Heel erg bedankt!

Afgelopen vrijdag is de gedenksteen voor onze vader op de begraafplaats gezet. Het is precies geworden zoals we hadden gehoopt, ontzettend fijn dat we het nu af kunnen sluiten. Er was wat vertraging door corona maar daarvan waren we op tijd geïnformeerd. Al met al erg dankbaar! Lieve groet, Els

onpersoonlijk in de afhandeling, nadat de steen is besteld

Bij het advies inzake de steen was de behandeling netjes en persoonlijk - en er was flexibiliteit. Alleen is er in de afwikkeling van de levering en het er niet over communiceren waarom de steen zo lang op zich liet wachten het omgeslagen naar onpersoonlijke behandeling met een sms op moment dat de steen was geplaatst. Geen telefoontje, geen excuses of toelichting waarom het zo lang heeft geduurd. Alleen excuses van degene die wij hebben gesproken om na te vragen waarom het zo lang duurt. En dan een fout in de de afsluitende nota maakt dat wij niet tevreden zijn over de afhandeling. En een klacht hebben ingediend. Het mag dan druk zijn, veel ziekte of al wat niet meer en de fout mag elders liggen, maar dan bel je. En dan stuur je geen SMS met de steen is geplaatst. Ik weet niet hoe onpersoonlijk je het wilt maken bij zoiets persoonlijks als een grafsteen. Ik mag hopen dat dit een uitzondering is. Maar dan heb je het als persoon niet begrepen hoe dit overkomt. Echt onbegrijpelijk.

Beste mevrouw Dotinga, We vinden het erg vervelend om te horen dat uw ervaring met ons bedrijf niet helemaal naar tevredenheid is verlopen, we hebben inderdaad vertraging gehad met het binnen komen van de bronzen letters, die op het monument moesten komen. Bij deze nogmaals onze excuses dat we u niet tijdig hebben geïnformeerd over de opgelopen vertraging.

Super fijn geholpen

Goed contact fijne samenwerking met super resultaat.

Begreep precies wat voor steen en uitstraling wouden. 1 woord voor nodig= Super

Goede service en mooi resultaat

Ik had thuis een tekening gemaakt van hoe ik het mooi zou vinden. Werd goed geholpen en de steen is mooi geworden.

Zie onder

Onze ervaring met medewerker Daniel was uitstekend respectvol en van goed advies.

Het is geworden zoals we gehoopt hadden.

We hebben net de gedenksteen voor de urnenmuur voor onze moeder opgehaald. Wat ziet het er prachtig uit !! Precies zoals we voor ogen hadden. Er is heel goed met ons meegedacht, omdat wij er graag 2 handen op wilden hebben en dit is heel mooi geworden. Dank jullie wel !!

Goede service en vakwerk!

Professioneel vakwerk en betrokken met de klant.

Goede service, nette levering, correcte omgang

Wij zijn goed geholpen bij het uitkiezen van een gedenksteen. Werden gedurende het proces van het uitzoeken tot het plaatsen keurig op de hoogte gehouden hoe het er voor stond middels mail. Zeer tevreden.

Ik heb onze samenwerking als positief ervaren. Het gedenkteken ziet er prachtig uit. Ik heb veel mooie reacties gehad.

Supernetjes verzorgd met de spullen die bij het al bestaande graf stonden!

Na een bijzetting moest de steen aangepast. We kregen bericht of het mogelijk was om de spullen weg te halen zodat er geen hinder was wanneer de steen teruggeplaatst zou worden. Dat hebben gedaan. ( bij het tegenoverliggende graf gezet van een neefje). Toen de steen teruggeplaatst is hebben de medewerkers van Eijgelaar die spullen ook weer netjes teruggezet bij het graf. Superservice!

Netjes gemaakt en geleverd

Tevreden over de plaatsing en het maken

Uniek

Eijgelaar Natuursteen b.v. wist van een bestaande liggende steen met toevoeging van graniet etc. een uniek en persoonlijk gedenkteken te maken ♡

klantvriendelijk bedrijf

Luisteren goed naar wat klant wil. Medewerker is zeer behulpzaam

Heel inspirerende zaak met heel aparte gedenkstenen

De zaak in Kampen was zeer uitgebreid. We hebben een heel bijzondere versteende boomstam uitgekozen uit Indonesië. We werden professioneel en zeer prettig geholpen. Ik raad dit bedrijf iedereen aan, mocht je op zoek zijn naar iets unieks, authentieks of wat dan ook. Alle opties zijn mogelijk.

Denken goed mee

Een aantal jaar geleden steen laten plaatsen voor mijn man, nu ik er niet meer zo vaak heen kan, heb ik de vaas laten omwisselen voor een mooi hart.

Goede kwaliteit en service maar wel voor een hoge prijs.

Ik vind de platte steen op het graf niet zo mooi maar zo hebben wij het wel afgesproken.

Best OK al met al. Een 7 op de schaal van 10.

Alles wat min of meer automatisch gaat in dit proces, ging goed. Daar waar wat meer voorstellingsvermogen gevraagd werd - denk aan het vormgeven van de tekst op de grafsteen en de layout - ging het niet steeds vanzelfsprekend goed. We hebben nu en dan moeten bijsturen op zaken als passende lettergrootte, spatiëring, interpunctie, plaatsing van de tekst op de steen. Nu is dat alles een kwestie van smaak, we hadden we ook een paar specifieke wensen en we zijn tamelijk veeleisend , maar van personen die dagelijks met dit werk bezig zijn, verwacht je toch iets meer gevoel voor wat net wel en wat net niet goed oogt.

Heel goed en zeker netjes.

Ik werd netjes geholpen in de zaak (Kampen),ze namen goed de tijd voor ons. Dingen waar wij niet aan gedacht hadden werd helder uitgelecht daardoor veel inspiratie op gedaan. We werden goed begeleid en op de hoogte gehouden via mail en telefoon tot aan het eind aan toe.

Bedankt,

Ik wil allereerst Daniël bedanken voor de fijne begeleiding en het luisterend oor. Het eindresultaat is prachtig geworden. Vorige week hebben we met de mij Kinderen een bezoekje gebracht aan ons Maman ! Bedankt allemaal!

Door de medewerkers van Eijgelaar zijn we uitstekend geholpen.

Er werd goed geluisterd, er was ruimte voor eigen mening en er werd meegedacht. Begripvol en fijngevoelig

goede ontvangst en begeleiding

bij deze droeve gebeurtenis een goede begeleiding gehad en perfecte afwikkeling

Fijne ontvangst en goede begeleiding

In een nare tijd van veel verdriet voelde we ons gehoord. Ze hebben goed naar onze wensen geluisterd, meegedacht en dit vertaald in een prachtig monument. Hele goede en persoonlijke service.

Correcte uitvoering van Het opknappen van een graf

Een familiegraf laten opknappen. Dat is prima uitgevoerd.

Volgens verwachting

Nijverheidsstraat 24