ik krijg wel deze mail maar verder geen reactie

Ik heb bestelling gedaan, geen bevestiging ontvangen. En op mijn contactformuliervraag ook geen reactie gekregen. Ik krijg nu wel deze beoordelingsmail. Daarom een zeer slechte beoordeling.

Supersnel

In de avond besteld en de volgende ochtend al geleverd topservice

super

gewoon alles correct

Doen wat ze beloven

Makkelijk te bestellen en de volgende dag al in goede staat ontvangen.

Goed product, snelle levering, goed bereikbaar.

Onze eerste ervaring met Bioodi is super fijn. Mooie stevige producten. Vooral de soepmokken zijn top. Toen ik belde kreeg ik direct een kundige vriendelijke medewerker aan de telefoon. Ik werd ook direct terug gemaild. Top bedrijf!

Snelle levering, goeie kwaliteit

Snelle levering, goeie kwaliteit

Snelle levering, goed verzorgd

Op de website staat dat de bekers en soepkommen inclusief sleeves zijn. Deze worden echter niet meegeleverd. Jammer, dat is verwarrend.

De bestelling ging soepel en de bezorging op de dag die aangegeven was. Goed verpakt, dus zonder schade aangekomen.

Supersnel!

De enige webshop die supersnel levert terwijl ik dat niet per se groot op hun website zie staan.

Supersnelle levering

Heel tevreden met producten, duidelijke website en snelle levering. Heel fijn als je bijna zonder zit!

Top en snel geleverd

duurzaam product

Bestelling

Goed en snel geleverd

Met Bioodi wordt eten echt duurzaam.

Prima bestek en borden van palmblad. Goede kwaliteit en snelle levering

Goed assortiment, makkelijke website, snelle levering.

Fijne producten. Snelle levering. Top!

Dikke prima!

Zeggen wat je doet = doen wat je zegt.

Snelle levering en goed verpakt. Overzichtelijke website.

Top service.

Heel goed de bestelling in de gaten gehouden, zodat deze optijd bij ons arriveerde. En ons ook heel goed op de hoogte gehouden.

Ik heb die spullen heel snel gehad en dat vond ik geweldig

Duidelijk en snel. Geheel tevreden.

Kwaliteit + Prijs= value

Top service en snel geleverd

Vandaag besteld morgen in huis letterlijk, de producten zijn van goede kwaliteit

geweldig

Mooi product en een zeer vlotte levering

Negatief

Ik wou koffiebekers bestellen met een iets grotere inhoud. Daarom gekozen voor bekers met een inhoud van 250 ml. Bij aflevering bleek dat in de bekers veel kleiner waren. Zonder je vingers te branden kon er slechts 200 ml, dus niet veel meer als de standaard bekers die je bij de gangbare grootwinkelbedrijven koopt (van 180 ml) Ik heb hierover gebeld met 1 van jullie medewerkers, die niet wist dat de bekers zo klein waren. Ik heb met haar afgesproken dat ik de betreffende bekers terugstuur (heb porto zelf betaald) en grotere van 360 ml bij jullie besteld. Die wel goed voldoen en prima bevallen. Echter het geld van de teruggestuurde zending (incl porto) heb ik niet ontvangen…………. Vriendelijke groet Chris Kramer Hitzum