Prima product dat voldoet aan de verwachting

Prima product dat voldoet aan de verwachting

GO Medical Mallet Finger Vingerspalk

Voordelen Geeft voldoende steun aan je vinger wanneer het goed strak wordt vastgemaakt. Houdt je vinger goed recht in beide richtingen. Het is waterdicht, dus je kunt het veilig bij wassen, etc dragen Nadelen Maat is cruciaal - in mijn geval is de vingerspalk te krap bij vingertop, te breed onderaan. Hierdoor is het moeilijk om de spalk goed vast te maken. Het kan bovendien loskomen als je niet goed oplet; door vast te tapen kun je dit voorkomen maar dan moet je het klittenband verwijderen. Het klittenband plakt aan bv een trui wanneer je die aan/uittrekt. De spalk wordt wat zweterig ondanks de luchtgaatjes. Ik vond dat ontwerpen die je hele vinger wat steviger omhullen over het algemeen beter werken

Beste Wm Pasen, Hartelijk dank voor uw bestelling en uitgebreide feedback. De Mallet Finger vingerspalk is een product dat afhankelijk is van een goede pasvorm. Door de kleine verschillen tussen de diverse maten adviseren we altijd meerdere maten te bestellen zodat thuis kan worden gepast en vergeleken. Mocht de goede maat er niet tussen zitten dan kunt u gebruik maken van onze 'niet goed = geld terug' garantie. Meer informatie hierover vindt u op onze website. Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Team ProBrace

Erg blij en geholpen met de brace

De brace geeft zoveel steun bij mijn gekneusde ribben ,en ontlast waardoor ik vooral met dlapen minder pijn heb

Snelle en goede service.

Goede en snelle service. En betrouwbaar.

goed en snel geleverd

Was bekend met het product en via Google prijsvergelijking gedaan. Beste prijs, snelle verzending. Top

Snelle levering. Goed product alleen wat kort

Goed product alleen wat kort waardoor de band soms wat oprolt en afzakt tijdens lopen.

Mijn care polsbrace bleek niet de goede maat. Zonder problemen kreeg ik een kleinere maat toegestuurd (ik had hem al gedragen dus kon hem niet meer omruilen). Top service!

Zit goed, gemakkelijk in gebruik, geen gedoe met pleisters

Het klittenbandje om de spalk is superhandig

Product doet wat het moet doen: breuk tegenhouden, waardoor pijn verdwijnt.

Vanaf dag 1 is de pijn in de lies zo goed als verdwenen. Maatvoering vind ik onduidelijk: de "grote" band zit om de heup. De heupomvang is bij mij 10 centimeter breder dan de buikomvang ter hoogte van mijn navel. En die laatste maat is de basis voor jullie maatvoering. Vreemd. Verder is de "kleine" band om mijn been (wellicht daardoor?) vrij krap. Na enkele dagen voel je nauwelijks dat je de liesbreukband draagt. Bij geen enkele werkzaamheid een probleem. Alleen bij het zitten knelt het soms iets.

Goede pasvorm en comfortabel. Heb minder pijn daardoor.

Prima product. Had ik maar eerder besteld.

betrouwbare winkel, snel geleverd

volgende dag geleverd

Brace snel geleverd en prima kwaliteit!

De Teyder Premium Kniebrace met Flexibele Baleinen kon snel geleverd worden en geeft prima steun. Ik ben ook tevreden met de prijs-kwaliteit verhouding.

fijn product dat me echt helpt

De laatste tijd kreeg ik snachts erg veel last van slapende en tintelende vingers. Zo erg dat ik van de pijn wakker werd. De huisarts raadde aan om een brace te dragen. Uiteindelijk na een zoektocht over het internet terecht gekomen bij Probrace. Hun informatie maakte het makkelijk om tot een productkeuze te komen, voor mij was dat de Ossur Form Fit Polsbrace. De eerste nacht dat ik m om had heb ik de hele nacht doorgeslapen, zonder pijn. Wat een geluk, ik kon wel janken. Ik heb m nu drie weken , hij zit nog steeds erg goed, het is een mooi stevig ding en ik ben er erg blij mee

Snelle levering, ondanks de Coronatijd.

Net verpakt, prima producten.

Helpt maar kost tijd voor mijn blessure, ontstoken peesaanhechting

De hielbrace voldoet, maar het zou beter zijn als het sok gedeelte de vorm van een sok hiel heeft. Het geheel blijft dan beter op z'n plaats en is eenvoudiger aan te doen. Nu moet je een beetje proberen of hij juist zit.

Betrouwbaar, snel en accuraat

Niks op aan te melden, snelle levering, helaas bleek product voor mij niet geschikt. Retournering en geld terug verliep ook vlot.

Heel.goed

De gel kussentjes helpen zeer goed bij hielspoor!!! Erg blij met de aankoop!!

Super product gekocht bij een super site

Fijne site erg duidelijk, snelle levering

doet wat het moet doen

ik vind het elastiek aan de korte kant om het oog in de enkelbandage te gebruiken. Hierdoor gebruik ik het oog niet en maak het elastiek gelijk aan de enkelbandage vast. De shoeless hulpstuk is te doen voor korte stukjes. Glijd namelijk snel richting enkel waardoor effect verloren gaat. Beter te gebruiken met schoen icm bijgeleverde schoenstukken met haak.

Perfect passend en doelgericht hulpmiddel

Erg blij met deze brace die ongemerkt het zadelgewricht van de duim inpact en rust geeft. Zeer snel pijn verzachtend en helend.

Keurig behandeld

Mijn eerste brace was binnen 3 dagen stuk, Meteen gemeld en uiteindelijk keurige service een sterkere kosteloos opgestuurd. Heel blij mee , super geregeld.

Probrace is makkelijk en duidelijk

De brache zelf is makkelijk in gebruik, maar hij verschuift sneller dan ik verwacht. Verder prima service

Brace zakt naar beneden.

De brace werkt goed maar zakt nasr beneden. Blijft niet voor de knieschijf zitten.

Scheuren en rafels in binnen en buiten meniscus. Dikke knie. Draag hem bij lang(er) staan en lopen. Bevalt goed. Geeft net wat extra steun.

Over Probrace

ProBrace is een jong en dynamisch bedrijf waar innovatie en klanttevredenheid hoog in het vaandel staan. Ons team van fysiotherapeuten, bewegingstechnologen en orthopedisch instrumentmakers is gespecialiseerd in het adviseren, aanmeten en leveren van hoge kwaliteit (sport)braces, (sport)bandages, (sport)steunzolen en (maatwerk) medische korsetten. Wij zijn onderdeel van Leuk Orthopedie Techniek B.V. hierdoor kunnen wij u altijd voorzien van een passende oplossing, ook als dit maatwerk betekend. Al onze voorzieningen zijn wetenschappelijk onderbouwd en / of blijken vanuit de praktijk effectief. Het team van ProBrace staat altijd voor u klaar voor vragen en/of vrijblijvend advies!