Goeie service en snelle levering

Super service super daglenzen assortiment.

Ik kies altijd daglenzen en ik ben daar erg tevreden over , de service is top de verzending al vaak binnen 1 dag en de lenzen zijn goed van kwaliteit! Kortom blij met 123lens!

Beste online lenzenwebshop

Gemakkelijk herbestellen met een klik en snelle bezorging. Voordelige lenzen, top!

Bestel sinds kort hier maar zeker een aanrader! Snelle en goede service

Zeer goed. Ik bestelde vroeger ook lenzen bij u, maar kreeg last van mijn hoornvlies en moest een bril dragen wat ik echt niet prettig vind. Inmiddels is mijn hoornvlies weer goed en heb ik proeflenzen bij u gekocht. Zo fijn dat het bij u kan, dan kan ik uitproberen eelke Toric lenzen lekkerder zitten. Ik heb links een leeslens en rechts voor veraf. Ik vind u top. Mocht ik 50,00 winnen dan wil ik nog andere lenzen proberen als deze mij niet bevallen Toric lenzen zijn een dtuk duurder dan zonder cilinder. Ik hoop dat ik mag winnen.

Kom makkelijk, goedkoop en snel aan je nieuwe lenzen!

Kom makkelijk, goedkoop en snel aan je nieuwe lenzen! Vandaar de naam 1-2-3 lens, 1-2-3 en het is zo geregeld!

Toric lenzen die ook bij sporten en buitenactiviteiten erg goed draagcomfort leveren

ik draag deze lenzen al jarenlang en heb er nog nooit slechte ervaringen mee gehad. Draagcomfort met computerwerk maar ook buitenactiviteiten is erg hoog.

Fijne website, prima levering

Elk jaar voor de vakantie bestel ik zachte lenzen. Dat is als harde lenzendrager voor sommige situaties prettiger. Mijn gegevens zijn opgeslagen en ik bedenk welke soort ik dit keer kies. Alles is eenvoudig te vinden. Fijne oplossing!

Top, makkelijk te bestellen!

Eerste keer online lenzen besteld, gaat heel eenvoudig, top!

Snel en vriendelijk

Ik heb al een aantal keren mijn lenzen hier besteld. De lenzen zijn van goede kwaliteit en de levering is erg snel.

Snel, makkelijk en een stuk goedkoper

Duidelijk site. Ideaal dat je gegevens bewaard blijven, kan je meteen bestellen zonder weer alles in te vullen.

Mijn lenzen met bijzonder recept kunnen ze gewoon leveren. En dat voor een prima prijs. Top!!

Snel, betaalbaar en kwaliteit

Altijd snel, niet duur en goed

Prima geregeld altijd.

Goede ervaringen. Levering is snel en netjes verzorgd.

Snel, makkelijk en betrouwbaar

Fijne klant ervaring met snelle levering.

Duidelijke site.

Alles netjes en duidelijk op de site. Ook testpakket vond ik geweldig. Nu even alles testen. De prijs ook voordelig

Super klantenservice!

Adres moest gewijzigd worden en dat werd op een hele vriendelijke manier gedaan. Toy toy toy :)

Nooit klachten of problemen gehad

Altijd een goede service bij vragen over bestellingen. Goed assortiment tegen vriendelijke prijzen. Levering vrij snel.

Een betrouwbare winkel met een fijne online shop

Je laat niet iedereen aan je ogen zitten, een kwestie van vertrouwen. Je wil zeker weten dat je krijgt wat je besteld hebt en op tijd zodat je niet zonder lenzen komt te zitten. Al een aantal keren lenzen 90 pack besteld. Nog geen enkele keer iets vreemds ontdekt. Dat geeft ,nogmaals, vertrouwen. Een echte aanrader!

uitstekend

herhaal bestelling, 3 klikken en over 2 dagen levering. Super

Al jaren klant

Gewoon goed en simpel

Snel besteld

Moet de levering nog wel binnen krijgen (over 4 dagen)

Paar zuignapjes besteld, niks bijzonders. Snelle levering, brievenbus.

Direct kunnen herbestellen via oude bestelling in het menu. Zeer handig en effectief.