bestellen gaat prima en vlot

Via de webshop gaat bestellen makkelijk en het bezorgen en afrekenen volgen daarna,

Droevig

Heb de bestelling nog niet ontvangen!

Prettig.

Produkten ‘avonds besteld, volgende dag netjes bezorgd. Echt supersnel.

Op mijn zoektocht naar servies voor tijdens verbouwing kwam ik hier terecht, duidelijke website en goede combinatie tussen wegwerp en kwaliteit en voor zoveel mogelijk ook niet zo slecht voor milieu

Duidelijke site Snelle service

Super snel

Snelle levering en goede kwaliteit

Y

Gewoon goed !!

Heel vriendelijke dame aan de telefoon die haar best deed om mij van advies te voorzien en echt in de weer was. Heel klantvriendelijk. Kan ik iedereen aanbevelen !

Fijn materiaal en supersnel in huis!

Heel blij met afbreekbare voedsel bakjes, enkel minpuntje: bodem wordt snel vochtig

Te weinig klantvriendelijkheid

We hadden een bestelling gedaan en het afleveradres goed gecontroleerd. Die bestelling is vervolgens naar het factuuradres gestuurd. Het afleveradres stond in de bevestiging ook verkeerd. Ik heb toen gevraagd aan de ontvanger het pakket terug te sturen. Vervolgens heb ik jullie gevraagd het pakket alsnog naar het goede adres te sturen. Aanvankelijk kon dat niet: we zouden de hele bestelling opnieuw moeten doen. Pas toen ik daar een behoorlijk zure mail over stuurde, beloofden jullie het pakket door te sturen. Dat had natuurlijk meteen gemoeten.

perfect

snel geleverd, alleen jammer dat de eerste bekertje beschadigd waren.

Zondag besteld, maandag in huis, prima !

Snelle levering!

Duidelijke website, snelle levering.

Goed, denken mee, vriendelijk, zeer snelle levering

Snelle levering, goede prijs en meedenken met de klant. Top!

Ik ben tevreden over de service verleend door de klantenservice toen ik vragen had over de producten. Er werd adequaat gereageerd.

Ik was zo blij met de snelle levering.

Ik was blij met de snelle levering en de kwaliteit van de bestelde producten.

Snelle service, goede kwaliteit van kaartjes en ene ruime keuze!

Prima snelle service

Prima snelle service en levering.

snelle volledige levering

Jammer dat er geen specificatie op adresregel kan

Hele goede koffiebekers!!

Mooie, fijn dubbelwandige koffiebekers!! Normaal gesproken wordt de bestelling binnen een dag geleverd, maar de laatste keer duurde het bijna een week! Ander nadeel: gewenste producten vaak niet op voorraad!

Kwaliteitsproducten

De koffiebekers zijn van top kwaliteit. Levering via DPD schandalig maar daar kunnen jullie niet aan doen. Dozen beschadigd en niet aan de deur geleverd. Al meerdere keren dit probleem gehad met DPD via andere groothandels ook. Dus bij deze tip: neem aub een andere leverdienst want die trekken op niks. Verder van Bioodi alles TOP!

Zoals gezegd: Binnen 24 uur in huis en alles klopte!

Super tevreden!

Zeer vlotte service! prijs kwaliteit top