Slecht

Hebben ons 7 A 8 weken aan de praat gehouden over monument dat wij wilden , was geen probleem ze konden alles dachten zelfs mee en waren al komen meten ter plekken maar had al een naar gevoel kwa communicatie had ze twee dagen er voor nog gesproken en zo als ik al zij niks was heen probleem tot dat ik opeens een e-mail kreeg dat ze het niet konden maken zelfs nog geen telefoontje maar werd via de e-mail afgedaan

Pluspunten

snelle levering erg vriendelijk aan de telefoon

Pluspunten

Absolute top-service. Onze naambordjes zijn supersnel geleverd. De uitvoering en kwaliteit is nog beter dan het op de website lijkt. Een kleine schade ontstaan tijdens het transport werd in no-time opgelost door een vervangend onderdeel na te sturen.

Ga zo door!

Pluspunten

Prima service. Prachtig monument voor mijn vader. Zelfs ons speciale verzoek (een scheur in de steen) werd over meegedacht.

Pluspunten

Pluspunten

Vriendelijk en zeer behulpzaam.

Pluspunten

Meedenkend en met respect servicegericht.

Contactmoment over plaatsing monument had beter afgestemd kunnen worden.

Pluspunten

ben goed geholpen om een nieuw glaasje voor de grafkandelaar te vinden. Alles netjes geregeld en met de post verstuurd

Pluspunten

Snel geleverd en goede kwaliteit

Pluspunten

Vlotte en plezierige dienstverlening. Het grafmonument is keurig en ruim voor de toegezegde datum geplaatst. Communicatie verliep ook prima.

Op basis van de ervaring met de dienstverlening geen tips of verbeterpunten.

Pluspunten

Goed en vriendelijk geholpen. Het gedenksteentje was precies zoals ik hoopte en werd supersnel geleverd. Heel erg tevreden!

Pluspunten

Het meedenken over de mogelijkheden, in overleg eigen ideeën naar voren brengen

n.v.t.

Pluspunten

Wij,mijn Kinderen en ik zijn heel erg tevreden met de prachtige steen die geplaatst is op graf van mijn liefde van mijn leven en hun Vader en Opa Gerrit Akster, echt een fijne plek om heen te gaan,want het missen nu na 5 maand wordt erger, bedankt, bedankt.

Pluspunten

Houden rekening met persoonlijke belangen van klanten en zijn bereid daar iets voor te regelen.

Zorg bij vertraging in het proces voor tijdige communicatie naar klant.

Pluspunten

Goed advies bij het uitzoeken van een grafmonument en daar na een rustig moment om over de belettering e.d.te praten.Geen haastwerk.Daarvoor onze waardering.

Pluspunten

Vriendelijke hulp, en afhandeling, correcte plaatsing

Eerder communiceren over het plaatsen,

Pluspunten

Wij zijn heel rustig adviserend geholpen,zijn er erg tevreden over!!

Ik heb geen verbeterpunten in onze situatie!

Pluspunten

De renovatie van een zeer oud graf is heel erg goed uitgevoerd. Grafsteen was omgevallen ,fundering was niet goed meer. Was vervallen en overal groeide gras. Nu lijkt hij weer als nieuw. Op een barstje na dan. En kan weer jaren mee.

Ik vond het jammer dat er niet goed duidelijk was wanneer er mee begonnen zou worden. Een begraafplaats mag namelijk een graf ruimen als het er vervallen uit ziet en was bang dat ze het in die periode zouden kunnen ruimen. Verder zit er een klein barstje in de grafsteen. Ik ben bang dat dit door vocht en koude gaat wreken en zo verder gaat scheuren. Ik had gehoopt dat ze de steen ook zouden impregneren. Ik heb hier over gebeld en bleek niet nodig te zijn. Informatie over een garantie had ik wel prettig gevonden.

Bedankt voor uw reactie. Dat barstje in deze oude grafsteen van Hardsteen is in de loop der tijd ontstaan en het kan inderdaad zo zijn dat het over 5, 10, 20 of 30 jaar gaat scheuren. Enige mogelijkheid is dan vervanging. Een oude grafsteen van Hardsteen impregneren heeft niet veel toegevoegde waarde. Tegenwoordig is alles van graniet en dan is impregneren helemaal niet meer nodig. Betreft de garantie: op nieuwe grafmonumenten geven wij standaard 25 jaar garantie. Op hele oud stenen die wij opknappen kunnen wij geen garantie geven op het materiaal. Stel dat een loszittend onderdeel dat wij weer hebben vastgezet toch binnen een jaar weer los gaat, dan zullen wij dit altijd weer vastzetten. Dit behoort tot onze standaard service.

Pluspunten

geeft goede adviezen bij aankoop graf monument, erg klantvriendelijk

Pluspunten

Een mooie herinnering geven door vak mensen.

Pluspunten

Vriendelijke en rustige benadering. Ik voelde mij gelijk om mijn gemak ondanks dat het een moeilijk moment voor mij was. Zorgvuldig, deskundig, respectvol, luisteren goed naar de klant, Heel veel keus en goed advies om een monument te ontwerpen die past bij wat je in gedachten hebt. Houd zich goed aan afspraken. Juiste prijs en kwaliteit verhouding. Ik ben uiterst tevreden over het resultaat voor het gedenkmonument van mijn man. U krijgt van mij een dikke 10!

Ik kan geen verbeterpunt bedenken. Mijn tip: ga vooral zo verder!

Pluspunten

Correcte, vriendelijke hulp

Beter communiceren mbt voortgang van opdracht. Het maken v/d gedenksteen duurde veel langer dan vooraf is gezegd. Door dit te communiceren, voorkom je dat klanten in ongewis raken.