Hele snelle levering, super blij mee!

Website zit top in elkaar en keuze is reuze!

Wat een geweldige website! Ik kocht mijn lenzen telkens bij de etos of kruitvat. Maar nu ik deze site heb gevonden en het gemak vd website heb ondervonden ga ik hier de volgende keren weer bestellen. Ik ben superbenieuwd naar mijn order!

Altijd de juiste bestelling geleverd op de datum voorspeld, uitstekend!

Ik weet hoe lang t duurt voor mijn bestelling binnen komt. Brievenbus bezorgd. Goede producten, precies war ik nodig heb.

Goeie prijs, snelle levering, prima kwaliteit

vlotte en correcte bediening

vlotte en correcte bediening

Snelle levering en aan de telefoon vriendelijk.

Bij 123lens kan je kiezen uit vele merken en verschillende types. Wat je nodig hebt staat er vast wel tussen. Voor echte uitzonderingen en persoonlijke oogafwijkingen is er altijd de oogarts nog waar je via de huisarts naartoe kunt.

Top product en top levering

Snelle levering en producten van top kwaliteit

Goede duidelijke site, top producten en snelle levering

Snelle levering en prijs oke

Snel en goed geregeld

Handige website met ruim aanbod

Snelle levering en goed geprijsd

Altijd snel geleverd en een goede prijs en duidelijke webshop

Eerst even de prijzen vergeleken, 123lens was de goedkoopste, bestellen zonder hoeven registreren of inloggen, afrekenen en een dag later de bestelling keurig ingepakt al in huis! Dik tevreden.

Goede en snelle service

123 Lens levert zoals je bestelt

Goede prijs/kwaliteit.. snelle levering

Kwaliteit is beter als bij mijn (dure opticien) alert op de sterktes die je invoert .. prijs totaal niets op aan te merken en dan ook nog eens een snelle levering. TOP !!

Erg tevreden!

Goede prijs/kwaliteit verhouding en snelle levering.

Bundelkorting is een lifefsaver!

Met sclera lenzen is het best duur om elke keer vloeistoffen te kopen. Maar met de bundelkorting blijft het leuk winkelen. Snelle verzending en top service!

Een prima Webwinkel

Wat een goed bedrijf is 123Lens. Prijs/kwaliteit is top, levering is snel en de communicatie en service zijn geweldig.

Snel besteld

Makkelijk te bestellen en goedkoper dan ergens anders

Snel en adequaat

De website is duidelijk en overzichtelijk opgebouwd wat maakt dat je heel snel het gewenste product hebt gevonden en besteld.

Altijd correct

Zoals steeds tijdig en correct afgehandeld.

Goede kwaliteit,topservice en professioneel

Alleen maar goede ervaringen. Goed bereikbaar. Goed en professioneel advies. Zorgvuldig met afhandelen bestellingen en keurige prijs lenzen! Blij mee!

Ik raad het met vertrouwen aan

Snel gevonden en snel besteld

Ik zocht lenzen voor mijn zoon en 123lens keam als eerste zoekresultaat naar boven. Heldere prijzen en uitleg. Snel besteld en geregeld!

Makkelijk en snel

Uitgebreid assortiment en snelle levering. Mooie korting.

Fijne webshop

Altijd tevreden over snelle levering en producten.

Over 123Lens

Online verkoop van contactlenzen, contactlensvloeistoffen, oogdruppels en aanverwante artikelen.