Snelle levering, jas voldoet volledig aan verwachtingen

Bestelde jas de volgende dag al ontvangen, voldeed geheel aan omschrijving en foto’s. Superleuke skijas, maat valt normaal.

Bril lijkt niet op het digitale plaatje

Helaas is en de bril niet kloppend met het plaatje en krijg ik geen reactie op een gestuurde mail waarin ik om een retourformulier vraag. Dit is jammer want bij het doorgeven van een adreswijziging kreeg ik wel direct reactie terug. Ik hoop dan ook snel wat te horen.

Prima gegaan.

snel en volgens afspraak geleverd prima kwalitiet

de bestelling werd conform de afspraak netjes geleverd, de kwaliteit van de producten was top. was en ben erg tevreden over dit alles. een echte aanrader dus

Niet gekregen wat ik besteld heb

Heb een grijze sweater besteld maar kreeg artikel uit de vorige collectie van 2020 en heb mail gestuurd maar geen reactie ontvangen. Artikel is inmiddels geretourneerd. Voor de rest ben ik tevreden.

Superkwaliteit, mooie spullen

Goede kwaliteit, prijs, service. Ben zeer tevreden!

Op tijd geleverd en kwalitatief goed

Goede kwaliteit en op tijd geleverd

Snelle levering. Ook een snelle en gemakkelijke afhandeling van retour artikelen.

Prettig ervaren

Ben blij met de snelle verzending. Helaas waren er wat problemen met de verzending maar dat was Post.nl zijn schuld. Alsnog heeft Brunotti mij goed geholpen, snel geantwoord via de email en alles is goed opgelost! Heel fijn

Supersnelle levering

Supersnelle levering en mooie zwembroeken. Verkleuren niet.

Snelle levering!

Snelle levering en prima zwembroeken.

Was goed verpakt

Had alles binnen gekregen die mooie spullen .

Snel verzorgd

Snelle levering en retour zending ook snel gemeld

Helemaal prima

Snelle levering, mooi verpakt. Duidelijk met retourneren, meerdere items besteld om te passen om de juiste maat te kunnen kiezen.

Uitstekend!

Makkelijk te bestellen via de website en de volgende dag in huis. Bikinis van goede kwaliteit en pasvorm

Snelle levering, voldoet helemaal aan beschrijving

Mooie shortbroek: dankjewel.

Een aan te bevelen short broek.

Mooi product

Fijne webshop met interessante aanbiedingen

No-nonsense webshop en snelle levering

Niet lekker

Mijn pakket zou geleverd zijn , maar is volgens post.nl niet geleverd??? Brunotti moet contact met poster nl opnemen om het vervolgens weer Opnieuw te versturen , ik heb via info@ brunotti mail gestuurd maar nog niets gehoord Graag snel reactie

Snelle levering, keurig verpakt, goed product, mooie kleuren

De zwembroek is keurig verpakt in een doos. De kwaliteit is goed. De broek ziet er mooi uit, fijne stof. Mijn zoon is er erg blij mee

Goed product en een fijne service

Ik bestelde het bikinibroekje en de bikini top in flamingo pink. Wat een gaaf, fel kleurtje! Bikini valt op maat en zit lekker. Levering binnen de aangegeven termijn, ik hoefde dus niet lang te wachten. Levering was zeer netjes verpakt.

Prima levering

Alles netjes geleverd. Als enig verbeterpunt zou het goed zijn om maten van kledingstukken consistent te houden. Dat scheelt retourzendingen :-)