Uitstekend materiaal en snelle service

Supersnel

Snelle levering en fijn product

Snelle service en goede producten

Alles verliep top!

Mijn 2e bestelling en wederom snel geleverd.

Overzichtelijke site, makkelijk te bestellen en retourneren. Snelle levering, veilig en goed ingepakt

Top.

Snelle reactie op bestelling en snel geleverd.

mooie duurzame producten

Kwalitatief goed, duurzaam en snel bezorgd.

snelle levering, netjes geregeld

snelle levering, netjes geregeld

veel keus, snelle levering

Er is een goede keus. Ook voor kleinere aantallen. Perfect verpakt en heel snel geleverd. Zeer tevreden.

S'avonds laat besteld, volgende ochtend geleverd!

Zeer vlugge levering

bestellen gaat prima en vlot

Via de webshop gaat bestellen makkelijk en het bezorgen en afrekenen volgen daarna,

Droevig

Heb de bestelling nog niet ontvangen!

Prettig.

Produkten ‘avonds besteld, volgende dag netjes bezorgd. Echt supersnel.

Op mijn zoektocht naar servies voor tijdens verbouwing kwam ik hier terecht, duidelijke website en goede combinatie tussen wegwerp en kwaliteit en voor zoveel mogelijk ook niet zo slecht voor milieu

Duidelijke site Snelle service

Super snel

Snelle levering en goede kwaliteit

Y

Gewoon goed !!

Heel vriendelijke dame aan de telefoon die haar best deed om mij van advies te voorzien en echt in de weer was. Heel klantvriendelijk. Kan ik iedereen aanbevelen !

Fijn materiaal en supersnel in huis!

Heel blij met afbreekbare voedsel bakjes, enkel minpuntje: bodem wordt snel vochtig

Te weinig klantvriendelijkheid

We hadden een bestelling gedaan en het afleveradres goed gecontroleerd. Die bestelling is vervolgens naar het factuuradres gestuurd. Het afleveradres stond in de bevestiging ook verkeerd. Ik heb toen gevraagd aan de ontvanger het pakket terug te sturen. Vervolgens heb ik jullie gevraagd het pakket alsnog naar het goede adres te sturen. Aanvankelijk kon dat niet: we zouden de hele bestelling opnieuw moeten doen. Pas toen ik daar een behoorlijk zure mail over stuurde, beloofden jullie het pakket door te sturen. Dat had natuurlijk meteen gemoeten.

perfect

snel geleverd, alleen jammer dat de eerste bekertje beschadigd waren.

Zondag besteld, maandag in huis, prima !

Snelle levering!

Duidelijke website, snelle levering.