Zeker weten

Geweldig bedrijf met zeer goede service na je aankoop

Super makkelijk en een veilig gevoel in huis

Werkt perfect en is makkelijk zelf aan te sluiten en makkelijk uit te breiden

Meedenkende klantenservice

Klantenservice medewerkers zoeken samen met je naar een oplossing. Zonder direct nieuwe apparatuur aan te bevelen.

Goed advies en snelle levering

Goed advies en snelle levering alleen jammer dat de koolmonoxidemelder niet leverbaar is en er niet vermeld is wanneer deze wel weer leverbaar is.

Heel fijn alarmsysteem, goede service en makkelijk te installeren

Goede klantenservice

Belde voor advies voor mijn parkeergarage, klantenservice dacht heel goed mee en kwam met tips om het systeem in onze situatie te gebruiken.

Handig systeem, goede hulp

Gemakkelijke installatie, handig systeem. Enige nadeel vind ik dat er niet meer dan 4 camera's te koppelen zijn aan het account. Dat zou moeten worden aangepast.

Goede ervaring, snelle en efficiënte aankoop

Aankoop via webshop, snel en efficient. Artikelen eenvoudig terug te zoeken. Normaliter ben je lang op zoek welk modelnummer je hebt. Hier een duidelijk gestructureerde webshop. Dank!

?????

als ik op de plek waar normaliter HOOFDLETTERS moeten Staan deze invul worden die vanzelf door het huidige/gebruikte programma in kleine letters verandert!!!

Beste heer/mevrouw, Het gebruik van kleine letters in plaats van hoofdletters levert geen problemen op voor het verwerken van de bestelling. Met vriendelijke groet, Denise

Goed advies

Ze weten waar ze over praten

Goeie aanbiedingen

Steeds goed geholpen reeds 11jaar

Fijn systeem

Heel makkelijk om te installeren en werkt perfect! Wij zijn er ontzettend blij mee. Wij zelf slapen op zolder en onze kinderen op de 1e verdieping, met dit systeem slapen wij een stuk rustiger, bedankt WoonVeilig!

Voor reatief weinig geld een veilig gevoel.

Ik heb al jaren een abonnement bij woonveilig,ben pas verhuist en opnieuw woonveilg installatie gekocht en geinstalleerd.Dit geeft mij een veilig gevoel voor relatief weinig geld.

Gate 01 defect na 10jaar zonder eerdere gebreken. Direct nieuwe besteld

Alert en helder

Ik was al een tijd op zoek naar een alarmsysteem, kon er echter geen een vinden die voldeed aan mijn eisen. Nu echter dus wel. Het bedrijf is goed telefonisch te bereiken en is snel en compleet met de informatie. Dus hier nu mijn systeem besteld.

Snel en duidelijk

Kwam, zag en overwon

snel en makkelijk

top systeem werk altijd goed en makkelijk te bedienen

Super systeem!

al jaren klant bij woonveilig systeem is gebruiksvriendelijk en overzichtelijk. Alle accessoires zijn zeer degelijk en de service is goed. Kan het iedereen aanraden!

duidelijk

Informatie gezocht op de website. Informatie is duidelijk en helder. Makkelijk uitgelegd. Fijne webpagina om te bezoeken. Is overzichtelijk

Prima systeem. Doet het goed. 2 aanbevelingen:

Het zou fijn zijn om camera's te kunnen gebruiken via het systeem zonder abonnement...ik begrijp het verdienmodel, maar ik zou de camera op mijn eigen NAS willen. En dus geen maandelijkse extra kosten... Aanvullend: Ik zou graag een sensor willen hebben op mijn schuurdeur. dus: buiten en met weersinvloeden. Gek genoeg is die er niet. Maar een tuininbraak als ik lig te slapen wil ik ook graag weten! Dat kan nu dus niet: de tuin wordt niet gezien als onderdeel van het huis. Gemiste kans! Het bestaat wel bij andere systemen.. Verder prima hoor. Goede maandelijkse prijs en het systeem werkt vooral altijd. het is nooit stuk of storing of whatever. Betrouwbaar dus. Heb het voor opa en oma geinstalleerd en die zijn er ook happy mee. PS: wat nergens goed staat is dat een afstandsbediening niet echt nodig is, want je kan met de app alles prima bedienen vanaf je telefoon! Zoek je een systeem dat qua totale levensduurkosten scherp is, maar wel kwaliteit, dan is dit meer dan prima keuze. 9.5 vanwege mijn twee comments aan het begin. Maar ik heb hoop dat dat nog komt, want ik zie nu en dan nieuwe ontwikkelingen en produkten.

Bedrijf dat waarmaakt wat ze zeggen.

Goede beveiliging van de woning tegen een goede aanschaf prijs. Geeft een goed gevoel om van huis te zijn of op bed te liggen om te weten dat de toegangen beveiligd zijn.

Het systeem is te afhankelijk van een abonnement bij Woonveilig.

Systeem werkt goed maar het is vervelend om een abonnement te moeten afsluiten om de baterijen te kunnen controleren en €10 verzendkosten in rekening te brengen voor artikelen, bv baterijen, die door de brievenbus kunnen? is aan de hoge kant.

Veilig gevoel en makkelijk in gebruik

Heel blij met onze woonveilig alarm centrale welke we uitgebreid hebben ingezet in de woning. Net op aanraden van de BHV opleider ook nog 2 rookmelders voor op de slaapkamer want op de gang is niet voldoende! Dan kan de slaapkamer al vol rook staan voor het alarm afgaat!

Een Smart beveiliging systeem & Super simpele installatie

Systeem is zo uit de doos binnen uurtje geheel werkend (incl. plaatsen sensoren) te installeren en registreren. Daarna goed af te stellen op persoonlijke behoefte in de instellingen. Ik heb de handleiding eigenlijk helemaal niet nodig gehad! Goed te bevestigen met bijgeleverde plakstrips. Goede app voor op mijn iPad en iPhone. Simpel bedieningspaneel voor bij voordeur Mobiele aan- uit knop in sleutelhangervorm is ook wel erg handig. Met een klik gekoppeld aan mijn bestaande Hue oplossing.

Goed systeem

Gebruiksvriendelijk. Ook met weinig technische kennis.

Kleine Landtong 19 4201 HL Gorinchem