Goede service, nette levering, correcte omgang

Wij zijn goed geholpen bij het uitkiezen van een gedenksteen. Werden gedurende het proces van het uitzoeken tot het plaatsen keurig op de hoogte gehouden hoe het er voor stond middels mail. Zeer tevreden.

Ik heb onze samenwerking als positief ervaren. Het gedenkteken ziet er prachtig uit. Ik heb veel mooie reacties gehad.

Supernetjes verzorgd met de spullen die bij het al bestaande graf stonden!

Na een bijzetting moest de steen aangepast. We kregen bericht of het mogelijk was om de spullen weg te halen zodat er geen hinder was wanneer de steen teruggeplaatst zou worden. Dat hebben gedaan. ( bij het tegenoverliggende graf gezet van een neefje). Toen de steen teruggeplaatst is hebben de medewerkers van Eijgelaar die spullen ook weer netjes teruggezet bij het graf. Superservice!

Netjes gemaakt en geleverd

Tevreden over de plaatsing en het maken

Uniek

Eijgelaar Natuursteen b.v. wist van een bestaande liggende steen met toevoeging van graniet etc. een uniek en persoonlijk gedenkteken te maken ♡

klantvriendelijk bedrijf

Luisteren goed naar wat klant wil. Medewerker is zeer behulpzaam

Heel inspirerende zaak met heel aparte gedenkstenen

De zaak in Kampen was zeer uitgebreid. We hebben een heel bijzondere versteende boomstam uitgekozen uit Indonesië. We werden professioneel en zeer prettig geholpen. Ik raad dit bedrijf iedereen aan, mocht je op zoek zijn naar iets unieks, authentieks of wat dan ook. Alle opties zijn mogelijk.

Denken goed mee

Een aantal jaar geleden steen laten plaatsen voor mijn man, nu ik er niet meer zo vaak heen kan, heb ik de vaas laten omwisselen voor een mooi hart.

Goede kwaliteit en service maar wel voor een hoge prijs.

Ik vind de platte steen op het graf niet zo mooi maar zo hebben wij het wel afgesproken.

Best OK al met al. Een 7 op de schaal van 10.

Alles wat min of meer automatisch gaat in dit proces, ging goed. Daar waar wat meer voorstellingsvermogen gevraagd werd - denk aan het vormgeven van de tekst op de grafsteen en de layout - ging het niet steeds vanzelfsprekend goed. We hebben nu en dan moeten bijsturen op zaken als passende lettergrootte, spatiëring, interpunctie, plaatsing van de tekst op de steen. Nu is dat alles een kwestie van smaak, we hadden we ook een paar specifieke wensen en we zijn tamelijk veeleisend , maar van personen die dagelijks met dit werk bezig zijn, verwacht je toch iets meer gevoel voor wat net wel en wat net niet goed oogt.

Heel goed en zeker netjes.

Ik werd netjes geholpen in de zaak (Kampen),ze namen goed de tijd voor ons. Dingen waar wij niet aan gedacht hadden werd helder uitgelecht daardoor veel inspiratie op gedaan. We werden goed begeleid en op de hoogte gehouden via mail en telefoon tot aan het eind aan toe.

Bedankt,

Ik wil allereerst Daniël bedanken voor de fijne begeleiding en het luisterend oor. Het eindresultaat is prachtig geworden. Vorige week hebben we met de mij Kinderen een bezoekje gebracht aan ons Maman ! Bedankt allemaal!

Door de medewerkers van Eijgelaar zijn we uitstekend geholpen.

Er werd goed geluisterd, er was ruimte voor eigen mening en er werd meegedacht. Begripvol en fijngevoelig

goede ontvangst en begeleiding

bij deze droeve gebeurtenis een goede begeleiding gehad en perfecte afwikkeling

Fijne ontvangst en goede begeleiding

In een nare tijd van veel verdriet voelde we ons gehoord. Ze hebben goed naar onze wensen geluisterd, meegedacht en dit vertaald in een prachtig monument. Hele goede en persoonlijke service.

Correcte uitvoering van Het opknappen van een graf

Een familiegraf laten opknappen. Dat is prima uitgevoerd.

Volgens verwachting

Goed en empathisch

Netjes, met gevoel en aandacht. Bovendien goed geadviseerd in voorliggende alternatieven. Zorgvuldig en afspaken netjes nagekomen. Goed binnen afgesproken prijs gebleven.

duidelijke afspraken

Omtrent de hele afhandeling wordt je heel netjes op de hoogte van alles, goede service.

Bloemetje met excuus!

In een eerdere beoordeling ben ik uiterst negatief en teleurgesteld over de afhandeling van en communicatie over mijn bestelling. Vandaag ontving ik een bos bloemen met welgemeende excuses en de toezegging iets te doen met mijn kritiek. Excuses via mail waren ook goed geweest. Maar dit waardeer ik bijzonder!!! Bedankt firma Eijgelaar, heel netjes. En nogmaals: op de kwaliteit van het steentje is niets aan te merken.

Tevreden over het geheel

Middels dit bericht wil ik laten weten dat ik en de rest van de familie erg tevreden zijn over het door jullie genaakte grafmonument. Vooral de drie vlinders van glas maken het echt heel speciaal voor ons... door corona was het helaas wel iets vertraagd dat was jammer. Maargoed, dat kan ik wel begrijpen, en met al zijn we erg te spreken. Vooral Thera wil ik bedanken voor het prettige contact. Hartelijke Groet, Harry v/d Berg

Zeer slechte communicatie en service.

Ik wacht al bijna 2 maanden op een kleine gedenksteen die binnen 2 weken geleverd zou worden. Meermaals wordt toegezegd dat het nu echt verzonden wordt. Of er wordt helemaal niet gereageerd op mijn vraag via mail. Wat een slechte service voor 132,95 voor een steen van 8x11 cm. Vandaag weer niets in huis na toezegging dat het donderdag verzonden is. NB Eijgelaar heeft vandaag vriendelijk verzocht mijn beoordeling aan te passen. Maar mijn ontevredenheid over de slechte communicatie blijft. Ook al zie ik positieve recensies. Dat ik na 8 weken eindelijk het steentje thuis ontving en het mooi gedaan was, is het enige wat ik wil aanvullen. Ik voel me onverminderd slecht behandeld als klant.

goede mogelijkheid om een passende grafzerk te vinden.

plaatsing is tot op heden na 3 maand nog uitstekend.

Alles volgens afspraak keurig verlopen

Mijn ervaring is dat zowel het uitzoeken van de steen de tekst en letterkeuze en het plaatsen van de steen uitstekend zijn verlopen bedankt

Heel mooi monument naar onze wens gemaakt en geplaatst. Precies wat wij hadden gevraagd voor onze lieve Ma Dank U wel heer Piening En ik beveel jullie zeer zeker aan. Een 10+

Nijverheidsstraat 24 8263 AM Kampen