Overzichtelijke sites, perfecte levering. Kwaliteit goed.

Snelle levering, goed product en de prijs is fair voor deze slippers.

Netjes verpakt en snelle levering.

Helemaal prima!

Alles helemaal naar wens verlopen!

voldoende badkleding op voorraad en snel bezorgd!

Leuke badkleding op voorraad, netjes verpakt en snel bezorgd. Niets op aan te merken.

Alles perfect

Mijn aftherpay is nog niet op de hoogte gesteld van mijn vorige week gestuurde retour. Ik krijg dus bericht van aftherpay dat ik moet betalen. Vervelend....

Goede kwaliteit jurkjes!!

Twee jaar geleden een jurkje besteld, die nog steeds top zit, nu weer twee nieuwe besteld, mooie jurkjes, goede kwaliteit!!

Prima zwemboxer voor een prima prijs!

En ook nog eens pijlsnel geleverd!

Gewoon goed geregeld.

prima en overzichtelijk komen hun afspraken na.

Goede kwaliteit zwemshorts. Blijven mooi na vele malen gebruik en drogen snel. Zeer snelle levering, heel fijn als je ze nodig hebt.

Snel en correct

Ik draag al jaren naar volle tevredenheid Brunotti Caldo, prima pasvorm, rits ipv knopen, 6 ruime zakken. Tijd voor een.paar nieuwe en andere kleuren.

Heel erg te vrede

Kleding keurig de volgende dag in huis. En mijn dochter en man waren heel te vrede met de aankoop!

Mooie producten, snel geleverd

Mooi product, scherpe prijs, snel geleverd, makkelijk te bestellen via de website

Website is duidelijk en mooi, producten hebben goede prijs.

Zeer snel geleverd met geweldig product kwaliteit

Een dag(halve dag eigenlijk als de bestelling in de avond ingediend) na de bestelling al de pakket ontvangen en de kwaliteit van de product(zwemkleden) erg tevreden.

supersnelle levering

volgende dag geleverd en een product van goede kwaliteit

Heel snel geleverd

Prima product

Mooie kleding en snelle levering

Bestellen via de Brunotti webshop gaat makkelijk en snel. De communicatie verloopt goed. Het pakket wordt de volgende dag geleverd. Volgende keer wellicht een kleinere verpakkingsdoos gebruiken; scheelt papier, ruimte en daarmee kosten.

Goede prijs kwaliteit verhouding

Quick and efficient

Very good, positive

Top service. Zelfs achteraf nog een kortingscode verzilverd!

Goede klantenservice en goede producten.

Ik had vier zonnebrillen besteld waarvan uiteindelijk één gekozen. Ik kon de overige drie gratis terugsturen en kreeg mijn geld acht dagen later netjes terug. Prima, blij mee!

Voorraadbeheer niet helemaal op orde.

Bodyboard besteld, bleek niet meer leverbaar. Moet mijn geld nog retour ontvangen.

Afspraak prima nagekomen

Ervaring is Top