Keurige levering en goede nieuwbriefing

Snelle en goede levering

Snelle levering maar ook oprechte service. Werd "gewaarschuwd" na bestellen of ik wel zeker wist dat ik 2 soorten sterktes wilde, na bestellen werd ik alsnog gemaild met dezelfde vraag. Heel netjes omdat dit vaak verkeerd gaat. Maar na Jaren droge ogen en brilgebruik de moist geprobeerd en het bevalt prima! Duur, maar dan heb je ook wat!

Snelle en correcte levering.

Simpel, snel, betrouwbaar

Makkelijk en snel. Mag wel vaker kortingscodes sturen

Keurige en duidelijke site. De lenzen die ik bestel zijn stukken goedkoper dan bij de opticien zelf. Snelle levering. Gewoon uitstekend!

Goed, als altijd

Goed als altijd

Goed zoals altijd

Goede levering, goed assortiment en goede prijs

Goede prijs kwaliteit verhouding

Niets op aan te merken

Prima communicatie, prima levertijden. Fijn dat dit zo kan

Ik bestel hier al jaren mijn lenzen. Zeer tevreden over, goede kwaliteit en altijd snel geleverd.

Betrouwbaar en snel

Lenzen werden op tijd geleverd. Ik heb al meerdere keren hier besteld, ging altijd goed. Veel soorten lenzen en vloeistoffen leverbaar.

Duidelijke website, goede service.

Aanvankelijk zouden mijn lenzen en vloeistof icirca 2 weken later geleverd worden. Is sneer geleverd dan verwacht top! Vanwege mijn hoge sterkte is er helaas weinig keus. Heb nl geen standaard radius. Ben aangewezen op Hydron Zero 6 of Lunelle contactlenzen en beide merken kunnen door. 123 Lens geleverd worden, top!

Zeer snel geleverd en goede lenzen

Ik heb voor het eerst een proefsetje multifocale lenzen besteld en nu ook een paar doosjes multifocale maandlenzen. Snelle levering en geen leesbril meer...

Zeer tevreden.!!!

Alles verloopt iedere bestelling naar wens

Gewoon goed....voldeed aan mijn verwachting

Prima .... voldoet aan mujn verwachting.

Gewoon goed

lekker makkelijk

Prima service zowel per website/bestelling, eigen account incl besteloverzicht en per telefoon!

Snelle levering en goede lenzen

Is de eerste keer dat ik online bestel , omdat ze bij de opticien maar een beperkt aanbod hebben, maar is goed bevallen , grote keuze aan lenzen. En niet te vergeten snelle levering .

Goede en snelle service :)

Snelle levering produkten

redelijk goed

redelijk goed

lenzen zijn altijd op tijd

Prima service, na 3 dagen bezorgd.

Zie bovenstaande