Makkelijke website, snelle levering

Na de bestelling via de website hadden wij onze Brace binnen een dag in huis. Prima product voor deze bestelling

Snelle levering en goed verpakt

Duidelijke website waardoor je makkelijk de goede brace kan uit kiezen.Snelle levering en keurig verpakt.

vlotte levering

vlotte levering en duidelijke communicatie

Uitstekend.

Perfekt!

Alles goed verlopen. Bestelling op tijd . Ook de telefoon naar de klantendienst werd goed beantwoord.

Voor 2 klapvoeten brace besteld wel een gedoe om ze aan te doen. Voor het fietsen is het een goed idee. Maar voor auto rijden helaas niet. Verder een brace besteld voor mijn voeten maar die had ik al. Ik mocht ze teruggeven en kreeg mijn geld terug.

Snelle service Juiste product, zowel als informatie,afbeelding.

Goed en snel!

Ik zocht een brace voor mijn klapvoet vanwege MS. Iemand raadde me deze aan en ik ben zeer tevreden. Goede prijs/kwaliteitverhouding en hele snelle levering!

Goed snel en betrouwbaar

Ik ben op zoek naar de juiste steun voor mijn over flexibele enkels. Ook moet het goed in mijn schoen passen. Daarom is het heel erg fijn dat ik de producten mag uit proberen . Omdat elk paar voeten bijzonder/anders zijn.

prima, zoals het hoort

prima, zoals het hoort

Stipte en correcte levering van besteld product

Correcte uitvoering

Zeer tevreden!

Ik had een duimbrace besteld maar werd door Probrace gebeld dat de levering vanuit de fabrikant langer dan gebruikelijk zou duren. Ze konden wel een soortgelijke brace sturen. En die had ik de volgende dag in huis. Echt prima service. Hoop het niet, maar mocht ik ooit weer een hulpmiddel nodig hebben dan weet ik waar ik moet zijn.

Snelle levering en goede prijs kwaliteit verhouding.

ik ben tenvolle tevreden met mijn bestelling

de leverancier hield woord want de bestelling werd binnen de beloofde termijn geleverd. ik ben tevreden over het geleverde artikel en heb het onmiddellijk gebruikt en ben momenteel zonder pijn.

Zeer vriendelijk contact gehad met één uwer collega's

Efficiënte afronding en ik kreeg keurig een telefoontje dat de aflevering 2 dagen later zouden zijn. Of ik daar mee akkoord ging.

Vlot verzonden

Vingerspalk, moet wel heel precies worden aangebracht om functioneel te zijn.

goede zooltjes

ik had gelijk geen last meer van hielpijn

Goede service, alleen de brace is zeer kwetsbaar omdat de ijzeren staaf steeds tegen t stof komt, daardoor deze eruit gehaald. Maar nu minder steun

Beste Natascha, Bedankt voor uw beoordeling en vervelend om te lezen dat het product niet naar wens is. Zou u ons in een reactie op dit bericht uw ordernummer door kunnen sturen? Binnen de garantie is het mogelijk om dit op te lossen! Met vriendelijke groet, Team ProBrace

dit is voor mij een eye opener

de probrace geeft mij veel verlichting met de klapvoet

Technisch probleem snel opgelost en supervlotte verwerking

Een ruim keuze aan hulpmiddelen en snelle levering. Prima.

Helpt direct.

Meteen na de eerste nacht gebruiken, merkte ik dat het al enige rust aan mijn hand/elleboog gaf. Ook geen "slapende" handen meer.

Is voor mijn vrouw een blijvend gebruik, niet tijdelijk.

Door een medische misser heeft mijn vrouw ook een blijvende klapvoet. Met deze brace heeft ze weer een stevige enkel, zodat ze niet meer doorzakt met haar voet. Een hele verbetering.

Goede info via chat

Goed product. Goeie info en levering.

Uitstekende kniebrace die ik meteen in gebruik heb genomen

Op de website een passende kniebrace van Bauerfeind opgezocht. Kwam bij Probrace terecht. Goede en heldere informatie over de maat. Product type Genutrain met siliconen Kniebrace gekocht en om de knie gedaan. Heb dat als ondersteuning ivm. spierreuma en slechte heup. Zit meteen goed en prettig. Voel duidelijk de ondersteuning. Draag hem dagelijks, niet alleen bij sport of fittnes. Prima prijs/kwaliteitsverhouding.