Alles volgens afspraak keurig verlopen

Mijn ervaring is dat zowel het uitzoeken van de steen de tekst en letterkeuze en het plaatsen van de steen uitstekend zijn verlopen bedankt

Heel mooi monument naar onze wens gemaakt en geplaatst. Precies wat wij hadden gevraagd voor onze lieve Ma Dank U wel heer Piening En ik beveel jullie zeer zeker aan. Een 10+

correct werk verricht

Vorige week dinsdag zagen we bij toeval een auto (van de steenhouwer) bij de begraafplaats in Heerde vertrekken. Wij waren aan het wandelen en besloten dat we even konden gaan kijken of de steen was geplaatst op het graf van mijn ouders.. Tot volle tevredenheid bleek de steen geplaatst te zijn op het graf van mijn ouders. Keurig werk verricht. Steen ziet eruit als nieuw. Enig minpuntje vinden wij dat wij bij toeval erachter kwamen dat het plaatsen van de steen had plaatsgevonden. Geen berichtje (mail of brief) ontvangen hierover. Tip: kan meegenomen worden als positieve kritiek. Stel een familie op de hoogte. Wij wisten ongeveer de levertijd en dat is uitgekomen. succes en nogmaals bedankt voor het goed uitgevoerde werk.

Deskundig en klantvriendelijk

Persoonlijk contact gehad wat allemaal mogelijk was. Ook zijn we goed op de hoogte gehouden van de plaatsen van de grafsteen op het graf van mijn ouders. Tot slot een telefoontje of alles naar tevredenheid was geplaatst.

ziet er verzorgd uit

Prima uitleg gehad wat er allemaal mogelijk was. Werden goed op de hoogte gehouden. Grafsteen zag er verzorgd uit.

goed werk geleverd

moest wel lang wachten voor de steen geplaats werd ik heb verschillende keren daar naar gevraagd maar het is uiteindelijk allemaal goed gekomen. We zijn zeer tevreden.

Professioneel

Zeer goede begeleiding en meedenkend personeel dat vanuit hun ervaring heel goede adviezen geeft hoe een monument er het beste uit zou komen te zien. Echt professionele service van de bovenste plank !!.

Geweldig een 10

Geweldig een top service en bedrijf 👌 Al meer dan 23 jaar klant gr Joke

Wat een fijn bedrijf

Wij zijn goed geholpen bij het uitzoeken van het grafmonument. Er werd ons alle tijd gegeven om een goede keus te maken. Verder werden wij goed geadviseerd tijdens ons bezoek. Afspraken worden goed nagekomen etc. Het plaatsen van het grafmonument is netjes en zorgvuldig gebeurd. Wij zijn heel erg blij en tevreden met het resultaat!

een bedrijf waa je met respect wordt geholpen met goed advies en fijne medewerkers

Erg fijn geholpen met het uitzoeken van grafmonument , goede uitleg van de mogelijkheden , en respectvol. Goede communicatie en nette afhandeling bij het plaatsen van het grafmonument

Ik ben heel vriendelijk en fijn geholpen.

Bij Eijgelaar ben ik heel goed geholpen bij het uitzoeken van een steen voor een familielid. Erg prettig dat er wordt meegedacht. Vriendelijk en behulpzaam.

Eijgelaar Natuursteen hecht veel waarde aan de klant.

Bij binnenkomst werden wij keurig ontvangen met een kopje koffie. We konden rustig rond kijken. zonder gestoord te worden . Mevrouw was geduldig betrokken en heel professioneel. Nam alle tijd om ons te adviseren naar gelang onze wensen. ik vond het een fijne ervaring . We kregen alle tijd. Nazorg is ook fantastisch. Werd netjes op de hoogte gehouden . Service staat bij dit bedrijf gegarandeerd.op de eerste plaats.

Fijne correcte behandeling

Luisterend oor naar onze wensen en goed resultaat.

Alles onder 1 dak en TOP geregeld

Super geholpen en denkt met je mee

Ze hadden tijd, begrip en dachten met ons mee.

Erg prettig hebben we de communicatie ervaren die we hadden tijdens het bedenken en vorm geven van een monument.

Ik ben erg blij met het grafmonument

Ongeveer een jaar nadat mijn man was overleden ben ik samen met een medewerker van Eijgelaar aan de slag gegaan met het vormgeven van een grafmonument. Ik wilde heel graag een glazen grafmonument, maar ik wist niet wat daarin de mogelijkheden waren. Nu is het een mooi grafmonument geworden wat voor de helft bestaat uit een plaat van doorzichtig glas met de namen erop. Het tweede paneel is van gekleurd glas wat het stand, de zee en de lucht verbeeld. Elke keer dat ik nu de plek opzoek waar mijn man en zoontje begraven zijn denk ik aan alle mooie momenten die we samen hebben gehad en vooral aan onze vakanties. We zorgden er altijd voor dat we in de vakantie ook nog even naar de zee en het strand konden.

Wij zijn uitstekend en op professionele wijze geholpen, leidend tot een mooi grafmonument

Als gezin voelden we dat de tijd voor ons werd genomen, en wij in alle rust , onder professionele begeleiding, onze keuzes konden maken. In dat keuzeproces werden ons meerdere opties voor gehouden, en werden we aan de hand genomen, maar zeker niet een bepaalde richting ingestuurd. De rust en het overleg om te komen tot de uiteindelijk gemaakte keuze hebben wij bijzonder gewaardeerd.

Slechte communicatie

Ik ben niet bij het bestellen van de steen geweest maar heb alleen te maken met de afwikkeling. De manier hoe dat afgehandeld wordt verdient niet de schoonheidsprijs. Allereerst de bevestigingsbrief die de betrokkenen (alleenstaand) ontving. Een standaard brief aan die persoon gericht met de tekst "Wij zullen u telefonisch of schriftelijk berichten nadat wij het monument hebben geplaatst". Beetje lastig wanneer die persoon is overleden. Wanneer je daar een opmerking over maakt krijg je geen excuses of het idee dat men dat vervelend vindt. Vervolgens vraag je of ze de aangewezen persoon op tijd willen aangeven wanneer het monument wordt geplaatst. Dat wordt toegezegd. Helaas krijg ik pas bericht nadat het geplaatst is. Geen sorry, wel dat ze het altijd afraden om bij de plaatsing aanwezig te zijn. Maar dat had ik graag zelf willen beslissen.

Helemaal naar wens

Ruime keus en goed advies. Duidelijke communicatie. Goede prijs/kwaliteitsverhouding.

Goede service, zeker aan te bevelen!

Door de medewerkers van Eijgelaar natuursteen zijn wij vriendelijk en kundig geholpen. Tijdens het proces zijn wij goed op de hoogte gehouden van de vorderingen. Uiteindelijk is er een prachtig persoonlijk monument opgeleverd.

Betrouwbaar en vakmensen!

Mooie steen geplaatst, klantenservice boven verwachting. Begraafplaats Harderwijk. Namens familie Mulder bedankt!

Ik ben heel tevreden.

Mijn ouders hebben 39 jaar geleden elders een grafsteen gekocht. Ik vond het tijd om de steen te laten opknappen. Dat de steen niet bij Eijgelaar gekocht was, bleek zeker geen probleem te zijn. Het opknappen van de grafsteen is super goed gedaan, ik ben zeer tevreden over het resultaat.

Respectvol

We zijn met ons gezin in Kampen geweest voor het uitzoeken van een grafsteen voor onze moeder, alles is naar wens verlopen. En zijn tevreden over het eind resultaat.

Correct en met empathie geholpen.

Correct geholpen. Geheel naar wens.

Pluspunten

snelle levering erg vriendelijk aan de telefoon

Nijverheidsstraat 24

8263 AM Kampen