Heel erg te vrede

Kleding keurig de volgende dag in huis. En mijn dochter en man waren heel te vrede met de aankoop!

Mooie producten, snel geleverd

Mooi product, scherpe prijs, snel geleverd, makkelijk te bestellen via de website

Website is duidelijk en mooi, producten hebben goede prijs.

Zeer snel geleverd met geweldig product kwaliteit

Een dag(halve dag eigenlijk als de bestelling in de avond ingediend) na de bestelling al de pakket ontvangen en de kwaliteit van de product(zwemkleden) erg tevreden.

supersnelle levering

volgende dag geleverd en een product van goede kwaliteit

Heel snel geleverd

Prima product

Mooie kleding en snelle levering

Bestellen via de Brunotti webshop gaat makkelijk en snel. De communicatie verloopt goed. Het pakket wordt de volgende dag geleverd. Volgende keer wellicht een kleinere verpakkingsdoos gebruiken; scheelt papier, ruimte en daarmee kosten.

Goede prijs kwaliteit verhouding

Quick and efficient

Very good, positive

Top service. Zelfs achteraf nog een kortingscode verzilverd!

Goede klantenservice en goede producten.

Ik had vier zonnebrillen besteld waarvan uiteindelijk één gekozen. Ik kon de overige drie gratis terugsturen en kreeg mijn geld acht dagen later netjes terug. Prima, blij mee!

Voorraadbeheer niet helemaal op orde.

Bodyboard besteld, bleek niet meer leverbaar. Moet mijn geld nog retour ontvangen.

Afspraak prima nagekomen

Ervaring is Top

Besteld en de dag er naar geleverd top en netjes verpakt.

Fantastische jas en snelle levering

Wat moet ik er meer aan toevoegen? Hoe de jas straks tijdens het skiën zal voldoen weet ik nog niet. Maar is vast goed!

Super snelle service

Goede ervaring en snelle service

Precies ontvangen wat besteld en bijna alles gehouden!

Snel geleverd, niet duurder dan in de winkel. Zelfs iets in de sale wat in de winkel nog niet zo was

Mooi product, goede kwaliteit!

Mooie skijas en skibroek gekocht, goede kwaliteit! Maat klopt ook goed, niet te groot, niet te klein!

Snelle duidelijke communicatie

Geen opmerkingen, alles ging zoals verwacht.

Snelle levering, maar topje bikini stiksel los.

dat is niet handig

Topservice!

Razendsnelle levering en ivm maat 1 artikel retour was ook supersnel afgehandeld. Heel prettig!

Super fijn

Gewoon snelle levering en perfecte kwaliteit

snelle levering van mooie producten

het bestellen gaat gemakkelijk, gekozen voor afterpay. een artikel terug gestuurd en super snel het retour bericht ontvangen. kleding is erg mooi van kwaliteit en zit bijzonder prettig! Erg blij mee ;0)

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement