als altijd goed. herhaa; bestelling is prima optie. zou alleen graag zelk willen kunnen kiezen in bezorgmoment. hoeft voor mij niet altijd zo snel mogelijk.

Hoge prijzen

Ik heb een hogere prijs betaald dan bij mijn opticien. Het kwam toevallig zo uit dat ik geen tijd had om de deur uit te gaan voor lenzenvloeistof maar zal niet snel terugkomen.

Prima site en snelle bezorging.

Snelle en nette berzorging.

In de middag besteld en de volgende dag al in huis! Super bezorging en altijd tevreden met de producten.

Snel en uitstekend levering

Na bestelling met 4 dagen lenzen binnen gekregen.

Bestelling volgende dag meteen geleverd.

Supersnel en prima verpakte levering

Geen toevoeging op korte mededeling

Snelle correcte levering

Goede kwaliteit lenzen en zeer service gericht bedrijf!

Lenzen zijn van goede kwaliteit en wanneer je vragen hebt over de belevering dan reageert de customer service altijd heel snel. Hoge servicegraad!

Alles wat betreft lenzen vind je hier.

Bestel hier online mn mensen, vloeistoffen e.d. Meestal snelle levering.

goede service

lenzen opvoorraad. en snel thuis bezorgd

Snelle levering wel vreemd verpakt

Mijn bestelling is vrij snel geleverd. De wijze waarop deze verpakt was is wel wat minder. Flessen lenzen vloeistof (peroxide) waren liggend in doos geplaatst samen met de twee doosjes maand lenzen, maar zonder enig vulmiddel. Hierdoor is de kans op schade aan de inhoud zeer aannemlijk.

Het product besteld en betaald. De volgende dag is huis. Wat wil je nog meer. Zoals gezegd. Top

Fijn dat de bestelling zo snel is geleverd

Gezien dat dit mijn eerste 3-maanden bestelling is heb ik nog geen antwoord op de vraag hoe mijn ervaring met 123Lens is. Ik zou het ook waarderen waar ik terecht kan met een oog controle voordat ik weer voor de volgende 3 maanden lenzen bestel. Ook is te waarderen dat mijn bestelling makkelijk door de brievenbus past, ik hoef er niet voor thuis te blijven. prettig!

Prima webwinkel

Snelle levering, scherpe prijs

Ruime keus, goede prijs, snelle levering

Niks mis mee.

Super snelle service

Betrouwbaar en fijn dat je een probeerlens kan bestellen. Bezorgen super snel en houden je goed op de hoogte.

Simpelweg goed

Daglenzen op proef, snel geleverd, lenzen super comfortabel, merkte niet dat ik ze in had

Product (Lenzenvloeistof) is snel geleverd, voor een goede prijs.

Heb niets op aan te merken.

Altijd op tijd geleverd en goede prijs.

Fijn dat je hier proeflenzen kan bestellen!

Prima bedrijf! Snel en naar bestelling geleverd.

Goed, en snel geleverd

Bestellen is makkelijk en wordt snel thuis bezorgt, of op een afhaalpunt. TOP!

Vlotte afhandeling van mijn bestelling

Vlotte afhandeling van mijn bestelling