Mooi assortiment

Mooie badkleding. Duidelijk omschreven. Maten kloppen, snelle levering. Goed verpakt.

Geen idee...heb nog niks binnen

Heb nog niks ontvangen

Always excellent

Beautiful vibrant colours! Great fit! Wouldn’t buy a different brand for my teenage sons!

Snel kunnen bestellen, direct bevestigd en volgende dag geleverd als beloofd

Top! Hang Loose...

lekker makkelijk

De (korte) broek die ik besteld had, was te klein (had volgens de maataanduiding van Brunotti een L besteld) De retourzending is ideaal geregeld, met de meegestuurde stikker. Kunnen een hoop bedrijven een voorbeeld aan nemen. Heb voor de zekerheid een XXL besteld en deze past echt goed. Opdracht voor Brunotti, controleer je maat tabel met het product. De bestelde zwembroek was overigens wel in 1 x goed van maat.

Snelle levering, zit als gegoten!

Prima bril en snelle levering

Bril was prima en binnen 1 dag bezorgd.

Snelle levering, en netjes verpakt

Nette service

Levering snel en correct in huis. Helaas verkeerde maat dus teruggestuurd. Nieuwe besteld en ook weer snel in huis. Retour snel bevestigd. Alles zeer correct en duidelijk.

Prima broeken tegen een schappelijke prijs

Heb al vaker zwembroeken van Brunotti gekocht maar nu online. Snel geleverd.

Goed en snel

Bestellen gaat makkelijk, goede keuze en prijs. Snel geleverd, gezien de drukte!

Goed , netjes verpakt

Leuk artikel besteld voor het eerst. Zag er goed uit , geen aanmerkingen

Klasse

Item supersnel ontvangen en werd goed op de hoogte gehouden wanneer het geleverd zou worden. Keurige verpakking. Het item zelf is perfekt

klasse

Heldere site, goede communicatie en bestelling was keurig verpakt

Snel geleverd fantastische kwaliteit.

Er mankeerde helemaal niks aan. Besteld, betaald en de volgende dag geleverd. Super

I bought this brand all 4 years. Love them. Thank you.

Het jack snel ontvangen. Prima kwaliteit!

Prachtige jas

Maat goed stof goed werkt goed tegen regen en wind

redelijke prijs voor een goed product en snel geleverd

Makkelijk online winkelen en betrouwbaar bedrijf

Snelle en juiste levering

Snelle en juiste levering

Levering is vlot, inhoud zorgvuldig verpakt. Bij retour geen kosten, fijn.

tevreden

Zit verschil in de maten de ene xl is de andere niet misschien goed om dat bij de omschrijving te zetten hoe een shirt valt qua maat. Kwaliteit, boortje en kleine logo op schouder zijn top.

Prima bezorging in mooie doos. Softshell Jack heeft een mooie afwerking.

Staat hierboven

Aantal keer iets geprobeerd te bestellen.

Via de site heb ik een aantal keren geprobeerd wat artikelen te bestellen. Beide keren heb ik de bestelling afgerond en (gelukkig) betalen via Klarna aangeklikt. Aan het eind krijg ik een bericht dat de bestelling is gelukt, maar een bevestigingsmail heb ik niet ontvangen. Evenals de bestelling zeg. Tot mijn verbazing krijg ik wel dit bericht waarin in kan aangeven hoe ik de webshop heb ervaren

Snel en mooi

De trui die ik bestelde werd de volgende dag al bezorgd! Mooie kwaliteit en precies zoals op de afbeelding, ik ben er erg blij mee.

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement