Enigszins tevreden.

Mijn linker wijsvinger is gekneusd vanaf de knokkel. Ik heb daarom een vingerbrace gekocht bij Probrace. De keuze was bijzonder klein: ik kon kiezen uit 2 braces. Ik heb nu een vingerbrace van aluminium, maar had liever een brace van kunststof willen hebben. De brace gebruik ik wel iedere dag.

Ruime keuze in producten

Heel vlot geleverd

Prima snel en goed geregeld

Veel keus duidelijk en goede levering

Overzichtelijke webpagina en snelle service.

Prima.

Ik kreeg duidelijke info telefonisch en de bestelling werd snel geleverd.

Zie boven. Over de precieze maat van de kniebrace werd ik duidelijk geadviseerd.

Alles volgens verwachting verlopen, ook de retourzending.

Tevreden!

Goed hoofdkussen maar iets te klein

Het nieuwe hoofdkussen is op zich goed en comfortabel maar nogal aan de kleine kant, het zou een stuk breder mogen zijn. De meebestelde slopen blijken in de was te krimpen en passen vervolgens nog maar met moeite om het kussen.

Uitstekende brace

Fijne brace ben er blij mee

Toppie

Alles top kan niet beter

Blij met zooltjes voor peesplaatontsteking

Prima service, bestelling volgende dag in huis. Inlegzolen besteld voor peesplaatontsteking. Erg fijne zolen, niet te dik, past goed in de schoenen. Loopt lekker zacht en geeft voldoende steun. Aanrader voor mensen met peesplaatontsteking!

Goede service en super kwaliteit

Mijn pakje was de volgende dag al in huis en de kwaliteit van het product is super!

Snelle service en goede kwaliteit

Goede producten en heel snel geleverd. Overzichtelijke website

Ik twee weken tijd klachten verminderd.

Van korte duur

Gelsokje voor hiel besteld. Leek ideaal, ging mee op vakantie. Maar helaas na 2 dagen uitgerekt, steeds afzakken, lopen op kreukels of gelhakje was omhoog geschoven. Teleurgesteld, niet meer gebruikt.

Beste Linda, Bedankt voor uw review. Erg vervelend dat u uw gelsokjes niet goed hebt kunnen gebruiken. Zou u ons een mail met uw ordernummer kunnen sturen? Dit kan naar onze klantenservice: info@probrace.nl. Dan kunnen we dit netjes oplossen. Met vriendelijke groet, Team ProBrace

bestelling is de volgende dag in huis staat goed beschreven hoe te gebruiken mijn klachten zijn inderdaad een stuk minder. Ik had het verkeerde product besteld dit heb ik terug gestuurd weet niet hoelang het duurt voor dat het geld teruggestort is maar ga ervan uit dat dit ook soepel verloopt.

Geweldig!!

Ik heb contact opgenomen via de telefoon en ik werd netjes te woord gestaan door Rein. Hij heeft met mij alles mogelijke polsbraces doorgenomen en uiteindelijk hebben we samen besloten te gaan voor de CARE polsbrace. Vervolgens de bestelling afgerond en hij was de volgende dag in de ochtend al binnen. Echt snel!! En ik heb slechts €21,90 betaald. En dat voor een polsbrace! Nergens goedkoper te vinden. Rein, heel erg bedankt voor je hulp!!! gr. anne vd molen

prima kwaliteit en correcte afhandeling

Prima resultaat

Bestelling snel geleverd en het product geeft het goede resultaat

Ik ben heel tevreden met mijn bestelling

Snelle levering!

Bestelling ging gemakkelijk en vlot. Rappe levering. Product doet wat het moet doen.

Prima bedrijf.

Na de bestelling werd het pakket na twee dagen keurig bij de spar afgeleverd. Wat beloofd werd werd ook na gekomen. Klasse.

Voor 16:00 besteld, niet de volgende dag in huis.

Zat in een doos waarvan de onderkant niet dicht geplakt zat. Gelukkig zat een van de vingerspalk en los in de zak van het postkantoor. Had makkelijk in een luchtkussenenvelop gepast. Was beter geweest.

Beste Liesbeth, Bedankt voor uw review, wat vervelend van de status waarin u het pakket hebt aangetroffen. Dit mag natuurlijk niet gebeuren en we zullen de verpakking van dit product nog een keer nalopen. Voor internationale zendingen kunnen helaas geen brievenbuspakketten worden gebruikt omdat deze niet worden geaccepteerd. Zou u in een mail uw ordernummer door kunnen geven? Dan kunnen we bij het postorderbedrijf nagaan waarom uw verzending vertraging heeft opgelopen. Met vriendelijke groet, Team ProBrace

Jammer kniebrace paste niet

Je moest aangeven de omtrek van de knie, maar helaas heb ik iets dikkere bovenbenen, dus paste de kniebrace niet. Contact gehad met medewerker, heeft mij geprobeerd te helpen en te zoeken naar een andere brace. Toch zelf besloten om niet verder te zoeken via internet, maar in de plaatselijke winkel verder te zoeken. Het voordeel hiervan is kunt meteen passen.

Beste Angeli, Bedankt voor uw review. Vervelend om te vernemen dat het niet gelukt is om de juiste brace op onze website te bestellen. Goed dat u contact met ons hebt opgenomen. Het voordeel van een webshop is de ruime keus in gespecialiseerde producten. Het is daar soms lastig om een keus in te maken, echter helpen wij u hier graag bij. Neem in de toekomst gerust weer contact met ons op, dan denken wij met u mee! Met vriendelijke groet, Team ProBrace

Snelle levering. Alleen product valt tegen.

De achillespees brace geeft onvoldoende stevigheid. Zal een andere moeten gaan proberen.

Beste Frank, Vervelend dat uw bestelling niet naar wens is gebleken. Wij bieden binnen elke productsoort braces aan uit verschillende ondersteuningsklassen. Sommige klachten behoeven een hulpmiddel met een bepaalde hoeveelheid ondersteuning. Om hier een juiste keus in te maken kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice. De productspecialisten zullen u helpen het juiste product te kiezen. Met vriendelijke groet, Team ProBrace

Over Probrace