Zeer goede service tegen een fantastische prijs

Betrouwbaar en goed.

Bestel al jaren mijn lenzen en vloeistof bij 123lens. Altijd netjes en op tijd geleverd. Ben tevreden klant.

Snelle levering, geweldige service, en topkwaliteit lenzenvloeistof.

Mijn ervaring met 123lens is zeer positief. De levering is altijd snel, en de klantenservice is altijd heel erg behulpzaam. Bovendien is de kwaliteit van de lenzenvloeistof uitstekend, waardoor ik elke keer weer tevreden ben met mijn aankoop.

goede prijs/kwaliteit verhouding, snelle levering

scherpe prijzen, snelle levering

Al jaren goede ervaringen met 123lens. De webshop is overzichtelijk, de prijzen scherp, de levering snel (genoeg).

Goede lenzen, ik heb ze pas 1 dag maar zeker goed bevallen!

Goede lenzen, ik heb ze pas 1 dag maar tot nu toe zeker goed bevallen!

Goed!

Normaal koop ik de lenzen bij een andere webwinkel maar die leveren niet zo snel. Nu in de bus gekregen met een kleine week, prima!

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Zie titel

Top product

Na een lange zoektocht van prikkende,jeukende,brandende ogen werd mijn zoektocht beloond bij 123lens! Als laatste strohalm testte ik Bio true. Eindelijk! kon ik mijn lenzen heel comfortabel dragen. Ik zou dit topproduct iedereen aanraden! Ik ben fan!

Content du produit commandé

Livraison rapide

Betrouwbaar!

Producten werden snel geleverd en de producten zijn precies zoals op de website aangegeven.

Snel, goed voor de laagste prijs

Lenzen en vloeistof online besteld, besparing van 45euro! Met enkele dagen in huis, top!

Goede site

Ruim aanbod en goede afhandeling

Zeer goede service en duidelijke communicatie

Goede service, zoals het hoort

De website is helder, producten makkelijk te vinden. Ook het daadwerkelijke bestellen verloopt soepel. En, als de bezorger meewerkt, de bezorging is ook vlot! Door het Thuiswinkel Waarborg was het voor mij direct duidelijk dat ik hier veilig kan bestellen. Dit bedrijf heeft alles gewoon netjes op orde.

Goede kwaliteit voor een goede prijs

Zeker een aanrader voor mensen die lensen gebruiken. Mooi product, voor een redelijke prijs/ kwaliteit.

Nette bezorging

Binnen twee dagen in de bus.

Sergio

Good

gewoon goed

Voordelige, ruime keuze en makkelijk te bestellen

Voor mijn 2 zeer verschillende ogen heb ik verschillende lenzen nodig, die bij 123lens maar de helft kosten van wat ik bij een opticien betaal. De kwaliteit is uitstekend, ze worden gemakkelijk in de brievenbus thuis bezorgd en ik kan achteraf betalen. Helemaal top dus!

Snel, goed en goedkoop!

Goedkoopste adres voor mijn vloeistof. Snelle levering en goede service. Top!

Top! Service

Altijd tevreden als ik bij jullie bestel... Snel en uitstekende kwaliteit.

Snel en accuraat bezorgd!

Goede service en kwaliteit

Snel binnen, fijne lenzen.

Had erg geïrriteerd ogen. Nu lenzen bij 123 lens voor gevoelige ogen. Heerlijk zittende dag lenzen, heb geen last meer van droge rode geïrriteerde ogen. Erg blij mee.

James Wattstraat 3

2809 PA Gouda

Over 123Lens

Online verkoop van contactlenzen, contactlensvloeistoffen, oogdruppels en aanverwante artikelen.