Onlangs voor mijn dochter het tafeltje incl. stoeltjes met konijnenoren besteld. De volgende dag meteen in huis. Helaas was 1 oortje beschadigd maar na contact de volgende dag direct een nieuw onderdeel ontvangen. De service is echt super goed en snel maar daarbij zijn het ook hele leuke en kwalitatief goede producten. Mijn dochtertje is helemaal gelukkig met haar nieuwe setje en van haar peuterbed heeft zij nog steeds plezier. Heel erg bedankt Petite Amelie!

Contact gehad met de klantenservice omdat 1 deurtje van het keukentje beschadigd was. De volgende dag direct reactie dat ze een nieuw deurtje op zouden sturen

Leuke producten, prima service

De poppenwagen La Parisienne besteld. Heel leuk model. Echter bleek bij het in elkaar zetten dat een van de gaten niet op de juiste locatie was voorgeboord. Contact opgenomen met de klantenservice per email. Dezelfde avond nog reactie en werd er direct gezocht naar een passende en snelle oplossing. Top!

Lawaaibomenhout

Poppewagen ziet er goedkoop uit voor deze prijs !

Prachtig tafeltje met stoeltjes!

Mooie afwerking en leuk dat je de set op meerdere manieren kan gebruiken!

Pracgtig

Mooi en stevig werkbankje , kleinzoon heel blij mee.

Tevreden !

We hebben begin dit jaar een bedje met matras e.d. gekocht en afgelopen week het poppenhuis. Dr producten zijn mooi en hebben een goede prijs-kwaliteitverhouding. Het poppenhuis moeten we nog in elkaar zetten, maar is compleet en lijkt helemaal in orde. Ik verwacht de komende maanden nog meer meubels bij Petite Amélie te gaan kopen voor de nieuwe kamer van ons dochtertje.

Goed bed en alles wat erbij hoort!

Beautiful, affordable, quality stylish products!

We are super happy with our orders from Petite Amelie - we ordered a commode, ledikant, changing station, box and some bedding/covers for a newborn - very fast delivery, beautiful, quality products, easy to assemble, very nice design and just love her little baby room! Thank you so much! Also really appreciated the good price, quality and use of sustainable materials.

Super was binnen 1 dag thuis

Beschrijving erg duidelijk makkelijk in elkaar te zetten

Fijne materialen en een mooi product

Zie boven

mooie spullen en snelle levering

erg mooie kwaliteit spulletjes!

Snelle levering mooie producten

Heel blij met het mooie vloerkleed, dat dag na bestelling al geleverd werd!

Prachtig peuterbedje! Makkelijk te monteren en onze dochter slaapt er heel graag in.

Snelle levering, mooi product

Vrijdag avond besteld en zaterdag vroeg al geleverd. Mooi stevig speelgoed.

Mooi bedje

Mooi bedje, snelle levering, heel tevreden!

Snelle levering en mooi product

Erg tevreden

Zeer snelle afhandeling

S’avonds laat besteld, volgende dag binnen!

Leuke spulletjes, goed verpakt, keurig op tijd

Prachtig poppenhuis en snel geleverd!

Prachtig poppenhuis en snel geleverd!

Mooie design en top kwaliteit

Super snel geleverd. Mooie afwerkingen en kwaliteit. Onze dochter is helemaal blij met haar nieuwe bedje ☺️

Super leuke poppenwagen maar

Super leuke poppenwagen maar hij valt heel vaak om als mijn dochter van 2 jaar ermee loopt. Ze valt en dan is het huilen. Als wat verzwaard zou zijn, zou dat vermoedelijke minder zijn.

Mooie producten tegen goede prijs

Mijn 4e bestelling bij Petite Amélie en wederom blij met de geleverde kwaliteit tegen een mooie prijs.

Top winkel

Top winkel. Ze regelen alles heel gemakkelijk en snel.

Mooie lakens, snelle verzending

Ik heb beddengoed gekocht voor het peuterbed van mijn dochter. De lakens zijn mooi, wel een beetje dun. De matrasbeschermers zijn top. Levering was heel snel, volgens indicatie.

Over Petite Amélie

Lyon 2010. Een moeder kan het wiegje dat zij zoekt niet vinden. Zij ontwerpt het zelf en laat het maken zoals zij het wil. Petite Amélie is geboren. Kijk nu naar de kinderkamers van Petite Amélie en je ziet het: hier is over nagedacht. Het ontwerp is tijdloos, groeit met je kind mee en prikkelt de fantasie. De neutrale vormen en kleuren geven je de ruimte om een eigen, unieke kamer te creëren. Een kamer die is gemaakt door jou. Een moeder. Precies zoals het ooit begon..