Perfecte, vlotte levering

Vlotte bestelling, levering correct Snel antwoord via wattsapp

Makkelijk besteld, snel geleverd

Makkelijk via Bol.com besteld, snel geleverd via PostNL. Net zo makkelijk!

Prima online daglenzen te bestellen en prima bezorging: op tijd en goed verpakt

Super handig en snelle levering.

Bestellen gaat super makelijk, leveringen sneller dan verwacht tegen een mooie prijs.

Fantastische snelle levering!

Geweldig bedrijf! Binnen een dag de bestelling ontvangen!

Fijne site. Inmiddels een paar proefsetjes geprobeerd en ga nu daglenzen bestellen.

Heldere website, goede prijzen en snelle levering. Kortom: goede service!

Super goed

Vind 123,Lens Goede service hebben Levering snel Goede kwaliteit

Prima lenzen en snelle verzending.

Goede kwaliteit en een snelle levering

Snel & Goed!

Goed, punctueel en value for money! 123Lens is top!

Goede service en product

Snelle levering, last van droge ogen bij andere lenzen maar bij deze kan ik het veel langer volhouden zonder er last van te krijgen.

uitstekend

post.nl had het verkeerd bezorgd. Opgenomen met 123lens.nl. Goed bereikbaar, erg vriendelijk en behulpzaam bij het oplossen en vlot een nieuw pakket gestuurd. Voor mij een 10.

Snelle levering en prima garantie.

Wordt altijd juist en tijdig geleverd. Een keer zat er een kapotte lens tussen en zonder enig probleem werd er een nieuwe opgestuurd.

Perfect scherp

Prima service en snelle levering, en tot nu toe de beste prijs voor de soort lenzen die ik draag

Ik bestel al een hele tijd mijn multifocale- lenzen bij 1-2-3 lens en het bestellen gaat zo makkelijk en binnen een week heb ik ze dan in huis voor een prima prijs. Ook leuk dat je regelmatig een korting van 10% kan krijgen. Ik blijf hier bestellen.

Goed product en goede communicatie.....

Lenzen besteld....goed verpakt...snelle levering en bij vragen zowel telefonisch als via mail goede tekst en uitleg over gestelde vragen.

Super zo als altijd

Bestel hier al heel lang. Altijd goed

Geweldig product

Ik voel me op mijn gemak na gebruik van dit product

Promote levering

Goeie service!!

Ik had met een zending lenzen problemen. Mocht deze aangebroken retourneren en kreeg een nieuw doosje toegestuurd en kreeg wat advies over het gebruik.

Een echte lifechanger voor mii!

Ik kon nooit lenzen dragen omdat het gewoon te prijzig was voor mij.. sinds ik lens 123 ken kan ik eindelijk na al die jaren niet goed zien, weer goed zien er ging een nieuwe wereld voor me open nu ik alles kan zien❤️

Goedkoop en snelle levering

Goedkoopste op internet en snel geleverd via bol.

Snel en betrouwbaar

Zoals gewend een snelle levering en alles was in orde, bedankt!

Al 40 jaar fijne goede ervaring met Lens.

Zoals bovenstaande . Nog nooit ergens anders geweest. Goede en plezierige service.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.