Prima brace zit goed.

Ben tevreden over de door mij aangeschafte brace. Draag hem bijna de gehele dag en heb er baat bij. Goede service en zeer klantvriendelijk.

Helemaal correct geleverd

Artikel netjes verpakt, korte levertijd. Precies zoals wordt vermeld.

Goede koop

De zooltjes zitten lekker en helpen goed tegen de hielspoor

Knieband besteld, helaas bleek hij niet geschikt voor mij. Na contact kon ik hem terug sturen en kreeg ik mijn geld binnen een paar dagen terug gestort op mijn rekening.

Telefonisch contact met me opgenomen.

In eerste instantie werd op mijn vraag niet gereageerd. Mijn vraag bleek in het weekend aangekomen te zijn. Vandaag heeft het bedrijf contact met me opgenomen en alles uitgelegd. Dat was prima.

Beste Jelle, Na lang zoeken ben ik uw vraag tegengekomen, waarbij volgens ons systeem op de eerstvolgende werkdag maandag 31 augustus een reactie aan u is verzonden. Ons antwoord op uw vraag is / was: 'Niet alle producten lenen zich voor briefpostzendingen van 1.95 euro. U kunt alleen kiezen voor de optie briefpostzending als en het formaat, gewicht én verpakking zich hiertoe lenen. PostNL bepaald aan welke randvoorwaarden de zending moet voldoen. Voldoet het door u gekozen product niet aan deze randvoorwaarden is een brievenbuspakket van 3.95 euro de enige overige optie.' Volgens ons systeem heeft u 3.95 betaald voor een brievenbuspakket en heeft uw bestelling ook ontvangen middels een brievenbuspakket met Track&Trace code (geen brievenbuspost). Bent u het het hier mee eens, neemt u dan gerust contact met ons op. Met hartelijk groet, Team ProBrace

Geeft minder steun dan bij mijn oude dichte en verschuift!

Helaas blijft de tfcc brace totaal niet op zijn plek. Hij draait niet, maar schuift tijdens het bewegen en zelfs tijdens mijn slaap! !! Richting de onderarm. Zelfs als ik hem zo strak om doe dat mijn hand en vingers gaan tintelen (afgeknepen dus) blijft hij de brace richting onderarm schuiven. Hierdoor geeft de Tfcc-brace dus niet die steun waar het nodig is. Nu maak ik hem maar meerdere keren per dag los om hem weer op de juiste plek om te doen. Maar dat lijkt mij toch niet helemaal de bedoeling! Van de orthopedisch chirurg en de Hand - ergotherapeute moet ik hem 24/7 dragen voor circa 6-8 weken.

Erg tevreden

t C1 gewricht is stuk, heb veel steun aan deze brace

Zit goed, klittenband kan beter.

Zit goed om de pols even wennen aan het begin. Zeker een aanrader! Nu paar weken in gebruik nadeel is wel dat het klittenband snel los gaat.

Fijne brace van zacht materiaal

De bestelde brace werd snel geleverd en bleek van fijn zacht en soepel materiaal te zijn waardoor hij prettig draagt

Goed en vriendelijk Ontvangen en zeer vakkundige indruk van de dame.

Zie hier boven

klantvriendelijk en goed advies

Na telefonisch overleg gekozen voor de geadviseerde Ryno Lacer Polsbrace. De brace bevalt prima en geeft goed steun.

Ik heb 2 vingers uit de kom gehad en 4 scheurtjes in middenhandsbeentjes. En een zwaar gekneusde pols. Dus toen het gips er af mocht was ik heel blij met de brace want die geeft de hand toch goed steun. Ik heb nu fysiotherapie en ook de therapeute zei dat ik een goede brace had en hem zeker ook moest gebruiken. Dus ja, ik vind de brace heel goed en ben er erg tevreden over.

Mooi, sterk en hij helpt!

prettig hulpmiddel

Prima polsbrache

Prima product, gebruik ze dagelijks van wege reuma. Ook klantvriendelijk bedrijf. Had de verkeerde lengte besteld maar kon probleemloos omruilen.

Ortel liesbreukband

Zeer goed begin van de carona kreeg ik door tillen liesbreuk eind februari Baalde alle ziekenhuizen op slot ben drieweken geleden geopereerd met drie sneetjes onder mijn navel eerste paar uur valt tegen. ik had een forse lies breuk maar ik kon echt voor de operatie niet zonder band wat een zegen zeg. je moet zelf het gat op zoeken waar de darm naar buiten komt en en het kussentje er op doen niet te strak en uit bed gelijk omdoen dag zonder band geen optie soms schiet de darm er uit even op de bank uitademen beetje sturen en even blijven liggen dan gaat die langzamer terug blij dat ik geopend ben

Veel steun s nachts

Weinig:geen last meer s nachts van mijn pols

Prima brace, lekker gelijk pijn vrij

Prima, goed passende duimbrace. Ik was bijna gelijk pijn-vrij. De brace laat voldoende bewegingsruimte over om nog te kunnen functioneren. Één lastig ding: bij het handen wassen/ontsmetten etc (COVID-19) moet de brace steeds af.

Heeft goed geholpen

Werkt goed, wel beetje lompe ding, zou iets fijner mogen zijn...

Werkt uitstekend

Brace is super in gebruik vooral bij kinderen

Helemaal super

Al meerdere keren besteld. Altijd en snel.

Zie niet om maar doe zo verder

Ze zitten zeer comfortabel

Klachten verminderen tijdens lopen

Tijdens het lopen met de zooltjes zijn de klachten verminderd. Op blote voeten zijn er wel nog klachten.

Mooi maar duur en snel stuk

Ik vind het een mooi product al gaat het wel te snel stuk Voor de prijs die het kost Ik heb het al 2 x laten repareren

Makelijk in gebruik

Zit er goed en in gebruik ook

Over Probrace

ProBrace is een jong en dynamisch bedrijf waar innovatie en klanttevredenheid hoog in het vaandel staan. Ons team van fysiotherapeuten, bewegingstechnologen en orthopedisch instrumentmakers is gespecialiseerd in het adviseren, aanmeten en leveren van hoge kwaliteit (sport)braces, (sport)bandages, (sport)steunzolen en (maatwerk) medische korsetten. Wij zijn onderdeel van Leuk Orthopedie Techniek B.V. hierdoor kunnen wij u altijd voorzien van een passende oplossing, ook als dit maatwerk betekend. Al onze voorzieningen zijn wetenschappelijk onderbouwd en / of blijken vanuit de praktijk effectief. Het team van ProBrace staat altijd voor u klaar voor vragen en/of vrijblijvend advies!