Snel en goede prijs!

Altijd snel in huis, beste prijzen voor lenzen :). Goede service!

Sneller dan de voorziene datum

Prima niets op aan te merken

Goed en correct

Geweldig prijs kwaliteit verhouding goed

Perfect er wordt via jullie automatisch bijgehouden dat je je lenzen opnieuw moet bestellen omdat ze bijna op zijn

Makkelijk en snel

Het bestellen gaat heel makkelijk. Specs invullen en bestelling afronden. Alleen betalen ging niet met mijn Surinaamse credit card van de Republic Bank. Met mijn ING ging het wel. Bezorgen is ook altijd ruim optijd. Misschien kan de leveringsinschatting toch wat scherper. De lensen werden ruim 2 weken eerder dan de aangegeven schatting bezorgd.

Zoals altijd uitstekend geregeld

De bestelwijze is eenvoudig en overzichtelijk. Grote keuze, dus voor iedereen te gebruiken

100 procent te vrede

Makkelijk te bestellen en snelle levering. Fijn dat je ook alleen links of rechts kan bestellen wat bij onze opticien niet mogelijk was. Voortaan bestellen wij bij 123Lens.

Altijd goed en snel!

Bestel hier al jaren en dat bevalt goed. Ook advies wordt gedegen en snel gegeven. Groot assortiment!

Bestellen en leveren!

Lekker makkelijk, scherpe prijs

Eindelijk geen kul verhaal aan te hoeven horen van de opticien over hoe mega goed hun lenzen zijn, en bespaart nog geld ook..!

Ik koop al jaren mijn lenzen vloeistof bij 123lens en dat zegt dan wel wat over mijn tevredenheid.

Prima lenzen

Snelle levering van prima lenzen

Is snel geleverd

Goede prijs, kwaliteit en snelle bezorging.

Ook de service en informatie op de site zijn erg goed en betrouwbaar. Ben al 20 jaar een zeer tevreden klant.

Makkelijk bestellen en snelle levering

Prima lens

Goede prijs voor een prima lens. Gebruik ze nu 3 dagen en voelen goed aan.

Vlotte service

De website is duidelijk. De producten zijn duidelijk omschreven. De lenzen werden vlug geleverd (vlugger dan aangegeven).

Super snelle levering!

Vandaag vloeistoffen besteld, de volgende dag geleverd. Super! Begrijp alleen niet waarom pakketje met handtekening bij ontvangst verstuurd wordt ?!?

makkelijk bestellen en snelle levering.

Altijd goed

Goed op de hoogte gehouden status pakketje

Alles correct

Bestelling correct en snel geleverd

Helemaal OK

Nette snelle levering voor een goede prijs, helemaal OK dus.

Gewoon goed

Zoals altijd netjes verzorgd en op tijd geleverd