Overzichtelijk

Betrouwbare en overzichtelijke website. Moet mijn bestelling nog binnen krijgen, maar tot nu toe erg tevreden.

Prima service en snelle levering!

Altijd super levering

Altijd super levering, snel en opa tijd, gewoon door de brievenbus.

Erg goede service en altijd heel correct in het afhandelen van de bestellingen

Super goede service en je wordt altijd netjes te woord gestaan

Snel.makkelijk goede service

Mijn ervaring met 123 lens, dat mijn lenzen altijd snel bezorgd worden, ze altijd op voorraad zijn. Eventuele problemen altijd goed en snel worden opgelost. Ik bestel hier dan ook al jaren mijn lenzen.

goedkoop en snel.

goede prijs kwaliteit en snel geholpen .

Prima prijs. Snelle levering. Altijd correct.

Ik bestel hier al jaren. Nog nooit problemen gehad.

correcte levering en snelle duidelijke afhandeling vd order

correcte levering en snelle duidelijke afhandeling vd order

Prima spullen prima levering

Heel handig zo'n herinnering om een bestelling te kunnen herhalen

Ik bestel al bijna 20 jaar mijn lenzen bij 123Lens, nog nooit een probleem gehad. Service bij omruiling ook geweldig.

Perfecte lenzen en service

Ik koop al een aantal jaren mijn (dag) lenzen via 123lens en ben super tevreden. Mijn daglenzen hebben een hoog draagcomfort, en je bestelling is altijd binnen een paar dagen binnen. Laatst was mijn bestelling voor de 1e keer in al die jaren niet aangekomen en dat hebben ze meteen voor me opgelost. Kortom, the best!

Goede prijs kwaliteit verhouding en snelle bezorging

Al geruime tijd klant. Goede service en prima lenzen.

Makkelijk bestellen, uitgebreide keus.

Makkelijk te bestellen op een veilige manier. Bezorging via PostNL en een uitgebreide keus uit merken van lenzen.

Snel goed degelijk

Correcte prijs

Duidelijke website

De service is echt geweldig. Snelle levering en wat handig dat je een herinnering ontvangt met korting wanneer je lens vloeistof bijna op is

Bestelling heel erg makkelijk

Overzichtelijke site. Bestelling doen is heel erg makkelijk. Prima korting en extra korting bij pinnen. Wordt altijd netjes verpakt afgeleverd. Ik ben zeer tevreden over 123Lens en bestel er al jaren.

Handige site met groot assortiment.

Producten zijn goed beschreven, assortiment voor elke portemonnee, overzichtelijke site, tot nu toe zijn producten goed bevallen, snelle service

hele fijne website, goede service. Aanrader voor de lensgebruiker!

sinds begin dit jaar over gestapt van lenzen bij de opticien naar online lenzen bestellen. ik vind het super fijn, het wordt gratis thuis bezorgd, krijg goede service, en is nog voordeliger ook. kortom ik kan het iedereen aanraden!

Prima producten en scherpe prijs

Heel goede ervaringen zowel qua producten, contact, prijs en levering! 3

Snel en klantvriendelijk

Ik bestel mijn lenzen altijd bij 123Lens. Ik heb nooit problemen gehad met het bestellen zelf of de levering. Daarbij is de klantenservice erg vriendelijk. Een keer was ik voordat ik op vakantie ging vergeten lenzen te bestellen, dus ik had ze erg snel nodig. Ik belde ze even, en er werd egzrogd dat ik de lenzen gegarandeerd de volgende ochtend vroeg al in de bus had. Geweldig zo'n stapje exfra voor de klant!

Hele fijne en snelle service!

Ik krijg mijn bestelling altijd op tijd! Het bestellen gaat ook heel snel en mijn lenzen zijn altijd op voorraad. Daarbij is er altijd een snelle levering!

Perfect geholpen om de juiste vloeistof te vinden

Snelle reactie, duidelijk

Goede kwaliteit

Goede lenzen voor een fijne prijs. Als ik inlog wordt gelijk gevraagd of ik de vorige bestelling wil herhalen. Handig.

Ik blijf bestellen

Super goed en snel. Nu 2x besteld. Durf nu een groter pakket te bestellen. Zo zit je nooit zonder. Scherpe prijs en kwaliteit Fijne klantenservice.