Slechte kwaliteit

Speelkeukentje gekocht. Na 2 weken was het kraantje er al af. Spoelbak kan er zo uit. Mijn man heeft zelf extra schroeven gebruikt om hem steviger neer te kunnen zeggen. Geen aanrader.

Incompleet en slechte kwaliteit

Keukentje besteld voor onze dochter, werd incompleet geleverd hebben er zelf schroeven bij moeten kopen en gaatjes moeten maken om hem volgends de handleiding in elkaar te kunnen zetten. Keukentje vertoont na 2 weken in gebruik al diverse mankementen, de plankjes waarin de deurtjes hangen zijn al gebroken en het kraantje brak binnen 1 dag af. Je verwacht toch dat spullen van deze prijsklasse iets beter bestand zouden moeten zijn tegen gebruik.

Fijne service

Erg fijne webshop! Snel geleverd. Dag na mijn bestelling was hetzelfde artikel in de uitverkoop. Dit verschil werd direct geregeld en in orde gemaakt. Zeer aangename ervaring.

Mooi peuterbed, alleen beschadigd en stinkt ontzettend

Snelle levering en kon hierdoor mijn bestelling na een paar uur niet meer wijzigen. Een van de spijlen aan de voorzijde van het peuterbed was beschadigd en wat ik zelf het minst prettig vind... het peuterbedje stinkt naar verf! Het staat er al een week en het ruikt nog altijd even sterk naar houtlak/verf. Geen prettig idee als mijn kleine moet wennen aan een nieuw bed. Het advies is ventileren, maar dat gaat in de zomeravond dus niet (licht +muggen). Wellicht kunnen we op zn minst een andere houtlak gebruiken, want dit kan gewoon niet...

Mooie moderne producten en geweldige service

Als kersvers gezinnetje waren wij op zoek naar een mooi eerste ledikant en commode. Qua model, prijs-kwaliteit verhouding en leveringstijd kwamen wij al snel als enige bij Petite Amélie uit. Ledikant en commode staan zo mooi als verwacht, en we zijn blij verrast over de goede kwaliteit van het hout. Ons uitkijken naar dat de baby hier straks gebruik van maakt is begonnen. De levering van de artikelen is snel en tot in de kamer, wat erg fijn is. We hadden geweldig contact met de klantenservice nadat er nog onderdelen bleken te missen door een ordeningsfout bij de leverancier. Dit was snel en goed opgelost waarbij we hartelijk en gewillig te woord zijn gestaan. Dat maak je niet vaak meer mee, dus al met al, SUPER! Bedankt met name Femke en Carolien.

Top service!

Super goede en snelle service! 1 onderdeel sloot niet goed aan en dit is meteen opgepakt door de klantenservice top!

Delivered on time

Hi guys, a quick suggestion. I chose the product based on a list that my friend made for her son's first year. It would be nice if you offer the option 'this is a gift´ and wrap it on a nice paper gift. It was actually delivered in the carton box. LOL.

Vlotte levering, zeer mooie producten.

Kwalitatief materiaal, eenvoudig in elkaar te zetten en heel mooi van uitzicht: de houten poppenstoel en het bijhorende bedje in zacht roze zijn tenminste geen 'oogzeer' in onze drukke woonkamer. Kindjes (1,5 en 4jaar) spelen er al weken heel graag mee.

2 jaar geleden een wiegje gekocht, nu weer in elkaar willen zetten, maar er missen 2 schroeven. Na een mailtje binnen een dag thuisbezorgd. Echt super. Ook een boeken kastje gekocht, zeer goed prijs kwaliteit verhouding.

Super producten en klanten service

Wij hebben beide de meegroei bed en keuken voor onze dochter en wij zijn hier super blij mee! Zij ook :)

Wij hadden een keukentje besteld voor onze dochter die 1 jaar wordt. Bij het uitpakken van het product kwamen we erachter dat er kleurverschil in de keukendeurtjes zat. Tijdens het monteren van de keuken is er per ongeluk een schroef door het blad boven blad heen gegaan. Van beide foto’s gemaakt en op gestuurd naar petit Amélie. 1 dag later kregen we al reactie terug en nog geen 2 dagen later hadden we kosteloos een nieuw bovenblad en 2 nieuwe keukendeurtjes. Met 1 woord echt een geweldige service. Wij zijn onwijs blij met de service die we hebben gekregen vanuit petit Amélie.

Levering slecht

Levering was heel slecht .. zou me levering de volgende werkdag ontvangen heb een track en tracé ontvangen dat die tussen 16.00 tot 21.00 zij geleverd worden uiteindelijk niks ontvang en pas de mij levering na 3 dagen gekregen

Reactie van de bedrijfseigenaar

Beste Seyda, spijtig om te horen dat je niet tevreden bent over de levering. Als Petite Amélie zorgen we dat jouw bestelde producten op tijd worden meegegeven aan PostNL. Vervolgens ligt het pakket in de handen van PostNL. We vinden het erg vervelend om te horen dat er vervolgens vertraging was met de levering. Bedankt voor je contact met de klantenservice. Hopelijk wordt er fijn gespeeld met het kleinigheidje als compensatie voor het ongemak.

Top prijs kwaliteit verhouding!

Geweldig peuterbed voor mijn dochtertje gekocht. Stevig, mooi en voor een zeer vriendelijke prijs!

Wat een service!

Erg blij met mijn bestelde kledingkast. Mooie kwaliteit en snelle levering. Ik had nog een speciaal verzoekje en dat is goed opgepakt door de klantenservice. Bedankt.

Mooie box op wielen

Erg blij met de baby box op wielen. Het strakke design past mooi in ons interieur en neemt niet veel ruimte in beslag. Verder ook handig dat ik de box makkelijk naar de keuken kan rollen als ik ga koken.

Goede snelle service

Gemakkelijke website, voldoende informatie over levering

Dikke prima

Afspraken nagekomen. Heb alleen niet een factuur ontvangen bij mijn verzendbevestiging. Wellicht een aandachtspuntje.

Fijne kinderspullen

Ik ben heel blij met de ijsjes en het ijssalon dat ik hier vond!

Makkelijk om te bestellen en snel geleverd. Jammer van de ‘vrij hoge’ leveringskosten.

Snelle en top service

Wij hebben het witte bureautje gekocht , Super leuke set met de kist erbij! Helaas was het blad beschadigd met oneffenheden (dichtgeplamuurde gaten) En erg zichtbaar omdat het aan de bovenkant zat, Ik heb direct met de klantenservice gemaild met foto's erbij. Ik heb het onderdeel wat beschadigd is opnieuw toegestuurd gekregen. Het was dezelfde dag geregeld! Ik ben echt ontzettend blij met deze snelle en super service! Top toppers!!!!

Brise kinderkamer. Product kwaliteit < budget Ikea alternatieven

Zeer slechte ervaringen. Kwaliteitsbeleving ver beneden niveau van de gemiddelde Ikea producten waar het prijsniveau toch minimaal het tweevoudige bedraagt. Het logische slaapgebrek als gevolg van gezinsuitbreiding draagt niet vanzelfsprekend bij aan een goed humeur, echter deze ervaring met de Brise kinderkamer meubels had een nog grotere impact. Qua design ziet het er (op afstand) goed uit, echter zowel de commode, kledingkast als ledikant bevatten rechtstreeks uit de verpakking duidelijk zichtbare onvolkomenheden. Het monteren van de verschillende meubels verloopt bijzonder moeizaam, simpelweg omdat componenten niet goed op elkaar aansluiten, Op verschillende plekken afwijkingen van minimaal 2-3mm, kastdeur is bijvoorbeeld simpelweg scheef, zelfs met engelengeduld onmogelijk om recht te monteren. Laklaag verschillende producten krast zelfs bij minimaal contact. Een legplank voor de kast blijkt zeer krom, zichtbaar op afstand. Enige tijd geleden de commode als eerste gemonteerd, bij het uitpakken bleek de bladvergroter te ontbreken. Herhaaldelijk contact met serviceafdeling was benodigd om dit onderdeel uiteindelijk nageleverd te krijgen. Een nieuwe ladeplank voor de commode was bij montage beschadigd, hiervoor 30 EUR moeten betalen en tot op heden is dit onderdeel niet meer nageleverd. Ik laat dit maar voor wat het is.

Reactie van de bedrijfseigenaar

Beste Marnix, spijtig om te horen dat je ontevreden bent over de Brise collectie. Je geeft aan al contact te hebben gehad met de klantenservice. We helpen je nogmaals graag met de missende en beschadigde onderdelen. Mocht je hiervoor open staan, dan kun je onze klantenservice altijd mailen (hallo@petiteamelie.nl). Team Petite Amélie.

Prima produkt, en op tijd geleverd

Gewoon goed, goede kwaliteit, en goede communicatie over de levering

Correcte afhandeling

Leuke spullen en goede service

Leuke goed functionerende website. Goede producten. Matras beschermer werkt echt goed op peuter matrasje en bedje. Snelle levering

Leuk vormgegeven poppenhuis

Leuk poppenhuis van mooie materialen. Minimalistisch maar toch voor kinderen ook erg leuk. Kleindochter van 2 jaar is er ook heel blij mee. De meubeltjes en poppetjes moeten er los bijgekocht worden.

Over Petite Amélie

Lyon 2010. Een moeder kan het wiegje dat zij zoekt niet vinden. Zij ontwerpt het zelf en laat het maken zoals zij het wil. Petite Amélie is geboren. Kijk nu naar de kinderkamers van Petite Amélie en je ziet het: hier is over nagedacht. Het ontwerp is tijdloos, groeit met je kind mee en prikkelt de fantasie. De neutrale vormen en kleuren geven je de ruimte om een eigen, unieke kamer te creëren. Een kamer die is gemaakt door jou. Een moeder. Precies zoals het ooit begon..