Toppers!!

We hebben regelmatig contact gehad om de offerte te optimaliseren. Er wordt meegedacht en nagevraagd tot alles echt duidelijk is! De uiteindelijke kussens zijn prachtig van kleur, stevig van vorm en passen uiteindelijk perfect. En dat laatste is echt te danken aan het meedenken door KidzImpulz. Wij hebben prachtige verschoonmatten en een heel fijn kussen in onze erkerbank! De kinderen en medewerkers van Villa ExpertCare in Waalre zijn er blij mee.

• Snelheid/Levertijd

Bedankt voor jullie reactie! Super lief! dank jullie wel

Super blij met het kind zitje!

Ik was vergeten een paar wensen te melden bij de bestelling en ben gelijk banaderd door kidz impulz. Mijn bestelling is snel afgehandeld en was binnen een paar dagen geleverd. Het zit precies uit zoals ik het mij had voorgesteld!

• Snelheid/Levertijd

Ongecompliceerd cntact kunnen opnemen en ze houden rekening met jouw wensen als je iets wilt aanpassen aan de bestelling.

• Snelheid/Levertijd

Eerste stoeltje was vanaf dag 1 een groot succes. Goede zithouding voor kind, zacht en reuzensterk. En dat drie jaar lang. Nu voor 2e kleinkind een nieuw stoeltje met dezelfde verwachtingen.

• Communicatie N.v.t.

Helemaal top!

Goede service, mooie spullen, snelle levering, wij zijn blij!

• Snelheid/Levertijd

Perfecte service en ontstekende kwaliteit

Ik heb de hele goede ervaringen met KidZ Impulz Perfect!!!!! 5+

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit

Aankleedkussen is perfect

• Snelheid/Levertijd

Wat een fijne review over het aankleedkussen Jack, daar worden wij heel blij van, dankjewel!

Netjes en snel geleverd

• Communicatie N.v.t.
  • Snelheid/Levertijd

Dankjewel voor deze mooie review Carla!

Mooie originele producten en goede service

Het zeteltje dat we besteld hadden bentwoordt perfect aan onze onze verwachtingen. Prima service / levering.

• Snelheid/Levertijd

Fijn te lezen dat het zeteltje is wat jullie ervan verwacht hadden! Dank voor de mooie review.

Goede service, top product!

Speelkleed bij een vriendin gezien en die was er erg tevreden over. Daarom het buitenspeelkleed M incl. shopper ook besteld als cadeau voor mijn zusje. Op mijn verzoek werd het de volgende werkdag al verzonden! Het speelkleed ziet er netjes uit en is makkelijk in de bijbehorende shopper te krijgen. Zusje is er ook erg blij mee

• Snelheid/Levertijd

Het is altijd heel fijn om te lezen dat klanten een bestelling plaatsen nadat ze ons product hebben gezien bij anderen die er tevreden mee zijn. En wij doen altijd graag een stapje harde voor onze klanten als dat nodig is :-). Fijn als dat gewaardeerd wordt.

Prachtig product

Super mooi product. De rits kan de kleur van de stoel hebben. Dan is het wat mij betreft top afgewerkt

• Snelheid/Levertijd

Dankjewel voor de mooie woorden. Graag geven wij jou wat meer informatie naar aanleiding van jouw opmerking over de rits. Wij hebben bijna 20 kleuren van de stoeltjes die ook geregeld wisselen, helaas zijn er niet zoveel kleuren ritsen beschikbaar, vandaar onze keuze voor zwart of wit, ook omdat de rits zich toch aan de onderzijde van het stoeltje bevindt.

Mooi kleed en goede service

Mooi buitenkleed en snelle levering

Snelle bezorging, mooi product

Mijn dochter van 1 jaar vind haar nieuwe stoeltje geweldig. Snel geleverd en mooi haar naam erop gedrukt.

Snelle reactie op een vraag

Snelle reactie op een vraag

Goede snelle service

Mooi product en snelle levering. Reageren snel op je vraag.

• Snelheid/Levertijd

Duidelijke webshop snel en goed bezorgd

Alle kleinkinderen krijgen het zelfde kado. Een stoeltje met naam. Mooi snel en goede kwaliteit

Super leuk en origineel

Voor een geboorte hebben wij het aankleedkussen gekocht en de naam vannhet kindje erop laten graferen. De ouders en wij vonden het echt een super gaaf en origineel cadeau. Zeker om te onthouden! Groetjes Tamara

• Snelheid/Levertijd

Heel betrouwbaar en fijn bedrijf

Ik had een bestelling geplaatst en ik werd opgebeld door een medewerkster of ik wel het goede materiaal had besteld omdat ze zag dat het om een verschoonkussen ging voor een kinderdagverblijf. Ze legde me alles duidelijk uit en stuurde me staaltjes op zodat we de kleuren konden zien. Erg fijn en inderdaad was het materiaal waar over ze ons adviseerde achteraf veel beter. Erg klantvriendelijk dat ze dit eerst met ons overlegde en niet klakkeloos de bestelling in behandeling namen. We zijn erg tevreden en hebben inmiddels al onze verschoonkussens vervangen. Ook een snelle levering. Twee dagen na onze bestelling hadden we de verschoonkussens al binnen. Echt een super bedrijf!!

• Snelheid/Levertijd

Dankjewel voor deze mooie beoordeling, mbt onze klantenservice en oplettendheid, daar zijn wij heel blij mee. Leuk dat jullie meteen ook weer 2 nieuwe kussens hebben besteld bij ons.

Eerste stoel mooi, deze minder.

Ik had 3 jaar geleden ook een stoel besteld voor onze kleindochter. Schitterend. Netjes, mooi. Deze stoel is de hoes niet zo netjes , wat ruimer en flodderig. De naam staat er ook niet helemaal recht op vind ik.

• Snelheid/Levertijd

Wij hebben direct contact opgenomen met deze klant en aangegeven dat wij altijd bereikbaar zijn als er iets niet naar wens is. Er is niets veranderd in ons productie proces, maar het blijft wel mensenwerk, zeker ook de borduurteksten. Als er iets niet goed is, lossen wij dat altijd netjes op. Wij hebben de klant gevraagd om een foto. De klant gaf aan dat het cadeautje ingepakt klaar staat en dat zij pas na de verjaardag (= over 2 weken) hierover contact met ons zal zoeken.

Ik heb vaker iets besteld en altijd tevreden

• Snelheid/Levertijd

Dat is superfijn te horen Bianca, wij zijn ook blij met jou als klant!

Top-ervaring!

De snelheid en service is echt TOP te noemen! Ik had bij een bestelling een speciaal verzoek om heel snel te leveren. De dame die mij te woord stond zei dat zij dat zeker zou proberen te realiseren en dat is gelukt! Ik ben echt een zeer tevreden klant! En het bestelde artikel voldeed ook helemaal naar verwachting! Bedankt!

Prima producten en levering

Een stoeltje gekocht met naam erop. Het is een geweldig product waar mijn kleinkind erg blij mee is

• Snelheid/Levertijd

Dankjewel voor deze mooie beoordeling. De kinderfauteuils blijven één van onze toppers in de collectie met een grote klanttevredenheid van grote en kleine klanten :-).

Ik had mijn bestelling snel nodig. Mailtje gestuurd en een paar uur later werd het stoeltje nog verzonden. Helemaal top!

Helemaal top!

Heel leuk stoeltje. Ik had hem snel nodig, mailtje gestuurd en dezelfde dag werd hij nog verzonden. Top!!

Over KidZ ImpulZ

KidZ ImpulZ maakt al jaren de handigste artikelen voor baby's, dreumesen en peuters. HANDMADE IN HOLLAND, ontwikkeld vanuit eigen ervaring met baby's en peuters. Wij ontwierpen de grote zachte én opvouwbare speelkleden en voegden hier later de buitenspeelkleden aan toe. Een nieuwe generatie XXL aankleedkussens gevuld met polystyreen korrels voor optimaal ligcomfort én 20 cm langer dan een normaal aankleedkussen komt ook van onze eigen hand. En door het gebruik van nylon zijn onze producten zeer DUURZAAM omdat ze zo lang mee gaan en navulbaar zijn. Kies de kleur die bij jou past want alle artikelen zijn verkrijgbaar in 15 tot 25 kleuren! Tot ziens op www.kidzimpulz.nl