Bestelling via de website keurig verwerkt met een ontvangst bevestiging via onze mail en de volgende dag al mooi binnen de aangegeven tijd geleverd door DHL .Pakketje zag er zeer verzorgd uit. Dank voor de snelle service.

Prima brace..snel geleverd!!

Prima brace...zeer goed functionerend

Ik ben tevreden met de probrace ik heb minder pijn.

Ik ben tevreden met de probrace ik heb minder pijn.

Prima braces & services

2 kniebraces besteld bij Probrace, netjes bericht gekregen dat er maar 1 op voorraad was en in overleg deze opgehaald. Afgesproken werd dat er een belletje zou volgen wanneer de andere binnen was, dit bleek de volgende dag reeds het geval. De braces zitten goed strak om de knieën, natuurlijk even wennen maar tot op heden heb ik er baat bij.

Überzeugende Qualität und Versand hat geklappt wie angekündigt

Überzeugende Qualität und Versand hat geklappt wie angekündigt

Brace werd netjes thuis bezorgd. Betrouwbaar en prettig.

Nu opgelost.

Heb al gereageerd en sorry gezegd. Sinds vanmorgen opgelost. Een goede oplossing. Met vriendelijke groeten Nel Auée

very professional, quick response

It was very easy to arrange the shipping to my country. Staff was really nice and they responded over email quickly.

levert uitstekend materiaal

Voor het eest bij deze leverancier gekocht en dat is prima bevallen. Snelle levering en goed materiaal. Kom hier zeker nog eens terug.

Snel

Super snel en correct geleverd

Laagdrempelig, aardig, netjes.

Eerst geprobrerd contact per mail maar de volgende dag nog geen reactie. ( er was spoed bij) Later per telefoon, dit was helemaal goed!

Alles is goed gegaan, vanaf de bestelling tot en met de levering. Dank hiervoor.

Super comfortabel en stevig!

Ben nu langzaam aan het wandelen en hij gaf gelijk een stevige ondersteuning. Ben er echt blij mee.

comfortabel

de band zit comfortabel en is makkelijk aan te brengen.

boven verwachting

boven verwachting

Ik ben zeer tevreden met mijn schoenverhoging. Het hoogteverschil met mijn andere been is opgelost. Ter informatie: ik loop tijdelijk met een brace vanwege een deels afgescheurde achillespees.

Positief

Snel geleverd, alleen de maat L valt wel klein uit. Na een tijdje in gebruik zitten ze prima

Overzichtelijk website Snelle levering

Uitstekend!

Duimbrace gekocht eerst via de chat advies gevraagd. Ik kreeg direct een goed advies en ik had de brace de dag erna al in huis. Hekemaal top!

duidelijke site snelle afhandeling

zie aanhef.

Hij is perfect af te stellen, al na een week is er duidelijk verbetering.

Door de fixatie van mijn hand/pols, waardoor ik volledig rust krijg van mijn tendovaginitis, trad er ook snel verbetering op van de pijn. Nu nog een tijd volhouden tot volledig herstel.

Binnen 2 weken pijn verminderd!

Vrij comfortabel met slapen, pijn wordt verlicht door het dragen van de brace.

snel geleverd, uitstekend

Goede duidelijke web site, snel geleverd. Het is degelijker dan ik dacht. Zit goed.

Perfecte vingerbrace

Makkelijk te hanteren , door buigzame aluminium . Mijn man gebruikt hem voor zn triggervinger ( pink ) . Hij is er erg blij mee .

gut

Die angegebene Lieferzeit (heute bestellt- morgen geliefert) konnte leider nicht eingehalten werden, es hat drei Tage gedauert, bis ich das Produkt erhalten habe.

Over Probrace

ProBrace is een jong en dynamisch bedrijf waar innovatie en klanttevredenheid hoog in het vaandel staan. Ons team van fysiotherapeuten, bewegingstechnologen en orthopedisch instrumentmakers is gespecialiseerd in het adviseren, aanmeten en leveren van hoge kwaliteit (sport)braces, (sport)bandages, (sport)steunzolen en (maatwerk) medische korsetten. Wij zijn onderdeel van Leuk Orthopedie Techniek B.V. hierdoor kunnen wij u altijd voorzien van een passende oplossing, ook als dit maatwerk betekend. Al onze voorzieningen zijn wetenschappelijk onderbouwd en / of blijken vanuit de praktijk effectief. Het team van ProBrace staat altijd voor u klaar voor vragen en/of vrijblijvend advies!