makkelijk aanvraag offerten

Overzichtelijk prijzen.

Werkelijk waardeloos

Verzocht om offertes in specifieke regio. Dat is niet gebeurd. Geen enkele reactie ontvangen van enige notaris. Totaal verspilde moeite.

• De website is duidelijk genoeg. Nee
  • Uw suggesties of opmerkingen. De vraag beter lezen

Beste Simon, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen dat je geen reactie hebt ontvangen. We horen natuurlijk graag als u lang moet wachten op reactie. Mocht u geen reactie van de notarissen ontvangen, neem dan telefonisch contact met ons op via het volgende nummer: 088-2424611, dan kijken we graag met u mee. Met vriendelijke groet, Team DeGoedkoopstenotaris.nl

Ik kreeg maar 1 offerte, terwijl ik er 6 had opgevraagd

Ik kreeg slechts 1 offerte (wel heel snel en ook een goede overigens), maar ik had verder geen keuze.

• Het offerteformulier is uitgebreid genoeg. Ja
  • Uw suggesties of opmerkingen. Zorg er voor dat notarissen die meedoen ook daadwerkelijk meedoen

Beste Monique, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen dat u niet alle offertes heeft ontvangen. We horen natuurlijk graag als u lang moet wachten op reactie. Wanneer u geen reactie van de notarissen ontvangt, neem dan telefonisch contact met ons op via het volgende nummer: 088-2424611, dan kijken we graag met u mee. Met vriendelijk groet, Team DeGoedkoopstennotaris.nl

Snelle reacties

Na aanvraag snel reacties. Duidelijk en begrijpend.

• Het offerteformulier is uitgebreid genoeg. Ja
  • Uw suggesties of opmerkingen. Gewoon doen.

Snel, doelgericht en klantvriendelijk

Voldoet volledig aan mijn verwachtingen. Heb een goede notaris kunnen kiezen.

• Het offerteformulier is uitgebreid genoeg. Ja
  • Uw suggesties of opmerkingen. Doorgaan op ingeslagen weg.

Niets ten nadele maar geen enkele notaris kon helpen.

Ik kreeg van iedere aanvraag reactie. Allen dezelfde: Wij kunnen u niet verder helpen. Het was geen ingewikkelde vraag dus ik was erg verbaasd met deze reacties. Ik denk niet dat de goedkoopste notaris er iets aan kan doen maar ik vind het wel frappant.

• Uw suggesties of opmerkingen. Nvt

Beste Jolyne, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen dat er geen notaris tussen zat die u verder heeft kunnen helpen. Succes met de zoektocht naar de juiste notaris. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team DeGoedkoopsteNotaris.nl

Telefonisch Uitgebreid geïnformeerd naar de mogelijkheden over het opheffen van een BV

Zie hierboven.

• Uw suggesties of opmerkingen. Rustig duidelijk en bekwaam

Blij mee.

Heel gemakkelijk

• Het offerteformulier is uitgebreid genoeg. Ja
  • Uw suggesties of opmerkingen. Heb hier mijn notaris gevonden en een afspraak gemaakt.

Heel snelle service

Duidelijke en snelle afwikkeling. Enige minpuntje is dat het prijsverschil met diverse andere notarissen vrij miniem is

• Het offerteformulier is uitgebreid genoeg. Ja
  • Uw suggesties of opmerkingen. Zou zich qua prijs meer moeten profileren tov andere notariskantoren

makkelijk offertes opvragen

makkelijk offertes opvragen

Zeer fijne site

Snelle en duidelijke offertes

• Uw suggesties of opmerkingen. Niets

Snel aanbod van verschillende notarissen

Ik kreeg een snel aanbod ( binnen een dag) van verschillende notarissen Incl prijsopgave.

• Uw suggesties of opmerkingen. Geen

Offerte gevraagd 3 oktober. Niets ontvangen.

Kan ik dus niet aanbevelen.

• Het offerteformulier is uitgebreid genoeg. Nee
  • Uw suggesties of opmerkingen. Reageren op verzoek offerte

Beste Gerke, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat u nog geen reactie heeft ontvangen op de aangevraagde offerte. Doorgaans reageren notarissen binnen 2 á 3 werkdagen Op dit moment hebben de notarissen het erg druk We raden vaak aan om maximaal 4 offertes aan te vragen, op deze manier vergoot u de kans om meerder reacties te ontvangen. Met vriendelijke groet, Team DeGoedkoopsteNotaris.nl

Snel en genoeg keus

Ik heb snel 4 offertes gekregen van desbetreffende notarissen die in mijn omgeving hun bedrijf hebben, keurige offertes en duidelijk heb op mijn gemak alles door kunnen lezen en kunnen kiezen. Dit als erg prettig ervaren want je wilt wel een betrouwbare notaris hebben er is veel privacy mee gemoeid, reeds een afspraak gemaakt met de notaris.

• Uw suggesties of opmerkingen. nvt

goed overzicht van lokale notarissen

het vinden van en kiezen van een notaris is bijzonder goed gestroomlijnd. Enige klacht die ik heb is dat ik geen vergelijking kan maken van de gegeven offertes van de notarissen. Er worden nl zoveel jargon termen gebruikt die ik niet ken dat ik alleen op de prijs kan beoordelen, de totaal prijs, maar niet in zie of de posten zinvol zijn of niet.

• Het offerteformulier is uitgebreid genoeg. Ja
  • Uw suggesties of opmerkingen. geef op jullie website uitleg over de kostenposten die notarissen rekenen

Verschillende offertes gehad en daarvan de goedkoopste uitgezocht

Snelle en correcte reactie

Vrij snel een keuze gemaakt en offerte kwakkel snel binnen.

• Uw suggesties of opmerkingen. nvt

Heel fijn.

Fijn contact en zeer snelle reacties. Ik vond, gelukkig voor mij, een goedkopere aanbieder voor mijn akties.

• Uw suggesties of opmerkingen. Ga zo door

Beste Piet, Bedankt voor uw review. Wat goed om te horen dat je snel reactie hebt ontvangen vanuit de notarissen. Wij helpen u graag in de toekomst ook aan een duidelijke vergelijking. Met vriendelijke groet, Team DeGoedkoopsteNotaris.nl

enorm handig, snel en overzichtelijk

Goede ervaringen met dese website. Het is eenvoudig zoeken naar notarissen die werkzaam zijn binnen een regio, en het aanvragen van offertes is ook heel eenvoudig gemaakt. Top: lees van de notarissen wel goed hun eigen regels door.

• Uw suggesties of opmerkingen. Geen

Best Sander, Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat makkelijk en snel hebt kunnen zoeken naar een notaris bij uw in de buurt! Wij helpen u graag in de toekomst ook een een duidelijk vergelijking. Met vriendelijke groet, Team DeGoedkoopsteNotaris.nl

Niet iedere notaris heeft gereageerd

Slechts 2 van de 5 notarissen heeft een offerte gestuurd. Dit ligt niet aan uw website

• Uw suggesties of opmerkingen. Geen opmerkingen

Beste Linda, Bedankt voor uw review. Doorgaans reageren notarissen binnen 2 á 3 werkdagen Op dit moment hebben de notarissen het erg druk. Het kan dus langer duren voordat u de offerte(s) ontvangt vanuit de notaris. Met vriendelijke groet, Team DeGoedkoopsteNotaris.nl

Geen directe reactie

Tot twee maal toe, geen reactie. Uiteindelijk zelf contact gezocht met een van de notarissen van de lijst.

• Het offerteformulier is uitgebreid genoeg. Nee
  • Uw suggesties of opmerkingen. Geen offerte ontvangen via Goedkoopste notaris

Beste Elly, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen dat u nog geen reactie heeft ontvangen op de aangevraagde offertes. Doorgaans reageren notarissen binnen 2 á 3 werkdagen Op dit moment hebben de notarissen het erg druk, het kan dus even duren voordat u de offerte(s) ontvangt. Mocht u nog geen reactie hebben ontvangen, neem dan telefonisch contact met ons op via het volgende nummer: 088-2424611, dan kijken we graag met u mee. Met vriendelijke groet, Team DeGoedkoopsteNotaris.nl

Goed, snelle reactie

Wij hebben totaal geen ervaring met het inschakelen van de een notaris. Wij zijn inmiddels helemaal op de hoogte.

• Uw suggesties of opmerkingen. Geen

Beste Reny, Bedankt voor uw review. Wat fijn om te horen dat u goed op weg geholpen bent door de notaris. Wij helpen u graag in de toekomst ook aan een duidelijke vergelijking! Met vriendelijke groet, Team DeGoedkoopsteNotaris.nl

Overzichtelijk, snel geregeld

Ik heb verschillende offertes opgevraagd via DeGoedkoopsteNotaris. Ik kreeg snel offertes opgestuurd van de notarissen waarna mijn zaken snel geregeld waren. Helemaal top!

• Het offerteformulier is uitgebreid genoeg. Ja
  • Uw suggesties of opmerkingen. x

Beste Paul, Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat je snel de offertes hebt ontvangen vanuit de notarissen. Wij helpen u graag in de toekomst ook aan een duidelijke vergelijking. Met vriendelijke groet, Team DeGoedkoopsteNotaris.nl

uitstekend

snel de juiste informatie gevonden. De goedkoopste notaris gaf ook zeer snel een offerte en daar ben ik ook mee in zee gegaan.

• Uw suggesties of opmerkingen. geen

Beste Peter, Bedankt voor uw review. Wat goed om te horen dat u snel de offerte hebt ontvangen en een afspraak hebt kunnen maken bij de notaris. Wij helpen u graag in de toekomst ook aan een duidelijke vergelijking. Met vriendelijke groet, Team DeGoedkoopsteNotaris.nl

Zo meedenkend aardig en begrip vol

Je hebt niet vaak met een notaris temaken. En dan is het fijn dat ze meedenken en zijn ook betaalbaar is.

• Uw suggesties of opmerkingen. Zou het even niet weten

Keizersgracht 424

1016GC Amsterdam

020-616 82 00

Over DeGoedkoopsteNotaris.nl

Al ruim 20 jaar vinden consumenten via onze website de goedkoopste notaris door het opvragen van offertes bij meerdere notarissen. Zo kunt u gemakkelijk de service en tarieven van notarissen vergelijken voor uw specifieke situatie. Vraag offertes op! Vergelijk! en Bespaar! U kunt hier het vergelijken van notarissen op onze site beoordelen. De offertes worden u in de regel binnen 2 werkdagen per mail toegestuurd. Feedback op de samenwerking met de notaris zelf, kunnen wij helaas niet verwerken.