Goede brace, draag hem naar het werk, waar ik 10 uur per dag op de benen ben.

Bedankt voor uw review! Fijn dat het doet waar hij ook voor gemaakt is. Nog veel draagplezier gewenst! Mvg, Maud van ProBace

Snel en perfect geleverd

Top !

Nooit meer last van mijn kleine teentje

top

Duidelijke website, goed product. doet wat hij moet doen. snel verzonden

Fijn!

Geeft verlichting en sluit goed aan

bestelling is prima uitgevoerd

Bestelling is prime uitgevoerd

Goed product

Goed product en snelle levering.

Orthese

Sehr gute Information, super. Super nett und gute telefonische Beratung. Jederzeit wieder, Danke

Great stuff - helps a lot.

Excellent.

een uitstekend hulpstuk!

een breukband met een ruime pelotte, die goed op zijn plek blijft. Wat ik mis zijn 1 à 2 extra hoesjes ter vervanging van de gebruikte hoes, wanneer die aan een wasbeurt toe is. Verder vind ik het aantrek-gedeelte voor de omvang van mijn lichaam wat aan de ruime kant. Het omdoen van de band vraagt enige behendigheid, maar na wat oefening gaar het steeds beter en vlotter. Al met al ben ik zéér tevreden over dit product!

Mag maatje groter, voor de 44+ maat

Goed, alleen aan de kleine kant.

Tevreden. maar...

Zit goed maar is niet stevig genoeg om mijn buikbreuk steviger te sluiten. Omdat dit de eerste keer is was ik teleurgesteld omdat er een gebruiksaanwijzing ontbrak. ik had geen idee hoe ik het om moet doen en of mijn methode wel of niet de juiste is. Graag aandacht daarvoor.

super, comfortabel en het helpt

prima product

Snelle levering, vriendelijke mensen, goede sevice

Prima ondersteuning voor de onderrug.

Gebruik de rugbrace al 3 jaar (bij inspanning) na hernia operaties. Niet goedkoop maar zeker waard, geeft een goede ondersteuning voor mijn (onder)rug!

Helpt iets!!!

Geef ietsje steun !! Niet optimaal !!

bevalt tot nu toe goed

de elleboog 'brace' bevalt tot nu toe goed. Tijdens (computer) werk heb ik de brace altijd om en dat gaat prima.

Geweldige brace

Heb de brace aangeschaft voor m’n tennisarm. Heb eigenlijk helemaal geen last meer! Superfijn ding

Goed in gebruik en verlicht klachten al snel

heel goed beter als van andere leverancier

ik koop geen andere meer

Past prima.

Stevige brace. Past prima mede door de duidelijke uitleg op de website welke maat ik moest nemen. Voelt aan als een duidelijke ondersteuning en de herinnering dat ik niet alles meer met die knie kan doen.

Heel blij met liesbreukband

Kan weer alles doen dankzij liesbreuk band!

Super producten

De rugbrace was echt wel het wachten waard! De heupbrace zit ook erg goed! Promote al bij mijn huisdokter!

past precies

De polsbrace snel ontvangen. Hij past precies en ondervind er veel steun van.

Gute Stabilität, wie erhofft ... aber noch nicht im Realeinsatz

Die Stütze ist genau so, wie ich mir sie vorgestellt habe. Sieht sehr stabil aus und fühlt sich auch gut an. Im oberen Teil ist sie allerdings etwas zu hoch ausgeführt. Trotz Verstellmöglichkeiten würde ich hier mindestens noch eine Stufe weiter "verkleinern" müssen. Gibt es hier noch Anpassungsmöglichkeiten?

Vielen Dank für Ihre Bewertung. Es ist schön zu lesen, dass Ihnen das Produkt so gut gefällt. Möchten Sie ein Foto an [email protected] senden, damit wir sehen können, ob es Möglichkeiten gibt? Danke im Voraus.

Over Leuk Orthopedie

Leuk Orthopedie is een instrumentmakerij waar innovatie en klanttevredenheid hoog in het vaandel staan. Ons team van fysiotherapeuten, bewegingstechnologen en orthopedisch instrumentmakers is gespecialiseerd in het adviseren, aanmeten en leveren van hoge kwaliteit (sport)braces, (sport)bandages, (sport)steunzolen en (maatwerk) medische korsetten. Wij zijn aan gesloten bij alle zorgverzekeraars in Nederland waardoor in veel gevallen een declaratie bij uw zorgverzekeraar mogelijk is. Al onze voorzieningen zijn wetenschappelijk onderbouwd en / of blijken vanuit de praktijk effectief. Het team van Leuk Orthopedie staat altijd voor u klaar voor vragen en/of vrijblijvend advies!