Snelle levering, snel antwoord, goede kwaliteit

Op de foto stond een embleem op het artikel (snowboardbroek) die wegens veiligheidsredenen niet is meegenomen in het productieproces. Na het sturen van een mail kreeg ik snel antwoord en vriendelijk uitleg waarom er geen embleem op de broek zat. Nu heb ik er één thuis gestuurd gekregen en kan ik zelf bepalen of en hoe ik het embleem bevestig.

Dik voor elkaar

Mooie kleding, goed en op tijd verstuurd

Goede prijs

Koop altijd zwembroeken van brunotti in winkels maar belachelijk verrast

Prima levering

Snel, gemakkelijk en goed geïnformeerd

Snel en netjes geleverd

Snelle levering, netjes verpakt en duidelijke uitleg bij evt (kosteloos) retour sturen

Altijd snel en goed

Website is duidelijk en betaal- en levermethodes zijn overzichtelijk en snel. Vragen via de mail worden op dezelfde dag beantwoord.

Prima geregelt.

Makkelijk bestellen, snel geleverd.

Uitstekend in alles

Betrouwbaar in leveren en snelheid van leveren en mooi ge prijst

Voorbeeldbedrijf voor online bestellingen

Zeer prettig hoe simpel een internetbestelling kan zijn en hoe fijn het kan zijn bij een retour artikel dat dit ook klantvriendelijk kan, zelfs de verpakking lijkt bedoelt om de klant tevreden te houden. Oprecht vind ik dit een voorbeeld van hoe het ook kan gaan, de allergrootste webshops maken het retourneren bijzonder lastig. Vol lof over dit bedrijf!!

Goed, snel

Goede kwaliteit kleding, snel verzonden en goede service

Goede website.makkelijk door de producten

Naast een overzichtelijke en snel navigeren de website ook snel bezorgd.

Prima ervaring, op tijd ontvangen, 1 retour goed en eenvoudig afgewikkeld.

Snelle en goede service

Kwaliteit voor een scherpe prijs

Zonnebril is goede kwaliteit. Zit lekker en is sterk. Ook mooi modieus design.

Producten in goede staat ontvangen.

mooie polo voor goede prijs

Snel bezorgd en mooie polo

supersnelle levering

Supersnelle levering,en dat, midden in de coronacrisis. Waar andere online shops een backlog hebben van een aantal dagen,( soms weken) levert Brunotti gewoon de volgende dag. Ik was aangenaam verrast mijn bestelling zo snel te ontvangen. Een Dikke vette "uitstekend" voor Brunotti dus...

Geweldig goeie service en top kwaliteit

Prima. Snelle levering. Voldaan aan mijn verwachtingen

Prettig Jack maar!

Jammer genoeg is het Jack niet helemaal winddicht. Iets wat bij meer Jacks voorkomt. Het is misschien een persoonlijke mening, maar een winddicht Jack zou prettiger zijn zeker gelet op de product omschrijving

Beste Klant, Dank voor uw bestelling. Graag willen wij even reageren. De jas die u gekocht heeft is gemaakt van dik sweat materiaal. In de omschrijving van de jas staat nergens dat hij winddicht is. https://www.brunotti.com/nl/heren/jas/staghorn-mens-jacket-32584.html

Goed, snelle levering

Pakket kon door de brievenbus en werd met de pakketdienst gebracht....zonde van alle kosten en moeite

blij mee

Fijne pasvorm

Duidelijke website.

Niets op aan te merken, snelle levering. Kan niet beter.

Overzichtelijke mooie site

Ik was eigenlijk opzoek naar een klein cadeau...een eindigde met 6 cadeaus!!!

uitstekend en snel

ondanks Covid snelle levering; goede maat en kwaliteit.