snel en makkelijk geregeld

Snel en makkelijk ons alarm geregeld. Duidelijke beschrijving, zodat je weet wat je nodig hebt.

Veilig gevoel, goede producten, simpel gebruik

Heel blij met dit alarmsysteem. Ik voel me veilig, het is handig in gebruik en makkelijk uit te breiden.

Uiterst betrouwbaar systeem met een hele goede helpdesk

Een zeer betrouwbaar beveiligingssysteem met uitstekende componenten, waarbij voor vragen niet onvermeld mag blijven de geweldige en vriendelijke helpdesk.

Snel support na bliksem inslag en alarmsysteem kapot

Er wordt snel gehandeld en naar mogelijke oplossingen gekeken, zowel kosten en leversnelheid technisch. De bereikbaarheid van de klantenservice vond ik wel wat minder, want meerdere dagen contact gehad en telkens begon het met 'momenteel is het drukker dan normaal'.

Helaas in mijn basisstation snel defect

Mijn Basisstation gaat soms uit en start niet meer op. Na een belletje met woonveilig kreeg ik al snel een nieuwe voeding opgestuurd. Helaas is dit niet de oplossing. Ik heb nu in een korte tijd de 2e woonveilig set besteld (gelukkig kreeg ik een beetje korting) De mensen aan de telefoon zijn zeer behulpzaam.

Goed systeem en eenvoudig te installeren

Ik ben zeer tevreden over de producten en diensten van WoonVeilig. De installatie was gemakkelijk en het systeem werkt perfect. De alarmsystemen zijn betrouwbaar en ik voel me veiliger in mijn huis nu ik weet dat mijn eigendommen beschermd zijn. Ook de klantenservice van WoonVeilig staat altijd paraat om te helpen bij vragen of problemen. Ik zou dit bedrijf zeker aanbevelen aan anderen die op zoek zijn naar een betrouwbaar en effectief alarmsysteem.

Erg goed , handig , makkelijk en ruim uitgerust alarm systeem

Wat een fijn alarmsysteem

Ik heb dit alarmsysteem nu al 2 jaar in gebruik en ben er nogsteeds zeer tevreden over. Recent het systeem uitgebreid met extra componenten en ook de Woonveilig Alarmwacht geactiveerd wat ook extra zekerheid geeft tijdens vakanties. Bovendien alles zelf makkelijk te installeren en configureren. Kortom Woonveilig is een aanrader !!

Kwaliteit voor een eerlijke prijs!

Goede producten met ook bijna de videobellen van WoonVeilig! Totaal beveiligingspakket voor een eerlijke prijs zonder torenhoge maandelijkse kosten.

mijn ervaring met woonveilig zijn goed.

wij hebben nu ca 6 jaar een alarmsysteem van woonvelig en het werkt prima.

Uitstekende beveiliging en service van woonveilig

Het installatieproces was eenvoudig en de handleiding duidelijk. Binnen no time had ik het systeem operationeel en voelde ik me een stuk veiliger in mijn eigen huis. Producten zijn van hoge kwaliteit en werken zonder problemen. Het alarm reageert snel en betrouwbaar, wat een gerustellend gevoel geeft. Wat service betreft, deze is werkelijk uitstekend. Bij vragen of problemen staat het woonveilig-team altijd telefonisch klaar om professioneel te helpen. Hun klantvriendelijkheid en deskundigheid zijn ongeëvenaard. Ik raad woonveilig ten zeerste aan voor iedereen die op zoek is naar een betrouwbare en geluidsvriendenijke beveiligingsoplossing. De combinatie van hoogwaardige producten en topservice maakt hen echt de beste keuze!

Snelle en goede communicatie

Zeer prettig

Jarenlang een (woon)veilig gevoel, daar gaat het mij om

In 2009 het 1e systeem aangeschaft. Tussendoor wel een keer het alarmsysteem zelf vervangen vanwege de nieuwe mogelijkheden, maar niet de accessoires. Ook de oude accessoires werkten perfect via een speciale USB stick vanwege de AM frequentie. Nu 12 jaar later werkt het systeem nog steeds maar komt de melding van een slechte back-up batterij, dus begin van het eind. Ik kan dit uitschakelen, maar ook hier gaat het om het gevoel. Mijn keuze dus om uiteindelijk het huidige systeem te vervangen! Laten ze daar nu wel een heeeeel mooi aanbod voor doen. Incl. het vervangen van de hele oude accessoires. Ik ben tevreden en hoop weer jaren een (woon)veilig gevoel te hebben! :)

Duidelijk, makkelijk te bestellen

Super systeem, gaat al jaren mee! Goede kwaliteit, snelle betrouwbare levering

Top systeem!

Al 8 jaar klant van WoonVeilig en altijd super goed geholpen als ik hulp nodig had! Systeem werkt gewoon top!

Jarenlang een prima beveiliging

Al jaren beveiligd via Woonveilig. Prima werkende apparatuur. Je laat je huis achter met een veilig gevoel!

zeer goed

Goed en snel geholpen, helaas in de installatie niet te repareren maar kreeg een goed aanbod voor een nieuwe (besteld)

Prettige en top service

Goede info en service. Snelle levering en prima produkten.

In verband met storing goed en duidelijk geholpen door klantenservice

Eenvoudig en snel

Ik heb al jaren een WoonVeilig alarmsysteem. Zelden zo’n storingsvrij systeem gezien die ook eenvoudig te installeren en te gebruiken is. Producten bestellen uit de webshop is eenvoudig en worden snel geleverd.

Beetje omslachtig

Wilde na een melding van mijn Woonveilig alarmsysteem nieuwe batterijen via de Woonveilig website bestellen. Dat bleek toch niet zo eenvoudig als je zou denken. Waar je verwacht dat gewoon direct te kunnen doen, moet je eerst het type van je systeem opzoeken en dan pas kun je bij de pagina komen met de verschillende typen batterijen. Zoals gezegd nogal omslachtig. In het licht van de volgende vraag 'aanbevelen': Ja, ik beveel het Woonveiligsyteem van harte aan, en 'nee' als het om de bestelprocedure van de batterijen gaat.

Bestelling oke

Ik vind het heel storend dat het systeem alleen de "eigen" baterijen accepteert.

snel gedaan

Met hulp van een zoon, is het zo duidelijk dat ik nu de nabestelling zelf doe. De vraag die ik telefonisch gesteld heb werd prima beantwoord.

Prima systeem

Op vaderdag (tijdens onze eerste vakantiedag) ging helaas het alarm af waarop wij direct gewaarschuwd werden .

Kleine Landtong 19

4201 HL Gorinchem