Past prima.

Stevige brace. Past prima mede door de duidelijke uitleg op de website welke maat ik moest nemen. Voelt aan als een duidelijke ondersteuning en de herinnering dat ik niet alles meer met die knie kan doen.

Heel blij met liesbreukband

Kan weer alles doen dankzij liesbreuk band!

Super producten

De rugbrace was echt wel het wachten waard! De heupbrace zit ook erg goed! Promote al bij mijn huisdokter!

past precies

De polsbrace snel ontvangen. Hij past precies en ondervind er veel steun van.

Gute Stabilität, wie erhofft ... aber noch nicht im Realeinsatz

Die Stütze ist genau so, wie ich mir sie vorgestellt habe. Sieht sehr stabil aus und fühlt sich auch gut an. Im oberen Teil ist sie allerdings etwas zu hoch ausgeführt. Trotz Verstellmöglichkeiten würde ich hier mindestens noch eine Stufe weiter "verkleinern" müssen. Gibt es hier noch Anpassungsmöglichkeiten?

Vielen Dank für Ihre Bewertung. Es ist schön zu lesen, dass Ihnen das Produkt so gut gefällt. Möchten Sie ein Foto an info@probrace.nl senden, damit wir sehen können, ob es Möglichkeiten gibt? Danke im Voraus.

prima service

na het zoekraken bij dhl direct een nieuwe maar nu via post NL! dag later binnen, prima service.

Wat fijn om te lezen dat het product in goede orde is ontvangen.

Jammer dat er geen beschrijving bij zit

Product snel geleverd, en brace zit goed. Bij het uitpakken van de Teyder kniebrace blijken er 2 losse kussentjes bij te zitten die je met klittenband kunt bevestigen. Nergens kan ik vinden waar dit voor dient. Beschrijving is er niet bij, alleen een garantiefolder in het Spaans of Engels. Ook bij de omschrijving op de site staat niets vermeld over losse kussentjes. Natuurlijk kan ik contact opnemen met de klantenservice maar het is toch niet teveel gevraagd om dit in 1x goed te doen.

Bedankt voor de feedback, hier kunnen we zeker iets mee! De bijgeleverde losse kussentjes kunnen voor extra stabiliteit rond de knieschijf zorgen indien gewenst. Mocht de brace u bijvoorbeeld niet voldoende aansluiten. Voor meer vragen zou ik u toch adviseren contact op te nemen met de klachtenservice op info@probrace.nl Nogmaals dank voor de genomen tijd.

Zit comfortabel en kan lang gedragen worden .

Ondersteund de knie zeer goed en kan ook in het water gebruikt worden .

Dank u wel voor de feedback en veel plezier met de brace toegewenst.

Heb er goed steun aan

Geeft voldoende steun en rust in mijn duim goede ondersteuning

Wat goed om te lezen! Thumbs up!!

Goede brace

Goede, stevige brace voor tennisarm-/elleboog

Bedankt dat u de tijd heeft genomen een review te schrijven. Goed om te lezen dat de brace bevalt!

Alles prima

Goede zolen en snelle levering, ditmaal besteld voor een broer van me, ikzelf heb ze gehad voor mijn hielspoor. Bij mezelf waren de zolen zalig, pak minder pijn vh hielspoor.

Dank u wel voor uw feedback. Fijn om te lezen dat de inlegzolen u goed ondersteunen.

De knie-bandage heb ik zeer snel ontvangen. Het is een mooi en goed afgewerkt product, het draagt zeer prettig en het geeft goede steun.

Wat fijn om te horen. Heel veel plezier met de brace gewenst!

Prima ondersteuning en toch dun

M’n zoon verzwikt soms de enkels doch met de Bauerfeind geen enkel probleem. Die zijn echter ietwat dik en hij was eruit gegroeid dus nu de Filmista aangeschaft. Het hindert hem niet in zijn beweging en geeft toch goede steun.

Goede berichten. Veel veel plezier met de Filmista gewenst.

goed product

Vanwege een klapvoet gebruik ik een brace, deze werkt perfect, én snel geleverd

Fijn om te lezen dat de brace u helpt. Wij wensen u veel veilige en fijne km's toe.

Prijs kwaliteit erg goed, goede website en snelle levering

Goede producten. Duidelijke website. Zeer tevreden.

Daar doen wij het voor! Dank u wel voor de feedback.

Goed stevig materiaal

Hallo, Het is een fijne mitella met een moderne uitstraling, en van goed materiaal. Alleen de nekband is wat lastig om ff snel aan te passen. Zou evt fijner zijn met klittenband systeem. Verder helemaal prima en ook goed te wassen in wasnetje in de wasmachine. Groetjes

Bedankt voor de review en de feedback. Het is zeker een hele fijne mitella, hopelijk heeft u de mitella nog maar even nodig. Wij wensen u een goed herstel toe. Het klittenband idee nemen we mee!

Zeer goed!

Snelle en juiste afhandeling.

Graag gedaan!

Prima organisatie cq leverancier

Zeer breed scala van brace's. Bestelling zeer correct afgeleverd. Duidelijke omschrijving voor het retourneren van een artikel, zelfs met foto's hoe en wat het beste was voor een retour zending. Eén artikel besteld in twee maten, één maat gekocht, andere retour verzonden, binnen enkele dagen was het resterende bedrag al terug gestort.

Bedankt voor deze feedback! Onze klantenservice is belangrijk voor ons.

Fijne samenwerking

Leuk Orthopedie is een enorm fijne partij om mee samen te werken, We vullen elkaar goed aan als instrumentmakers en orthopedische schoenmakers. Het maximale eruit halen voor de persoon. Care Orthopedie is blij met jullie.

En wij met jullie! Bedankt voor de fijne samenwerking

Goede oplossing

Na een brace te hebben gekocht die totaal niet goed zat, een alternatief aangeboden gekregen!

Goedendag Aniek, wat vervelend dat er geen opvolging meer is geweest, dat hoort inderdaad niet zo. Graag zouden wij alsnog een passende oplossing voor u willen bieden en hoor ik graag van u terug op 085- 4011 911 of info@probrace.nl Alvast bedankt voor de moeite!

Slechte service

Retourneren maakt men bij Probrace niet makkelijk. Je moet bellen of een mail sturen. Bovendien 6.95 retourkosten betalen. Niet van deze tijd. Ik bestel niet meer bij Probrace.

Wat jammer om te lezen dat het retourneren niet aan uw verwachting voldoet. Wij proberen op het moment dat een klant iets wil retourneren contact te hebben over eventueel ander passend advies voor een brace - we weten hoeveel opties er kunnen zijn :). Dat is de reden dat wij klanten verzoeken contact met ons op te nemen. Wat betreft de kosten voor het retourneren; deze zijn voor de klant zoals genoemd in de algemene voorwaarden. https://www.probrace.nl/nl/service/shipping-returns/ https://www.probrace.nl/nl/service/returns/ https://www.probrace.nl/nl/service/general-terms-conditions/ Wij vinden het jammer dat wij u niet verder mogen helpen. Mochten wij u toch nog kunnen helpen, dan horen wij het graag!

slecht

mijn slechte ervaring komt door uw samenwerking met postnl die haalt jullie klantenservice totaal naar beneden.

Goedendag, dank u wel voor uw bericht. Wat jammer dat wij een 1 score op het product wegens de samenwerking met postNL. Mag ik vragen om contact op te nemen met de klantenservice op info@probrace.nl om te horen wat er gebeurd is dat dit een 1 verdiend? Mogelijk kunnen wij dit voor u oplossen. We horen graag van u terug.

Geen steun, niet comfortabel en zakt af

De brace zit niet comfortabel en zakt steeds af. Weggegooid geld

Goedendag, wat vervelend dat de knie brace afzakt - dat zou niet mogen gebeuren. Mag ik u vragen contact op te nemen met de klantenservice? Ik zie dat dit nog niet gebeurd is en mogelijk kunnen zij iets voor u betekenen! Mogelijk heeft u een andere maat van de brace nodig of is een andere brace passender voor u? Ook zit u nog binnen het termijn van retourneren, zie www.retourneren.nl/probrace We horen graag van u.

This company is a pleasure to deal with

From the first moment I received excellent advice about the product I was interested in. I dealt with Lianne, who was very helpful and knowledgable, and made the order process easy. It was great that she could speak excellent English. After ordering I needed to chase up the courier and once again I received great help from Lianne. The product has just arrived at my home and it is perfect.

It was a pleasure helping you and happy to read that the product has been received. Stay safe!

Komen de afspraak die gemaakt is na geweldig!

De bestelling gedaan , de levering bekend ,en alles liep zo als was afgesproken. Top.

Dank u wel voor uw compliment!

Over Probrace

ProBrace is een jong en dynamisch bedrijf waar innovatie en klanttevredenheid hoog in het vaandel staan. Ons team van fysiotherapeuten, bewegingstechnologen en orthopedisch instrumentmakers is gespecialiseerd in het adviseren, aanmeten en leveren van hoge kwaliteit (sport)braces, (sport)bandages, (sport)steunzolen en (maatwerk) medische korsetten. Wij zijn onderdeel van Leuk Orthopedie Techniek B.V. hierdoor kunnen wij u altijd voorzien van een passende oplossing, ook als dit maatwerk betekend. Al onze voorzieningen zijn wetenschappelijk onderbouwd en / of blijken vanuit de praktijk effectief. Het team van ProBrace staat altijd voor u klaar voor vragen en/of vrijblijvend advies!