Top kwaliteit en levering

Ik heb op een avond een complete kinderkamer besteld, bestaande uit een bed, la voor onder het bed, bureau, stoeltje, speelgoedkist en wat moltons en hoeslakens. De volgende middag werd de gehele bestelling al bezorgd! De montage van de meubels was helder uitgelegd, de spullen waren goed ingepakt, dus geen beschadigingen, en alles was compleet! Wij zijn echt zeer tevreden met het resultaat! Prijs kwaliteit verhouding is goed, materiaal is stevig, wij zijn helemaal blij!

Product zoals verwacht, snelle levering

Prima ……

Goede ervaring.

Prettig shoppen en fijne producten

Vloerkleed voor op de babykamer gekocht. Erg mooi en fijne kwaliteit.

Prima product

Een zeer goed afgewerkte tent voor peuters. Prima kwaliteit en levering conform afspraak!

Mooi als het klaar is, maar slecht in elkaar te zetten

Er miste bij meerdere plankjes de voor-geboorde gaatjes. Gelukkig heb ik een boormachine anders was het in elkaar zetten niet gelukt. Sommige voor-geboorde gaatjes zaten net niet op de juiste plek waardoor bijv. de railsjes van de laden zo hingen dat deze net niet dicht konden, weer alleen gelukt dankzij de boormachine. Instructie tekeningen waren af en toe erg onduidelijk.

Nadat bleek dat het product goedkoper online was dan paar dagen ervoor in de winkel, werd keurig het verschil overgemaakt naar mijn rekening. Verder snelle levering en goed bereikbare klantenservice en mooie producten.

Zacht beddengoed

Wij zijn super blij met het nieuwe beddengoed voor onze dochter! Wij zijn gegaan voor het circus beddengoed en het is super zacht en van hoge kwaliteit. Elke avond lachen we samen om de gekke beer, koala en de rest van de prachtige tekeningen. Aanrader!

Snelle levering, en het is van goede kwaliteit!

Wij hebben een boekenrek voor ons zoontje aangeschaft voor op zijn slaapkamer. Makkelijk in elkaar te zetten en neemt niet veel ruimte in beslag

Ben heel tevreden

Zie altijd wat leuks op de site voor mijn kleintjes. Deze keer beddengoed besteld en daar ben ik heel blij mee. Had al een setje en deze is extra. Goede kwaliteit en blijft mooi ook na vaak wassen.

Makkelijk besteld en snel geleverd

Goed maar niet geweldig

Sommige dingen waren top qualiteit maar andere niet echt zo. Bvb, de kind stoel is niet goed gemaakt en de ronde kleid is ook niet ideal...

Mooi stapelbed

Het stapelbed werd snel geleverd en ziet er mooi en stevig uit!

Erg slechte kwaliteit vergeleken met de prijs

Erg geschrokken van de kwaliteit van het bed. Erg gammel schroeven slecht weggewerkt en dat je dan nog eens 70 euro moet bijbetalen voor de la gaat me veels te ver! Ik raad u zeker niet aan

Voldoet aan de verwachting! Super,,

Het was snel en goed geleverd en van mooie kwaliteit.

incompleet en slechte service

Helaas kan ik er niets anders van maken; ik bestelde een bed waarvan de poot ontbrak en moest vervolgens meer dan een week wachten op de ontbrekende poot. Daarna bestelde ik een stoeltje waarvan de poten ongelijk waren dus het stoeltje bleef niet staan. Vervolgens ontving ik twee nieuwe poten en weer was het niet in evenwicht. Uiteindelijk ontving ik een nieuw stoeltje maar ook deze is niet optimaal. Ik heb deze maar gehouden om van het gezeur af te zijn. Tot slot bestelde ik nog een stoeltje en ook deze is niet optimaal maar ook deze heb ik gehouden . Blij ben ik er niet van geworden,

Niet alles geleverd en gescheurde dekbedhoes

Hoeslaken niet geleverd en dekbedhoes is gescheurd.

Product nog niet ontvangen

Al bijna 2 weken geleden wat besteld. Ook een bevestiging gekregen dat het onderweg is. Maar heb nog steeds niks ontvangen.

Een super mooi product, onze kleindochter is helemaal enthousiast en wij ook

Prima product, goede kwaliteit en afwerking. Daarbij ook nog een snelle levering

Erg tevreden

Erg blij met de peuterbedjes voor mijn tweeling. Snel geleverd en goed verpakt.

Bed is prima, maar service laat te wensen over

In de conceptstore konden wij helaas niet geholpen worden. Het bedje dat wij op het oog hadden was niet aanwezig in de conceptstore. Kan gebeuren natuurlijk, maar daarna bleken de medewerkers eigenlijk ook niet te weten of het een vergelijkbare kleur had met andere modellen. Kortom; we kwamen eigenlijk voor niks. Eenmaal alles online besteld en thuisbezorgd bleek de handleiding niet te kloppen. Wanneer je de Evolutif volgens de volgorde uit de gebruiksaanwijzing in elkaar zet, beschadigt het materiaal (hetgeen bij ons ook gebeurde).

Prachtig Poppenhuis

Wij hebben een prachtig poppenhuis bij Petite Amélie gekocht voor ons nichtje. Ze speelt er iedere dag mee en de kwaliteit is fantastisch. Daarnaast staat het ook nog eens heel leuk in je interieur.

Niet tevreden met de levering en service

Niet meer bestellen hier

Volkomen eerste bestelling

DOORGROEI BABYKAMER «SOIE» 3-DELIG | : kamer van heel goede kwaliteit en vooral een perfect klantendienst(12! Op 10)Verdienstelijk en efficient:probleemtjes onmiddelijk in orde gebracht.

Wij zijn erg blij met onze bestelling bij Petit Amélie. De meubels die we besteld hebben zien er super goed uit, echter was er een beschadiging op een handvat van de commode. Dit werd echter meteen opgelost door een nieuwe op te sturen. Super goede en snelle service dus!

6 Kerkstraat Bussum 1404 HH

850020510

Über Petite Amélie

Lyon 2010. Een moeder kan het wiegje dat zij zoekt niet vinden. Zij ontwerpt het zelf en laat het maken zoals zij het wil. Petite Amélie is geboren. Kijk nu naar de kinderkamers van Petite Amélie en je ziet het: hier is over nagedacht. Het ontwerp is tijdloos, groeit met je kind mee en prikkelt de fantasie. De neutrale vormen en kleuren geven je de ruimte om een eigen, unieke kamer te creëren. Een kamer die is gemaakt door jou. Een moeder. Precies zoals het ooit begon..

Kiyoh Bewertungen