelf nog even contact opnemen over tijdstip omdat de goedkoopste een wachttijd van half jaar had, dus verder gekeken en gebeld. En eentje iets verder weg gevonden maar wel binnen twee weken afspraak.

Supersnel en adequaat.

Ben zeer tevreden. Ik werd zelfs meteen teruggebeld.

• Uw suggesties of opmerkingen. Gen aanvullingen

Snelle reactie

Makkelijke duidelijke site

• Uw suggesties of opmerkingen. Doorgaan zo

vlot en snel offertes ontvangen

Notarissen hebben geen tijd

De aangezochte notarissen hadden geen tijd of pa na maanden. Geen steek verder gekomen dus.

• De website is duidelijk genoeg. Nee
  • Het offerteformulier is uitgebreid genoeg. Ja
  • Uw suggesties of opmerkingen. Weinig zinvol als notar8geen tijd hebben om zelfs maar een offerte te sturen.

Geen ervaring

Ik heb 3 notariskantoren aangeschreven maar van nog geen notaris een reactie gehad

• Het offerteformulier is uitgebreid genoeg. Ja
  • Uw suggesties of opmerkingen. n.v.t.

Duidelijke info en snelle aktie

Binnen 15 minuten had ik 3 offertes binnen met duidelijke informatie om een weloverwogen keuze te maken.

Snelle service!

Zeer snel offertes van de gekozen aanbieders. Niks aan te merken dus een 10

• Het offerteformulier is uitgebreid genoeg. Ja
  • Uw suggesties of opmerkingen. N.v.t.

Beste Martin, Bedankt voor uw review. Wat fijn om te lezen dat u zo snel de opgevraagde offertes hebt ontvangen van de notarissen. We hopen u in de toekomst weer te mogen helpen bij het zoeken naar een notaris bij u in de buurt. Met vriendelijke groet, Team DeGoedkoopsteNotaris.nl

Zo goedkoop waren ze niet.

Als je een offerte aanvraagt zijn de prijzen heel anders.

• De website is duidelijk genoeg. Nee
  • Het offerteformulier is uitgebreid genoeg. Ja
  • Uw suggesties of opmerkingen. Geen mening.

snel goed overzicht van Notarissen en hun diensten.

Het is wel zaak je opdracht goed en juist te formuleren, ter voorkoming van onvoorziene kosten,

• Het offerteformulier is uitgebreid genoeg. Ja
  • Uw suggesties of opmerkingen. Een uitleg van de geboden diensten zou wel handig zijn voor de leek.

uitstekend

Ik heb 5 offertes gevraagd. Alle notarissen hebben snel geantwoord.

• Uw suggesties of opmerkingen. geen

Beste heer Harthoorn, Bedankt voor uw review. Wat fijn om te horen dat u alle opgevraagde offertes snel heeft ontvangen! We hopen u in de toekomst weer te mogen helpen bij het zoeken naar een notaris bij u in de buurt. Met vriendelijke groet, Team DeGoedkoopsteNotaris.nl

snel en doelmatig

Mijn ervaringen tot nu toe zijn positief. Ik heb twee offertes opgevraagd en aan de goedkoopste de opdracht verleend. Het is nu afwachten hoe de uitvoering verloopt en of de opdracht conform het offerte-bedrag wordt uitgevoerd.

• Uw suggesties of opmerkingen. Geen

Beste heer van den Esker, Bedankt voor uw review. Fijn om te lezen dat u van allebei de notarissen de offertes hebt ontvangen. We hopen uw in de toekomst weer te kunnen helpen met het zoeken naar een notaris bij u in de buurt. Met vriendelijke groet, Team DeGoedkoopsteNotaris.nl

Jammer dat ik zo weinig reacties kreeg van de notariskantoren.

I.v.m. voorgaande positieve ervaringen, wederom een aanvraag via de site gedaan, ditmaal voor een testament. Maximaal 4 kantoren kunnen een offerte uitbrengen. Slechts twee kantoren reageerden, waarvan er één aangaf alleen familierecht te doen en hypotheken. Met de andere ga ik in gesprek. De site geeft aan dat alle kantoren testamenten doen, dit blijkt dus niet zo te zijn.

• Het offerteformulier is uitgebreid genoeg. Ja
  • Uw suggesties of opmerkingen. Kantoren moeten reageren!

Beste heer Leusden, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen dat u geen reactie heeft ontvangen van alle aangevraagde offertes. Doorgaans reageren notarissen binnen 2 á 3 werkdagen Op dit moment hebben de notarissen het erg druk, wellicht dat de aanvragen daardoor zijn blijven liggen. Met vriendelijke groet, Team DeGoedkoopsteNotaris.nl

Snelle vergelijking van notaristarieven

Ik had binnen een half uur een offerte die overeenstemt met de uitkomst van de vergelijking

Geweldige service

Fantastisch initiatief deze site. Een erg laagdrempelige manier om diverse offertes te krijgen en prijzen te kunnen vergelijken.

• Uw suggesties of opmerkingen. Nee

Weinig response en te hoge prijs

Van 2 notarissen (van Kaam en Aktinotaris Nusdorfer(prijs te hoog)) een offerte ontvangen, de andere, aktienotarissen Maas en Peelland, niets van gehoord!

• Het offerteformulier is uitgebreid genoeg. Nee

Zeer positief

Deze site werkt feilloos. Snel de offertes binnen gekregen.

• Het offerteformulier is uitgebreid genoeg. Ja
  • Uw suggesties of opmerkingen. Ga op de huidige voet verder

Goede site

Prima site en prima service.

• Uw suggesties of opmerkingen. Geen

Beste Gert, Bedankt voor uw review. Prettig om te horen dat u op onze website de juiste notaris hebt gevonden. Mocht u in de toekomst weer op zoek zijn naar een notaris bij u in de buurt dan helpen we u graag! Met vriendelijke groet, Team DeGoedkoopsteNotaris.nl

Hele handige site!

Heel makkelijk om in contact te komen met notarrissen en offertes te krijgen.

• Uw suggesties of opmerkingen. geen

Beste Renee, Bedankt voor uw review. Fijn om te lezen dat u op onze website makkelijk in contact hebt kunnen komen met onze notarissen! Wij hopen in de toekomst u weer van dienst te kunnen zijn als u opzoek bent naar de goedkoopste notaris in uw buurt. Met vriendelijke groet, Team DeGoedkoopsteNotaris.nl

Snelle offertes van goed geprijsde notariskantoren

Geeft snel een overzicht van voordelige, kwalitatief goede notariskantoren in de buurt. Benaderde notarissen geven snel een prijsopgaaf.

• Uw suggesties of opmerkingen. Geen

Beste John. Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat u snel de offertes heeft ontvangen vanuit de notarissen. Wij hopen in de toekomst u weer van dienst te kunnen zijn als u opzoek bent naar de goedkoopste notaris in uw buurt. Met vriendelijke groet, Team DeGoedkoopstenotaris.nl

goed geregeld

goed geregeld

• Uw suggesties of opmerkingen. geen

Beste Niek, Bedankt voor uw review. Wat fijn om te lezen dat alles goed was geregeld! Wij hopen in de toekomst u weer van dienst te kunnen zijn als u opzoek bent naar de goedkoopste notaris in uw buurt. Met vriendelijke groet, Team DeGoedkoopsteNotaris.nl

Geen respons noch offertes ontvangen

L.S., Ik ga er van uit dat de offerte aanvragen op de juiste adressen zijn afgeleverd. Maar tot op heden, een week verder, heb ik nog geen enkele reactie ontvangen. Geen melding dat men er mee bezig is, dan wel er geen tijd voor heeft. Dus de vraag is of het via de goedkoopstenotaris.nl wel werkt? Hebben de vermeldde notarissen aangegeven dat zij van dit platform gebruik willen maken? Ik zie mij nu genoodzaakt zelfstandig de notarissen te bellen en afspraken te maken waar mogelijk. Zo had ik het mij niet voorgesteld. Graag verneem ik waar het misgaat. Dat de notarissen het druk hebben zal best een reden kunnen zijn dat men niet direct een offerte kan uitbrengen, alhoewel de vraag niet zo complex is en in mijn ogen in een standaard en vaststaand tarief zou moeten vallen. Een kort antwoord wanneer en of ik iets kan verwachten lijkt mij toch wel wenselijk. Met vriendelijke groet, A.C. Sonneveldt

• Het offerteformulier is uitgebreid genoeg. Ja
  • Uw suggesties of opmerkingen. Achter notarissen aangaan om reactie te geven.

Beste heer Sonneveldt,  Dank voor uw bericht en opmerkingen. De notarissen op onze website reageren in de regel binnen 2 werkdagen op een verzoek om offerte. Uw verzoek betreft echter een aanpassing in de kamer van Koophandel die u, bij navraag aldaar, zelf via hen kunt regelen. Daar heeft u geen notaris voor nodig. Vanwege drukte is daarom uw vraag waarschijnlijk blijven liggen. Wellicht dat wij u in de toekomst wel behulpzaam kunnen zijn bij het vinden van een notaris.  Met vriendelijke groet, Team DeGoedkoopsteNotaris.nl

heel snel een overzicht van diverse notarissen in de buurt

Duidelijke offertes gekregen van de diverse notarissen in mijn geval 4

• Uw suggesties of opmerkingen. geen

Beste G.J van Zantvoort, Bedankt voor uw review. Wat fijn om te lezen dat u duidelijke offertes hebt ontvangen van de 4 notarissen. Wij hopen in de toekomst u weer van dienst te kunnen zijn als u opzoek bent naar de goedkoopste notaris in uw buurt. Met vriendelijke groet, Team DeGoedkoopsteNotaris.nl

Over DeGoedkoopsteNotaris.nl

Al ruim 20 jaar vinden consumenten via onze website de goedkoopste notaris door het opvragen van offertes bij meerdere notarissen. Zo kunt u gemakkelijk de service en tarieven van notarissen vergelijken voor uw specifieke situatie. Vraag offertes op! Vergelijk! en Bespaar! U kunt hier het vergelijken van notarissen op onze site beoordelen. De offertes worden u in de regel binnen 2 werkdagen per mail toegestuurd. Feedback op de samenwerking met de notaris zelf, kunnen wij helaas niet verwerken.