Echt top

Al heel wat jaartjes wat besteld altijd netjes verpakt en perfect alles geleverd.

Alleen zou ik het zo graag op de doosjes willen zien wat links en rechts is. Ik heb 2verschilde maten vandaar op doosje en letter Len andere doosje leger R Ik zou er super mee geholpen zijn en denk ook vele met mij. U zegt dat er iets bij zat nou niet gezien. Maar ben super blij met de lenzen en heb bij veel vrienden en familie aanbevolen hoor.

Snelle en goede service!

Bestelling is weer keurig verpakt en compleet afgeleverd. Prima prijs en leuke korting als je producten combinaties bestelt. Er zat dit keer zelfs een aardige attentie bij. Tot de volgende bestelling!!

Snelle belevering

Snelle belevering

Snel en goedkoop.

Vlotte levering en netjes verpakt met, daarbij ongevraagd, nog een extra lensdoosje.

Overzichtelijke site. Leveringen volgens planning. Goede prijs /kwaliteit

Ons pakketje kwam ook 1 dag te vroeg. Gelukkig was ik toen ook thuis. Verder was het "kadootje" een beetje vreemd. Waarom een etui met pen en potlood bij lenzen. Geen idee waarom dit bij het pakket zat

Betrouwbaar

Snelle levering na bestelling. Altijd betrouwbaar!

Goed verpakt en snel verstuurd. Pakket kwam een dag eerder dan gepland aan.

Een minpuntje: ik kreeg bij het pakket een 'cadeautje', een plastic mapje met een potloot, plastic slijper en plastic lineaal! Ik vind dat onzin. Het is zo'n slechte kwaliteit dat ik het meteen weggegooid heb (potloot niet). Het is weer plastic afval, en het is een vreemd cadeautje bij 10 flessen lenzenvloeistof. Volgende keer geen cadeautje of bv een klein flesje lenzenvloeistof of korting?

Zeer fijne webshop

Mijn ervaringen met deze webwinkel is al vele jaren goed. Spullen worden altijd zeer netjes verpakt. Van de week had ik wat vragen en ik werd netjes te woord gestaan en kreeg kundig advies. Voor mij geen andere webwinkel.

Zeer behulpzaam

Zeer behulpzaam bij het abusievelijk dubbel bestellen en ontvangen.

Prima deal in een goed tempo!

Het fijne aan 123 lens is dat je voor een leuke prijsje ook proeflenzen kunt bestellen. Je kunt dan ook experimenteren met de nieuwste soort zuurstofdoorlaatbare lenzen. En dat bij mijn groot verpakking lenzenvloeistof ook een klein flacon wordt geschonken voor reizen met het vliegtuig.

altijd mooi op tijd

duidelijke bestelling mogelijkheden, makkelijk herbestelling vanuit je geschiedenis, en mooi binnen een paar dagen thuis. Super

Altijd goed, nu nog steeds niets binnen

Maandag is het bij post.nl binnengekomen, ik zit er nog steeds op te wachten

goede service en snelle levertijd

goede service en snelle levertijd

Dit is mijn manier om aan mijn lenzen te komen!

Bestellen, betalen en ontvangen. De lenzen worden ook nog eens eerder afgeleverd dan dat ze in eerste instantie doorgeven. Het grootste voordeel vind ik dat je geen last hebt van een verkoper die graag wil dat je dit of dat aanschaft.

Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding

Goede service en snelle levering.

Prima de luxe

Erg fijn zaken mee te doen

Eenvoudig en voor fijne prijs

Bestel hier al een aantal jaar. Ruim aanbod en voor een scherpe prijs. Slechts één keer een probleempje gehad in de bezorging, toen contact opgenomen en alles werd snel verholpen. Zeker aan te raden!

Topwinkel ! bestellen, betalen, leveren en klaar !

Bestel al jaren bij 123lens. Telkens snelle en correcte levering. Ben zeer tevreden. Probeer het zelf en je zult het zien !!

Verrassend

Even wat langer gewacht dan beloofd door de feestdagen. Wat wel jammer is, is dat voor 6 maanden lenzen en vloeistof de vloeistof in verhouding kort houdbaar is. Ik gebruik in de zomer geen lenzen en de vloeistof is houdbaar tot oktober 2020. De vloeistof van Specsavers is houdbaar tot oktober 2021.

Zéér tervreden

Goede dienstverlening, goede producten, goede service !!!

Zoals t hoort...

Altijd goed!

Goede lenzen, mooie prijs.

Correcte levering

Producten zijn correct en snel geleverd