Perfecte organisatie

Al mijn kaarten steeds netjes op tijd. Met regelmaat leuke voordeel acties.

Het werkt heel gemakkelijk

Als ik een kaart wil maken gaat dit heel gemakkelijk, leuke ontwerpen en zelf kan je ook nog van alles aanpassen! Ook kan je er voor kiezen dat Greetz de adressen onthoud van degene naar wie je een kaart stuurt, zo kan je makkelijk en snel nogmaals een kaart versturen.

Super handig voor het versturen van een persoonlijke felicitatie.

Zeer handig om via Greetz persoonlijke kaartjes en kleine attenties te versturen. Dankjewel Greetz.

Supersnelle levering

Een persoonlijke kaart met foto en qr code voor video de volgende dag al bezorgd! Het zou nog fijner zijn als je sommige vaste teksten op kaarten ook kon wijzigen.

Maak iedereen blij

Met Greetz maak je de jarige blij met een mooie persoonlijke kaart. Zelf wordt ik er ook blij van. De kaart, het gemak en het niet hoeven zoeken tussen 6 kaarten carrousels. Naar de brievenbus hollen hoeft ook niet. Als je minder inspiratie hebt kun je ook eenvoudig een kaart uitzoeken.

Super!!

Snelle levering, en goede kwaliteit.

Superleuk

Ik maak graag persoonlijke kaarten bij Greetz, waarbij ik fotocollages kan toevoegen en stukken tekst in mooie lettertypes en kleuren. Ik stuur er ook wel eens een aan mezelf :-)

Altijd veel keus erg blij mee

Altijd goed

Sinds jaar en dag voor speciale gelegenheden kiezen wij Greetz, en zelfs Greetz heeft ook een steekje laten vallen in het verleden, maar dan toch zorgde Greetz voor blijde gezichten. Dus ja Greetz what else?

Gewoon super!

Ik ben woonachtig in Frans Guyana, mar dankzij Greetz kan ik mijn vrienden en familie in NL nog verrassen.

Superfijn

Met Greetz komen mijn kaarten iig wel altijd aan en alles wordt netjes geregeld. Duidelijke mails en nette afhandeling !

Veel keus en makkelijk in gebruik

Site werkt goed en heeft voldoende keus. Kortom gauw een mooi kaart gevonden en op eenvoudige manier verstuurd. Daarnaast word je ook nog goed op de hoogte gehouden van het vervolgtraject.

Grote sortering van unieke leuke kaarten

Altijd kies ik voor kaarten die aanpasbaar zijn met foto s Alle kleinkinderen en ook sommige vrienden en familie krijgen een speciale kaart Soms stuur ik ze ook naar mezelf om te bewaren

goede prijs kwaliteit

goede prijs kwaliteit .. leuke foto mogelijkheden en snelle verzending

Waardeloos bedrijf, voor de 3de keer niets afgeleverd

Erg slechte ervaringen met Greetz. Ik kreeg bericht dat kaart + kado afgeleverd waren maar dat was dus NIET zo! Het was vorige keren ook al misgegaan en dit was de allerlaatste keer dat ik via Greetz iets besteld heb, nooit meer!!

Door ideeën van greetz mijn eigen mooie kaart kunnen maken

Greetz geeft de mogelijkheid om zelf creatief te zijn

Super handig

Echt zo makkelijk, veel keus, je hoeft er de deur niet vooruit en toch op een originele manier iemand te laten weten dat je aan hun denkt.

Al jaren een tevreden gebruiker van Greetz

Vind altijd wel weer een leuke kaart om te versturen, die ik dan personaliseer met een leuke tekst en plaatjes, wat erg door vrienden en familie wordt gewaardeerd.

Goede klantenservice!

Ik had een fout gemaakt in een postcode en kreeg direct een mail van een medewerker dat het adres van mij niet bestond en dat men deed wachten met verzenden totdat ik het juist zou doorgeven! Super service!!

Greetz en 'blanco' enveloppen

Positief: Veel mogelijkheden om kaarten uit te zoeken of zelf samen te stellen. Negatief: Let op bij bestelling van grote aantallen waarbij je kaarten en enveloppen thuis laat bezorgen. We bestelden blanco witte enveloppen en bij levering bleek daar in het groot een rode bedrukking op te staan met de tekst 'Een kaart voor jou'. In een chatsessie uitgelegd dat de enveloppen niet voldoen aan de omschrijving 'blanco': blijkt dat al hun enveloppen er zo uitzien. Iets dat overigens nergens terug te vinden is op de website. Ter compensatie werd ons een kortingsbon van € 2,50 (!) aangeboden (totale waarde bestelling €60,-). Greetz moet beseffen dat ze nooit kunnen weten wat de boodschap van een kaart is en dan kan zo'n 'popie jopie' tekst verkeerd vallen bij de ontvanger. Dus gaan we nu maar op zoek naar een boekhandel die B6 enveloppen verkoopt. Het voordeel door hoge korting is daardoor teniet gedaan. Voor mij nooit meer Greetz: ze zijn mij als klant kwijt. Gelukkig zijn er betere alternatieven genoeg.

Originele kaarten, altijd correcte levering

Grote keuze uit originele kaarten en cadeaus. Scheelt een loopje naar postkantoor en brievenbus. Altijd correcte levering.

Zolang het goed gaat, is het goed ...

... maar als het mis gaat, dan is het antwoord van de klantenservice "Dat is best jammer". Terwijl ik nu met 65 kaarten zonder enveloppe zit. En bedankt! Notabene door hun fout!!!! Zij geven op hun website de optie om ansichtkaarten mét enveloppe te kunnen bestellen. Maar deze worden dus blijkbaar niet met enveloppe geleverd. Maar ze bieden wél de mogelijkheid? Niet mijn fout dus! "Sorry, hier een voucher van €10". Ik heb niets aan een sorry en een voucher. Ik ben al jarenlang een heel goede klant. Dus dit valt mij enorm tegen. Ik bestel niets meer en zal anderen hiervoor waarschuwen. Zolang het goed gaat is het allemaal leuk en aardig. Maar als het misgaat dan denken ze je met een voucher koest te houden. Wat denk je ervan om mij m'n geld terug te geven, Ik zit met kaarten waar ik niets aan heb!

Super simpel en leuke opties beschikbaar

Het is super simpel een kaart te maken en te personaliseren (door een geluidsfragment en fotos). Dit zijn leuke opties.

Greetz moet leuk zijn is drama

Greetz wat een ellende Omdat mijn tweelingzus 8 november werd geopereerd aan haar kaak had ik bij Greetz een grote XL ballon besteld zodat ze in het ziekenhuis wat leuks zou hebben. Zaterdag 11 november nog niets gekregen. Toen heb ik contact opgenomen met Greetz toen konden ze niets zien. Maandag 13 november weer contact en nou bleek dat ze niets hebben verstuurd. Uiteindelijk na veel gezeur en een tijd aan de chat zou het alsnog verstuurd worden. Vandaag 14 november eindelijk de doos met de ballon ontvangen en dat is het ook. Afzender wordt niet vermeld dikke drama. Weer contact opgenomen met Greetz ja kunnen ze allemaal niets aan doen het enige wat kon was sorry zeggen. Uiteindelijk een kortingscode gekregen voor €5. Nou daar heb ik ook niets aan want bestel hier nooit en nooit weer wat.

snel en overzichtelijk

Mijn ervaring met Greetz is dat ik snel de juiste kaart vindt, deze gemakkelijk kan aanpassen naar mijn wens en ook verstuurd wordt wanneer ik dat wil. Betaling gaat ook vlot. Wat ik bijzonder prettig vindt, is dat ik op de hoogte gehouden worden van de levering zelf.