Makkelijk online geshopt

Makkelijke webshop, dus bestelling zo geplaatst.

Heeeeel tevreden!!!

Snelle goeie service & handling. En het belangrijkste: Prachtbikini’s!!!

Snelle levering, goede kwaliteit.

Fijne webshop. Snelle levering en goede kwaliteit.

Prima !

Prima !

Lekker broekie

Mooie zwemshort en zit heerlijk!

Erg tevreden

snel en goed

De zwembroek was snel bezorgd en zag er ook echt uit zoals op de site. Goede pasvorm.

Mijn prachtige zonnebril was er met 2 dagen.

Er wordt gewoon snel en correct geleverd wat er is besteld Top

Duidelijke site waarop eenvoudig besteld kan worden .

maten klopt niets van

maat voering klopt niets van

Alles was goed en snel geregeld

Zie boven

Mooie product, snel levering

Altijd heel tevreden met de snel levering, meestal volgende dag geleverd. De producten zijn ook met de goede kwaliteit. Soms moet de items retouren met de betere maat te hebben.

Snel en geen moeilijk gedoe bij retourneren

ISnel en geen moeilijk gedoe bij retourneren

Alles verliep goed en snel. Jas in de aanbieding gekocht, zeer goede prijs-kwaliteit verhouding ook los van de aanbieding. Zeer tevreden.

Snel, conform verwachting, mooi

Goede pasvorm, snelle levering

Snelle levering, jas voldoet volledig aan verwachtingen

Bestelde jas de volgende dag al ontvangen, voldeed geheel aan omschrijving en foto’s. Superleuke skijas, maat valt normaal.

Bril lijkt niet op het digitale plaatje

Helaas is en de bril niet kloppend met het plaatje en krijg ik geen reactie op een gestuurde mail waarin ik om een retourformulier vraag. Dit is jammer want bij het doorgeven van een adreswijziging kreeg ik wel direct reactie terug. Ik hoop dan ook snel wat te horen.

Prima gegaan.

snel en volgens afspraak geleverd prima kwalitiet

de bestelling werd conform de afspraak netjes geleverd, de kwaliteit van de producten was top. was en ben erg tevreden over dit alles. een echte aanrader dus

Niet gekregen wat ik besteld heb

Heb een grijze sweater besteld maar kreeg artikel uit de vorige collectie van 2020 en heb mail gestuurd maar geen reactie ontvangen. Artikel is inmiddels geretourneerd. Voor de rest ben ik tevreden.

Superkwaliteit, mooie spullen

Goede kwaliteit, prijs, service. Ben zeer tevreden!

Op tijd geleverd en kwalitatief goed

Goede kwaliteit en op tijd geleverd

Snelle levering. Ook een snelle en gemakkelijke afhandeling van retour artikelen.

Prettig ervaren

Ben blij met de snelle verzending. Helaas waren er wat problemen met de verzending maar dat was Post.nl zijn schuld. Alsnog heeft Brunotti mij goed geholpen, snel geantwoord via de email en alles is goed opgelost! Heel fijn

Supersnelle levering

Supersnelle levering en mooie zwembroeken. Verkleuren niet.