Superaanbod

Super veel kaarten om uit te kiezen. Duidelijk onderverdeeld in categorieën. Ook eenvoudig om foto’s toe te voegen. Of eigen tekst. Je hoeft er de deur niet voor uit.

Gemakkelijk vanuit mijn stoel

Prima, ruime keuze, makkelijk vanuit eigen stoel kaarten kiezen, en leuk die ook te kunnen bewerken.

Te laat bezorgd - waardeloos

Bloemen, fles bubbels en een kaart besteld voor de 50ste verjaardag van een collega. Week voor de datum besteld en nog wordt het te laat geleverd. . Geen leuke verrassing als het te laat bezorgd wordt. Niet bestellen hier.

ongeloofwaardig

‘Voeg 3 momenten toe in uw kalender en ontvang een gratis kaart’ Hier ben ik al 2 keer ingetrapt, geen gratis kaart en ook de klanten’’service’’ liegt Ik ben nu wel klaar met greetz

Niet op tijd geleverd, ondanks bestelling 10 dagen vooraf!

Omdat wij in het buitenland waren, bestelden we een kaartje 10 dagen vóór de verjaardag onze dochter. Het kaartje kwam 2 dagen te laat aan. Toen waren wij al terug en konden dit eigenlijk zelf afgeven. De uitleg van de klantendienst is dat ze het op tijd hebben meegegeven en dat POST NL soms wat langer tijd nodig heeft voor de bezorging. Hier hebben wij geen begrip voor! Als de tijd er ís, geef het dan toch vroeger mee met POST NL? Beter te vroeg dan te laat? Dit was de laatste bestelling bij Greetz.

Wordt op tijd bezorgd en ziet er mooi uit!

Kaarten zien er , aldus ontvangers, prachtig uit. Stuur ze altijd ruim opvang te boren zodat ze op de juiste dag bezorgd worden en dus niet te laat. Ben heel tevreden.

Top kaarten

Hele leuke kaarten voor iedere gelegenheid!

Zijn heel goed en snel

Ik bestel altijd bij greetz kaarten en kados en ik ben er super tevreden mee.

Heel erg handig.

Ik gebruik nu al meer dan 20 jaar Greetz en sinds kort ook Greetz plus. Ik vergeet geen verjaardag en de kaarten zijn erg mooi. Met greetz plus krijg je standaard 30% korting. Altijd handig meegenomen. Tevreden gebruiker dus.

Deze week een bestelling gedaan met helaas in adressering een door mij gemaakt foutje. Via chatbot een medewerker online fout kunnen uitleggen en heel snel alles verholpen. Top service. Nogmaals dank.

Goed geregeld

Ik maak regelmatig gebruik van Greetz omdat ik in het buitenland woon en op deze manier an ik altijd een kaartje en/of cadeautje precies op tijd laten bezorgen

Al jaren mijn favoriet

Sinds 2011 mijn favoriete website voor het verzenden van kaarten, cadeaus en wensen naar iedereen in mijn contactenlijstje. Altijd op tijd en netjes bezorgd en met soms leuke kortingen en aanbiedingen.

Easy, snel een een toffe foto kaart

Bestellen ging super makkelijk Gave grote foto kaart Ontvanger was heeeeeeel blij

Wordt niet op tijd bezorgd... niet handig bij een jubileum!

Bestel je iets leuks voor een 25-jarig huwelijk en dat ook nog ruim op tijd, wordt het een dag erna bezorgd.... In de track 7 trace staat dat het niet tijdig aan de verzender is aangeleverd.... De verzendkosten worden gecrediteerd op je account voor een nieuwe bestelling... nou nee dus.. nooit meer. Uiteindelijk toezegging gekregen dat ze de verzendkosten terugstorten, maar ja... nooit Greetz meer... Hoe moeilijk kan het zijn!!! pffff

Prima service?

Altijd correcte hulp bij problemen. Goede service. Snelle levering!

proces NA het bewerken van kaart staat vol extra overbodige vragen

Het is volgens ACM verboden om voor de klant alvast een Vinkje te zetten bij extra opties die de klant vervolgens zelf moet uitzetten! Dit is het geval bij de vraag of je tegen betaling van bedrag x een jaar lang zoveel % korting wilt krijgen. Dat is ZO fout!

Leuke verrassende cadeautjes

Er staan te veel leuke cadeaus om te kiezen. Verzorging pakket en levering prima. Echt een verrassing voor de ontvanger. Die staat te stralen met het cadeau en de aandacht.

Veel te vroeg geleverd

Kaart stond gepland voor valentijn, maar tot mijn verbazing was de kaart en het cadeau al op 9(!) februari geleverd. Waarom vraag je überhaupt wat mijn voorkeur is als je toch levert wanneer het jullie uitkomt?

Ruime keus

Mooi op tijd geleverd.

Van bestelling tot levering goed gecommuniceerd

Leuke kaarten kiezen online

Soms worden ze iets te laat bezorgd, maar dat ligt dan vooral aan PostNL, denk ik.

Geweldig en snel

Leuke kaarten en makkelijk er iets op te zetten

Zoveel keuze uit originele kaarten

Snel en makkelijk een persoonlijk kaartje in elkaar flanzen. Vooral de fotokaarten gebruik ik regelmatig voor bijzondere gelegenheden.

Prima keuzemogelijkheden, betrouwbaar en op tijd aangeleverd.

Eigenlijk al als boven vermeld. Erg prettig zijn de reminders, zodat ik geen feestdag vergeet. Al jarenlang erg tevreden over Greetz.

Veel leuke kaarten

Ik heb een heel persoonlijke verjaardagskaart kunnen versturen aan een vriendin en aan mijn kleindochter met Greetz. Veel makkelijke mogelijkheden. Echt heel leuk om te doen.