Geweldige producten en Aftersales

Voor de tweede verjaardag van onze dochter wilden we haar een 'grote meiden bed' cadeau doen. Voor de zekerheid zijn we gaan kijken bij de Concept Store in Bussum. We kregen duidelijke en uitgebreide toelichting en waren direct om. Thuis gekomen hebben we het bed online besteld met de aanbevolen extra's en doordat onze dochter daar en op dat moment stapelverliefd was geworden op een van de mooie poppenhuizen hebben we die ook maar mee besteld. Alles werd de volgende dag netjes bezorgd (zoals beloofd) en hebben we nog dezelfde dag in elkaar gezet. Het bed slaapt geweldig (getuige een heerlijk slapende peuter) en het poppenhuis is een grote hit. Wat ik zelf erg attent vond, waren de mails enkele tijd na de aankoop met allerlei bruikbare tips aangaande het bed en de slaapgewoontes van onze peuter. Absolute aanrader deze webshop en hun producten!

Super service!

Alles goed en correct geleverd!

Mooie kwaliteit

Stevige en fijne kwaliteit. Er zijn veel verschillende maten. Hierdoor heb ik toch nog lakens kunnen krijgen voor een peuter bed van 160cm. Enige minpunt; ik vind de verzendkosten vrij hoog.

Top Klantenservice !!

Omdat er een foutje zat in een onderdeel, nam ik contact op met de klantenservice. Het ter vervangen onderdeel werd spoedig verstuurd en mocht ik dezelfde week ontvangen.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Prima service en fijn bedje

Levering naar wens en het bed is eenvoudig in elkaar te zetten. Volgens mij slaapt het bed goed

Goede kwaliteit voor een goede prijs!

Heel erg blij met mijn verkleedkussen. Goede kwaliteit, heel netjes verpakt. ( Dat kan ik van sommige andere winkels niet zeggen) Fijn dat er een plank inzit om hem zwaarder te maken. Dat maakt het kussen nog degelijker. Ben er super blij mee!

Super service en kwaliteit

Overzichtelijke website Snel geleverd

Nog niet in elkaar gezet; oogt prima alleen kleur valt tegen.

Nog niet in elkaar gezet, het ligt klaar voor verjaardag van onze dochter. Wel even gespiekt in de doos; prima kwaliteit volgens mij. De roze kleur is echter een stuk minder roze dan op de foto’s. Ik heb echt zitten turen of dit misschien niet de zacht grijze versie was. Maar ik vind het ook weer niet grijs, dus het zal toch wel de roze versie zijn?

Mooie, stevig peuter bed met matras besteld. Snel bezorgd. Gemakkelijk gemonteerd.

Ziet er superleuk uit had voor mijn.kleinzoon poppenhuis gekocht met meubeltjes en gezin zooo leuk gemaakt heb daarna ook nog opa en oma besteld

Prachtig bed en nachtkastje

Beetje jammer dat het bedje erg kraakt en het zijpaneel een beetje wiebelt, maar het js een mooi bedje.

Wooden toy quality

Your products have nice design and nice pastel colors. However I find it unfortunate that sometimes the colors (paint) are scratched off due to the transport. The finishing of the Cutlery set (especially the folk) was not so fine and you can feel the wood is quite rough, it can hurt children’s small fingers.

Super mooi bedje, goeie service dikke 10

Bedje besteld en volgende dag geleverd. Bedje was goed verpakt, duidelijk instructie erbij en alles klopte, dus voldoende schroeven en gaten op de juiste plekken. Toen het bedje eenmaal in elkaar zat was het super stevig en mooi. Het hout van het bedje was van goede kwaliteit. Al met al mooi bedje en goede service.

Super mooi en snelle levering

fantastische service

ik heb een keukentje gekocht bij petite amelie het kraantje was kapot , dit gemeld en meteen een nieuwe toegestuurd gekregen. wil hen dan ook bedanken voor de correcte service die ze bieden.

Roze keukentje echt leuk en mooie kwaliteit

De levering ging super snel in ons geval en de kwaliteit van het product is goed.

Ik heb voor mijn zoontje wat besteld en kreeg t op de volgende dag al geleverd! Super top!

Mooie spulletjes

Wij hebben bijna 2 jaar geleden het peuterbedje gekocht met lade. Incl matras, matrasbeschermer 2 hoeslakens en 3 overtrekken en dekbeddenset. Daar zijn we nog steeds heel blij mee. Deze keer heb ik een extra hoeslaken gekocht en bedovertrek. Even weer een leuke nieuwe, met unicorns erop. Heel erg mooi en schattig dekbedovertrek. Daarnaast nog een matrasbeschermer die vocht werend is voor de ongelukjes die onze dochter nu nog heel soms maakt. Hij kwam meteen van pas want de 2e nacht dat ze erop sliep was het al zover haha. Hij heeft goed zijn werk gedaan. Heel het matras was droog. Levering van alle spullen is ook steeds snel. Heel blij met alles.

Mooie bedden en de beste service

Heerlijke bedjes voor mijn peuters. Door een veel te wild spel was de iets kapot gegaan....volledig onze schuld( papa's schuld uhum) Binnen een dag een oplossing van Petite Amelie ontvangen en voor 15 euro inclusief verzending het materiaal om ons bed weer heel te maken!!! Ik was al bang dat we een heel nieuw bed moesten kopen!!!!!!!! Als we een maatje groter nodig hebben gaan we zeker weer naar Petit Amelie!!

Mooie producten, goede service

Ik heb hier een aantal keer iets besteld en altijd positieve ervaringen gehad. Wij waren een schroefje kwijtgeraakt van een lade en deze kregen wij vervolgens opgestuurd naar huis. Goede service en klantvriendelijk!

Prima webshop!

Er was een probleempje met mijn bestelling, maar dat is gelukkig goed opgelost. Er wordt vlot en vriendelijk gereageerd als je een berichtje stuurt. Ik ben heel blij met ons mooie nieuwe vloerkeed!

Valt tegen

Op de site ziet het kastje er erg leuk uit. In het echt valt het erg tegen. De kwaliteit is matig. Bij ikea is de kwaliteit beter en de prijs lager. Het kastje lijkt scheef. Eigenlijk hadden we m retour moeten sturen maar dat was zoveel gedoe.

Onlangs voor mijn dochter het tafeltje incl. stoeltjes met konijnenoren besteld. De volgende dag meteen in huis. Helaas was 1 oortje beschadigd maar na contact de volgende dag direct een nieuw onderdeel ontvangen. De service is echt super goed en snel maar daarbij zijn het ook hele leuke en kwalitatief goede producten. Mijn dochtertje is helemaal gelukkig met haar nieuwe setje en van haar peuterbed heeft zij nog steeds plezier. Heel erg bedankt Petite Amelie!

Contact gehad met de klantenservice omdat 1 deurtje van het keukentje beschadigd was. De volgende dag direct reactie dat ze een nieuw deurtje op zouden sturen

Over Petite Amélie

Lyon 2010. Een moeder kan het wiegje dat zij zoekt niet vinden. Zij ontwerpt het zelf en laat het maken zoals zij het wil. Petite Amélie is geboren. Kijk nu naar de kinderkamers van Petite Amélie en je ziet het: hier is over nagedacht. Het ontwerp is tijdloos, groeit met je kind mee en prikkelt de fantasie. De neutrale vormen en kleuren geven je de ruimte om een eigen, unieke kamer te creëren. Een kamer die is gemaakt door jou. Een moeder. Precies zoals het ooit begon..