Snelle reactie en verzending

Bij vragen reageren ze snel en het buitenkleed werd snel verzonden. Het speelkleed zit zacht en van goed materiaal gemaakt.

Ik denk zou goed zijn

Ik moet nog ervaren, ik weet het nog niet

• Communicatie N.v.t.
  • Snelheid/Levertijd N.v.t.

Hele goede service! Mijn bestelling was snel binnen en ben er heel tevreden over.

• Snelheid/Levertijd

Snel contact, snelle levering en topkwaliteit!

Mijn zoontje begint net met kruipen en mijn dochter kan net lopen. Ik vroeg mij af of deze investering het wel waard zou zijn en ik de mat voldoende zou gebruiken; Maar vergeleken bij de schuimen puzzelmat (destijds zelfde prijs) is dit een verademing. De mat is super goed schoon te maken, goed op te vouwen en te vervoeren en ligt zacht genoeg en biedt voldoende stevigheid om goed te kunnen afzetten (handig voor t leren kruipen). De stevige onderlaag is heel fijn voor buiten en als straks ook mijn zoontje begint met lopen is het nog steeds een fijn kleed voor een picknick, het strand of…? Al met al heel fijn!

• Snelheid/Levertijd

Goede kwaliteit in originele kleur

Ik ben heel erg blij met het gouden verschoonkussen. Deze kleur zie je niet overal. Nu nog een paar weken afwachten hoe hij in de praktijk valt :)

• Communicatie N.v.t.
  • Snelheid/Levertijd

Klantvriendelijk en goede communicatie.

Kleine productiefout werd heel snel en uiterst klantvriendelijk opgelost.

• Snelheid/Levertijd

Snelle reactie en levering , goede kwaliteit

Super leuk!

Netjes afgewerkt

• Snelheid/Levertijd

Geweldige service, goede communicatie, unieke webshop met leuke en goede producten.

Eigenaar neemt zelf initiatief met contact zoeken. Communicatie : attent, klantvriendelijk en behulpzaam. Snelle levering van de producten.

Besteld voor 2de keer

10 jaar geleden grhad en super bevallen lekker groot en handig daarom nu opnieuw besteld.

• Snelheid/Levertijd

Snel geleverd, ondanks dat ik een mailtje kreeg dat het mogelijk iets langer ging duren, dus top service! Aankleedkussen is echt lekker lang, fijn! Wij zijn er blij mee!

Vriendelijk en goede service

Snelle redacties op mails. Meedenkend om tot juiste product te komen. Binnen 4 dagen is het kleed geleverd. Keurig afgewerkt en degelijk kwaliteit. Zelfs tegen spuug van de kleintjes.

• Snelheid/Levertijd

Ging per abuis iets verkeerd met de bestelling mssr de actie die ze ondernamen daarna was perfect. Niet moeilijk dien maar juist handelen zodat ons cadeau toch nog op tijd bij ons thuis werd afgeleverd. Dankjewel nog daarvoor Harm Huizenga

Super leuke stoel

Super leuke stoel voor je kleintje! Wij hebben gekozen voor de optie met naam en 2 soorten kleuren, maar onze kleine vind de stoel helemaal top! De stoel is ook echt stevig zodat ze niet meteen eruit vallen

• Snelheid/Levertijd

Super mooi aankleedkussen ontvangen!

Een mail met advies gekregen voor een andere (skai) bekleding. Blij dat ze zo meedenken! Super snelle service! En een werd vriendelijk te woord gestaan via de telefoon.

Prettig en behulpzaam

In het verleden 2 stoeltjes gekocht met naam zagen er mooi uit. Laatst wilde ik er nog 1 en werd prima geholpen met invoeren van bestelling en snelle levering. De stoelen gaan heel lang mee en worden na 2 jaar nog steeds gebruikt.

• Snelheid/Levertijd

8 jaar geleden deze kussen gehad, deze was zo toen zo goed bevallen dat ik m weer wilde.

• Snelheid/Levertijd

Service is goed, xxl kussen is niet zo handig als gedacht.

Service is goed, verzend tijd is ook goed. Het XXL verschoonkussen zelf vonden we helaas niet zo praktisch. In het midden van het kussen zit een diepe kuil waardoor we ons kindje moeilijk konden verschonen. Vooral onderkant van de billen vonden wij lastig schoon te maken bij poep luiers. Ook is het kussen glad aan de onderkant waardoor het makkelijk verschoof over de commode. Na overleg klantenservice hebben we tips gekregen voor het gebruik van het kussen, maar voor ons werkte dit echter niet. Daarna met klantenservice gelukkig tot een oplossing gekomen en het kussen retour kunnen sturen.

• Snelheid/Levertijd

heel blij met deze aankoop

gemakkelijk, praktisch en hopen dat het veel langer meegaat dan onze normale verzorgingskussens, we gebruiken ze nog maar een week, dus qua kwaliteit weten we niet hoe lang wij ermee zullen doen, dus de beoordeling van de punten na zo'n korte periode is alleen voor ons maar hopen dat we er lang kunnen gebruik van maken

• Snelheid/Levertijd

Mooie producten en vriendelijke klantenservice

Een stoeltje besteld voor onze dochter van bijna 1,5 jaar. Ze zit er vol trots in haar boekjes te lezen! Met het bestellen is er iets fout gegaan, waardoor ik een ander kleur kussentje had gekregen dan besteld. De klantenservice was erg vriendelijke en stuurde mij direct een nieuw kussentje op. Kortom: tevreden!

• Snelheid/Levertijd

Produkt lijkt goed, de wijze van verpakking is een groet aanfluiting!

Het product daar valt nu natuurlijk nog weinig van te zeggen, de tijd zal het leren. Dat lijkt wel oke. Maar de manier waar het product is verpakt is beneden alle peil. We hebben een aankleedkussen van 100x70x3 cm ontvangen, deze is twee keer onzorgvuldig dubbelgevouwen. De vouwen zijn er nu een week later nog niet uit, en het lijkt erop dat we daarmee moeten leven. Kan dat niet op een vakkundiger manier, zonder dat het gevouwen wordt? Bijvoorbeeld door het op te rollen??

• Snelheid/Levertijd

Snelle service, goede kwaliteit!

Tja, hoeveel toelichting moet ik geven? Snel geleverd, mooi maatwerk. De kwaliteit zal zich de komende jaren moeten bewijzen, maar mijn collega's van de opvang zijn enthousiast. Dank KidsImpulZ!

• Snelheid/Levertijd

Bij vragen over jouw bestelling word je op een heel vriendelijke manier geholpen.

Goed. Geen problemen

Ik heb een stoeltje met zwarte stof en roze naam. Goeie kwaliteit. Is stevig genoeg voor mijn kleine meid.

Over KidZ ImpulZ

KidZ ImpulZ maakt al jaren de handigste artikelen voor baby's, dreumesen en peuters. HANDMADE IN HOLLAND, ontwikkeld vanuit eigen ervaring met baby's en peuters. Wij ontwierpen de grote zachte én opvouwbare speelkleden en voegden hier later de buitenspeelkleden aan toe. Een nieuwe generatie XXL aankleedkussens gevuld met polystyreen korrels voor optimaal ligcomfort én 20 cm langer dan een normaal aankleedkussen komt ook van onze eigen hand. En door het gebruik van nylon zijn onze producten zeer DUURZAAM omdat ze zo lang mee gaan en navulbaar zijn. Kies de kleur die bij jou past want alle artikelen zijn verkrijgbaar in 15 tot 25 kleuren! Tot ziens op www.kidzimpulz.nl