Ik verneem niets meer over de levering

Slechte ervaring, na bijna één week verneem ik niets meer en blijft de tracing bij DHL staan op 'sorteren' + 'planning wordt gemaakt'? Graag uw bericht aub Mvg Christina Van Hoorick

Beetje stug

Het is een beetje stug in de knieholte

Veel profijt en makkelijk in gebruik

Prima hulpmiddel voor mij

Goede informatie gekregen.

Was al een tijdje op zoek naar een ,voor mijn klachten ,juiste nekbrace. Door goede informatie nu de brace gevonden,besteld,en snel geleverd. Bedankt voor de info en snelle afhandeling.

Juiste Vingerspalk niet op voorraad

heb een overbelaste Dip gewricht. De plastiek vingerspalk was niet op voorraad dus heb ik de aluminium vingerspalk (met gesloten voorkant) gekocht. Voor mij niet geschikt! Jammer deze zijn zeer onhandig, na het handen wassen moet de vingerspalk weer opnieuw geplaatst en in vorm worden gebracht. Heb meteen verder gekeken en de plastiek vingerspalk gevonden. Deze is gewoon veel gebruiksvriendelijker. eraf schuiven en weer erop, klaar

Snelle levering, goed product!

Goede ervaring voor eerste keer iets bij jullie aanschaffen

Perfekt

Schnelle Lieferung, gute Qualität der Ware

Gut zu hören. Vielen Dank!

Had brace nodig; lag dag erna al in de bus en werkt prima! Bedankt.

Fijn om te horen dat de brace bevalt!

Dit bedrijf doet wat het belooft.

Snelle levering (volgende dag) van een goed product.

En dat is wat we willen behalen! Veel plezier met het product

Snelle adequate afhandeling van mijn bestelling.

Snelle adequate afhandeling van mijn bestelling.

TOP!

Opnieuw gekozen voor Probrace.

Door 34 kilo af te vallen door het hormoon Ozempic, pastste de polsbraces maat L niet meer goed. Omdat ik zeer tevreden was over de kwaliteit/prijs opnieuw besteld maar dan in maat M.

Wow wat een prestatie! Veel plezier met een kleinere maat polsbrace

Langzaam

Maat op advies via chat. Maar veel te groot. Verzendkosten en ook retour sturen voor eigen rekening. En men neemt de tijd voor terugstorten van aankoopbedrag. Ik heb het nu na twee weken nog niet op de rekening terug. Ik ga elders kijken voor andere brace.

Excuses voor de vertraging. Ik heb het gelijk voor u nagekeken en de betaling is in opdracht gezet 17 november maar is blijven hangen. We lossen dit gelijk voor u op! De verzendkosten krijgt u altijd van ons retour wanneer alle producten van de betreffende order retour komen. De retourkosten kunnen wij voor een gereduceerde prijs aanbieden. Nogmaals bedankt voor uw begrip

Niet zo comfortabel als ik gedacht had.

Snelle verzending maar het silicone voetpadje is niet zo comfortabel als ik gedacht had. Het drukpunt blijft en als ik op mijn sokken de trap op of af loop dan is het net of ik wegglijd. Ik heb in het midden een gat geknipt waardoor het pijnlijke punt nu vrij ligt. Nu is het enigszins te doen.

Wat jammer om te lezen dat het siliconen voetpadje toch niet zo comfortabel is als gedacht. Mag ik u vragen contact op te nemen met de klantenservice zodat wij met u mee kunnen denken betreffende een andere mogelijkheid? Eventueel kunt u ook contact opnemen met onze klachtencommissie; te bereiken op klachten@probrace.nl

Prima produkt, snel geleverd

I.v.m. een buikwandbreuk had ik een buikwandbreukband nodig. Ik vond deze op de website van Probrace. De lwevering was snel (via een brievenbuspakket) en de kwaliteit en pas vorm bevallen mij goed.

Goed om te lezen en heel veel succes met het herstel van de buikwandbreuk

Beperkt hulpmiddel

De band laat toe om 2 handen te gebruiken en een deel van de tijd aktief te zijn. De pad die drukt om de liesbreuk op zijn plaats te houden gaat echter ook redelijk snel irriteren en ik kan ze zeker niet heel de dag dragen. Maar: beter dan niks.

Wat vervelend dat de pad u zo irriteert. Mogelijk kunnen wij met u meedenken? U kunt altijd contact opnemen met info@probrace.nl Wij wensen u een goed herstel toe

Zeer stevige en hoog kwalitatieve brace. Je voelt meteen dat materiaal van duurzame kwaiteit is. Heb deze aangekocht omwille van een kleine liesbreuk. In afwachting van mijn operatie hieraan heb ik deze liesband aangeschaft. omdat ik een fysiek beroep uitoefen en veel aan sport doe in mijn vrije tijd (gewichtheffen/Calisthenics/lopen) wilde ik zo snel mogelijk een liesband aanschaffen, en ik heb er ook totaal geen spijt van. Het is wel wat prijzig vond ik, maar is zijn geld echt zeer sterk waard. (Vooral als je nog door wilt blijven sporten voor je operatie en natuurlijk post-operatief als een extra steun tot je volledig herstelt bent. Heb totaal geen last meer als ik sport, en het geeft een goede mentale boost, wetende dat je breuk op dat moment tijdelijk verstevigd wordt. Een echte aanrader.

Wat goed om te horen! Wij wensen je veel plezier met sporten en een goed herstel toegewenst.

snelle levering, geheel overeenkomstig de voorafgaande info en mijn verwachtingen. Top!

Goed om te horen!!

De bestelling werd supersnel geleverd, respect! De brace is een fantastisch product, ik heb het aan mijn reumatologe laten zien, zij had het nog nooit gezien en de reactie was uitgesproken positief omdat de brace voor zowel rechts alsook links geschikt is en de sluiting met het touwtje is geniaal, als je erge pijn hebt zit je immers niet om vrij onhandige klittebandsluitingen te wachten. Dus bij deze: chapeau, dames en heren!

Superschnell und auf den Punkt

Gäbe es 6 Sterne, ich würde sie vergeben. Ich habe Probrace erst spät entdeckt, über den deutschen Vertrieb einer besonderen Gehstütze (der 20% teurer war) bin ich auf Sie gekommen. Und dachte, na mal sehen, wann geliefert wird.... Vor dem WE bestellt wurde die Stütze bereits am Dienstag geliefert! Aus Holland!!! Ich bin begeistert, verpackt war die Ware auch noch gut und ich kann jetzt wie Käpt'n Ahab mit meiner Knie-Krücke laufen, 6 Wochen bevor ich den gebrochen Knöchel wieder belasten darf. DANKE! Die Auswahl im Shop ist super, für den Sturzinvaliden finden sich mehr Produkte als in deutschen Sanitätshäusern.

Wie toll! Vielen Dank für diese Worte und wir wünschen Ihnen viel Glück bei Ihrer Rehabilitation

super

sehr schnell super

Danke!!

Niet ok voor mij

In mijn geval is het draagconfort miniem.De ingewerkte ring rond de knieschijf knelt op de plaats van het interne letsel en veroorzaakt te veel pijn.gevolg:voor mij is het niet mogelijk de brace te dragen.

Bedankt voor de feedback, Wat jammer om te lezen dat het draagcomfort van de brace voor u minimaal is. U kunt altijd telefonisch of per chat contact met ons opnemen om een passende brace te vinden. Fijne dag toegewenst.

Houdt voet in de goede stand

Deze spalken gekocht i.v.m. hielspoor. De eerste nacht gedragen zonder de inleg wat niet prettig was. Met de bijgeleverde inleg gaat het prima, mijn slaap wordt er niet door verstoord. Mijn voeten staan in de goede stand en heb ik nu al na 2 weken geen pijn meer!

Duidelijke volledige uitleg over het produkt met verschillende links met meer uitleg over de aandoening. Snelle verzending en goede status update. Veel keuze aan goede prijzen. Ik zal hier in de toekomst zeker nog terug bestellen.

Dat is goed om te horen! Fijn dat we u nogmaals mogen verwelkomen in de toekomst.

Super product,goede omschrijving,vlugge verzending TOP

Top om te horen! Daar doen we het voor.

Over Probrace

ProBrace is een jong en dynamisch bedrijf waar innovatie en klanttevredenheid hoog in het vaandel staan. Ons team van fysiotherapeuten, bewegingstechnologen en orthopedisch instrumentmakers is gespecialiseerd in het adviseren, aanmeten en leveren van hoge kwaliteit (sport)braces, (sport)bandages, (sport)steunzolen en (maatwerk) medische korsetten. Wij zijn onderdeel van Leuk Orthopedie Techniek B.V. hierdoor kunnen wij u altijd voorzien van een passende oplossing, ook als dit maatwerk betekend. Al onze voorzieningen zijn wetenschappelijk onderbouwd en / of blijken vanuit de praktijk effectief. Het team van ProBrace staat altijd voor u klaar voor vragen en/of vrijblijvend advies!