Goede zakken

Fijne zakken, goed formaat en goed dat er meerdere maten zijn.

Netjes op tijd geleverd product voldoet aan verwachtingen.

Goede producten, snel verzonden, duidelijke site

Goede service, veel onnodige verpakking

Mooi op tijd verzonden, maar erg veel verpakking voor een kleine bestelling. Plus in twee delen terwijl alles prima in één doos zou passen.

snel, betrouwbaar

alleen jammer dat de palmblad kommetjes zelf weer in plastic zijn verpakt - dat zou ook nog iets biodegradeerbaars moeten worden

Snelle levering van super spul!

Heb vorken, messen en borden besteld. Verrast door de kwaliteit. Zeer stevig materiaal. Alle plastic varianten kunnen wat mij betreft uit de handel.

Snel en in verhouding niet duur.

Ik ben heel tevreden met wat ik heb ontvangen . Deel wel de mening dat de verpakking nog wel wat milieu vriendelijker kan. Ik zou het heel fijn vinden als er ook nog kleine soort flesjes of potjes goed afsluitbaar in het assortiment zouden komen bijvoorbeeld voor sausjes bij de salade o.i.d.

Artikelen zien er prima uit. Nog niet gebruikt....

Wat ik jammer vind is dat deze milieuvriendelijke artikelen afgeleverd worden in plastic zakken. (Afgevallen palmblad geraapt etc etc...) (evenals de houten vorken)

nog beter dan verwacht!

Nog veel beter dan verwacht!

Snel optijd

Snelle levering, goede kwaliteit en voordelig.

goede en snelle service

Snelle levering en goede bekers!

Goede informatie, snelle levering en prima kwaliteit!

Via de website is heldere informatie te vinden. Via de telefoon ook bruikbare antwoorden gekregen op de vragen die nog over waren. Snelle levering en zeer tevreden met de kwaliteit van de geleverde producten.

Snelle levering, duidelijke website, goed materiaal, enige minpuntje is verpakking.

Snelle levering, duidelijke website, goed materiaal. De borden en het bestek aten goed! Enige minpuntje is verpakking: te grote doos, verpakt in veel papier en plastic.

Netjes, goed en snel

Was goed te volgen waar mijn pakket was. Daarnaast netjes afgeleverd, goed verpakt en keurig op tijd!

Vlotte, snelle levering

Ik vond makkelijk de nodige info op jullie website en bestellen was ook gemakkelijk. De levering ging zowaar nog vlotter: werkelijk de dag nadien werd alles netjes afgeleverd. Waarvoor dank. Ik kom zeker nog terug

Snelle vlotte en kwalitatief goede levering

De levering was vlot binnen, netjes en we gaan ze goed gebruiken!

Goede service en snelle bezorging.

Duidelijke website en snelle afhandeling.

Had eerst cupjes besteld, maar werden zonder deksel geleverd. Was ik zelf vergeten, dus nogmaals deksels besteld. 2x verzendkosten, maar verder alles prima geleverd.

prima kwaliteit, snelle levering

kwalitatieve goede producten, vlotte levering

Boven verwachting

Foutloze en goede bezorging, netjes verpakt, gebruiksvriendelijke website.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Snelle en correcte levering, artikelen zijn zoals beschreven

Pluspunten

Zeer snelle levering! Duidelijke communicatie.

Dure verzendingskosten.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Heel makkelijke website met een handige winkelwagen. Overzichtelijk en snel te vinden. Mogen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen.

Niet iets te verbeteren gevonden.

Filter on Language