Fijne samenwerking gehad.

Door Corona een lange wacht tijd geweest, maar uit eindelijk alles goed gekomen. Zeer tevreden.

Zeer positief, vriendelijk en prachtig graf.

Na een zeer goede uitleg bij het uitkiezen, de hulp om tot een mooi product te komen is de bestelling in gang gezet. Door externe factoren werd het later dan verwacht. Dit is simpelweg overmacht. Woensdag 10 november een sms met het bericht dat het graf geplaatst was en klaar was. Ik, de oudste zoon, ben vrijdag naar de begraafplaats gereden en heb het graf bekeken. Het was zoals afgesproken. Ik was blij om het af te zien. Mijn moeder en broer zijn zaterdag geweest en ook zij waren er blij mee. Namens ons allemaal dank voor het mooie graf.

Zoals het hoort

Ik kan de service van Eijgelaar het beste zo samenvatten: helemaal zoals het hoort. Ondanks dat de besteltijd veel langer duurde door corona ben ik erg blij met hoe de mensen van Eijgelaar ermee om zijn gegaan. Ik heb ook net een nieuw bed gekocht (ook een lange levertijd), waar ik vervolgens helemaal niets hoorde over dat het langer duurt en wat dan de reden was. We hebben ons als familie begrepen gevoeld en we zijn blij met het uiteindelijke grafmonument. Nogmaals bedankt! MVG, Jan.

Een warme deken in een emotionele tijd!

Een warm welkom en zeer goede service. Er wordt volledig de tijd genomen om samen tot een heel mooi eindresultaat te komen, Nu het gedenkteken is geplaatst krijgen wij hele positieve reacties omdat het toch anders is dan wat er tot nu toe aanwezig is op de begraafplaats. Een mooi gedenkteken voor een broer die enorm gemist wordt.

Graf keurig hersteld

We kwamen uit bij Eijgelaar omdat de grafsteen van onze ouders opgeknapt moest worden. Gesprek verliep erg prettig! De grafsteen staat er weer mooi verzorgd bij en we zijn dr erg blij mee. Bedankt.

Prachtig ontwerp, helemaal naar verwachting uitgevoerd

Met dit bericht wil ik jullie van harte bedanken voor alle inspanningen om het ontwerp van onze vader (ook met jullie goede inbreng) te maken. In het gesprek zei ik al: ik ben bij 3 verschillende bedrijven geweest, maar uiteindelijk gaat het er om dat je een goed gevoel hebt. Harrie heeft super meegedacht en ook dank aan de mensen uit het atelier voor het uitstekende werk. Ik krijg veel complimenten van familieleden die bij het graf zijn wezen kijken. Ook namens hen, bedankt. Gr. Dennis.

Eindresultaat goed, weg ernaartoe zeer moeilijk

In eerste instantie leek er gewoon niets goed te gaan, ja het kopje koffie bij de eerste bespreking, maar slechte communicatie, geen empathie dat we te maken hebben met een 89 jarige echtgenoot, wij hadden een wijziging in het ontwerp dat moet gezegd, maar je zou toch denken, zo'n bedrijf pikt dat zo op, nou na zeer lange tijd de mail dat alles geplaatst was....totaal níét wat we hadden besproken. Het herstel duurde ook weer ruim 3 weken. Maar zoals gezegd, nu is alles goed.

Meelevend, verzorgd en vakkundig contact!

Vanaf eerste contact goede adviezen in woord en op papier. Uitstekende informatie via website. Prachtig resultaat gekregen!

Goede service, keurige afwerking.

Grafmonument is uitstekend geplaatst.

Veel kennis, fantastisch geholpen door Gerrit in Apeldoorn

zeker, om aan mensen door te geven, denken heel goed met je mee en er is heel veel mogelijk

Zier er erg goed uit

zowel het gesprek bij de bestelling van het grafmonument alsook de afwerking naderhand zijn met zorg en vakmanschap gedaan.

De firma Eijgelaar heeft op een professionele, en met respect naar de situatie, ons als familie geholpen en zijn taak naar volle tevredenheid verricht.

Alles heel prettig verlopen

Beste medewerkers van Eijgelaar, Nadat onze opa overleed hebben we een fijn gesprek gehad met Ivonne, en hebben we een mooie natuurlijk ogende grafsteen (soort rots) uitgekozen. Het contact tussentijds is fijn verlopen en ik ben goed op de hoogte gehouden van hoe alles verliep. Fijn bedrijf, inlevende mensen, knap gedaan!

Zo ontzettend goed geholpen,met een prachtig resultaat.

We hebben een prachtige steen uitgezocht voor onze ouders. We zijn heel goed en lief geholpen. Heel erg bedankt voor alleen al de snelle service.

Mooi grafmonument

Goed contact gehad en we zijn super tevreden over het eindresultaat.

Keurig werk geleverd en denken mee

Al met al erg tevreden. Contact is prettig verlopen, er werd goed meegedacht door Kees en Boris en de tekst staat er uiteindelijk erg mooi op. In Kampen stonden veel voorbeelden in de winkel en de tuin, dat was ook erg mooi gedaan. Dank voor het goede advies en de uitwerking ervan.

Heel erg bedankt!

Afgelopen vrijdag is de gedenksteen voor onze vader op de begraafplaats gezet. Het is precies geworden zoals we hadden gehoopt, ontzettend fijn dat we het nu af kunnen sluiten. Er was wat vertraging door corona maar daarvan waren we op tijd geïnformeerd. Al met al erg dankbaar! Lieve groet, Els

onpersoonlijk in de afhandeling, nadat de steen is besteld

Bij het advies inzake de steen was de behandeling netjes en persoonlijk - en er was flexibiliteit. Alleen is er in de afwikkeling van de levering en het er niet over communiceren waarom de steen zo lang op zich liet wachten het omgeslagen naar onpersoonlijke behandeling met een sms op moment dat de steen was geplaatst. Geen telefoontje, geen excuses of toelichting waarom het zo lang heeft geduurd. Alleen excuses van degene die wij hebben gesproken om na te vragen waarom het zo lang duurt. En dan een fout in de de afsluitende nota maakt dat wij niet tevreden zijn over de afhandeling. En een klacht hebben ingediend. Het mag dan druk zijn, veel ziekte of al wat niet meer en de fout mag elders liggen, maar dan bel je. En dan stuur je geen SMS met de steen is geplaatst. Ik weet niet hoe onpersoonlijk je het wilt maken bij zoiets persoonlijks als een grafsteen. Ik mag hopen dat dit een uitzondering is. Maar dan heb je het als persoon niet begrepen hoe dit overkomt. Echt onbegrijpelijk.

Beste mevrouw Dotinga, We vinden het erg vervelend om te horen dat uw ervaring met ons bedrijf niet helemaal naar tevredenheid is verlopen, we hebben inderdaad vertraging gehad met het binnen komen van de bronzen letters, die op het monument moesten komen. Bij deze nogmaals onze excuses dat we u niet tijdig hebben geïnformeerd over de opgelopen vertraging.

Super fijn geholpen

Goed contact fijne samenwerking met super resultaat.

Begreep precies wat voor steen en uitstraling wouden. 1 woord voor nodig= Super

Goede service en mooi resultaat

Ik had thuis een tekening gemaakt van hoe ik het mooi zou vinden. Werd goed geholpen en de steen is mooi geworden.

Zie onder

Onze ervaring met medewerker Daniel was uitstekend respectvol en van goed advies.

Het is geworden zoals we gehoopt hadden.

We hebben net de gedenksteen voor de urnenmuur voor onze moeder opgehaald. Wat ziet het er prachtig uit !! Precies zoals we voor ogen hadden. Er is heel goed met ons meegedacht, omdat wij er graag 2 handen op wilden hebben en dit is heel mooi geworden. Dank jullie wel !!

Goede service en vakwerk!

Professioneel vakwerk en betrokken met de klant.

Goede service, nette levering, correcte omgang

Wij zijn goed geholpen bij het uitkiezen van een gedenksteen. Werden gedurende het proces van het uitzoeken tot het plaatsen keurig op de hoogte gehouden hoe het er voor stond middels mail. Zeer tevreden.