Mooie producten en netjes bezorgd

Hele mooie producten. In lijn met de omschrijving. De bezorging en verpakking is ook erg netjes.

Heel mooi bedje voor ons kleine meisje, hopelijk in de toekomst ook nog een van de prachtige speel keukens

Snelle levering, mooi bed!

We hadden al een peuterbed en kast van Petit Amelie, dus de keuze voor opnieuw een bestelling was snel gemaakt. Het stapelbed is super mooi én kan veranderd in 2 losse bedden. Enige nadeel: het voelt niet super stevig als je er als volwassene op klimt om voor te lezen.

Mooie natuurlijke producenten!

Makkelijk te bestellen en prachtige meubels en speelgoed van hout.

Prachtige kast

Het is een zeer mooie kast, wel enorm bewerkelijk met het in elkaar zetten van de kast. Heeft wel een juiste beschrijving

Vlotte levering, product prima

Product omschreven zoals op de site. Fijn dat de productmaten van de cosleepers gelijk blijven (zo passen matrassen ook in de oudere bedmodellen)

Mooi tentje voor mijn kleuter

Gekocht voor de verjaardag van mijn 4 jarige dochtertje. Levering was snel. Het in elkaar zetten ging goed. Tent ziet er mooi uit en is stevig. Ze speelt er heel graag mee.

Leuk kinderstoeltje

Zit top onze meid is er gek op

Snel geleverd, prachtig speelgoed.

Snel geleverd, prachtig speelgoed, stevig. Geld meer dan waard.

Goede levering en mooie kwaliteit spullen

N/a

Mooie artikel

... en op tijd werd bezorgd

Alles is even mooi

Alles wat ik tot nu toe heb besteld is supermooi. Mooi materiaal, goede beschrijving, stijlvol. Heel blij mee!

Hele mooie kwaliteit

Simpel mooi vorm gegeven en hele goede kwaliteit

Prachtige spullen

Snelle levering en goeie service!

Kwalitatief goed. Mooi design. Enige jammere is dat als je het voor 22.00 besteld je het de volgende dag in huis hoort te hebben. Helaas 8 dagen later was mijn bestelling pas binnen.

Goeie sevice

We hadden een beschadiging aan de kopse kan van ons kinderbedje toen we hem kregen. We hadden een email gestuurd. En zij meteen goed geholpen dat we het nieuwe onderdeel op gestuurd kregen. Om het bedje weer mooi te maken. Super service.

Bed snel geleverd

Alle 2 de peuterbedden hier besteld, snel geleverd en tevens goede kwaliteit van de dekbedovertrekjes, matrashoezen & moltons

Ziet er mooi uit, maar slechte kwaliteit

Het keukentje ziet er mooi uit maar de problemen begonnen al met het in elkaar zetten. Het materiaal is breekbaar en beschadigd snel. De deurtjes konden eerst niet goed dicht omdat ze ongelijk waren en moesten handmatig bijgewerkt worden met gereedschap. Ook klopte de maat schroeven niet (allemaal maar 1 maat) waardoor sommige te lang waren en dwars door het blad heen gingen. Na dat onze dochter er letterlijk 2 keer mee had gespeel, waren de pannetjes al stuk en zat het hele keukentje al onder de krassen. Prijzig keukentje wat er dus onwijs mooi uit ziet maar helaas snel beschadigd en moeizaam in elkaar te zetten is. Ik zou het niet aanraden op basis hiervan. Jammer want als het een betere kwaliteit was geweest had dit echt een geweldig product kunnen zijn.

Snel geleverd en makkelijk te monteren!

De kast en commode waren snel binnen en goed in elkaar te zetten. Erg blij met de mooie spullen!

Goede service, snelle levering

Fijne doorgroeiledikantjes

Voor ons tweede kind hetzelfde doorgroeiledikant gekocht. Makkelijk te monteren. (Makkelijker nog dan Ikea) en ze slapen er zo goed in! Een mooie prijs- kwaliteit verhouding

Prima makkelijk inelkaartezetten.

Snelle levering.

Naar verwachting

De bestelde producten voldeden aan onze verwachtingen en de leveringen was erg snel

Positive

Nice bed for my toddler on a good price.

Mooie degelijke producten

Hele mooie site, veel besteld. Dieren koppen, knuffel, katoenen overtrekken en hoezen, huisjes bed en kledingkast. Over alles zeer tevreden! Bezorging op de afgesproken dag. Goed op de hoogte gehouden. Helemaal blij hier

Over Petite Amélie

Lyon 2010. Een moeder kan het wiegje dat zij zoekt niet vinden. Zij ontwerpt het zelf en laat het maken zoals zij het wil. Petite Amélie is geboren. Kijk nu naar de kinderkamers van Petite Amélie en je ziet het: hier is over nagedacht. Het ontwerp is tijdloos, groeit met je kind mee en prikkelt de fantasie. De neutrale vormen en kleuren geven je de ruimte om een eigen, unieke kamer te creëren. Een kamer die is gemaakt door jou. Een moeder. Precies zoals het ooit begon..