Past perfect. Goed materiaal. Goede steun.

Aan te bevelen!

Alles prima verzorgd en snelle levering.

Past precies en werkt goed

Snel geleverd, eenvoudig aan te brengen en direct resultaat

Schnell und verlässlich

Die Ware wurde innerhalb 2 Tagen geliefert Tadellose Verpackung

Uitstekende service, snelle verzending en goede prijs/kwaliteit verhouding.

Werkt goed

Was iets te groot maar heb er wel baat bij gehad

Snel geleverd, goed product.

Deze compressiehandschoenen verminderen het arthrose ongemak.

rugband van goede kwaliteit vlugge ,snelle en correcte levering

Super fijn

Als ik lange wandelingen maak, krijg ik op den duur last van mijn onderrug (scoliose). Als ik de brace dan om doen, geeft dit gelijk verlichting!

heel fijn

fijn product :)

Mijn eerste ervaring was meteen goed

past perfect en hij doet wat hij moet doen hij stabiliseert mijn pols zodat hij geen of veel minder pijn doet ben zeer tevreden

Sok blijft goed zitten

Had van een ander merk een kleinere sok. Deze van probrace blijft veel beter zitten. Beschermt het uitstekend bot hoed. Gebruikt voor mijn oude moeder. Zeer tevreden. Wilde nog twee bestellen. Helaas uitverkocht.

Slecht

De kous verschuift over de voet omhoog. Kan het teenstuk niet verdagen tussen mijn tenen. Het heeft ook geen goede vorm.

Beste R, Wat vervelend om te horen dat het product niet goed bevalt. U mag het product retourneren via retourneren.nl, dan kunnen wij u het geld voor dit product aan u crediteren. Mvg, Team ProBrace

Ik ga ermee door....

Sinds een paar weken draag ik aan beide voeten 3-rings hamerteenringetjes. Ik ben geboren met hamertenen, had tot voor kort geen klachten, maar hield/houd wel de gewrichtjes soepel. Totdat op teen 2 rechts een blaar verscheen. De brace werkte de pijn snel weg en de blaar kon genezen. De teen is weer als voorheen, dus zonder ringetje mijn eigen hamerteen! Wat mij opvalt is dat het ringetje NIET op het omhoog komende gewrichtje blijft zitten. Doe ik iets verkeerd of moet het ringetje iets breder zijn? Op dit moment ga ik deze ringetjes NOG NIET aanbevelen

Pijnlijk

De gel is te groot voor tussen je tenen. Na een halfuur tot uur ermee rondlopen begint het ontzettend veel pijn te doen aan mn teen. Ik heb de gel zelft bijgeknipt, dat scheelt wel iets, maar ook dat doet op een gegeven moment pijn. Ik vraag me af of dat een goed teken is?

Beste Kathy, Vervelend dat u het product zo negatief ervaren heeft. Daar schrikken wij wel van. Wij denken graag met u mee hoe dit op te lossen. U kunt onze klantenservice bereiken door een email te sturen naar [email protected]. Wij horen 't graag :) Mvg, Team ProBrace

Product na 1 keer gebruik in de prullenbak

Geen steun aan teen, pads verdraaien zich en gaan onder de voetzool zitten. Meteen na 1 keer gebruik in prullenbak gegooid

Beste E. Vervelend dat u het product zo negatief ervaren heeft. Daar schrikken wij wel van. Wij denken graag met u mee hoe dit op te lossen. U kunt onze klantenservice bereiken door een email te sturen naar [email protected]. Wij horen 't graag :) Mvg, Team ProBrace

Heel tevreden

Deze mitella werkt perfekt voor mij!

Beste Mevrouw Paulussen, Bedankt voor beoordeling en wat fijn dat het zo goed past! We waarderen uw sterren enorm! Bedankt voor de genomen moeite! Mvg, Team ProBrace

Niet wat ik er van had verwacht

Het rolt om en blijft niet op de plek zitten. Ook drukken de naden

Beste Wilma, Vervelend om te horen dat het product niet helemaal naar wens is. Zou u onze klantenservice kunnen contacten via [email protected] en een aantal foto's van dit probleem toe kunnen sturen? Dan gaan we op zoek naar een passende oplossing! :) Mvg, Maik van ProBrace

Prima advies

Snel en vriendelijk advies

De "Foot-Up-Brace" heeft mijn mobiliteit een positieve boost gegeven!

Ik heb nu ruim 30 jaar Multiple Sclerose (MS) en merk (soms" dat mijn lopen wat minder gaat. Thuis en rond het huis loop ik zonder hulpmiddel; als wij uitgaan neem ik wel mijn kruk mee. Met name mijn linker been laat, als ik zowel fysiek als mentaal ietwat over mijn (energie) borderlevel ben gegaan, het dan min of meer afweten en kan ik mijn linkervoet moeilijk opheffen zodat ik a.h.w. mijn L.voet sleep. Als dat het geval is plaats ik de Foot-Up-Brace en merk/voel ik, dat ik absoluut beter loop. Ik vind het dan ook een fantastisch hulpmiddel echter, helaas vind ik de "Foot-Up Plastic inlay" absoluut "buitenproportioneel" duur t.o.v. de Foot-Up-Brace! Dat vind ik jammer en een MIN-punt!

Past prima. Makkelijk in gebruik

Dank u!

Heel correcte levering

Heel goede producten

Dank u wel! :)

Het artikel is volgens plan op tijd bezorgd.

Wat betreft het artikel (hamerteenorthese): Volgens de foto op de website moet 'het lusje' om de teen naast de grote teen. Dan komt het dikste deel van de orthese onder de grote teen, wat last veroorzaakt bij het lopen. Met het lusje om de teen ernaast (middelste) past de orthese veel beter en bevalt deze goed. M.i. is dit de bedoeling en zou de afbeelding op de foto aangepast moeten worden.

Snelle levering zeker een aanrader

Werkt perfect, direct minder tot geen pijn. En duim was weer te gebruiken.

Behalve positieve dingen als geen pijn en mobiliteit van mijn duim, toch 1 minpuntje voor de volledigheid. Er ontstaat snel en geurtje. Niet heel storend, je moet er voor aan je duim ruiken om het te merken. Ik heb de brace iedere dag even afgedaan. Dus was niet echt een probleem. Ik raad dit product zeker aan.

Over Leuk Orthopedie

Leuk Orthopedie is een instrumentmakerij waar innovatie en klanttevredenheid hoog in het vaandel staan. Ons team van fysiotherapeuten, bewegingstechnologen en orthopedisch instrumentmakers is gespecialiseerd in het adviseren, aanmeten en leveren van hoge kwaliteit (sport)braces, (sport)bandages, (sport)steunzolen en (maatwerk) medische korsetten. Wij zijn aan gesloten bij alle zorgverzekeraars in Nederland waardoor in veel gevallen een declaratie bij uw zorgverzekeraar mogelijk is. Al onze voorzieningen zijn wetenschappelijk onderbouwd en / of blijken vanuit de praktijk effectief. Het team van Leuk Orthopedie staat altijd voor u klaar voor vragen en/of vrijblijvend advies!