Nette en zorgzame service!

Op korte termijn kon ik terecht bij Linda om mijn wensen kenbaar te maken. Tijdens ons gesprek kon ik ook meteen overgaan tot het opdracht geven voor de maakt van een gedenksteen welke binnen reële periode netjes is geplaatst. Bedankt voor de gepaste en zorgzame wijze waarop u mij en mijn familie geholpen heeft!

Oprecht, meedenkend, duidelijk, volledig, hartverwarmend.

Fijn hoe wij werden geholpen, hoe er naar ons geluisterd werd en meegedacht in onze wensen. Het was prettig te ervaren dat we op de hoogte werden gehouden, de gedeelde informatie was volledig, duidelijk en eerlijk. Het resultaat is hartverwarmend, en daar zijn we erg dankbaar voor. Precies zoals wij het voor ogen hadden. <3

top in een woord

heel keurig de fam op de hoogte houden via de mail tijdens de werkzaamheden!

zeer tevreden

goed, deskundig en vriendelijk geholpen

Geweldig mooie gedenksteen vervaardigd!

De gedenksteen is perfect en helemaal naar onze wens geworden. De naam en tekst van onze overleden moeder sluit perfect aan op de naam en tekst van onze vijf jaar eerder overleden vader.

We zijn keurig geholpen

Heel fijn Goed bereikbaar , mooie gesprekken en goed geholpen

Perfect afgewerkt!

Alle afspraken na een prettig overleg nagekomen. Het gedenkteken was als nieuw. Mooie kleuren en prachtige letters.

Persoonlijke en professionele begeleiding

Wij hebben de samenwerking met Eigelaar als zeer prettig ervaren. De adviseur bestede veel tijd en aandacht om de wensen van familie samen te brengen, daarbij ook rekening houdend met de bijbehorende emoties maar ook de profielschets van onze overleden moeder. Dat leidde uiteindelijk tot een goed advies waarbij ook een mooie schets werd opgeleverd om het gedenkteken te visualiseren. Het proces via het klantenportaal van Eigelaar verliep verder ook vlekkeloos waarbij wij goed op de hoogte werden gehouden van de verschillende stappen in het bestel- en leverproces. De uiteindelijke oplevering van het gedenkteken vond 2 maanden eerder dan verwacht plaats en naar onze volle tevredenheid.

over de hele lijn perfect uitgevoerd

zeer goed , fijn en netjes geholpen in de showroom . perfect op de hoogte gehouden en het gedenkteken erg mooi gemaakt .

Perfect geregeld!

Alleen maar lof!

Netjes!

Goed verzorgd. En jullie houden ons goed op de hoogte

Zorgvuldig, goede communicatie

Samen het ontwerp van de steen gemaakt. Daarna bij elke stap werden we op de hoogte gehouden. Uiteindelijk een prima resultaat.

Hele duidelijke communicatie.

De samenwerking was uitstekend. Dit kwam mede door het beschikbare portaal met informatie en de regelmatige nette mailtjes. Hierdoor wisten we precies waar we aan toe waren. De afwerking van het graf was netjes evenals het borgen van de reeds geplaatste tijdelijke herinneringen. Een grafsteen incl alle bijkomende werkzaamheden blijft prijzig maar het resultaat is wel precies wat we wilden.

goed geholpen en prima werk.

Leuk en vriendelijk geholpen en wat is uit gezocht ,de steen , prima werk ziet er goed uit.

van begin tot eind duidelijkheid en meedenken en meeleven

Ik heb de samenwerking als zeer prettig ervaren. Ook het advies over de belettering was voor mij geweldig. Het klantenportaal laat aan duidelijkheid niets te wensen over. De oplevering is keurig. Alles is netjes terug geplaatst, zelfs de plantjes. Ben 100% tevreden en kan het bedrijf iedereen aanraden.

Van aanvraag tot en met plaatsing een zorgvuldig proces

Prettig en toch ook zakelijk

Een vertrouwd adres, wat meedenkt in oplossingen

Het voorzichtige benaderen wat jullie doen, en de mooie gekozen woorden zoals bijvoorbeeld gedenkteken, maken jullie tot een bedrijf dat door de jaren lange ervaring, eerst denkt en dan doet. Het was ook prettig zaken doen met jullie duizendpoot Harrie, we kennen Harrie al jaren dat geeft vertrouwen juist in een tijd, dat er veel op je afkomt. Harrie nam veel onrust bij ons weg, en zorgde ervoor dat het inderdaad nu een mooie gedenkplaats is geworden. Fijn om met jullie te hebben mogen samenwerken. Nogmaals hartelijk dank namens de familie Landsman Gegroet Klaas Landsman

Het hele traject is prima verlopen zoals afgesproken en het resultaat is prachtig!

Prima samenwerking, duidelijk, snel en accuraat!

Ik werd prima geholpen.

In alle rust was er veel tijd om tot een keus te komen. Dit gaf een ontspannen gevoel bij iets wat enorm veel energie vraagt.

Matige digitale vaardigheden, vakwerk is wel in orde

Zie boven

Goede service. Levertijd was wat lang.

Goed contact. Levering duurde wat lang. Alles netjes afgewerkt. Ziet er verzorgd uit.

de menselijke maat als steun in de rouwende tijd

Onze dank aan het team: Apeldoorn en Kampen. Het eindresultaat is een prachtig gedenkteken. Hartelijk dank en een warme groet .

zeer goede begeleiding en advies

We kregen advies mbt de kleur van de tekst. We werden geholpen bij de vraag om bij het plaatsen van de gedenksteen te zijn.

Rustig, fijn en vriendelijk

Ik heb zelf lang gedaan over het uitkiezen van een passende steen. Het moest iets zijn waar we ons goed bij voelden en dat vond ik lastig. Eijgelaar in Barneveld heeft me ontzettend goed geholpen. In alle rust kon ik van alles vragen en proberen, nadenken, weer terugkomen. Niets was te gek en dat hielp om in alle rust een keuze te maken. Nu de steen op zijn plek staat ben ik ontzettend tevreden dat ik mijn eigen keuzes heb kunnen maken en heel blij met het resultaat.

Helemaal prima

We zijn heel erg blij met het graf. Het is precies zo geworden als we gehoopt hadden. Eenvoudig maar sprekend. Ook de manier waarop we steeds op de hoogte werden gehouden over de voortgang was fijn. Hartelijk dank voor de fijne medewerking.

Nijverheidsstraat 24

8263 AM Kampen