Mooie en goede kwaliteit

Van bestelling tot aan levering goed geïnformeerd. Ik had het boekenkastje besteld en deze was heel gemakkelijk in elkaar te zetten. En hij staat heel mooi in de kamer van mijn dochter.

Super producten en service

Mijn pakket was op een verkeerd adres geleverd (per ongeluk postcode cijfers verwisseld, eigen schuld). Toen ik de klantenservice belde werd ik ontzettend goed geholpen en keurig te woord gestaan. Geen vervelende chatbots maar snel en fijn persoonlijk contact. Ik zal deze website iedereen aanraden.

Super mooie producten Net even anders als de rest en zeer goede en degelijke kwaliteit

Echt een aanrader!

Onwijs goeie service, mooi peuterbedje precies zoals het beschreven staat.

Mooie meubels, makkelijk in elkaar te zetten, snelle levering

Snelle levering en goede kwaliteit

Bedje met lade en matras zeer snel geleverd. Vanwege 1 ontbrekend artikel contact opgekomen met klantenservice, direct opgelost! Zeer tevreden over zowel de producten als de service, heb er inmiddels vaker besteld.

Mooie producten, snelle levering

We hebben een keukentje en een boekenkist gekocht. Prachtige meubeltjes. Goede kwaliteit.

Leuk stoeltje maar de schroeven lijken te dik voor her geleverde materiaal

Na het monteren van het stoeltje ging het hout heel snel splijten. De geleverde service na het probleem te hebben gemeld is heel goed. De beschadigde onderdelen zijn opnieuw geleverd. Dit is keurig afgehandeld.

Zeer prettig en professioneel

Makkelijk en goede website komen hun beloftes na

Goede kwaliteit en volgens afspraak geleverd

Tevreden!

Mooi keukentje

Mooi keukentje, makkelijk in elkaar te zetten. Alleen kwam bezorging was het slecht, het pakketje heeft bij 4 verschillende postnl punten gelegen, en op gegeven moment was het zelfs kwijt.

Precies zoals omschreven

Bed met losse lade besteld, alles precies zoals omschreven. Netjes geleverd en eenvoudig in elkaar te zetten. Mooie kwaliteit.

Producten besteld echter problemen bij de levering, waardoor het pakket direct retour was gegaan door fout postbedrijf. Petit amelie had een goede service, gemaild, binnen 1 dag reactie en toen hún het pakket retour ontvangen hebben direct opnieuw verzonden naar mij.

Bedje was de volgende dag binnen. In elkaar zetten was een fluitje van een cent! Een bedje is mijn dochter helemaal blij mee! Slaapt er heerlijk in en voelt zich nog steeds geborgen door het halve hekje.

Hobbelpaard Arthur gekocht voor ons dochtertje, heel mooi en snel bezorgd

Mooie items van goede kwaliteit!

Snelle bezorging en producten van goede kwaliteit.

Aangenaam

Snel geleverd, netjes verpakt, makkelijk gemonteerd

Fijne, mooie producten

Blij met onze meubeltjes/producten. In verhouding wel hoge verzendkosten

Het aanbod is mooi, fijne kleuren en gemaakt van prettige materialen.

Vanaf de website tot en met de bestelling is mijn keuze goed en snel ontvangen! Keurige service en klantvriendelijk.

verzenskosten

Verzendkosten erg hoog.

Heel mooi poppenhuis

Leuk poppenhuis besteld. Alle geverfde onderdelen zijn netjes afgewerkt. Samen met mijn man in elkaar gezet. Mooie kwaliteit en handige beschrijving erbij.

Prachtige spullen, snelle levering

Leuke spulletjes,het speelgoed is een blikvanger in de woonkamer

Vaker besteld bij Petite Amelie ; altijd goede en snelle service. Mooie kwaliteit materialen.

Very Happy

Very beautiful and cute toy!

Mooi poppenhuis

Mooi poppenhuis maar de meubeltjes zijn niet zo goed. 2 stoelen waren binnen 1 dag al kapot. Jammer want onze dochter speelt er heel erg graag mee.

6 Kerkstraat

Bussum 1404 HH

850020510

Over Petite Amélie

Lyon 2010. Een moeder kan het wiegje dat zij zoekt niet vinden. Zij ontwerpt het zelf en laat het maken zoals zij het wil. Petite Amélie is geboren. Kijk nu naar de kinderkamers van Petite Amélie en je ziet het: hier is over nagedacht. Het ontwerp is tijdloos, groeit met je kind mee en prikkelt de fantasie. De neutrale vormen en kleuren geven je de ruimte om een eigen, unieke kamer te creëren. Een kamer die is gemaakt door jou. Een moeder. Precies zoals het ooit begon..