snelle levering!

leuke broek en snel geleverd

Snelle service goede kwaliteit

Snelle levering, mooi product. Mooie winterjas voor mijn zoon.

Goede prijs kwaliteit verhouding

De winter jas was in de aanbieding en de jas zit mooi en goede kwaliteit en prijs. Snelle levering

Anders dan gedacht

Ik had een heel fijn jack van brunotti van een aantal jaren geleden en wilde die vervangen. Maar deze versie is een stuk minder mooi en minder van kwaliteit.

Top product, snelle service

Idem

Goed en snel.

Makkelijk besteld en snel ontvangen. En ook nog een leuke prijzen

Het was bloed georganiseerd.

Schoenen besteld die snel geleverd werden. Helaas waren ze te klein , terugsturen was gemakkelijk en de verdere afhandeling is deels afgerond, maar dat komt goed.

Mooi product

Snelle levering, mooie kwaliteit ski jas.

Zoals je mag verwachten

Al eerder een Brunotti jas gehad en die draag ik nog altijd. Maar het werd tijd voor een wat modernere variant. En om de prijs hoef je het niet te laten.

Mooi kwaliteit

Vallen mooi

Teleurstellend

Ik had een super leuke jas besteld voor mijn buitenlandse minor in Noorwegen. Na een betaling van bijna 200 euro kreeg ik de mail dat ze al niet meer op voorraad waren. Erg jammer.

Producten waren erg snel binnen!

Fijne website, goede levering.

Product voldeed aan alle verwachtingen

was prima geregeld

alles was prima in orde

Een snelle en correcte levering

Helemaal prima

Ik heb een jas bij de website van Brunotti gekocht. Vooraf gekeken bij de maatvoering en daardoor een jas gevonden die als gegoten zit. Over de duurzaamheid kan ik natuurlijk nog niets zeggen, maar het lijkt erg goed materiaal. Heel blij met mijn aankoop die ook nog eens heel snel geleverd werd. Kortom, een zeer fijne website!

Dankbaar voor zo prachtige geweldige Brunotti kleding

Dankbaar voor zo prachtige geweldige Brunotti kleding

Uitstekende en snelle service en super product.

Goede website, makkelijk te bestellen, goede prijs/kwaliteit verhouding en een snelle levering.

Snelle service!

Snelle levering. Retourzendingen duurt wat langer. Wel verder tevreden!

Snel en makkelijk

Ik vind de site heel duidelijk. De site is makkelijk in het gebruik. Super snel levering. De volgende dag. Duidelijke informatie ook voor het retour sturen. En we waren ook blij met de bestelde artikelen.

Snelle service, duidelijke communicatie, top!

De website is overzichtelijk en duidelijk. Brunotti zorgt na bestelling voor een duidelijke communicatie en verzend de artikelen snel. De beloofde bezorgtijd (2 dagen) werd alle keren netjes nagekomen. Artikelen van goede kwaliteit.

Eenvoudig te bestellen en snel en netjes afgeleverd.

Zie boven

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement