Makkelijk

Heel makkelijk en snel. Vind het alleen jammer dat het altijd duurder wordt als wat in eerste instantie voorgeschoteld word

• Uw suggesties of opmerkingen. Prijs actueler

Goede info

Duidelijke website

• Het offerteformulier is uitgebreid genoeg. Ja
  • Uw suggesties of opmerkingen. niet

Beste Gerard, Bedankt voor uw review. Wij hopen in de toekomst u weer van dienst te kunnen zijn als u opzoek bent naar de goedkoopste notaris in uw buurt. Met vriendelijk groet, Team DeGoedkoopstennotaris.nl

Snelle reactie van diverse Notariskantoren. Jammer dat sommige kantoren me niet vertelden dat ik voor mijn benodigde document ook (tegen een veel gunstiger tarief) bij de Gemeente terecht kon naar later bleek. Maar goed dat had ik zelf ook eerst beter moeten navragen.

• Uw suggesties of opmerkingen. geen

Twee offertes opgevraagd, de éne kwam bijna dezelfde dag, de andere is er nog niet.

Notaris in Oudewater, heeft nog steeds niet gereageerd.

• Het offerteformulier is uitgebreid genoeg. Ja
  • Uw suggesties of opmerkingen. n.v.t.

Beste Wout, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen dat u maar een reactie heeft ontvangen op de aangevraagde offertes. De notarissen reageren binnen 2 á 3 werkdagen. Op dit moment hebben de notarissen het erg druk. Wij raden aan om maximaal 4 offertes aan te vragen, op deze manier vergroot u de kans om meerdere reacties te ontvangen. Met vriendelijke groet, Team DeGoedkoopsteNotaris.nl

Makkelijk en snel een notaris gevonden

Makkelijk en snel een notaris gevonden.

• Uw suggesties of opmerkingen. Geen

Beste Karin, Bedankt voor uw review. Wij hopen in de toekomst u weer van dienst te kunnen zijn als u opzoek bent naar de goedkoopste notaris in uw buurt. Met vriendelijk groet, Team DeGoedkoopstennotaris.nl

Nutteloos

Geen enkele notaris heeft gereageerd, dus dit systeem werkt niet.

• Uw suggesties of opmerkingen. Zie boven

Beste Werner, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen dat u nog geen reactie heeft ontvangen op de aangevraagde offertes. De notarissen reageren binnen 2 á 3 werkdagen. Op dit moment hebben de notarissen het erg druk. Wij raden aan om maximaal 4 offertes aan te vragen, op deze manier vergroot u de kans om meerdere reacties te ontvangen. Met vriendelijke groet, Team DeGoedkoopsteNotaris.nl

Weinig reacties

Wj kregen na onze aanvraag maar twee reacties van deelnemende notarissen. Nadat is een van de twee had bedankt voor de offerte en heb laten weten dat wij prijstechnisch gezien niet met hun verder zouden gaan, kreeg ik een zeer nare e-mail met uitleg waarom een testament maken een prijzige aangelegenheid is.

• Het offerteformulier is uitgebreid genoeg. Nee
  • Uw suggesties of opmerkingen. Het maken van een afspraak kan maanden duren.

Beste Janine, Bedankt voor je review. Op onze website staan niet alle tarieven beschreven, dit omdat er vooraf niet bepaald kan worden wat de notaris kosten precies zijn. Naast de prijsaanduiding staat er onder de vraagteken welk kosten er in het tarief zitten. Wij zouden graag in contact komen met u om dit te bespreken met het notariskantoor. We zijn bereikbaar op: 088 2424611 of via [email protected] Met vriendelijk groet, Team DeGoedkoopstennotaris.nl

duidelijk

goed te zien wat tarieven zijn

• Het offerteformulier is uitgebreid genoeg. Ja
  • Uw suggesties of opmerkingen. niks meer aan doen

Snel, duiten scherp

Prettig

• Uw suggesties of opmerkingen. Ga zo door

Beste John, Bedankt voor uw review. Wij hopen in de toekomst u weer van dienst te kunnen zijn als u opzoek bent naar de goedkoopste notaris in uw buurt. Met vriendelijk groet, Team DeGoedkoopstennotaris.nl

Notaris kon pas passeren in april 23

Snelle service, maar helaas kon de notaris ons niet van dienst zijn. 2 gelijkluidende testamenten pas in april 23

• Uw suggesties of opmerkingen. Wachttijd vermelden

aantal aanbieders

ik heb tot nu toe nog maar een reactie ontvangen van een notaris die spitste de kosten op honorarium testement en h. levenstestament voor een bedrag van 688 euro!!!inclusief btw Goedkoop dus Nee!!!! wordt teveel gesplitst waardoor men verplicht is om minimaal twee testamenten op te laten maken terwijl maar een of twee wensen niet in eentestament opgemaakt wordt Ik ben overigens geen klant bij dit bedrijf

• Het offerteformulier is uitgebreid genoeg. Nee
  • Uw suggesties of opmerkingen. geef duidelijk aan wat er wel en niet in kan worden opgenomen

Je krijgt alleen maar offertes met vanaf prijzen.

Je krijgt alleen maar offertes met vanaf prijzen. Als je er vervolgens mee verder gaat, wordt de prijs zonder van te voren aan te kondigen meervoudig van de geoffreerde prijs. Bij navraag krijg je alleen maar vage antwoorden.

• Het offerteformulier is uitgebreid genoeg. Ja
  • Uw suggesties of opmerkingen. Offerte aanvragen heeft weinig zin.

Beste, Bedankt voor uw review. Op onze website staan niet alle tarieven beschreven, dit omdat er vooraf niet bepaald kan worden wat de notaris kosten precies zijn. Naast de prijsaanduiding staat er onder de vraagteken welk kosten er in het tarief zitten. We horen het natuurlijk graag als die tarieven per onderwerp van prijsverschillen. We zijn bereikbaar op: 088 2424611 of via [email protected] Met vriendelijk groet, Team DeGoedkoopstennotaris.nl

De “ goedkoopstenotaris “ ? Hahaha

Het verschil in prijs voor een testament maakt weinig tot niks uit vergeleken bij de niet “ goedkoopstenotaris “

• De website is duidelijk genoeg. Nee
  • Uw suggesties of opmerkingen. Verschil moet groter

werkt prima

ik werd door een notaris opgebeld om wat informatie te verkrijgen en er volgden spontaan 3 offertes, die heel goed met elkaar te vergelijken waren

• Het offerteformulier is uitgebreid genoeg. Ja
  • Uw suggesties of opmerkingen. nvt

overzichtelijke lijst van notarissen

duidelijk en vriendelijke benadering van medewerkers bij het maken van een afspraak

• Uw suggesties of opmerkingen. geen

Het opvragen van offertes via DGN vind ik nutteloos

Van de drie opgevraagde offertes heb ik er slechts 1 ontvangen. Ik ben derhalve zelf gaan bellen en een notaris gevonden die flink scherper offreert dan de door mij ontvangen offerte. Kortom: aan mijn verwachtingen (gemak, vergelijkingsmateriaal, scherpe offertes) is in het geheel niet voldaan.

• Het offerteformulier is uitgebreid genoeg. Ja
  • Uw suggesties of opmerkingen. Checken of de bij u aangesloten kantoren ook daadwerkelijk binnen redelijke termijn reageren

Beste Ernest, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen dat je niet alle offertes hebt ontvangen. We horen natuurlijk graag als u lang moet wachten op reactie. Wanneer u geen reactie ontvangt, neem dan telefonisch contact met ons op via het volgende nummer: 088-2424611, dan kijken we graag met u mee. Met vriendelijke groet, Team DeGoedkoopsteNotaris.nl

heel duidelijk en goed

Goed en offertes en duidelijk

• Het offerteformulier is uitgebreid genoeg. Ja
  • Uw suggesties of opmerkingen. zeer snel

Correcte weergave en snel

De prijs is zoals vermeld en de reactie van de notaris was supersnel.

• Uw suggesties of opmerkingen. Geen

Geduldig goede uitleg

Ik heb een afspraak gemaakt

• Uw suggesties of opmerkingen. Duidelijke

Beste Astrid, Bedankt voor je review. Wij hopen in de toekomst u weer van dienst te kunnen zijn als u opzoek bent naar de goedkoopste notaris in uw buurt. Met vriendelijk groet, Team DeGoedkoopstennotaris.nl

Prima werking en inzichtelijk

We hebben inmiddels meerdere keren gebruik gemaakt van dit middel. Het geeft snel inzage in kosten en de beschikbare notarissen. We hebben positieve ervaringen ermee opgedaan.

• Het offerteformulier is uitgebreid genoeg. Ja
  • Uw suggesties of opmerkingen. Niet alle produkten worden in het dienstenoverzicht vermeld.

Op een snelle manier een overzicht van de tarieven van de notaris

Ik heb op eenvoudige wijze via de website een voordelige notaris gevonden, die ook op korte termijn de werkzaamheden tegen een redelijke vergoeding uitvoerde.

• Uw suggesties of opmerkingen. N.v.t

onvoldoende reacties

Er heeft van de vijf aangeschreven notariskantoren een kantoor gereageerd. Zij gaven meteen aan geen offerte te versturen via de mail en dat het erg druk is en ze eingenlijk geen tijd hebben. De goedkoopste notaris volgens de website, Kammeraad en van Strijk in Spijkenisse, heb ik persoonlijk benaderd en zij hebben vlot en heel klantvriendelijk gereageerd. Vanmiddag hebben we een adviserend gesprek.

• Het offerteformulier is uitgebreid genoeg. Ja
  • Uw suggesties of opmerkingen. Laat alleen kantoren toe die ook daadwerkelijk reageren

Beste Jacqueline, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat niet alle notariskantoren hebben gereageerd op uw aanvraag. Doorgaans reageren notarissen binnen 2 á 3 werkdagen. Op dit moment hebben de notarissen het erg druk. Erg fijn dat u toch contact heeft kunnen krijgen met een notaris uit onze lijst. Met vriendelijk groet, Team DeGoedkoopstennotaris.nl

Goed geregeld, er staat een afspraak met een notaris

Snel en goed geregeld

• Het offerteformulier is uitgebreid genoeg. Ja
  • Uw suggesties of opmerkingen. nee

Snel 3 offertes

• Uw suggesties of opmerkingen. Nvt

Geen reactie

Heb tot op heden geen offerte ontvangen

• Uw suggesties of opmerkingen. Geen opmerking

Beste Willy, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen dat u nog geen reactie heeft ontvangen op de aangevraagde offertes. We horen natuurlijk graag als u lang moet wachten op reactie. Mocht u nog geen reactie hebben ontvangen, neem dan telefonisch contact met ons op via het volgende nummer: 088-2424611, dan kijken we graag met u mee. Met vriendelijke groet, Team DeGoedkoopstenotaris.nl

Keizersgracht 424 1016GC Amsterdam

020-616 82 00

Over DeGoedkoopsteNotaris.nl

Al ruim 20 jaar vinden consumenten via onze website de goedkoopste notaris door het opvragen van offertes bij meerdere notarissen. Zo kunt u gemakkelijk de service en tarieven van notarissen vergelijken voor uw specifieke situatie. Vraag offertes op! Vergelijk! en Bespaar! U kunt hier het vergelijken van notarissen op onze site beoordelen. De offertes worden u in de regel binnen 2 werkdagen per mail toegestuurd. Feedback op de samenwerking met de notaris zelf, kunnen wij helaas niet verwerken.