Top alarmsysteem

Top alarmsysteem, snel te monteren. bediening met simpele app, Nederlandse after sales, Goed prijs kwaliteits verhouding

Bestellen is simpel

Al ben ik toch al wat men noemt oud maar het bestellen gaat heel makkelijk.

Goede en professionele service en ondersteuning

Tot nu toe goede en professionele ondersteuning en service ervaren. Levering gaat snel. Handleidingen zijn gewoon in jip en janneketaal en dus ook voor niet techneuten goed te doen.

Chapeau

Maak al vele jaren gebruik van WoonVeilig en ben een zeer tevreden klant. Ga nu een oudere buiten camera vervangen voor een slimmere buiten camera !

Bestelling vakantiehuis

Als trotse eigenaar van een tweede huis in het prachtige Friesland, was ik op zoek naar een betrouwbaar en effectief alarmsysteem om mijn eigendom te beschermen wanneer ik er niet ben. Na eers zelf te hebben getest ik kan vol vertrouwen zeggen dat het mijn verwachtingen heeft overtroffen. Installatie en configuratie waren verrassend eenvoudig, zelfs voor iemand met beperkte technische vaardigheden zoals ik. De duidelijke instructies maakten het proces een fluitje van een cent. Het voelt ook als een state-of-the-art beveiligingssysteem. Wat me het meest bevalt aan het WoonVeilig Alarmsysteem is de veelzijdigheid. Of ik nu thuis ben of duizenden kilometers verderop, ik kan altijd via de app de status van mijn alarmsysteem controleren . De real-time meldingen bij verdachte activiteit bieden gemoedsrust en stellen me in staat om snel te handelen; buren bellen :) Bovendien waardeer ik de flexibiliteit van het systeem. Met verschillende sensoren en uitbreidingsmogelijkheden kan ik het systeem aanpassen aan de specifieke behoeften van mijn huis. Of het nu gaat om bewegingsdetectie, deursensoren of rookmelders, het WoonVeilig Alarmsysteem biedt een uitgebreid scala aan opties om mijn eigendom volledig te beschermen. Al met al kan ik het WoonVeilig Alarmsysteem van harte aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar gemoedsrust en betrouwbare beveiliging voor hun huis. Met zijn gebruiksvriendelijkheid, veelzijdigheid en uitstekende prestaties heeft het mijn tweede huis in Friesland omgetoverd tot een veilige en geruststellende omgeving, ook wanneer ik er niet ben.

zeer tevreden

Goede service, Jammer dat er geen deurbel met camera te kiezen is

Beste heer/mevrouw, We zitten op dit moment in de laatste fase van het testen van onze video deurbel. Wij hopen dat deze binnenkort beschikbaar is. Wij adviseren je om onze website, nieuwsbrief en socials in de gaten te houden! Met vriendelijke groet, Denise

Artikelen zijn gemakkelijk te vind in de webshop.

De duidelijke foto's en aanwijzingen in de webshop maken het gemakkelijk om de juiste batterijen te bestellen.

uitstekend

Ik ben goed tewoord gestaan en bestellen w simpel

Duidelijke website, maar ook handig dat er via chat hulp is

WoonVeilig biedt veel mogelijkheden, dus je moet even zoeken wat je écht nodig hebt. Gelukkig is daarbij via chat (maar ook telefonisch) hulp te krijgen en die heb dan ook ingeroepen. Uiteindelijk heb ik gekozen voor het basispakket met nog een paar uitbreidingen. WoonVeilig biedt, in elk geval op dit moment, bovendien interessante kortingen.

Eenvoudig juiste batterij te vinden, dus snel besteld.

Webshop is prima ingericht, snel het juiste artikel te vinden en te bestellen

Overzichtelijk en goede uitleg

Goede communicatie via de site en duidelijke uitleg van de mogelijkheden met de producten

Geweldig systeem. Mail over defect zeer snel en adequaat afgehandeld.

Altijd goed

Een heel compleet en betrouwbaar systeem

Een heel betrouwbaar en compleet systeem, en makkelijk te installeren.

prima, vlot en voldoende informatie

Altijd prima contact met woonveilig, bij bestellingen en ook support centre

Niet alleen voor inbraak

maar ook om te waarschuwen bij lekkages. Had ik last van.

Zeker weten

Geweldig bedrijf met zeer goede service na je aankoop

Super makkelijk en een veilig gevoel in huis

Werkt perfect en is makkelijk zelf aan te sluiten en makkelijk uit te breiden

Meedenkende klantenservice

Klantenservice medewerkers zoeken samen met je naar een oplossing. Zonder direct nieuwe apparatuur aan te bevelen.

Goed advies en snelle levering

Goed advies en snelle levering alleen jammer dat de koolmonoxidemelder niet leverbaar is en er niet vermeld is wanneer deze wel weer leverbaar is.

Heel fijn alarmsysteem, goede service en makkelijk te installeren

Goede klantenservice

Belde voor advies voor mijn parkeergarage, klantenservice dacht heel goed mee en kwam met tips om het systeem in onze situatie te gebruiken.

Handig systeem, goede hulp

Gemakkelijke installatie, handig systeem. Enige nadeel vind ik dat er niet meer dan 4 camera's te koppelen zijn aan het account. Dat zou moeten worden aangepast.

Goede ervaring, snelle en efficiënte aankoop

Aankoop via webshop, snel en efficient. Artikelen eenvoudig terug te zoeken. Normaliter ben je lang op zoek welk modelnummer je hebt. Hier een duidelijk gestructureerde webshop. Dank!

?????

als ik op de plek waar normaliter HOOFDLETTERS moeten Staan deze invul worden die vanzelf door het huidige/gebruikte programma in kleine letters verandert!!!

Beste heer/mevrouw, Het gebruik van kleine letters in plaats van hoofdletters levert geen problemen op voor het verwerken van de bestelling. Met vriendelijke groet, Denise