Prachtig Poppenhuis

Wij hebben een prachtig poppenhuis bij Petite Amélie gekocht voor ons nichtje. Ze speelt er iedere dag mee en de kwaliteit is fantastisch. Daarnaast staat het ook nog eens heel leuk in je interieur.

Niet tevreden met de levering en service

Niet meer bestellen hier

Volkomen eerste bestelling

DOORGROEI BABYKAMER «SOIE» 3-DELIG | : kamer van heel goede kwaliteit en vooral een perfect klantendienst(12! Op 10)Verdienstelijk en efficient:probleemtjes onmiddelijk in orde gebracht.

Wij zijn erg blij met onze bestelling bij Petit Amélie. De meubels die we besteld hebben zien er super goed uit, echter was er een beschadiging op een handvat van de commode. Dit werd echter meteen opgelost door een nieuwe op te sturen. Super goede en snelle service dus!

Alles is vlot verlopen van bestelling tot levering, heel mooi poppenhuis!

Was opzoek naar een kraamkado en kwam jullie tegen. Gelijk een bestelling geplaatst en alles ging goed. Werd netjes op de hoogte gehouden van mijn pakketje en het kwam ook keurig ingepakt en wel binnen. Bedankt, Petite Amélie jullie zijn top!

Super leuk garage

Mijn kinderen zijn dol op de garage en die biedt heel veel plaats voor de kleine autos.

Mooi stevig poppenhuis

Alles klopt/beschrijving / plaatje / snelle levering / mooie kwaliteit

Vlot geleverd. Prima kwaliteit

Fan-tas-tisch!

In tijden niet zo fijn geholpen en vriendelijk te woord gestaan. Sinds we de Tipi (TIPI SPEELTENT «FÊTE») hebben opgezet is de kleine nergens anders meer te vinden dan in de tipi. Zeer goede kwaliteit, stevig opgezet en geen uitstekende schroeven, randen of dergelijks. De weergave van de tipi op de afbeelding komt overeen met de werkelijkheid en is redelijk groot. Hierdoor is het ook mogelijk een bak speelgoed, verschillende kussens etc. in de tipi te plaatsen en staat de kamer gelijk een stuk opgeruimder en heeft de kleine zijn eigen speelparadijs. Zeker een aanrader!

Snelle service, mooi product en goede prijs

Heel leuk bed, simpel maar goede kwaliteit. Tijdens het bezorgproces helaas al een kleine beschadiging. Gelukkig zie je er niets van als het bed in elkaar is! Meisje heel erg blij in huis met haar nieuwe bed!

Mooie spullen en top service

Goed. Snelle levering

Goed. Snelle levering

Top winkel

Snelle levering, mooie spullen

Mooie producten Goede prijs Goede service

Goed product, snelle service

Goed product, snelle service, wordt gewaardeerd door de kleine

Snelle service, overzichtelijke website en goed klantcontact

Snel antwoord op de vragen die ik had tav de levering van de bestelde artikelen.

Positieve ervaring

Onlangs een juniorbed gekocht voor mijn kleintje van bijna 2 jr. Het is makkelijk in elkaar te zetten, tevens ook de matras en deken en (hoes) laken gekocht. Van goede kwaliteit.

Goede kwaliteit

Kindjes zeer blij met hún deelbare stapelbedje was eenvoudig in elkaar te zetten

Mooi product, wel prijzig

Het is een mooi product, wel prijzig. En vindt het heel tegenvallend dat er ook nog verzendkosten bijkomen.

Levering keurig optijd zoals aangegeven, goed verpakt en mooie kwaliteit.

Mooi en stijlvol

Mooi en stijlvol design LoveiT Snelle service

goede service prima bezorging

degelijk en goed snelle bezorging

Over Petite Amélie

Lyon 2010. Een moeder kan het wiegje dat zij zoekt niet vinden. Zij ontwerpt het zelf en laat het maken zoals zij het wil. Petite Amélie is geboren. Kijk nu naar de kinderkamers van Petite Amélie en je ziet het: hier is over nagedacht. Het ontwerp is tijdloos, groeit met je kind mee en prikkelt de fantasie. De neutrale vormen en kleuren geven je de ruimte om een eigen, unieke kamer te creëren. Een kamer die is gemaakt door jou. Een moeder. Precies zoals het ooit begon..