Snel geleverd, ik draag hem alleen s nacht’s en het lijkt te helpen

Baat bij

Hele fijne comfortabele Brace . Erg blij mee Ik heb er veel baat bij

Een stuk gemakkelijker dan een belges braces en veel handiger

Zeer comfortabel

Snelle levering, inlegzolen zijn heel comfortabel. Zeer tevreden van de aankoop.

Prima. Alleen zit ik toch te rommelen moet hij nou onder of boven de penis en ballen.

Langzaam verbetering

Na weken van bijna niet kunnen gaat de Barça nu zijn werk doen.

Goede polsbrace

Brace zit perfect en geeft een goede ondersteuning voor mijn pols tijdens het werk.

Uitstekende produkten

Zeer goed geholpen, tijd genomen en zelfs dubbel gecheckt met collega. Top

Zeer goed geholpen, tijd genomen en zelfs dubbel gecheckt met collega. Top.

Prima liesbreukband

Band zit goed en blijft ook goed zitten, knelt niet en geeft goede steun,

goede ervaring mee

goede comfort ,goede (juiste) pas vorm,

Snelle levering en zit prima

Brace zit perfect. Heb nog bewegingsvrijheid met de pols. Vind ik heel fijn. Dus voor mij is deze heel goed. Mijn therapeut was heel enthousiast. Hij kende deze brace nog niet.

Prima. Snelle levering en goed produkt

Goed produkt niets op aan te merken, wel jammer dat dit veld verplicht is.

Het heeft voor mij uitstekend geholpen.

Met het lopen gaat het beduidend beter ik struikelde in het verleden veel maar nu is dat tot bijna 0 gereduceerd het comfort van de brace is ook in orde met het kliterband kun je hem losser of vaster zetten perfecte uitvinding.

Blijf niet goed zitten

Jammer genoeg blijven ze niet goed zitten in open schoenen.

Beste Suus, Hartelijk dank voor uw order bij ons en de feedback middels deze reactie. Vervelend dat het teenproduct niet goed blijft zitten. Niet goed is geld terug bij ons. Onder bepaalde voorwaarden kunt u het aankoopbedrag terug krijgen. Zou u in een reactie uw ordernummer toe kunnen sturen zodat we de mogelijkheden kunnen bekijken? Vriendelijke groet, Team ProBrace

Wel goed ..

Vind m prima maar het klitte systeem mag wel iets meer opppervlake hebben . in z,n geheel.

Bevalt goed.(zie kader)

Bevalt goed alleen vind ik het materiaal om de middelvinger wat hard. Het schuurt langs de andere vingers en dat is pijnlijk.

Prima bedrijf

Goed contact Prima service Snelle levering

werkt goed

Prompte leveringen op tijd

Heb Uw firma ervaren als zeer vriendelijk en behulpzaam. De nood was hoog om een liesbreukband te hebben . Een dag besteld volgende dag in huis PRIMA Dank daarvoor .zal de firm bij andere aanbevelen Met vriendelijke groet Martje de Kler

Supersnelle levering, goed produkt, kortom, zeer tevreden!

Supersnelle levering, goed produkt, kortom, ik ben zeer tevreden!

Goed product, fijn om te dragen

Prima brace

Hele goede brace, vond mijn fysiotherapeut ook. Snel en netjes bezorgd!

Sinds 4 in gebruik. Eerst 1 set besteld en daarna nog 15 sets via het werk. Handschoenen bevallen goed, ik pet soonlijk heb er baat bij. Heb dunnevezelneuropathie en heb door de handschoenen meer gevoel meer controle en mider brandend gevoel in mijn handen. Kwaliteit mocht iets beter zijn maar ik werk er wel mee. Jammer dat je geen kortingen krijgt als je meer besteld.

Over Probrace

ProBrace is een jong en dynamisch bedrijf waar innovatie en klanttevredenheid hoog in het vaandel staan. Ons team van fysiotherapeuten, bewegingstechnologen en orthopedisch instrumentmakers is gespecialiseerd in het adviseren, aanmeten en leveren van hoge kwaliteit (sport)braces, (sport)bandages, (sport)steunzolen en (maatwerk) medische korsetten. Wij zijn onderdeel van Leuk Orthopedie Techniek B.V. hierdoor kunnen wij u altijd voorzien van een passende oplossing, ook als dit maatwerk betekend. Al onze voorzieningen zijn wetenschappelijk onderbouwd en / of blijken vanuit de praktijk effectief. Het team van ProBrace staat altijd voor u klaar voor vragen en/of vrijblijvend advies!