Top en snel geleverd

duurzaam product

Bestelling

Goed en snel geleverd

Met Bioodi wordt eten echt duurzaam.

Prima bestek en borden van palmblad. Goede kwaliteit en snelle levering

Goed assortiment, makkelijke website, snelle levering.

Fijne producten. Snelle levering. Top!

Dikke prima!

Zeggen wat je doet = doen wat je zegt.

Snelle levering en goed verpakt. Overzichtelijke website.

Top service.

Heel goed de bestelling in de gaten gehouden, zodat deze optijd bij ons arriveerde. En ons ook heel goed op de hoogte gehouden.

Ik heb die spullen heel snel gehad en dat vond ik geweldig

Duidelijk en snel. Geheel tevreden.

Kwaliteit + Prijs= value

Top service en snel geleverd

Vandaag besteld morgen in huis letterlijk, de producten zijn van goede kwaliteit

geweldig

Mooi product en een zeer vlotte levering

Negatief

Ik wou koffiebekers bestellen met een iets grotere inhoud. Daarom gekozen voor bekers met een inhoud van 250 ml. Bij aflevering bleek dat in de bekers veel kleiner waren. Zonder je vingers te branden kon er slechts 200 ml, dus niet veel meer als de standaard bekers die je bij de gangbare grootwinkelbedrijven koopt (van 180 ml) Ik heb hierover gebeld met 1 van jullie medewerkers, die niet wist dat de bekers zo klein waren. Ik heb met haar afgesproken dat ik de betreffende bekers terugstuur (heb porto zelf betaald) en grotere van 360 ml bij jullie besteld. Die wel goed voldoen en prima bevallen. Echter het geld van de teruggestuurde zending (incl porto) heb ik niet ontvangen…………. Vriendelijke groet Chris Kramer Hitzum

Correct en vlot.

Besteld en de volgende dag afgeleverd. Keurig verpakt. Heel tevreden. Kwaliteit super.

Producten zien er goed uit. Blij mee.

Snelle levering. Goede prijsklasse, uitgebreid assortiment

goed fijne verpakking

gewoon goed

zeer tevreden

eenvoudig bestellen, goede voorraad en snelle levering

!

Product en bezorging was prima

Bestelling niet op orde, slechte bereikbaarheid

Bestelling niet op orde, slechte bereikbaarheid. Weinig producten op voorraad

Bijna helemaal top

Ik had donderdag dringend drinkwear nodig en jawel, mijn bestelling was er de volgende dag! Verpakking had iets kleiner gekund, maar dat is voor elk bedrijf een uitdaging

Overzichtelijke site, makkelijk bestelbaar, snelle service