Zoals gezegd: Binnen 24 uur in huis en alles klopte!

Super tevreden!

Zeer vlotte service! prijs kwaliteit top

betrouwbare leverancier

Altijd correct in alles

Goede prijzen en snelle levering

Super service, snelle levering en een voordelige prijs!

Snelle levering, artikelen zijn top, precies zoals op website vermeld staat.

Perfecte service en snelle bezorging.

Aangenaam verrast door de snelheid waarmee gewerkt werd. Over de kwaliteit kan ik nog niets zeggen maar ik denk dat die prima zal zijn. Eigenlijk in de lijn van de verwachtingen.

Goede producten, snelle levering!

Blij met de kwaliteit van de geleverde producten en de volgende dag meteen al in huis!

Heel mooi, maar minder praktisch

Het oogt mooi, de belettering spreekt mensen aan. Deze verpakking is naturel. Maar het sluiten is moeilijk te hanteren voor de verkoper.

Perfecte service, snelle levering!

Voor het eerst besteld bij Bioodi, de producten zien er goed uit en ik sta achter hun filosofie: duurzame disposables, sociaal ondernemen en ook nog een heel fijne manier van communicatie. Deze week ga ik de producten voor het eerst inzetten, maar ik verwacht dat ze super in gebruik zijn. Ik heb een huiskamerrestaurant/ catering en ga me nu in de coronacrisis richten op een afhaalmenu, spannend dus....

Producten waren allen van goede kwaliteit en gied verpakt. Levering was netjes en snel. Werd ook goed op de hoogte gehouden.

Snelle levering Alles was netjes ingepakt

Supersnelle levering, correcte prijs en perfect volgens verwachting.

Composteerbare papieren snoepzakjes gekocht voor de bedanktafel van ons huwelijksfeest. Heel tevreden!!

Goede service, prima producten, fijn duurzaam gevoel

Duurzame(r) wegwerpbestek en -servies besteld voor mijn feestje. Voelt toch beter als het niet van plastic is. Makkelijk besteld, even twijfel over de hoeveelheden (als ik er 1 bestel, krijg ik dan wel 100 bordjes, of is het er echt maar 1?), maar dat was bij de check snel weggenomen. En heel snel in huis, ik kreeg zelfs een foto vooraf toegestuurd van de spullen die ze in de doos inpakten. Prima geregeld!

Very friendly and quick service!

Very friendly and helpful on the phone with all my questions and needs in online ordering proces.

Verantwoord, snel, mooi product!

Royale keus groene producten

mooi en voordelig

Vriendelijke klantenservice. Mooi servies en goede prijs. Snelle levering

mooi, ecologisch product!

de bolkommetjes die we besteld hebben vinden we heek mooi ogend, gemakkelijk in de hand én ecologisch!

Snel geleverd met kwaliteit

Snel geleverd en kwaliteit van product voldoet aan mijn eisen.

Snel en to the point

Gebruiksvriendelijk

Prima, makkelijk vindbaar, vlotte afhandeling.

Gebruiksvriendelijke website snel in huis

Goede zakken

Fijne zakken, goed formaat en goed dat er meerdere maten zijn.

Netjes op tijd geleverd product voldoet aan verwachtingen.

Goede producten, snel verzonden, duidelijke site

Goede service, veel onnodige verpakking

Mooi op tijd verzonden, maar erg veel verpakking voor een kleine bestelling. Plus in twee delen terwijl alles prima in één doos zou passen.

snel, betrouwbaar

alleen jammer dat de palmblad kommetjes zelf weer in plastic zijn verpakt - dat zou ook nog iets biodegradeerbaars moeten worden

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement