Fijne samenwerking

Leuk Orthopedie is een enorm fijne partij om mee samen te werken, We vullen elkaar goed aan als instrumentmakers en orthopedische schoenmakers. Het maximale eruit halen voor de persoon. Care Orthopedie is blij met jullie.

En wij met jullie! Bedankt voor de fijne samenwerking

Goede oplossing

Na een brace te hebben gekocht die totaal niet goed zat, een alternatief aangeboden gekregen!

Goedendag Aniek, wat vervelend dat er geen opvolging meer is geweest, dat hoort inderdaad niet zo. Graag zouden wij alsnog een passende oplossing voor u willen bieden en hoor ik graag van u terug op 085- 4011 911 of info@probrace.nl Alvast bedankt voor de moeite!

Slechte service

Retourneren maakt men bij Probrace niet makkelijk. Je moet bellen of een mail sturen. Bovendien 6.95 retourkosten betalen. Niet van deze tijd. Ik bestel niet meer bij Probrace.

Wat jammer om te lezen dat het retourneren niet aan uw verwachting voldoet. Wij proberen op het moment dat een klant iets wil retourneren contact te hebben over eventueel ander passend advies voor een brace - we weten hoeveel opties er kunnen zijn :). Dat is de reden dat wij klanten verzoeken contact met ons op te nemen. Wat betreft de kosten voor het retourneren; deze zijn voor de klant zoals genoemd in de algemene voorwaarden. https://www.probrace.nl/nl/service/shipping-returns/ https://www.probrace.nl/nl/service/returns/ https://www.probrace.nl/nl/service/general-terms-conditions/ Wij vinden het jammer dat wij u niet verder mogen helpen. Mochten wij u toch nog kunnen helpen, dan horen wij het graag!

slecht

mijn slechte ervaring komt door uw samenwerking met postnl die haalt jullie klantenservice totaal naar beneden.

Goedendag, dank u wel voor uw bericht. Wat jammer dat wij een 1 score op het product wegens de samenwerking met postNL. Mag ik vragen om contact op te nemen met de klantenservice op info@probrace.nl om te horen wat er gebeurd is dat dit een 1 verdiend? Mogelijk kunnen wij dit voor u oplossen. We horen graag van u terug.

Geen steun, niet comfortabel en zakt af

De brace zit niet comfortabel en zakt steeds af. Weggegooid geld

Goedendag, wat vervelend dat de knie brace afzakt - dat zou niet mogen gebeuren. Mag ik u vragen contact op te nemen met de klantenservice? Ik zie dat dit nog niet gebeurd is en mogelijk kunnen zij iets voor u betekenen! Mogelijk heeft u een andere maat van de brace nodig of is een andere brace passender voor u? Ook zit u nog binnen het termijn van retourneren, zie www.retourneren.nl/probrace We horen graag van u.

This company is a pleasure to deal with

From the first moment I received excellent advice about the product I was interested in. I dealt with Lianne, who was very helpful and knowledgable, and made the order process easy. It was great that she could speak excellent English. After ordering I needed to chase up the courier and once again I received great help from Lianne. The product has just arrived at my home and it is perfect.

It was a pleasure helping you and happy to read that the product has been received. Stay safe!

Komen de afspraak die gemaakt is na geweldig!

De bestelling gedaan , de levering bekend ,en alles liep zo als was afgesproken. Top.

Dank u wel voor uw compliment!

Snelle levering in brievenbus.

Goed om te horen!

Luisterend oor en zeer klantvriendelijk

Mijn bestelling lag klaar voor verzenden, maar door een telefonische vraag van mij bleek dat ik een andere maat nodig had, dan opgegeven. Ter plekke werd de bestelling omgezet en had ik de volgende dag het benodigde product in huis.

Dank u wel voor uw bericht! Wij proberen ons zo flexibel mogelijk op te stellen voor onze klanten. Fijn dat wij u zo hebben kunnen helpen!

Ware macht einen guten Eindruck.

Ware macht einen guten Eindruck.

Schön zu hören, danke dafür!

Super :)!

Ik kan er niks mee

Ik heb dit gekocht om mijn gebroken kleine teen te verbinden met de teen ernaast voor steun. Helaas blijft het totaal niet zitten en zit het niet prettig, veel te stug.

Goedendag, wat vervelend dat de buddy loop niet goed blijft zitten!! Mag ik u vragen contact op te nemen met de klantenservice? Ik zie dat dit nog niet gebeurd is en mogelijk kunnen zij iets voor u betekenen! Wellicht kan u een foto meesturen om te zien hoe u de brace draagt of om uw tenen zit? Alvast dank hiervoor!

Goede service, snel geleverd.

Ik had het verkeerde huisnummer ingevuld, maar dat was met een e-mail snel verholpen. Binnen 3 dagen mijn brace via de post gehad. Ik ben tevreden over de kwaliteit van de brace.

Dank u wel voor uw bericht! Fijn om te lezen dat het toch op het goede nummer terecht is gekomen! Veel plezier toegewenst.

Slecht

Ik schreef onmiddellijk na ontvangst van mijn brace dat er geen gebruiksaanwijzing bij zat. Vervolgens kreeg ik het antwoord dat het de 'leverancier' gemeld zou worden. Alsof jullie zelf de leverancier niet zijn! En nog belangrijker: nog steeds geen gebruiksaanwijzing! Geld terug!

Bedankt voor uw reactie betreffende de achillespeesbrace. Eerder hebben wij nog geen verzoek gehad betreffende een gebruiksaanwijzing en gaan zit zeker meenemen. Wij zijn een van de leveranciers die het product aan u leveren, echter ligt de productie ergens anders. U mag het artikel naar ons retourneren en dan ontvangt u het geld retour.

Supersnel

De brace werd snel en keurig verpakt geleverd na 1 dag

Daar streven we naar! Dank u wel voor uw bericht

Super fijne klantenservice

Complimenten aan Mike voor zijn fijne service

Gaan we zeker doorgeven. Blij dat u goed geholpen bent!

prima, zoals verwacht

prima, zoals verwacht.

Wat fijn om te lezen!

Goede braces, snelle verzending!

De braces zijn goed. De foto's zijn duidelijk en klopt met het 'echte' product. De verzending is snel! Jammer dat het extra geld kost om thuis te laten bezorgen, zeker bij een hoge bestelwaarde. Maar verder prima!

Dank u wel voor uw bericht en feedback! Ik heb gelijk even gekeken en zag bij beide bestellingen gratis verzending voor u. Het klopt dat bestellingen onder de €50 verzendkosten betalen :)

Kwalitatief product, perfecte service

Het bestelde product was niet voorradig maar ik werd op de hoogte gehouden van de timing en had de keuze om te beslissen over mijn bestelling. Netjes geleverd volgens het afgesproken tijdstip.

Zo hoort het te gaan! Goed om te lezen, dank u wel hiervoor!

Perfecte service.

Heel professionele en klantvriendelijke houding, handige en vooral betrouwbare webshop die ik aan iedereen zou aanbevelen.

Dank u wel voor dit compliment!

wel goed, maar een dikkere uitvoering zou ook fijn zijn

een heel fijn produkt, mooi gemaakt, voor veel mensen geschikt. Misschien is of komt er ook een dikkere uitvoering voor in aangepaste invalide schoenen, het produkt is voor mijn moeder

Dank u wel voor uw feedback. Op dit moment hebben we dat inderdaad niet, maar wie weet is dit een mooie toevoeging!

Niets verder aan toe te voegen

Dat zijn de berichten :)

Snel geregeld

Precies wat ik nodig had

Goed om te horen! Veel plezier ermee gewenst.

Kwaliteit heeft zijn prijs

Ben heel tevreden met het kniebrace van genoten burfeind

De genutrain van Bauerfeind is zeker een hele fijne brace. Heel veel plezier toegewenst!

Op tijd geleverd, daarna nog telefonisch contact gehad zeer vriendelijk te woord gestaan en zeer behulpzaam!

Wat fijn om te horen!

Over Probrace

ProBrace is een jong en dynamisch bedrijf waar innovatie en klanttevredenheid hoog in het vaandel staan. Ons team van fysiotherapeuten, bewegingstechnologen en orthopedisch instrumentmakers is gespecialiseerd in het adviseren, aanmeten en leveren van hoge kwaliteit (sport)braces, (sport)bandages, (sport)steunzolen en (maatwerk) medische korsetten. Wij zijn onderdeel van Leuk Orthopedie Techniek B.V. hierdoor kunnen wij u altijd voorzien van een passende oplossing, ook als dit maatwerk betekend. Al onze voorzieningen zijn wetenschappelijk onderbouwd en / of blijken vanuit de praktijk effectief. Het team van ProBrace staat altijd voor u klaar voor vragen en/of vrijblijvend advies!