functioneel en toch ook mooi

Ben al jaren bekend met dit merk. Nooit klachten gehad. Perfect.

snelle levering, alleen helaas bleek bij binnenkomst dat 1 sweater niet meer leverbaar was, terwijl ik juist die graag wilde hebben. Afhandeling en terugbetaling verliep prima, maar ik had liever bij bestellen al gezien dat hij was uitverkocht.

Duidelijke website, snelle levering en mooie t shirts!

Duidelijke website, snelle levering en mooie t shirts!

mooi spul. nog beter dan de foto

.goed

Goede prijs en snelle levering

Veel wintersportkleding kunnen kopen in de Sale alvast voor volgende winter. Snelle levering. Goede kleding.

Zie geen punten om te verbeteren.

Prima, duidelijk.

Snelle levering en perfecte pas maat

Prima webshop, snelle service en je wordt op de hoogte gehouden via de email over de status van je pakket. Ook retourformulier is al bijgevoegd aan pakket en retourneren is gratis, daar ben ik zeer tevreden over.

goede producten jammer van het verzend systeem.

Gewoon net zoals Zalando of andere web winkels. Bestellen en achteraf betalen zonder extra kosten... Nu moet je een paar honderd euro voorschieten en daar zit niemand op te wachten. Voor de rest prima site.

Bedroevend. Bestelling door jullie geannuleerd en na een week mijn geld nog niet retour.

Een toffe trui besteld en betaald. Al gauw na de bestelling kreeg ik te horen dat de trui niet meer beschikbaar was en ik met 10 (!) werkdagen mijn geld teruggestort zou krijgen.... Belachelijk dat ik op mijn geld moet wachten door een fout in jullie systeem. Jammer, dit was de laatste bestelling bij jullie.

Goede ervaring.

Door de weersomstandigheden kwam het bestelde een dag later, maar ik werd goed op de hoogte gehouden van de bezorgdsten en tijd. Als verrassing zat er een leuk item bij voor de vertraging.

Goede service en mooie schoenen

Zeer mooie schoenen! Zitten heerlijk. Relatief snelle bezorging en zelfs een klein presentje erbij ivm verwachtte vertraging bij de post. Kortom: zeer tevreden.

Goede kwaliteit prijs verhouding

Goede kwaliteit prijs verhouding

Er is iets anders geleverd

Twee truien besteld en twee broeken geleverd. Dat schiet natuurlijk niet op.

Nog telf contact gehad, uitstekend advies ontvangen

Keurig product. Een extraatje er bij ivm de eventuele langere levertijd.

Mooie dames ski-jack besteld. Levering op tijd.

Ik bestel al jaren naar tevredenheid.

Leuk merk met stijlvolle producten die zich onderscheiden van de massa.

Mooie kleding en netjes verstuurd

Leuk dat ze er een klein cadeautje bij hadden gedaan alvast voor het wat langer wachten. Hadden ze niet hoeven doen want de weersomstandigheden en met corona maatregelen moet je als klant niet verwachten dat ze volgende dag op de stoep staan. Helemaal leuk!

Snelle levering en producten van goede kwaliteit

Alles goed geregeld. Net pakket, levertermijn en voorwaarden.

Zeker voor herhaling vatbaar.

Ondanks drukte, zeer snel geleverd.

Blij met het product, zeer tevreden hoe het product verpakt was en blij met de zeer snelle levering, ondanks de extreme drukte bij post.nl.

Prima! Artikel zoals beschreven, vlot geleverd.

Prima! Artikel zoals beschreven, vlot geleverd.

Bestelproces was eenvoudig en snel. De levering was binnen 1 dag (!) ontvangen. Productinformatie duidelijk. En bij levering bleek ook een gratis artikel bijgevoegd indien de levering mogelijk toch vertraagd zou zijn (niet het geval). Bovendien was de verzendzak ook zodanig dat deze eenvoudig hergebruikt kon worden voor een eventuele retourzending, maar dat was niet nodig. Kortom, geen enkele opmerking. Alleen complimenten!