Goede service, maar product minder

De brace voor mijn elleboog is snel wijd geworden, waardoor hij na nog geen week niet heel erg veel steun geeft.

Beste Anouk, wat vervelend dat de brace snel wijd is geworden. Mag ik je vragen contact op te nemen met de klantenservice op info@probrace.nl zodat we mogelijk samen voor een oplossing kunnen zorgen? Als het lukt kan u ook een foto meesturen en uw afmeting van de elleboog. Alvast bedankt!

Snelle levering duidelijke info in mail van alles

Snelle levering en alles fijn goed in mail. Maar t product een spalk zat alleen in een doosje in een zakje zonder gebruiksaanwijzing die kon echter wel op de website gevonden worden maar dat is niet zo handig voor oude mensen voor wie de tenenspalk bestemd was .

Dank u wel voor de feedback, wij gaan hiermee aan de slag. Mocht u nog vragen hebben over het gebruik dan horen wij graag terug van u.

uitstekend

Uitstekende service in kantoor Amersfoort: plezierig, zorgzaam/klantgericht, professioneel en geen moeite te veel. Een echte aanrader

Dank u wel voor deze mooie woorden en graag gedaan.

Levert goede en degelijke artikelen.

Snelle leverring en wat betreft mijn brace voor mijn knie en voor mijn golfarm. het helpt echt. Draagt prettig en ik ben er blij mee!!

Fijn om te lezen, veel golfplezier toegewenst.

Toppie

Steun zooltjes voor fascistische plantaris gekocht en ze zijn zalig aan mijn voeten. Een echte aanrader, eindelijk stappen zonder pijn

Fijn! Nog vele stappen toegewenst!

voldoende

redelijk

Dank u wel!

Een super fijne rugbrace

Ben heel blij met de rugbrace, het helpt mij om goed de dag door te komen met mijn werk als monteur. Snelle levering, top.

Top!! Veel plezier ermee.

Goed en snel geleverd.

Mijn vragen naar aanleiding van het product zijn netjes afgehandeld.

Graag gedaan.

Zeer goede levering

Een goed product

Fijn!

goed advies tijdens de chat.

Een goed advies na goed uitvragen door de medewerker. Ook in de praktijk zit de brace uitstekend.

Wat fijn om te horen, dank u wel voor de feedback.

Uitmuntend

Er was een probleem met de bestelling, ik heb dat gemeld en er werd binnen een dag een nieuwe bestelling aangemaakt en twee dagen later ontvangen. Terwijl ik de oude bestelling nog thuis had. Wat een vertrouwen hebben deze mensen in andere mensen. Duimpje omhoog. BEDANKT.

Graag gedaan! We geloven in de eerlijkheid van de mens :)

Misschien niet de allergoedkoopste maar wel de snelste.

Had/heb veel last van een liesbreuk waarvoor de operatie door corona-maatregelen nog niet eens in zicht is. Een liesbreukband werd me aanbevolen maar levertijden hiervan lopen enorm uiteen. Probrace beloofde snelheid en leverde binnen twee dagen. Top dus.

graag gedaan en een goed herstel van de liesbreukband toegewenst.

Produkt voldoet aan verwachtingen en bestelling is vlot verlopen.

TOP

Veel minder rugklachten dan voordien!

Daar doen we het voor! Succes met het herstel.

Fijne brace goede steun!

Ik koos voor deze brace om veel steun te hebben maar ook weinig “harde stukken” in de brace. Hij biedt veel steun en past ook in laarzen en andere schoenen met minder ruimte. Ik vind de maat wel ruim vallen dus bij twijfel zeker een maat kleiner nemen.

Bedankt voor de feedback en goed om te lezen dat het een fijne brace is.

Uitstekende service!

Makkelijk product te bestellen. De verzending wordt stap voor stap heel duidelijk vermeld. Ook als het, zoals in mijn geval, naar het buitenland moet. Perfect geregeld! Pols / duim brace is van zeer goede kwaliteit. Goede pasvorm. Heel erg blij mee.

Gracias! Fijn om te lezen dat hij goed is aangekomen!

Top Service !!

Aantal vragen over de knie brace kunnen stellen aan de telefoon. Namen uitgebreid de tijd om met je mee te kijken en zoeken. Als je een goede knie brace zoekt ga dan zeker naar probrace!

Dank u wel voor deze feedback. Ons streven is al onze klanten persoonlijk te woord te staan indien er vragen zijn. Fijn om te lezen dat de kniebrace bevalt.

Snel en correct geleverd

De website biedt een uitgebreid aanbod en de informatie over maten en dergelijke is goed. Bestellen is eenvoudig en de 3 bestellingen die ik heb gedaan zijn snel en goed afgehandeld.

Top om te lezen! Dank u wel.

Doet wat ze belooft !!!

Info is goed en produkt voldoet aan verwachting en zeer snel geleverd.

Fijn! Dat is wat we nastreven.

Even wennen, maar prima brace

Enkel stevig ingepakt, zeker in combinatie met wat tape (sok ertussen), en toch gewoon passend in mijn schoen.

Goed herstel toegewenst!

Doet zijn werk

Vind m heel fijn, doet wat ik graag wilde, steun in de rug! Letterlijk!

we've got your back ;)

fantastisch

Had ik veel eerder moeten hebben.

U weet ons nu te vinden :)

super

brace was beetje kapot gegaan binnen 10 dagen en heb direct een nieuwe gekregen ,dit is gewoon service vann de hoogste plank .Een dikke tien krijgen jullie van ons ,MVG Paul Wilms.

Graag gedaan Paul - fijn om te lezen dat hij goed is ontvangen.

Goed advies met juist product

Via de chat prima adviezen gekregen. Brace past als gegoten.

Fijn om te horen!! Wij wensen u een goede jaarwisseling.

Mijn vingerspalk is een degelijk produkt.

Deze vingerspalk is gemakkelijk te bevestigen en blijft goed zitten, ook tijdens het slapen. Het materiaal is universeel en degelijk.

Goed om te horen! Fijne jaarwisseling toegewenst.

Over Probrace

ProBrace is een jong en dynamisch bedrijf waar innovatie en klanttevredenheid hoog in het vaandel staan. Ons team van fysiotherapeuten, bewegingstechnologen en orthopedisch instrumentmakers is gespecialiseerd in het adviseren, aanmeten en leveren van hoge kwaliteit (sport)braces, (sport)bandages, (sport)steunzolen en (maatwerk) medische korsetten. Wij zijn onderdeel van Leuk Orthopedie Techniek B.V. hierdoor kunnen wij u altijd voorzien van een passende oplossing, ook als dit maatwerk betekend. Al onze voorzieningen zijn wetenschappelijk onderbouwd en / of blijken vanuit de praktijk effectief. Het team van ProBrace staat altijd voor u klaar voor vragen en/of vrijblijvend advies!