Direct kunnen herbestellen via oude bestelling in het menu. Zeer handig en effectief.

Prima levering

Snel en goed ontvangen

Snelle service goede lenzen voor nette prijs

Goede lenzen denken mee met je

Goedkoop en snel

Een van de goedkoopste met het merk Oté.

Goed advies en scherpe prijzen

Ik heb goed advies gekregen en daarnaast is de prijs ook scherp! Als lenzen bevallen zal ik zeker vaker bestellen

Betrouwbaar, snel, top kwaliteit!!

Goede service!!

Website van 123 Lens is overzichtelijk en goede service bij iedere bestelling, zo ook gratis verzendkosten.

Enige site met mijn sterkte!

Ruim assortiment!

Goede snelle duidelijke site en service!

Makkelijk te bestellen, duidelijke omschrijving

Altijd zeer tevreden

Goede service en altijd snelle levering tegen een goede prijs. Zeer tevreden!

Altijd tevreden!

Goede service en lenzen zijn goedkoop

Correcte service

Prima website. Prijs iets hoger dan in de winkels.

Een van de weinig plekken waar ik nu Bio True lenzenvloeistof kon kopen. De fabrikant heeft leveringsproblemen en bijna niemand heeft nog voorraad. Site is dik in orde, levering moet ik nog afwachten. De prijzen zijn wat hoger dan in de winkels.

Makkelijk

Net een bestelling gedaan. Makkelijk en overzichtelijk.

Alles top geregeld!

Alles makkelijk te vinden. En makkelijk te bestellen. En nog even een reminder of t wel goed gegaan is omdat er n plus sterkte besteld werd. Komt om helemaal top

Goede service, goede producten, snelle levering

Goed, simpel en snel bestellen!

Geweldig goed.

Het is de eerste keer, dat ik bij u bestel dus nog net geen 10

zie aanhef!

Prima product

Product is prima en wordt geleverd zoals aangegeven. Duurt soms wel een paar dagen.

Snel en veel keus

Duidelijke website

Ik bestel voor de 1e keer bij deze website omdat ik een aantrekkelijke korting zie waarvan ik gebruik wil maken. Ik ben in afwachting of de levering ook netjes en correct geschied.

Goede kwaliteit voor een lage prijs

Goede kwaliteit en goede prijs. Heel tevreden

Supersnel

Supersnel besteld en mega snel geleverd. Ideaal

Goede prijs kwaliteit verhouding

Ik heb specifieke sterkte en cilinder nodig voor beide ogen. Bij 123 lens kan ik daarvoor terecht en dat ik niet zeggen van andere aanbieders op het internet. Dit ook nog voor een schappelijke prijs.

Prima service .