Onwijs snelle en goede service

Petite Amelie heeft al onwijs mooie producten. Echter is de service ook goed en klantgericht. Nadat ik gemaild had met een probleem werd ik binnen een uur geholpen. Ook het probleem werd gelijk opgelost. Onwijs top. Petite Amelie heeft dus niet alleen maar mooie producten. Maar ook na de aankoop blijven ze kwaliteit bieden.

Klantvriendelijk en oplossingsgericht

Na een typfout en incorrecte interpretatie van de bezorger werd het pakketje geretourneerd naar de bezorger, maar gelukkig boden de dames na een vriendelijk telefoongesprek aan het kostenloos opnieuw te verzenden. Dank!

Super tevreden!

Ik had poppenmeubeltjes besteld. Hele mooie meubeltjes! Er was wat beschadigd maar dit hebben ze meteen opgelost. Echt super tevreden!

Mooie spullen en goede service

Al meerdere keren wat gekocht, mooie kwaliteit spullen en soepele verzending en afhandeling. Daarnaast ook in geval er even iets niet loopt zoals het hoort wordt je geweldig geholpen. In ons geval de rits van een tijk die het begaf. Binnen een dag werd een vervangende tijk verstuurd.

Perfect!!

Wij hebben de houten speelkeuken voor ons zoontje zijn tweede verjaardag besteld. Echter waren er 2 onderdelen beschadigd en heb ik hier direct over gemaild. Ik kreeg super snel antwoord terug en de beschadigde onderdelen werden al gauw opnieuw toe gestuurd. Top service! Ik zou hier zo weer wat bestellen!

te groot en veel te warm

Ik heb voor het peuterbed van onze dochter het ALL-ROUND ANTI-ALLERGISCH PEUTERDEKBED 150X120 MET KUSSEN gekocht. Dit werd op de website aangeraden als passend bij haar peuterbed (ook van petit Amélie). Het deken is veel te groot, te zwaar en te warm voor onze dochter dus nu wil ze er niet onder liggen. Waar het all-round voor staat zou ik niet weten maar in ieder geval niet voor in meerdere seizoenen te gebruiken.

Geweldige service

Mooie keuken voor m’n kleindochter gekocht. Helaas bleek het wasbakje een kleine beschadiging te hebben. Foto gestuurd en 2dagen later keurig nieuwe geleverd.

Kwaliteit kledingrek staat niet in verhouding tot de prijs

Nu begrijp ik heel goed dat ieder bedrijf ergens iets op wil verdienen. Maar jeetje, dit is het eerste wat ik bestel bij Petite Amélie en het geeft mij geen vertrouwen om hier ook bijv een bed of houten keuken te kopen. Het kledingrekje is bijna niet in elkaar te zetten. Niets past en kan alleen door middel van hardhandig doorzetten in elkaar. Ik heb nu nog steeds 1 schroef die maar tot halverwege gaat. Mijn dochter is weg van haar kledingrekje. Ik heb het half vloekend in elkaar gezet. Als je de prijs ervoor vraagt, zorg dan wel dat het ook een beetje kwaliteit is.

Mooie artikelen en goede klantenservice

Het keukentje stond al een tijdje op het (mijn) verlanglijstje voor mijn dochtertje. Toen zij 1 werd, kreeg ze deze dan ook van onze vrienden. Helaas is 1 van de deurtjes afgebroken, maar dit is enorm vlot en netjes afgehandeld door de klantenservice. Zeker een aanrader!

Geen gehoor meer bij klantenservice

Bij levering van een bed bleken twee plankdelen beschadigd. Ook de lak van de bedlade had beschadigingen. Aanvankelijk reageerde de klantenservice snel (zelfde dag) en adequaat (meedenken met mogelijke oplossingen). Nadat ik had doorgegeven welke oplossing mijn voorkeur had (vervangende beddelen en verf om de beschadigde lak te herstellen), bleef het stil. Inmiddels heb ik al ruim 2 weken helemaal niks meer gehoord, ondanks diverse emails van mij waarin ik om reactie vraag. Niet netjes, maar ook frustrerend. Leuk bedje, maar niet met deze beschadigen als je iets nieuw koopt. @Petit Amelie; graag zo snel mogelijk een oplossing!

Prijs - kwaliteit helaas uit verhouding

Inmiddels zo'n 1500 EUR uitgegeven bij Petit Amelie. Pluspunten: + Leuke designs + Goede/snelle klantenservice Verbeterpunten: - Kwaliteit. Hoewel de eerste producten die we hadden gekocht prima waren, zijn beide de Cerise kledingkast (450 EUR) en het peuterbedje van zeer matige kwaliteit. Je zou anders verwachten wanneer je deze bedragen uitgeeft. De kledingkast is niet netjes te assembleren (we hebben veel ervaring met assembleren en gaat altijd goed) waardoor deurtjes en lades scheef staan. Het materiaal van matige kwaliteit, het hout maar ook bijv. de kledinghanger buis is van heel licht / goedkoop aluminium dat niet goed vastzit. Dan had ik liever een stevigere (en even mooie) kast gekocht bij IKEA voor minder dan de helft van het geld. De lade onder het peuterbedje is heel slap waardoor je er nauwelijks dingen in kan leggen. Ook het bedje zelf voelt niet super robuust aan. Dit zie ik net ook al in andere reviews terugkomen. Jammer want eerder waren we wel tevreden over het Boca ledikantje en peuter bureau en stoeltje (stoeltje stond overigens ook scheef maar toen is er vlug door klantenservice een nieuw onderdeel, de poten, toegestuurd).

Wat een TOP service!

Enkele jaren geleden een deelbaar stapelbed gekocht. Na de verhuizing waren we wat schroefjes kwijt om de bed weer op elkaar te bevestigen. Contact opgezocht met Petite Amélie of ze toevallig nog schroefjes konden leveren. En ja hoor! Ze kwamen zelfs met een overzicht om welke schroefjes het precies gaat. Ja, daar heb ik alleen maar lof voor Petite Amélie! Keurige levering en super snelle reacties van de klantenservice. Mijn complimenten!

Heel tevreden!

Super service(berichtje dat product terug in stock was), levering dag na bestelling, ook op zaterdag en heel tevreden ook over het bestelde produkt: mooi, makkelijk in elkaar te zetten, zoals beloofd! Heel tevreden

Geweldige service en prachtig keukentje!

Het keukentje is zo leuk, de rose heb ik (voor kleinkinderen) met de gouden kranen, prachtig. Nu is er bij het monteren iets verkeerd gegaan, een schroef door het bovenblad…zo zonde. Dus gemaild en gevraagd of ik die ook apart kan bestellen. Na een snel en heel positief contact was dat geen probleem. Maar nu komt het….wat bleek nou, ze hebben het geheel gratis opgestuurd, zelfs geen verzendkosten en dat is nou service. Wat een geweldig bedrijf, super bedankt hiervoor!

Mooie, stijlvolle speelgoedkist, maar helaas al snel kapot

In eerste instantie was ik zeer tevreden. De speelgoedkist ziet er mooi uit en is kindvriendelijk. Echter helaas is het niet bestand tegen het vaak open en dicht doen door een kindje van 1 jaar oud. Het bevestigingsmateriaal bestaat namelijk uit korte schroefjes, waardoor dit niet robuust genoeg is. Hierdoor schiet het bevestigingsmateriaal steeds los en kan de klep dus niet meer goed dicht.

Reactie van de bedrijfseigenaar

Beste, Herma, wat spijtig om te horen dat je niet tevreden bent over onze speelgoedkist. Mocht je contact op willen nemen met onze klantenservice, dan kan je altijd een mail sturen naar hallo@petiteamelie.nl Dan helpen wij je graag verder! Groet, Team Petite Amélie

Mooi design, afwerking kan beter

Het design en het gevoel van de babykamer is zoals op de foto. Jammer genoeg is de afwerking niet top. Hier en daar verfspetters en zelf 1 uitgelopen verfdruppel, de hoeken van de buitenste kasten lopen niet overal mooi door waardoor je met een klein kleurverschil zit in de naden en de verf van de handvaatjes is op sommige plaatsen al afgeschilferd. Eens alles in elkaar zit, voelen de meubels wel stevig aan.

Reactie van de bedrijfseigenaar

Beste Jessie, wat spijtig om te lezen dat de afwerking van de babykamer niet naar wens is. Zou je een mail met je ordernummer en foto's kunnen sturen naar hallo@petiteamelie.nl? Dan helpen onze collega's je graag verder. Groet, Team Petite Amélie

Erg tevreden over de súper goede service!

Allereerst hebben ze mij fijn geholpen toen ik 1 product was vergeten mee te bestellen. 3 maanden later nog contact gehad omdat er helaas iets kapot was gegaan, ook hier bij werd er ontzettend goed mee gedacht voor een oplossing, altijd binnen 24 uur reactie en super vriendelijk. En natuurlijk verkopen ze gewoon hele leuke producten!! Deze manier van communiceren, klantvriendelijkheid en oplossingen zie je niet vaak meer maar word enorm gewaardeerd. Ik ga hier zeker vaker bestellen!

Mooi, maar kwaliteit kan iets beter

Mooiere variant van een IKEA-kast.

Reactie van de bedrijfseigenaar

Beste Yannik, spijtig om te horen dat je niet tevreden bent over de kwaliteit van de kast. Mocht je contact op willen nemen met onze klantenservice, dan kan je altijd een mail sturen naar hallo@petiteamelie.nl Onze collega's helpen je graag verder! Groet, Team Petite Amélie

Super mooie spullen

Snel geleverd, de volgende dag al! En dat terwijl ik pas 22.00 uur de avond ervoor had besteld! Prachtige spullen, makkelijk in elkaar te zetten. Ik werd er echt super blij van en m'n dochter vindt het ook prachtig! Bedankt!!

Prima product en service is top!

Mooi speelgoed snel ontvangen

Mooie meubeltjes van hout. Ook snel geleverd gekregen.

Goede service, mooie materialen en uitstraling.

Prettige, gebruiksvriendelijke site. Snelle en correcte levering. Mooie producten van hoge kwaliteit.

Goede kwaliteit, soepele levering!

Goede kwaliteit, soepele levering!

Prima service!

Mooie spullen. Er was een klein probleempje maar dat werd snel en correct opgelost. Ik zou zeker nog eens opnieuw bestellen. De verzending ging ook snel!

Mooie producten voor een redelijke prijs

Wij hebben een peuterbed en -matras besteld. Vlotte levering en kwalitatief heel goede producten. We zijn er ontzettend blij mee!

Over Petite Amélie

Lyon 2010. Een moeder kan het wiegje dat zij zoekt niet vinden. Zij ontwerpt het zelf en laat het maken zoals zij het wil. Petite Amélie is geboren. Kijk nu naar de kinderkamers van Petite Amélie en je ziet het: hier is over nagedacht. Het ontwerp is tijdloos, groeit met je kind mee en prikkelt de fantasie. De neutrale vormen en kleuren geven je de ruimte om een eigen, unieke kamer te creëren. Een kamer die is gemaakt door jou. Een moeder. Precies zoals het ooit begon..