Correcte behandeling

Snelle beantwoording van e-mails en follow-up van bestellingen.

Heb heel veel gemak met het normale looppatroon dank zij deze brace.

Inmiddels heb ik een jaar ervaring door het gebruik van deze brace. Daarom heb ik nu een tweede besteld. Ben er erg tevreden over. Eigenlijk kan ik niet meer zonder.

Niet handig

Het bleek niet zo fijn te zijn. De brace valt gewoon van mijn vingers af. Ik had hem juist gekocht om mijn onwillige vingers bij elkaar te houden. Maar dat lukt op geen manier want de brace glijdt gewoon van mijn vingers af, dus het is eigenlijk gewoon weggegooid geld geweest.

Goedendag, wat vervelend om te horen dat de brace zo van de vingers af glijdt. Dit is inderdaad niet de bedoeling. Ik zie dat er geen contact is opgenomen met onze klantenservice. Mogelijk kan u contact opnemen met onze klantenservice (info@probrace.nl) samen met een foto, zodat het team kan kijken of er mogelijk iets mis is met de brace en om een passende oplossing te bieden. We horen graag van u terug.

Goede brace

Hij zit heel lekker. Enige nadeel is dat je het er gauw heet in krijgt vooral nu de dagen warmer worden. Maar voor de rest een aanrader

Goed product

Het bestelde product bevalt prima. Of het echte werkt op zalmpjes op langere termijn blijken. De silicone hakjes zitten prima en schuren niet bij het hardlopen. Je voelt dat ze meer demping geven tijdens het lopen dan alleen de hardloop lschoenen.

Had al een zwarte, maar vond dat overdag niet zo mooi.

Helpt goed bij mijn CTS.

Ze geven steun aan mijn handen bij extreme pijn

Ze geven steun aan mijn handen bij extreme pijn

Alles is naar wens: het product, de communicatie en de levertijd

Mijn bestelling heb ik in goede orde ontvangen

Fijn om te horen!

Betalingsdeel van site werkte niet goed maar werd goed opgevangen door mailcontact

We gaan kijken naar de betaalsite, maar goed om te lezen dat het opgelost is en gelukt is de bestelling te plaatsen.

Does what is needed.

Delivered quickly. Easy to use.Supports my wrist

Happy to read. Enjoy!

Correct en opvolging proficiat

Goed om te horen! Dank u wel voor de feedback.

Goede service, kwaliteitproduct

Jammer dat een dag later 10% kortingsactie Weerd aangekondigd, wat beetje gevoel geeft van ‘Had ik anders gedaan als ondernemer ivm klantenbinding. Verder top.

Dank u wel voor de feedback en zeker iets om mee te nemen voor ons!

G

Advisering door Martijn Mensch was zeer goed.

Goed om te horen dat onze bewegingstechnoloog u zo heeft kunnen helpen! Ik ga het doorgeven aan Martijn!

Mooi spul maar, helaas te strak

Voor mijn tengere 12 jarige zoon een kinder arm bescherming gekocht, maar het is zo strak dat we het niet om zijn gips heen krijgen...

Wat jammer om te lezen dat het niet paste. Mogelijk kan onze klantenservice op info@probrace.nl nog met u meedenken voor eventuele oplossingen? we horen graag als we u nog verder kunnen helpen.

Niet klantvriendelijk

Zat te wachten bij de balie op een bestelde schoenverhoger . Wordt mij aangereikt door het luikje in plaats van door de openstaande deur. Moet daarvoor pijnlijk opstaan. Zeg dat ik de verhoger direct ook even probeer. Er wordt geen enkele poging gedaan om mij daarbij te helpen. Er wordt nors toegekeken hoe ik de verpakking open en probeer het ding om mijn schoen te krijgen. Gaat moeizaam, maar geen enkele hulp of opmerking. Ik constateer dat het ding ‘geloof ik wel past’, maar mij wordt geen blik waardig gekeurd vanachter de balie. Jammer, had echt heel wat klantvriendelijker gekund. Gelukkig werkt het veel te dure ding wel.

Goedendag, wat vervelend om te lezen dat u het zo heeft ervaren, dat is zeker niet de bedoeling geweest. Het klopt dat wij de spullen moeten aangeven door het luik om zo de benodigde afstand wegens Corona te kunnen waarborgen. Mogelijk kon mijn collega u daardoor niet helpen met de schoenverhoger. Wij gaan dit intern bespreken. Wel goed om te lezen dat de schoenverhoger u helpt!

Pijn is weg

Had al.links en nu rechts. kracht terug en pijn met brasse weg.

Wat fijn om te lezen! Hopelijk blijft het weg.

Duidelijk goede levering.

Fijn om te horen!

snel en correct geleverd

Zondag besteld, maandag bevestiging van verzending ontvangen en dinsdag de bestelde houten wandelstok ontvangen, conform het verzendschema van Probrace.

En zo hoort het. Veel wandelplezier toegewenst.

Dit is nou een brace wat je niet voelt maar toch steun bied. Super

Heel fijn om te horen!

Uitstekend verzorgd

Op tijd en snel geleverd

Goed om te lezen!

Fijne zooltjes

Mijn zooltjes tegen hielspoor werden snel geleverd en lijken goed te helpen. Ik ben heel tevreden. Nu nog versturen met brievenbuspost in een kleinere verpakking.

Fijn om te lezen dat ze u helpen! En bedankt voor de feedback - aan de verpakking werken we hard op het moment!

Goede pasvorm

Goede pasvorm en fijn draagcomfort.

Goed om te lezen!

Het is onmogelijk aan te doen voor mensen met geen kracht

Dit kun je niet zelf aandoen Mijn moeder is 82 Met artrose Dit ding moet je met 2 personen met kracht aandoen Onmogelijk om daar mee bezig te zijn Het ligt in de kast

Goedendag, dank u wel voor uw bericht. Helaas hebben wij hier geen eerder bericht van ontvangen op onze klantenservice - we hadden u hier graag mee geholpen. Gezien u ruim binnen de 14 dagen retour bent, kunt u het product retourneren via: https://www.retourneren.nl/probrace Dan hoeft de brace niet meer in de kast te liggen. Mocht u nog andere vragen hebben dan staan wij u graag te woord per telefoon of op info@probrace.nl

Vriendelijk en behulpzaam

Snelle reactie. Behulpzaam en vriendelijk, begripvolr. Één minpuntje; mocht het product terug gestuurd worden. Dan zou een stikker met antwoord nummer fijn zijn !

Dank u wel voor de feedback. Betreffende het retourneren; wij hebben inderdaad nog geen antwoord nummer. Dit zou een mogelijkheid kunnen zijn voor de toekomst. Voor nu gelden de retour voorwaarden zoals gemeld op de website: https://www.probrace.nl/nl/service/returns/

snelle levering, product zoals beschreven

Graag gedaan!

Over Probrace

ProBrace is een jong en dynamisch bedrijf waar innovatie en klanttevredenheid hoog in het vaandel staan. Ons team van fysiotherapeuten, bewegingstechnologen en orthopedisch instrumentmakers is gespecialiseerd in het adviseren, aanmeten en leveren van hoge kwaliteit (sport)braces, (sport)bandages, (sport)steunzolen en (maatwerk) medische korsetten. Wij zijn onderdeel van Leuk Orthopedie Techniek B.V. hierdoor kunnen wij u altijd voorzien van een passende oplossing, ook als dit maatwerk betekend. Al onze voorzieningen zijn wetenschappelijk onderbouwd en / of blijken vanuit de praktijk effectief. Het team van ProBrace staat altijd voor u klaar voor vragen en/of vrijblijvend advies!