Erg trage levering

Slogan op de web-site wordt niet waargemaakt. Bestelling op 28.12.2019 geplaatst. Levering vond pas 8.01.2020 plaats.

geweldig,zoals altijd

deskundig altijd interesse goede service

Ruime keuze, vlotte afhandeling.

Zoals altijd: perfect

Makkelijk bestellen en snel geleverd

Met een bestellen een keer gehad dat de artikelen niet aanwezig waren. Ze hadden toen gelijk contact met me opgenomen en bestelling aangepast. Geweldig service

Prima ..goede service

betrouwbaar

goede producten goede service

Snelle levering en kundig

Bij vragen snel en kundig antwoord. Altijd snelle en betrouwbare leverin

Goede kwaliteit. Snel geleverd.

Snelle levering en uitgebreid assortiment

Hele fijne winkel en webwinkel.

Super! Als er iets niet op voorraad is lossen ze het netjes en snel op!

Slecht. Niet op bezorgadres afgeleverd

Zeer slechte ervaring. Afleveradres in Veldhoven, flesjes zijn naar read shop (post.nl) in Oosterhout verzonden

Beste, Ik heb uw order even bekeken en ik zie inderdaad dat u het bezorgadres op veldhoven heeft gezet, maar tijdens het afrekenproces heeft u niet gekozen voor de normale bezorging via postnl, maar voor het afleveren op een afhaalpunt. Bij deze keuze heeft u aangegeven dat het pakket moest worden afgeleverd bij de readshop in Oosterhout. Vandaar dat wij het pakket hierheen gestuurd hebben. Heeft u het pakket al wel in ontvangst genomen? Zo niet, willen we dit uiteraard voor u oplossen. Neemt u even contact op via klantenservice@evapor.nl? Groeten Team eVapor

Degelijk

Vaste leverancier

Handig dat je Whatsapp kan gebruiken

Fijn dat dat kan, heb met laatste bestelling daar graag gebruik van gemaakt aangezien er flink wat mis was gegaan. Bij vragen snel antwoord, bij negatieve opmerking wat minder of soms niet....handig van app dat dat iig zichtbaar is 😀 Snelle levering verder altijd gehad, vandaar de 4 sterren.....laatste negatieve ervaring heeft voor 1 ster minder gezorgd en blijkt dat het toch beter is om naar een gewone winkel/winkelketen te gaan.

Zeer goed, ik moest een keer bellen omdat er iets niet goed ging met mijn betaling. Ik kon niet zien of het nou wel of niet betaald was. De man was zeer vriendelijk en probleem zo opgelost. Prima service

Pluspunten

Quickly repeat your last order Fast deliver

Nothing much

Pluspunten

Goede service, als je belt word je goed geholpen en snel te woord gestaan!

Bij overgang naar een andere website, gegevens van klanten overnemen. Het aanmaken van een nieuw account is een crime

Pluspunten

Bestelling snel binnen, duidelijk wat je bebt gekocht, een persoonlijk bericht als er iets niet meer is wat je wel besteld hebt.

N. V. T.

Pluspunten

snellle afhandeling en snelle bezorging

Pluspunten

snelle levering en goede service

Pluspunten

Vorige Website duidelijker dan de nieuwr

Waarom staat er bij uitbreiding niet de keuze dat assortiment prima is?

Pluspunten

Zeer snelle en correcte service. Ik werd meteen na mijn bestelling gebeld met zeer goed advies om de bestlling iets aan te passen. Hulde hiervoor!

Misschien een iets uitgebreidere info bij een aantal artikelen op de website. Vooral betreffende de MOD's en accessoires. Verder alles keurig in orde.

Pluspunten

Snelle en correcte levering Goede uitleg bij vragen