Perfect geregeld!

Alleen maar lof!

Netjes!

Goed verzorgd. En jullie houden ons goed op de hoogte

Zorgvuldig, goede communicatie

Samen het ontwerp van de steen gemaakt. Daarna bij elke stap werden we op de hoogte gehouden. Uiteindelijk een prima resultaat.

Hele duidelijke communicatie.

De samenwerking was uitstekend. Dit kwam mede door het beschikbare portaal met informatie en de regelmatige nette mailtjes. Hierdoor wisten we precies waar we aan toe waren. De afwerking van het graf was netjes evenals het borgen van de reeds geplaatste tijdelijke herinneringen. Een grafsteen incl alle bijkomende werkzaamheden blijft prijzig maar het resultaat is wel precies wat we wilden.

goed geholpen en prima werk.

Leuk en vriendelijk geholpen en wat is uit gezocht ,de steen , prima werk ziet er goed uit.

van begin tot eind duidelijkheid en meedenken en meeleven

Ik heb de samenwerking als zeer prettig ervaren. Ook het advies over de belettering was voor mij geweldig. Het klantenportaal laat aan duidelijkheid niets te wensen over. De oplevering is keurig. Alles is netjes terug geplaatst, zelfs de plantjes. Ben 100% tevreden en kan het bedrijf iedereen aanraden.

Van aanvraag tot en met plaatsing een zorgvuldig proces

Prettig en toch ook zakelijk

Een vertrouwd adres, wat meedenkt in oplossingen

Het voorzichtige benaderen wat jullie doen, en de mooie gekozen woorden zoals bijvoorbeeld gedenkteken, maken jullie tot een bedrijf dat door de jaren lange ervaring, eerst denkt en dan doet. Het was ook prettig zaken doen met jullie duizendpoot Harrie, we kennen Harrie al jaren dat geeft vertrouwen juist in een tijd, dat er veel op je afkomt. Harrie nam veel onrust bij ons weg, en zorgde ervoor dat het inderdaad nu een mooie gedenkplaats is geworden. Fijn om met jullie te hebben mogen samenwerken. Nogmaals hartelijk dank namens de familie Landsman Gegroet Klaas Landsman

Het hele traject is prima verlopen zoals afgesproken en het resultaat is prachtig!

Prima samenwerking, duidelijk, snel en accuraat!

Ik werd prima geholpen.

In alle rust was er veel tijd om tot een keus te komen. Dit gaf een ontspannen gevoel bij iets wat enorm veel energie vraagt.

Matige digitale vaardigheden, vakwerk is wel in orde

Zie boven

Goede service. Levertijd was wat lang.

Goed contact. Levering duurde wat lang. Alles netjes afgewerkt. Ziet er verzorgd uit.

de menselijke maat als steun in de rouwende tijd

Onze dank aan het team: Apeldoorn en Kampen. Het eindresultaat is een prachtig gedenkteken. Hartelijk dank en een warme groet .

zeer goede begeleiding en advies

We kregen advies mbt de kleur van de tekst. We werden geholpen bij de vraag om bij het plaatsen van de gedenksteen te zijn.

Rustig, fijn en vriendelijk

Ik heb zelf lang gedaan over het uitkiezen van een passende steen. Het moest iets zijn waar we ons goed bij voelden en dat vond ik lastig. Eijgelaar in Barneveld heeft me ontzettend goed geholpen. In alle rust kon ik van alles vragen en proberen, nadenken, weer terugkomen. Niets was te gek en dat hielp om in alle rust een keuze te maken. Nu de steen op zijn plek staat ben ik ontzettend tevreden dat ik mijn eigen keuzes heb kunnen maken en heel blij met het resultaat.

Helemaal prima

We zijn heel erg blij met het graf. Het is precies zo geworden als we gehoopt hadden. Eenvoudig maar sprekend. Ook de manier waarop we steeds op de hoogte werden gehouden over de voortgang was fijn. Hartelijk dank voor de fijne medewerking.

Vriendelijke, vakkundige en duidelijke service!

Aan een bestaande grafsteen moest een nieuwe tekst toegevoegd worden. Het lettertype van de eerdere teksten was niet meer voorhanden. De nieuwe tekst is handmatig ingevoerd en is niet van het oude lettertype te onderscheiden. De letters van de oude tekst zijn opgefrist en het ziet er nu heel mooi als één geheel uit. De communicatie via telefoon, sms en email was heel vriendelijk en duidelijk! Er wordt echt zorg aan het werk en aan de nabestaanden gegeven.

Goede ontzorging

Eijgelaar heeft voor mijn overleden vader het grafmonument verzorgd en ze hebben vanaf het eerste gesprek met Daniel tot en met de plaatsing ons goed ontzorgt. Er was alleen een miscommuncatie wanneer het monument geplaatst zou worden maar dit is allemaal goed gekomen.

Door meedenken vanuit Eijgelaar is er een mooi monument tot stand gekomen.

Wij hadden een zeer specifiek aandenken, wat we graag in het monument verwerkt wilden hebben. Samen met de inbreng van Gerrit van Eijgelaar is er een mooi monument tot stand gekomen. Er werd heel goed naar ons geluisterd en aangevoeld dat er ook ruimte was voor de expertise van Eijgelaar. Voor dat laatste zijn we erg dankbaar. We waren dan ook blij verrast toen we het monument gingen bekijken. Nogmaals dank Gerrit en Eijgelaar voor het tot stand komen van een monument dat precies goed is. Dit betekent veel voor ons.

Het werk is uitgevoerd zoals afgesproken en op tijd geleverd.

De communicatie verliep moeiteloos. Een duidelijke tekening ter goedkeuring voor de aanvang van het werk. De aflevertermijn ruimschoots gehaald. De grafsteen teruggeplaatst naar volle tevredenheid.

Een gedenksteen bestellen voor je vrouw is een enorme emotionele zaak. Vanaf het begin werden wij op ons gemak gesteld. Wilde een hart, diverse mogelijkheden werden aangedragen, waarna wij een keuze gemaakt hebben. Al die tijd prima op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling. Door de lockdown duurde het langer. Op 7 feb is de steen geplaatst. Voldoet volledig aan onze verwachtingen.

Als zeer goed ze leveren goed vak werk af

Waardig en vakkundig geholpen.

Mijn ervaring met de aankoop van dit grafmonument is erg goed. We werden vriendelijk ontvangen met koffie. Nadat eerst een en ander besproken was zijn we zelf rustig rond gaan kijken in de showroom. Nadat wij zelf de keuze hadden gemaakt zijn we op vakkundige wijze geholpen met praktische punten, waar je zelf niet aan denkt. De indeling van de door ons gekozen tekst is met zorg en kunde geregeld. Ivm corona duurde het langer da verwacht voordat alles rond was, toch werden we iedere keer keurig op de hoogte gehouden. Niets dan lof.

Prettig

Het begon al tijdens gesprek met de vraag maar bent u er al aan toe om grafsteen u te zoeken. Duidelijke uitleg over hoe en waarom sommige dingen moesten gebeuren was heel fijn om te horen. Tijdens het hele traject was er duidelijke communicatie tussen Gerrit en mij. Ook dat het materiaal voor de steen vertraagd was wil je op zo'n moment niet horen,maar ook dat werd duidelijk uitgelegd. Steen is nu geplaatst ben de volgende dag gaan kijken en ligt er mooi bij netjes afgewerkt en wat ik met mijn zoons had neergelegd netjes bij voeteneind. Hartelijk bedankt voor alle zorg omtrent monument en fep zal er blij geweest mee zijn

Deskundig en vervuld persoonlijke wensen

Onze adviseur in Kampen is zeer ervaren en deskundig. Luisterde naar persoonlijke wensen en zorgt voor resultaat. Het overtrof zelfs onze verwachting!