Geweldig en snel

Bestelling geplaats en volgende ochtend was de bestelling al binnen. Super service!!

Prima producten, afhaal logistiek kan beter

Ik heb bij Bioodi gevonden wat ik zocht. Omdat het magazijn op mijn route ligt koos ik voor afhalen, ook omdat dit tot 22:00 uur mogelijk is. Alleen is het ter plaatse lastig om het gebouw en de juiste afhaal balie te vinden. Nergens zag ik een bord met Bioodi staan. Ik had geluk dat ik een medewerker op de parkeerplaats tegenkwam.

Redelijk

Levering was niet erg vlot, 4 dagen i.p.v. één, en de feestdagen waren voorbij,dus dat is geen smoes. En de verzendkosten vind ik veel te hoog.

Cocktail straws

First class and quick delivery

positief

Super snel :-)

Net zo als de vorige keren, ging het bestellen makelijk en was de levering sneller als verwacht.

Slordig geleverd

Ik bestel heel bewust de aantallen zo dat het goed in een doos zou moeten passen, en toch krijg ik nu dozen met alles door elkaar. Dit maakt het opruimen en checken veel ingewikkelder dan nodig.

Wat misschien een punt van aandacht kan zijn is het volgende: Duidelijker per product aangeven of het composteerbaar (binnen 6 weken afbreekbaar) en dus in de GFT-bak kan. Nu wordt het icoon afbreekbaar/composteerbaar bij een artikel gezet en dit geeft naar mijn mening onvoldoende informatie.

Helaas met betalen gaat het vaak fout, of heb je een storing.. helaas afgelopen keer 2x beschadigde producten binnen gehad, maar dat was geen schuld aan dit bedrijf, zij hebben dit netjes opgelost. Verder prima producten zolang wij r nu mee werken

Snelle levering en goede prijs

De prijs was goed en hoewel ik m'n bestelling op zondag geplaatst had was hij er maandag rond de middag al, minder dan 12 uur later! Dat zal misschien niet altijd lukken, maar ik doe er m'n petje voor af.

Prima dienstverlening

Goede prijs kwaliteit snelle bezorging.

Positief

Positief, snelle levering

Op tijd geleverd, levering klopte, prima materiaal

Mooi product en altijd op tijd!

Overzichtelijke site met mooie, duurzame producten.

Goed.

Goed en snel geleverd.

Supersnel geleverd en product voldoet aan verwachtingen

Niets op aan te merken, gewoon goed, zowel qua snelheid als product.

prettig

GOed materiaal om onze fruit in te verpakken.

UV filterp

Het bestelde product arriveerde tijdig in goede conditie

Snelle en nette levering

De bestelling werd op tijd geleverd en was netjes verpakt. Dus gewoon perfect.

het is goed

Het is prima en normaal beter dan gewone suiker

Kwaliteitsproducten en supersnelle levering

De beste reclame is dat ik elk jaar met ons festival terug bij jullie bestel.Zeer tevreden!

Giga snel, fantastische service!

Allereerst leveren ze super snel. Het is daadwerkelijk 1 dag. Hun klantenservice is heel goed. Snelle reactie en snelle actie.

Service en levering is heel goed.d

Die is heel goed. Gisteren besteld , andere dag al in huis. Wel jammer dat de producten nogals eens wisselen of niet meer te krijgen zijn. Maar over het algemeen heel goed.

Goede levering en goedenproducten

De bestelling verliep goed en snel