Vriendelijke, vakkundige en duidelijke service!

Aan een bestaande grafsteen moest een nieuwe tekst toegevoegd worden. Het lettertype van de eerdere teksten was niet meer voorhanden. De nieuwe tekst is handmatig ingevoerd en is niet van het oude lettertype te onderscheiden. De letters van de oude tekst zijn opgefrist en het ziet er nu heel mooi als één geheel uit. De communicatie via telefoon, sms en email was heel vriendelijk en duidelijk! Er wordt echt zorg aan het werk en aan de nabestaanden gegeven.

Goede ontzorging

Eijgelaar heeft voor mijn overleden vader het grafmonument verzorgd en ze hebben vanaf het eerste gesprek met Daniel tot en met de plaatsing ons goed ontzorgt. Er was alleen een miscommuncatie wanneer het monument geplaatst zou worden maar dit is allemaal goed gekomen.

Door meedenken vanuit Eijgelaar is er een mooi monument tot stand gekomen.

Wij hadden een zeer specifiek aandenken, wat we graag in het monument verwerkt wilden hebben. Samen met de inbreng van Gerrit van Eijgelaar is er een mooi monument tot stand gekomen. Er werd heel goed naar ons geluisterd en aangevoeld dat er ook ruimte was voor de expertise van Eijgelaar. Voor dat laatste zijn we erg dankbaar. We waren dan ook blij verrast toen we het monument gingen bekijken. Nogmaals dank Gerrit en Eijgelaar voor het tot stand komen van een monument dat precies goed is. Dit betekent veel voor ons.

Het werk is uitgevoerd zoals afgesproken en op tijd geleverd.

De communicatie verliep moeiteloos. Een duidelijke tekening ter goedkeuring voor de aanvang van het werk. De aflevertermijn ruimschoots gehaald. De grafsteen teruggeplaatst naar volle tevredenheid.

Een gedenksteen bestellen voor je vrouw is een enorme emotionele zaak. Vanaf het begin werden wij op ons gemak gesteld. Wilde een hart, diverse mogelijkheden werden aangedragen, waarna wij een keuze gemaakt hebben. Al die tijd prima op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling. Door de lockdown duurde het langer. Op 7 feb is de steen geplaatst. Voldoet volledig aan onze verwachtingen.

Als zeer goed ze leveren goed vak werk af

Waardig en vakkundig geholpen.

Mijn ervaring met de aankoop van dit grafmonument is erg goed. We werden vriendelijk ontvangen met koffie. Nadat eerst een en ander besproken was zijn we zelf rustig rond gaan kijken in de showroom. Nadat wij zelf de keuze hadden gemaakt zijn we op vakkundige wijze geholpen met praktische punten, waar je zelf niet aan denkt. De indeling van de door ons gekozen tekst is met zorg en kunde geregeld. Ivm corona duurde het langer da verwacht voordat alles rond was, toch werden we iedere keer keurig op de hoogte gehouden. Niets dan lof.

Prettig

Het begon al tijdens gesprek met de vraag maar bent u er al aan toe om grafsteen u te zoeken. Duidelijke uitleg over hoe en waarom sommige dingen moesten gebeuren was heel fijn om te horen. Tijdens het hele traject was er duidelijke communicatie tussen Gerrit en mij. Ook dat het materiaal voor de steen vertraagd was wil je op zo'n moment niet horen,maar ook dat werd duidelijk uitgelegd. Steen is nu geplaatst ben de volgende dag gaan kijken en ligt er mooi bij netjes afgewerkt en wat ik met mijn zoons had neergelegd netjes bij voeteneind. Hartelijk bedankt voor alle zorg omtrent monument en fep zal er blij geweest mee zijn

Deskundig en vervuld persoonlijke wensen

Onze adviseur in Kampen is zeer ervaren en deskundig. Luisterde naar persoonlijke wensen en zorgt voor resultaat. Het overtrof zelfs onze verwachting!

Fijne samenwerking gehad.

Door Corona een lange wacht tijd geweest, maar uit eindelijk alles goed gekomen. Zeer tevreden.

Zeer positief, vriendelijk en prachtig graf.

Na een zeer goede uitleg bij het uitkiezen, de hulp om tot een mooi product te komen is de bestelling in gang gezet. Door externe factoren werd het later dan verwacht. Dit is simpelweg overmacht. Woensdag 10 november een sms met het bericht dat het graf geplaatst was en klaar was. Ik, de oudste zoon, ben vrijdag naar de begraafplaats gereden en heb het graf bekeken. Het was zoals afgesproken. Ik was blij om het af te zien. Mijn moeder en broer zijn zaterdag geweest en ook zij waren er blij mee. Namens ons allemaal dank voor het mooie graf.

Zoals het hoort

Ik kan de service van Eijgelaar het beste zo samenvatten: helemaal zoals het hoort. Ondanks dat de besteltijd veel langer duurde door corona ben ik erg blij met hoe de mensen van Eijgelaar ermee om zijn gegaan. Ik heb ook net een nieuw bed gekocht (ook een lange levertijd), waar ik vervolgens helemaal niets hoorde over dat het langer duurt en wat dan de reden was. We hebben ons als familie begrepen gevoeld en we zijn blij met het uiteindelijke grafmonument. Nogmaals bedankt! MVG, Jan.

Een warme deken in een emotionele tijd!

Een warm welkom en zeer goede service. Er wordt volledig de tijd genomen om samen tot een heel mooi eindresultaat te komen, Nu het gedenkteken is geplaatst krijgen wij hele positieve reacties omdat het toch anders is dan wat er tot nu toe aanwezig is op de begraafplaats. Een mooi gedenkteken voor een broer die enorm gemist wordt.

Graf keurig hersteld

We kwamen uit bij Eijgelaar omdat de grafsteen van onze ouders opgeknapt moest worden. Gesprek verliep erg prettig! De grafsteen staat er weer mooi verzorgd bij en we zijn dr erg blij mee. Bedankt.

Prachtig ontwerp, helemaal naar verwachting uitgevoerd

Met dit bericht wil ik jullie van harte bedanken voor alle inspanningen om het ontwerp van onze vader (ook met jullie goede inbreng) te maken. In het gesprek zei ik al: ik ben bij 3 verschillende bedrijven geweest, maar uiteindelijk gaat het er om dat je een goed gevoel hebt. Harrie heeft super meegedacht en ook dank aan de mensen uit het atelier voor het uitstekende werk. Ik krijg veel complimenten van familieleden die bij het graf zijn wezen kijken. Ook namens hen, bedankt. Gr. Dennis.

Eindresultaat goed, weg ernaartoe zeer moeilijk

In eerste instantie leek er gewoon niets goed te gaan, ja het kopje koffie bij de eerste bespreking, maar slechte communicatie, geen empathie dat we te maken hebben met een 89 jarige echtgenoot, wij hadden een wijziging in het ontwerp dat moet gezegd, maar je zou toch denken, zo'n bedrijf pikt dat zo op, nou na zeer lange tijd de mail dat alles geplaatst was....totaal níét wat we hadden besproken. Het herstel duurde ook weer ruim 3 weken. Maar zoals gezegd, nu is alles goed.

Meelevend, verzorgd en vakkundig contact!

Vanaf eerste contact goede adviezen in woord en op papier. Uitstekende informatie via website. Prachtig resultaat gekregen!

Goede service, keurige afwerking.

Grafmonument is uitstekend geplaatst.

Veel kennis, fantastisch geholpen door Gerrit in Apeldoorn

zeker, om aan mensen door te geven, denken heel goed met je mee en er is heel veel mogelijk

Zier er erg goed uit

zowel het gesprek bij de bestelling van het grafmonument alsook de afwerking naderhand zijn met zorg en vakmanschap gedaan.

De firma Eijgelaar heeft op een professionele, en met respect naar de situatie, ons als familie geholpen en zijn taak naar volle tevredenheid verricht.

Alles heel prettig verlopen

Beste medewerkers van Eijgelaar, Nadat onze opa overleed hebben we een fijn gesprek gehad met Ivonne, en hebben we een mooie natuurlijk ogende grafsteen (soort rots) uitgekozen. Het contact tussentijds is fijn verlopen en ik ben goed op de hoogte gehouden van hoe alles verliep. Fijn bedrijf, inlevende mensen, knap gedaan!

Zo ontzettend goed geholpen,met een prachtig resultaat.

We hebben een prachtige steen uitgezocht voor onze ouders. We zijn heel goed en lief geholpen. Heel erg bedankt voor alleen al de snelle service.

Mooi grafmonument

Goed contact gehad en we zijn super tevreden over het eindresultaat.

Keurig werk geleverd en denken mee

Al met al erg tevreden. Contact is prettig verlopen, er werd goed meegedacht door Kees en Boris en de tekst staat er uiteindelijk erg mooi op. In Kampen stonden veel voorbeelden in de winkel en de tuin, dat was ook erg mooi gedaan. Dank voor het goede advies en de uitwerking ervan.

Nijverheidsstraat 24

8263 AM Kampen